COVID-19: Sekolah Tempat Lebih Selamat - Timb. Menteri


Sekolah masih dianggap sebagai kawasan selamat untuk pelajar, justeru kerajaan tiada cadangan untuk menutupnya kecuali bagi lokasi yang mencatat kes positif Covid-19. 

<!--more-->Timbalan Menteri Kesihatan Dr Noor Azmi Ghazali berkata sekolah melaksanakan prosedur operasi standard yang sangat ketat seperti penjarakan fizikal, pemeriksaan suhu badan dan pengawasan aktiviti berkumpulan. 

Orang awam juga, katanya, tidak dibenarkan keluar masuk sekolah, manakala pelajar yang tinggal di asrama tidak boleh balik. 

“Di sekolah lebih selamat berbanding komuniti luar, jika tiada kes Covid-19, sekolah tidak akan ditutup,” katanya. 

Ahli parlimen Bagan Serai itu ditemui media selepas majlis pengagihan keuntungan Ladang Rakyat Daerah Kerian semalam lapor MalaysiaKini

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

18 comments

comments
Anonymous
October 7, 2020 at 7:58 PM delete

Kalau kat Ukraine ahli politik yang tak guna dia orang angkat masuk tong sampah

amacam buat kat atok, boboi, bang non , mat sabun, mujahit, LGE(exChief Penang), mahpos...


angkat ramai ramai buang dalam tong sampah... itu suma pemimpin tak guna made in utara


amacam ok tak idea aku.. lagi satukk..!!

Korang tahu tak Sapa dalang pembubaran Dun Sabah hingga PRN di adakan..!? kau buat buat tak tau plak... dalang mesti lah atok renta tu..

USA sekat import minyak sawit sapa dalang... tua renta haramjadah tu jugak..

dolu pakai WSJ Soros Street Times Spork BBC

pundek laa... tu la jom angkat atok renta tu ramai ramai humban dalam tong sampah..!!

alahaiiii..


kikikiki...

Reply
avatar
October 7, 2020 at 8:19 PM delete

Kebodohan melanda pas umno berstu

Reply
avatar
Anonymous
October 7, 2020 at 10:15 PM delete

Kebodohan ulung melanda siapa ya? Oh, the man with the numbers. Yang kalah PRN Sabah tentu rasa diri bodoh. Org menang shj berhak kpd pandai.

Reply
avatar
Anonymous
October 8, 2020 at 2:41 PM delete

Yg paling bodoh dan bangang ialah mangkuk yg angkat atok kerala yg ingin dipenjara sebagai ketua dan ketua yg dilantik pula pi bakor rumahnya....hihihi

Reply
avatar
Anonymous
October 8, 2020 at 5:12 PM delete

Lama betoi tak dengaq habaq Cikminah. Hang pi mana cikminah oi??? Cuma ada sekoq "anonymous" banggang dok "hangpa" sini "hangpa" sana.

Ni hah ada berita nak habaq cikminah@barua dapigs terus buat jiwa tak tenteram!

"Aliakbar (PAS) dilantik sebagai ADUN Sabah."

Tahniah dan Alhamdulillah.


Reply
avatar
Anonymous
October 8, 2020 at 8:36 PM delete

SELASA DEPAN BANG NON MENGADAP
NAFAS ATOK DAH TERCUNGAP CUNGAP
ATOK MINTAK NYAWA TAKOT KENA HAMBAT
KIKI HAAH TEPOK POP CORN KITA HADAP


KIKIKIKI..

BANG NON SUDAH MULA TUNJUK KEPAK
APAKAH ORANG GELAK BAHAK2 INI SELASA?
SBB SELASA DEPAN BANG NON TUNTUT HAK
TAHNIAH MESIA DAPAT PM GAY AKHIRNYA

DAP RELEX AJER SAMBIL SILANG KAKI
DRAMA BANG NON ATOK YG CEMAS KINI
BANG NON DAH KENA MAIN DUA KALI
SD RAJA GOYANG JANGAN PULAK DILUPAI
MINTAK NYAWA LAGI LAH ATOK KALI INI

BUDAK SUMAN JON DOE BARUA ATOK MANA PERGI..!??
KEMAIN BUAT SUMPAH LAGI ATOK KIBAR PANJI PANJI
BUKAN PANJI HITAM TIMBUL RUPANYA PANJI LGBT
HAAHH KASI TEPOK PADU POP CORN KITA SAJI LAGI.. KIKI!!



HAAHHH TEPOKKK..!!


KIKIKIKI... HIDUP BANG NON HIDUP

Reply
avatar
Anonymous
October 8, 2020 at 8:54 PM delete

PGayR

nuff said!

Reply
avatar
Anonymous
October 8, 2020 at 8:59 PM delete

Kerajaan pimpinan Anwar I-berahi-him ni nak kira Kerajaan tebok apa pulak? Mandat rakyat yg macam mana nak kira ni?

Kerajaan tebok lobang taik!!

Reply
avatar
Anonymous
October 8, 2020 at 9:07 PM delete

Last2 semuanya drama gay yg dibintangi oleh Fahmi, Nasution dan diarah oleh pengarah drama gay terulung jeng jeng jeng...AL JUBURI!

Reply
avatar
Anonymous
October 9, 2020 at 3:09 PM delete

KERAjaan Pecinta Lobang Taik.

Reply
avatar
Anonymous
October 10, 2020 at 7:38 PM delete

selagi jam omega tak jumpa kami tak sokong lahh...


kikikiki

Reply
avatar
Anonymous
October 10, 2020 at 9:57 PM delete

cikminah sudah dibungkus oleh taik dapigs.

Reply
avatar
Anonymous
October 11, 2020 at 10:45 AM delete

Apahal suma lari tajuk ni? Terencat akal ke sekor2?

Reply
avatar
Anonymous
October 11, 2020 at 2:43 PM delete

Hidup bang non...hidup dalam kepompong taek.

Reply
avatar
Anonymous
October 11, 2020 at 3:02 PM delete

10.45AM
Nak citer pasai topik Covid boleh...tapi dipertengahan wabak Covid ni melanda segala aspek kehidpan, tiba2 Nuaq Al Juburi nak menjatuhkan Kerajaan dan mengulangi hajat beliau nak jadi PM.

Maka terpesonglah topik dari Covid 19 ke topik Al Juburi.

Yg terencat akal dan suka off-topik tu adalah tak lain tak bukan Barua dapigs@cikminah.

Reply
avatar
Anonymous
October 11, 2020 at 3:03 PM delete

Marah betoi geng2 LGBT bila sebut pasai Raja LGBT depa.

Reply
avatar
Anonymous
October 11, 2020 at 7:53 PM delete

berita terkini

Tun dan keluarga serta anak cucu sedang bersiap siap melarikan diri berpindah ke USA bila DSAI diangkat sebagai PM ke 9 selasa ini


... abis lah atok dan boboi kali ini..

budak suman pun sudah melarikan diri balik negara asalnya di Singapura


q serra serra

Reply
avatar
Anonymous
October 11, 2020 at 8:25 PM delete

Betul3x...keh36x

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive