Setelah Dipecat SU Kerja, Tun Pula Pecat SU Kerja Yang Memecatnya..



Pada hari Khamis semalam , Tun Mahathir digugurkan sebagai ahli Bersatu bersama lima lagi ahli parlimen parti itu. 

<!--more-->Pengguguran lima wakil rakyat Bersatu itu dimaklumkan oleh Setiausaha Kerja Bersatu, Muhammad Suhaimi menerusi surat kepada mereka.

Dan hari ini pula dengan mendakwa dirinya masih kekal sebagai Pengerusi Bersatu, Tun Mahathir telah memecat Setiausaha Kerja yang memecatnya semalam dan melantik Setiausaha Kerja yang baru pula..

Berikut adalah laporan dari Astro Awani..

KUALA LUMPUR: Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) Tun Dr Mahathir Mohamad mengumumkan pelantikan Datuk Shazmi Miah sebagai Setiausaha Kerja parti itu yang baharu.

Dr Mahathir juga mengumumkan Kapten Muhammad Suhaimi Yahya dilucutkan dari jawatan Setiausaha Kerja Bersatu yang disandangnya sebelum ini.

Dalam sidang media di Ibu Pejabat Bersatu hari ini, Dr Mahathir berkata keputusan menggugurkan Muhammad Suhaimi dibuat kerana beliau telah menjangkaui kuasa yang ada padanya.

"Memandang bahawa Setiausaha Kerja ini sudah exceed dia punya powers, saya buat keputusan untuk lucut jawatan Setiausaha Kerja ini, so sekarang ini Kapten Suhaimi bukan lagi setiausaha kerja, dia tidak hak untuk tulis surat apa semua sebagai Setiausaha Kerja atau guna kertas parti Bersatu.

"Dan saya melantik orang lain untuk jawatan Setiausaha Kerja iaitu Datuk Shazmi Miah daripada Kelantan," katanya.

Dan Tun Mahathir juga dilaporkan oleh MalaysiaKini akan memecat Muhyiddin.. 

Pengerusi Bersatu Dr Mahathir Mohamad berkata bahawa parti itu akan memecat presidennya Muhyiddin Yassin melalui "proses yang betul".

Bercakap pada sidang media di ibu pejabat Bersatu petang ini, Mahathir berkata keputusan memecat Muhyiddin hanya akan dibuat oleh Majlis Tertinggi melalui sidang mesyuarat.

"Ya, kami harus memecatnya. Tetapi kami harus mengadakan sidang Majlis Tertinggi," katanya.

Mahathir berkata demikian ketika menjawab soalan wartawan sama ada beliau menganggap Muhyiddin telah mengkhianati parti atau tidak dengan mengumumkan keluar dari Pakatan Harapan (PH) tanpa persetujuan Majlis Tertinggi.

Pening aih aku dengan Bersatu ni.. 

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

56 comments

comments
Anonymous
May 29, 2020 at 6:19 PM delete

Lantak ngko ler mangkuk tua oiiii...
Hihihi...

Ngko naik bukan nak bela raykat pon..
Hanya sekadar memenuhi nafsu serakah legasi 22thun ngko jer!!!!

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 6:35 PM delete

Akhirnya atok cakap sorang diri di ibu pejabat Parti Bersatu yang sudah dikosongkan.... kikikiki

Dr Mahathir Mohamad kini berada di ibu pejabat Bersatu di Petaling Jaya, kira-kira sejam sebelum sidang media Hamzah Zainuddin, iaitu setiausaha agung yang memihak kepada Muhyiddin Yassin.

“Saya sekarang di Ibu Pejabat Bersatu, kata nak pecat, saya tunggu di pejabat,” katanya dalam satu hantaran di Facebook.

Si tua berusia 95 tahun itu masuk ke pejabat pengerusi Bersatu dan duduk di mejanya.

Saya sekadar berkata, nak tunjuk hebat tapi semua barang dia dirak dan dalam meja telah dihumbang dalam tong sampah.

Mahathir cuba nak tunjuk lagak di pejabat Bersatu yang rak dan meja dia semua dah dikosongkan... kau duduk lah kat office kau tu sorang diri... bercakap lah kau dengan kerusi meja tu..

Duduklah di situ sorang sorang sambil merenungi apa yang engkau telah buat dengan umur engkau 95 tahun.

Kes Riza kau 'buy time' kau buli Riza kau belasah secukupnya selama 22 bulan dengan tiada satu hari pun kes nya disubut di mahkamah. Kau buli dan belasah Riza dengan tujuan fitnah jijik Najib semahu mahu kau dalam kes 1MDB. Dengan harapan rakyat termakan dakyah fitnah jijik 1MDB

Sekaramg Mahyuddin 'buy time' untuk diri kau pulak, buy time sampai masuk kubo.. Padan muko

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 6:56 PM delete

Parti ciput, cawangan tak ada, bahagian antara idup atau tak, grass root elek poodahh tapi bab kelahi, bergaduh, bertekak gila kuasa palingbke depan sekali..

Puiiiiii....!!

Reply
avatar
May 29, 2020 at 6:58 PM delete

Kahkahkah....kau berani bersuara kat sini je. Jadi keyboard worrier.
Kalau kau benar anak jantan, kau pegilah ke IBU PEJABAT BERSATU, bersemuka dgn atuk. Tunjukksn kejantanan kau. Jangan bersembunyi disebalik ANON.

Reply
avatar
May 29, 2020 at 7:07 PM delete

Walaupun BERSATU party ciput, BERSATU IS THE KING MAKER. BERSATU yang bentuk kerajaanvug ada sekarang. Umno & Pas tumpang semangkok.

Sekarang MP BERSATU nak buat U-TURN. Boleh ke Umno & Pas tubuh kerajasn tanpa BERSATU...????
Walusul balik ke asallah, duduk di bangku PEMBANGKANG.
Jangan main-main dgn ATOK. Dia bertelor.bTelir dia besi TITANUM!

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 8:17 PM delete

Apa nak takut sgt dgn mangkuk tua tu?!
Mati pon ditanam dlm tanah jugak..

Yg bezanya kita dgn dia ialah kelebihan berhujah dan menipu jer...

Dia kalau bab menipu dan meyakinkan mangkuk2 lain tu mmg hebat.

Pernah dia ditanya dan dipersoal dlm sebuah majlis oleh rakyat. Apa yg berlaku...dia berambus awal dpd majlis krn tak mampu nak menjwb soalan.


Dia persoal ttg pembalakan di kedah yg telah dibatalkan. Pampasan kpd konsesi berjumlah rm1billion.Kerajaan boboi yg dikatakan jarang di pejabat krn selalu ulang alik kl/kedah telah membayar rm200juta kpd pihak konsesi. Tinggal rm800juta lagi yg perlu dibayar oleh kerajaan baru. Nak teruskan pembalakan atau bayar pampasan.
Yg pecahkan rahsia hal pembalakan bukannya pas dan umno tapi org dlman parti bersatu yg tak puas hati dgn boboi melupakan mrk.
Tapi bapaknya meroyan menyalahkan kerajaan baru di kedah hal pembalakan tersebut.

Senang dan untung berurusan dgn legasi mangkuk tua nie. Dpt projek dpd mrk dan jika gagal/ada masalah akan dpt pampasan melalui perjanjian berat sebelah.
Sama dgn projek empangan bakun yg diberi kpd syarikat kroni ketika mangkuk tua jadi pm4.
Syarikat gagal membina projek bakun dan diisytihar bangkrap tapi dpt pampasan ratusan juta ringgit. Goyang kaki dpt wang pampasan. Kawasan balak yg ditebang utk bina empangan untung sampingan.

Buat putrajaya. Syarikat kroni beli tanah dgn murah siap dgn pinjaman bank jaminan kerajaan pm4. Kemudian syarikat kroni jual balik kpd kerajaan pm4 berpuluh kali ganda. Kenapa kerajaan pm4 awal2 beli tanah tersebut? Kenapa perlu menjalani urusan yg merugikan wang rakyat.

Yg terakhir mangkuk tua tu menipu rakyat...dia kata negara bangkrap dan jual harta dan aset negara. Ada pembeli individu yg gagal dimaklumkan dlm parlimen dan ada aset yg masih berpotensi tapi dijual.

Bila kerajaan pn ambil alih dan menteri yg bertanggungjwb terkejut dan kehairanan dgn kewajaran mangkuk tua tu menjual aset dan harta negara. Beliau mengatakan wang dan rizab negara tidak memungkinkan aset dan harta negara perlu dijual.
Bank Negara sblm dan slps pru14 bnyk kali melalui data mrk mengatakan rizab dan kewangan negara mmg kukuh.

Ketika mangkuk tua menjadi pm7i selepas mengumum bajet covid yg seciput rm20b....tanpa sedar memaklumkan kewangan dan aset adalah lebih rm2trillion.
Tak heran kerajaan tebuk atap senang2 mengeluarkan bajet sebanyak rm250b menangani wabak covid19 yg dijemput kerajaan mangkuk tua.

Laknat sial muka penipu mangkuk tua dan kroni/proksinya...
Semoga sempat sedar sebelum memyembah tanah!!!!

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 8:29 PM delete

Salahkan Mahathir dia yang pilih nak letak jawatan bukan kami.

Kami sangat terkejut keputusan itu tanpa dibawa berbincang.

“Selepas menyertai Bersatu, perbincangan berlaku dari semasa ke semasa.

Dr Mahathir minta arahkan parti bukan hanya perkukuhkan kedudukan, tapi juga mengurangkan keyakinan rakyat terhadap DAP.

Dalam erti kata lain sabotaj Pakatan Harapan.

“Ketika itu, parti buat kerja atas arahan Perdana Menteri ketika itu, dan apa yang patut dilakukan, contohnya Kongres Maruah Melayu dilakukan secara besar-besaran dan mungkin tidak dapat parti lakukan jika tiada arahan Perdana Menteri (ketika itu),” kata seorang pemimpin Bersatu.

Menurutnya, berlaku perbincangan untuk membawa Bersatu keluar daripada PH.

“Dalam beberapa perbincangan, termasuk antara dia, Tan Sri Muhyiddin Yassin, Datuk Seri Mukhriz Mahathir, Peja (Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu) dan Datuk Dr Abd Latiff Ahmad bersama Dr Mahathir di rumahnya, mencari jalan macam mana Bersatu keluar daripada PH.

“Ini permintaan (Dr Mahathir). Kita kata, buat bersama-sama dan yang lainnya sudah menjadi sejarah apabila Dr Mahathir sendiri letak jawatan sebagai Perdana Menteri,” katanya pada sidang media di Ibu Pejabat Bersatu, di Petaling Jaya, hari ini.

Katanya, semua pihak termasuk Muhyiddin yang juga Presiden Bersatu terkejut dengan peletakan jawatan Dr Mahathir kerana ia dilakukan tanpa sebarang perbincangan.

Malah, ketika Yang di-Pertuan Agong perlu memilih Perdana Menteri baharu Februari lalu, Hamzah mendakwa beliau dan pimpinan Bersatu lain bekerja keras memastikan Dr Mahathir kekal sebagai Perdana Menteri apabila namanya antara yang dicalonkan kepada Istana Negara.

“Namun, sejarah membuktikan Dr Mahathir tidak mendapat sokongan. Bukan saya yang memecahbelahkan parti, tapi beliau yang letak jawatan dan tak dapat sokongan.

Kenapa sekarang nak ambil semula jawatan Perdana Menteri...!?

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 8:34 PM delete

Dlm keadaan skrg...telur atok yg kerandutnya dh tak kenyal makin terdedah.
Raykat dah tak kesah dgn mainan politik mangkuk tua tu. Dia nak ambik balik kerajaan yg dia bakar tu...raykat dah tak kesah.

Yg penting bagi raykat bukan kerajaan kencing mandat raykat yg jaga mrk masa covid19 melanda negara. Itu jer....

Kehidupan raykat tetap tidak akan berubah jika mangkuk tua tu jadi pm tapi majoriti dah sedar tujuan utama mangkuk tua tu gila sangat nak berkuasa.Itu jer...

Cuma terkejut sblm dia bakar kerajaannya...dia sempat kutuk dap dan anwar dlm mesyuarat bersatu. Rasanya penyokong bawahan dap dan anwar akan suka tak mangkuk tua tu?

Kalau mangkuk tua tu berjaya dpt balik kerajaannya yg rentung tu adakah dia mampu comolot semula dgn dap dan anwar dgn 'ikhlas'?!!
Dan adakah anwar yg telah mengumumkan dia sebagai pengerusi serta ketua pembangkang ph sudi ditibai berulang kali oleh mangkuk tua itu???!!!!

Bab inilah yg akan menjadikan popcorn makin enak dimakan sblm pru15....hmmmmm:)��

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 9:03 PM delete

Semua org tahu...mangkuk tua tu demand bila blok ph dan mn setuju ramai2 nak dia jadi peeM8 selepas dia bakor kerajaannya.

Hatinya berbunga2 krn peluang utknya berkuasa penuh spt era peeM4 akan berulang kembali setelah kedua2 blok sebulat suara nak dia jadi pm dgn mewujudkan kerajaan perpaduan.

Malang pada saat2 akhir impiannya gagal. Dia merancang tuhan menentukan. Sebab2nya boleh digoogle tapi antara lain ramai yg tak setuju krn kuasa penuh melantik menteri akan dilakukan oleh mangkuk tua dan bukan pihak parti.

Kegagalan juga berpunca setelah blok ph melantik anwar sebagai pm8 maka blok berpecah kpd 3.Blok tsmy, blok mangkuk tua dan blok anwar. Blok anwar mempunyai peluang cerah krn ahli parlimen berpecah 3 kumpulan. Diikuti penyokong tsmy dan mangkuk tua.

Ingat tak mangkuk tua pernah mencalonkan tsmy sebagai pm8 dan bukannya anwar selepas umum bajet rm20b???Bajet ciput...hmmm
Kenapa tak calonkan anwar dan kenapa tak bawa penyokong2nya utk sokong anwar???!!!!
Kalau dia bawa penyokongnya menyokong anwar...anwar adalah pm8.Yg menyokong tsmy cuma pas/umno/bn. Kalau mangkuk tua bawa penyokong yg dikatakan setia dgnnya menyokong anwar maka anwar berpeluang cerah.
Kenapa tidak?!

Ramai yg tahu...atok mmg tak sebulu dan tak pernah ikhlas menerima anwar dan sama sebaliknya di pihak anwar.
Akhirnya atok dan penyokong2nya yg berada blok ke3 bersetuju menyokong tsmy sebagai pm8.

Maka perancangan mangkuk tua utk mewujudkan kerajaan perpaduan dgn kuasa penuh gagal sama sekali. Kesilapannya kerana mangkuk tua nak kuasa penuh melantik menteri angguk2 dlm kabinetnya tanpa penglibatan parti lain.
Kecewa?
Sudah tentulah kecewa krn perancangan tersebut bukan sehari dua tapi dikatakan sejak anwar bebas dari penjara.

Apa2 pon...kuasa mangkuk tua dan kroni2nya masih berbisa. Legasi mrk dah lama established. Siapa langgar legasi mrk akan jatuh spt paklah dan najib. Muhidin kalau berani langgar legasi mangkuk tua, mgkin akan jatuh tersungkur.

Apa2 pon kita merancang, tuhan yg menentukan.
Dia nak menyalahkan org lain...lantak ko lah!!!
Dia nak ambik balik kerajaan hancengnya...lantak ko lah!!!

Raykat dah tak kesah...
Hanya perlu bersabar sebelum pru15...

Reply
avatar
May 29, 2020 at 9:26 PM delete

Dlm org tua, org tua. Org tua tu la Yg sepak bontot Korang Dari kuasa politik, org tua tu jugak la Yg Korang Takut nak gile. Lawak betul la. Dgn org tua pun Takut. Dah la ikut Kata parti Yg ade 2 Kerusi aje, dgn org tua 90 Lebih pun Takut jugak ke. Aku Suruh Cari kerja tak nak. Degil sgt.

Reply
avatar
May 29, 2020 at 9:55 PM delete

Semuanya berani bertempik sorak kat sini je. Ibarat TIN KOSONG, harapkan bunyi je, isi takda.

Reply
avatar
May 29, 2020 at 10:03 PM delete

Cik Minah, betul tu. Ada seekor mangkuk hayun tu asyik melalak mengeji Tun dan PH tapi berselindung di sebalik Anoin saja. Dasar bangsat penakut paling celaka, tak ada telur. Kalau ada pun dah tembelang. Bangsat. Kahkahkah.

Reply
avatar
May 29, 2020 at 10:34 PM delete

Atok banyak2 lah istighfar dah senja sangat, jgn lah buat kecoh lagi.

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 10:43 PM delete

Ada yg takut krn kesian dgn mangkuk tua tu..
Itu jer...hihihi

Kalau dia meroyan makin banyak dosa fitnah dan mghina org akan keluar dari mulut mangkuknya...

Itu jer yg org cuba elakkan...
Kalau dia berjumpa dgn buku dan ruas....kerandut telurnya akan teruk mengecut...cai

Org berakal dah malas nak layan manusia nyanyuk mcm mangkuk tua tu.
Dulu boleh lah...skrg dunia dah hujung jari....

Biarlah dia tenggelam dgn labunya...

Dah sampai hujung nyawanya...hilanglah kuasa meroyannya...

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 10:59 PM delete

Kalau mangkuk tua tu benar2 berani...
Bawa sd sokongan dan jumpa ydpa utk tukar kerajaan...simple!
Tak perlu meroyan slps bakar rumah sendiri dan salahkan org lain...
Tak perlu tggu sidang parlimen bulan julai..
Bawa sd2 ko dan jumpa ydpa dalam mggu depan....
Kalau ko ada tulur dan org masih yakin dgn ko...Mangkuk!!!!

Ko yg rancang semuanya dan kemudian spt pukimak sial masih nak salahkan org lain.
Salahkan dap lah...
Salahkan anwar lah...
Salahkan najib lah...
Salahkan muhdin lah...
Salahkan pas lah...
Salahkan umno lah...

Kenapa mereka tak layan tuduhan mengarut mulut mangkuk ko???!!!

Sebab mrk sedar ko dah mcm org giler talak!!!
Dah bnyk kena sumpahan rakyat krn kencing mandat yg rakyat bagi...


Ko bangkit dlm politik dgn kerandut telur kering dan kecut angkara nak selamatkan legasi ko jer....

Yg masih sayang dgn bajet rm20billion ko cuma mangkuk2 yg mudah ko kencing...
Tak mcm kami majoriti yg dah tolak legasi 22tahun 22bulan dpd terus menjarah harta negara!!!!

Oklah TM(tun mangkuk)...
Tak sabar nak nonton sandiwara ko dgn anak botak boboi ko seterusnya...hihihi

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 11:02 PM delete

Sblm pru14, motto tun mangkuk
'selamatkan malaysia'

Kahkahkahkahkahkahkahkahkahkah

22bulan mcm sial dan cilaka jer keadaan negara!!!!

Lepas nie apa pulak?

'selamatkan anak aku!?'

Hehehe....

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 11:06 PM delete

ROS dah umumkan yang atok ni dah letak jawatan...apahal pulak menyibuk dengan ppbm. Malulah sikit..dah ganyut pun masih tak bermaruah!!!

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 11:30 PM delete

TPM ada kosong

tun bole apply bg resume kt PM..

Tpi kene mntak nuar sign rekomendation utk mnguat kn lgi resume

hehehehe

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 11:33 PM delete

Alaaa...atok nie bnyk sgt sandiwara

Nak pecat muhdin bagai...

Tak payah bnyk sandiwara lah..
Kotakan kata2 ngko tu...

Ko bawa 129 sd yg sokong ko pegi jumpa ydp agong dgn segera!!!

Lakonan dan sandiwara konon nak tunjuk ngko tu tak pernah khianat ph!
Semua tahu ngko ler perancang utama.
Semua tahu ngko bukan suka dgn anwar dan dap.
Cakap ikut musim dan selera demi legasi sial ngko jer!!!


Setakat gertak tapi masih masyuuk utk legasi sial ngko...tak payah bnyk sandiwara lah!!!

Lepas nie...ngko pecat muhdin
Kemudian jumpa ydp agong utk tukar balik kepada kerajaan yg kencing mandat rakyat tu.

Tak sabar melihat ngko bawa balik lebih 1juta pelancung negara wabak ke dlm negara kita.
Dan tak sabar nak tengok kereta nasional ke3 jenama 'mangkuk' impian ngko.

Kpd penyokong atok...
Sambutlah atok sebagai bakal pm9 korang dgn perarakan gemilang.
Tolong bagi nasihat dgn dia...lain kali kalau nak letak jawatan kena maklum dahulu dengan kawan2 yg letak ngko sebagai peeM.
Bukannya apa...otak dah uzur dan nyanyuk kadang2 tak sedar apa yg dia buat.
Silap2 haribulan selepas setahun..dia letak jwtn semula.
Menyusahkan ydp agong pujuk muka nyanyuk tu balik...hihihi

Reply
avatar
Anonymous
May 29, 2020 at 11:37 PM delete

Kalau kerajaan pn batalkan perkhidmatan pembekalan syarikat petron dan tukar balik kepada petronas akan berlaku serangan bertalu-talu ke atas tsmy.
Kacau legasi dia akan mencari nahas.
Itu prinsip mahdey berpolitik.

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 1:42 AM delete

Ramai maki atok tp xde yg gentleman maki atok dpn2.

Dlu ms wawancara ada prof kangkung tu nak maki atok, bila atok jumpa dpn2 terus prof tu jd ayam berak kapur

So ada sapa2 sini berani hujah dgn atok 1 to 1?

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 1:47 AM delete

Nasib la sapa jd Pm. Mesti kena serang punya. Takut kna serang, x payah jadi org politik. Gi tanam buluh atau jd frontliner.

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 4:27 AM delete

Atok nak pecat PM dan yg lain lain.. atok tu acah acah power ajer tuu

Bring it on atok... bring it on atok


Bubar kan parlimen lepas PRK Tasik Chini


Lets begin it on .. atok...


No more acah acah power... sack TSMY now ... jangan acah acah power

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 9:06 AM delete

Parti Ciput macam sudah jadi kauh golmal kari kalbatak (dilog Keluarga 69). Kalau bab bergaduh depa paling kr depan skli

Apa sudah jadi dengan parti PPBM?

Apakah Presiden PPBM, Muhyiddin, sudah hilang kawalan terhadap partinya sendiri atau PPBM sudah menjadi parti sarkas atau Dr. Mahathir sudah meroyan kerana dipecat dari PPBM?

Perkembangan terkini, selepas SUK PPBM, Kapten (B) Suhaimi memecat Dr. Mahathir bersama 4 lagi

Ahli Parlimen PPBM, Marzuki Cambridge pula memecat SUK PPBM, Kapten (B) Suhaimi. (Cambridge fake degree)

You scratch my butt, I scratch yur buty

Persoalannya, adakah 'pemecatan' yang Marzuki Cambridge lakukan itu sah?

Marzuki Cambridge sebenarnya sudah dipecat dari jawatan Setiausaha Agung PPBM berkuatkuasa 18 Mac 2020 (BACA DI SINI).

Ini bermakna, Dr. Mahathir mengarahkan orang dari luar PPBM memecat Setiausaha Kerja PPBM yang sah mengikut perlembagaan.

'Rule of law' mana yang atok gunakan untuk mengambil tindakan tersebut?

Jelas Dr. Mahathir sudah berjaya menjadikan PPBM sebuah parti yang menjadi bahan lawak bukan sahaja di Malaysia, malah di seluruh dunia. kah kah kah ..!!

Elok juga dijadikan bahan lawak untuk hilangkan stress dalam musim PKPB nie... Parti samseng kaki gaduh@ kampung dusun sepanjang zaman .. kah kah kah..kah

Namun dari satu sudut, timbul pertanyaan, apakah Muhyiddin sudah hilang kawalan ke atas PPBM atau Dr. Mahathir and the gang tengah meroyan sebab kena pecat?

Bring it on atok... jangan acah acah power.. sack TSMY now..!!

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 9:32 AM delete

Atok sial tu cuma nak alih fokus rakyat jer dlm isu dipecat.
Dia seolah2 'memberontak' agar nampak dia tak khianat anwar dan ph.Berdramalah sikit kasi khalid dan mat sabu rasa teruja. Semua tahu dia perancang utama sehingga ph tumbang.


Kalau dia benar2 ingin menentang muhidin dan pn..dengan jumlah mp yg dikatakan melebihi jumlah mp pn...atok sial nie dah boleh mengadap ydp agong utk tukar kerajaan.
Kalau dah tukar pastikan anwar yg ada majoriti dlm ph sebagai pm dan bukannya tua nyanyuk nie.Itu jer...

Kpd mahacai2 yg sayang sial tua nie...drama dia dah senang dibaca. Jalan ceritanya menampakkan dia mangkuk yg baik dan tidak bersalah.
Tak dpt tambat hati anwar dan dap yg tahu strateginya...sekurang2nya dpt ambik hati mahacai2 bodoh di luar sana...hihihi

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 9:40 AM delete

Drama mangkuk tua tagih simpati dan cuba 'membuktikan' pada anwar dan dap dia bukan pengkhianat yg bakor rumahnya sendiri.

Kalau dia berani dgn jumlah mp yg ramai sokong dia....pegi mengadap ydp agong dan tukar balik kerajaan.

Dah nak memyembah tanah masih belum bertobat dari melakukan fitnah. Hanya krn gila berebut kuasa dan harta dunia...hmmmm

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 9:41 AM delete

Yes, there is no such thing as ‘129 MPs’, but something is definitely cooking

So Brother Anwar Bin Ibrahim if you say it 129 MPs on your side now...

Bring SD to Agong now....!!! No need to wait until July...

Bring it SD to Yang Dipetuan Agong now

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 9:45 AM delete

Datanglah depan kami...akan dimaki depan2 sial tua tu!!!

Spt mana dia kena maki oleh drebar2 teksi di langkawi yg kena kencing oleh sial tua tue!!!!

Lepas tu merajuk nak lepaskan jwtn peeM7.....hihihi

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 9:47 AM delete

Kena tengking oleh khalid gereja lalu letak jwtn. Mental koyak atau hanya taktik yg lama dirancang....

Reply
avatar
May 30, 2020 at 10:34 AM delete

Yang maki-maki Tun M ni, ISLAM je kapir......??????
Orang Islam berakhlak dan menghormati orang tua. Jadi aku fikir, yg maki hamun macam orang gila kat blog ni, mestilah kagir harabi, bakal penghuni Neraka.

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 11:46 AM delete

Org tua kasi fak kaw kaw truss.. jangan kesian kesian lagi dah

kas fak jer ...

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 11:58 AM delete

Pembelian Software Israel Selepas PRU14, Cuba Tanya PM7 & Mantan KP SPRM – Selamber ajer Bossku jawab sambil kunyah pop corn

Nakal betul Mkini dan Malaysia Dateline (lidah parti PAN) ini.

Dorang petik artikel entah dari mana untuk tuduh saya beli software pengintipan milik syarikat Israel melalui sebuah negara Siprus untuk intip pembangkang masa itu.

1. Perjanjian pembelian Fasa 1 yang dikatakan bernilai US$1.5 juta adalah dengan Cawangan Khas Polis (SB) – bukan dengan Pejabat Perdana Menteri.

2. Perjanjian pembelian Fasa 1 ditandatangan pada April 2018 (sebulan sebelum PRU14) – bermakna kerajaan sudah bubar masa itu dan ianya agak mustahil untuk software digunakan untuk PRU14.

3. Pembelian fasa 2 bermula setahun SELEPAS PRU14. Kali ini, nilai pembelian adalah 3 kali ganda lebih besar dan melibatkan SB (US$400,000), Pejabat Perdana Menteri (US$2.5 juta) dan SPRM (US$2.2 juta)

Ini komen Bossku:

1. Saya bukan Menteri dalam Negari masa itu dan saya tak pernah suruh atau pilih apa yang patut dibeli oleh SB. Mereka putuskan sendiri.
Adakah kerja saya untuk menilai dan mencari software untuk beli?

2. Pembelian Fasa 1, jika benar-benar berlaku, tak libatkan Pejabat Perdana Menteri pun. Pada bulan April 2018, kerajaan dah bubar dan kami sibuk dalam kempen PRU14 masing-masing.
3. Pembelian Fasa 2 setahun selepas PRU14 dipetik sebagai bernilai 3 kali lebih besar dan melibatkan SB, Pejabat Perdana Menteri dan SPRM masa rejim Gagalkrasi PH. Patut tanya PM ke-7 dan geng.
Kenapa pulak Mkini dan Malaysia Dateline tak tulis tentang fasa kedua dan tak tuduh Tun Mahathir dan gengnya beli untuk merisik BN dan PAS?

Tanyalah boss Pejabat Perdana Menteri (PM7) dan juga boss SPRM setahun selepas PRU14

Walaun unta cuba lagi.. putarrr halim putarrr...!!! Wang Besar menunggu Putarrr lagi..!!

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 12:58 PM delete

Ko pon sama pukimak mcm mangkuk tua tu!!

Sblm ini bukan main ko kutuk musuh mangkuk tua tu!
Bajet2 alim dan nak bersandiwara mcm mangkuk tua tu jugak ker??!!

Ko pesan kat mangkuk tua tu dan kata kami sokong sepenuhnya usaha dia utk mendapatkan balik kerajaan yg dia sendiri runtuhkan.

Niat kami hanya utk mengelak dia mati meroyan menyalahkan org lain....
Itu jer....

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 3:37 PM delete

Skrg najib bnyk masa menjawab fitnah musuhnya.
Penulisan yg penuh fakta.

Tak mcm lawannya penuh dgn spekulasi dan fitnah. Yg bangang jer terima bulat2...

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 3:46 PM delete

Sandiwara tun mangkuk hanya pencacai jer yg hadam...

Konon dia dikhianati sedangkan dialah mastermind utama.
Impian nak tubuhkan kerajaan perpaduan dgn kuasa mcm mahafiraun tidak tercapai.Akhirnya menyalak menyalahkan org lain. Memang pxkxmxk sial tua nyanyuk tu!!!

Ko nak ambik balik kerajaan yg lenjun kencing mandat rakyat....SILAKAN!!!!

Pengikut sblh pn benci ko...
Pengikut pkr dan dap pon dh benci ko...

Tggl sad sad_dick, kasut hitam yg masih nak jilat bontot ko!!!

PENGKHIANAT MCM KO PATUT MENYEMBAH BUMI!!!
BANGANG!!!!!

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 4:56 PM delete

Najib jawap dlm fb blh la. Dlm mahkamah suma x tau. Coklat ilang blh tau..

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 4:59 PM delete

Dah xde hujah, mati akal, terus maki. Tu je la modal ko..
Mmg xkan menang lawan cakap dgn org xde otak

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 5:32 PM delete

Jgn jer jadi mcm anwar...duduk di kandang tertuduh tak berani....hihihi

Air mani dia sedlm 4cm dlm lobang taik gagal dinafikan.
Masuk penjara kemudian salahkan org lain....huhuhu

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 5:34 PM delete

Sama dgn tun mangkuk...
Bakor rumah sendiri, kemudian salahkan org lain...

Sampai mghembus nafas tak akan salah diri sendiri...ptuuihhh

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 5:36 PM delete

Muka kulit babi...
Tak ada kemaluan dah...

Dulu dia kutuk anwar...
Skrg dah sama level...huhuhu

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 5:42 PM delete

Tak boleh dikritik ker tun mangkuk tu...hihihi

PeeM7 bajet rm20b berbanding pm8 bajet rm250b

Jual harta negara dgn alasan nak cover hutang...
Bila org lain ambik alih...terkejut apa ker bangang jual harta negara dan pinjam bon samurai sedangkan wang dan rizab negara masih kukuh....

Skrg nak kencing...kencing ler muka minah bangang dan keturunannya...
Kami tak sanggup dikencing oleh mangkuk ayun utk kali ke2...
Huhuhu...

Reply
avatar
Anonymous
May 30, 2020 at 5:44 PM delete

Kalau muka mangkuk tu ada depan skrg...dah kena herdik spt mana khalid belon herdik dia masa mesyuarat...

Reply
avatar
Anonymous
May 31, 2020 at 7:04 AM delete

Peralihan kerajaan mungkin sebelum sidang parlimen pada Julai - Salahuddin

Timbalan Presiden Amanah Salahuddin Ayub memberi gambaran bahawa Pakatan Harapan mungkin dapat merampas semula Putrajaya daripada kerajaan Perikatan Nasional (PN) sebelum persidangan parlimen akan datang, yang dijangka bermula pada Julai.

Salahuddin berkata demikian selepas Presiden PKR Anwar Ibrahim memaklumkan dalam hantaran di Facebook bahawa beliau mempengerusikan mesyuarat PH di Petaling Jaya petang tadi.

Teringat MP UMNO nak dijual beli sampai ke Taiwan lepas tu Bang Non pun kata We have the numbers..!!

Brother Anwar Bin Ibarhim bring it on next week no need July la Brother

Bring It On...

Reply
avatar
Anonymous
May 31, 2020 at 8:54 AM delete

Aku hairan macam mana penyokong PKR dan AMANAH boleh bodoh dalam perkara ini

Rupa rupanya YB Senator Marzuki bekas SUA Bersatu, DS Shafie Apdal Warisan antara yang hadir bersama pemimpin parti politik Melayu Bumiputera dirumah Tun Mahathir untuk khianat pada PH.
Mereka pada tanggal 23 Febuari 2020 sendiri telah hadir ke Istana Negara untuk menyatakan sokongan tidak lagi bersama gabungan Pakatan Harapan dan tolak Anwar Ibrahim.

Sekarang tuduh TSMY pengkhianat walhal mereka inilah pengkhianat sebenar bersama Tun Mahathir. Khianat pada agenda utama perjuangan menyelamatkan negara dari kerakusan D4P.

Reply
avatar
Anonymous
May 31, 2020 at 2:40 PM delete

Bajet bpn dikatakan membazir wang kerajaan kata tun mangkuk??!!!

Ko guna wang petronas bailout syarikat anak ko yg bangkrap...tak membazir ker?!
Ko buat pelaburan bmf forex dan rugi rm32billion dgn anggaran nilai sekarang rm100billion...tak membazir ker??!!
Ko jual harta dan aset negara dan ada yg masih berpotensi...tak membazir ker???!
Ko pinjam bon samurai tapi rizab kewangan negara cukup kukuh...tak membazir ker???!!!

Sial lah ada pemimpin penipu mcm mangkuk tua tu!!!
Sampai bila pun...negara akan hancur dikuasai legasi yg tamak haloba.

Manusia sial yg khianat kawan dan lawan dan banyak aniaya org akan termakan sumpah suatu hari nanti. Dipanjangkan umur utk melihat penghinaan oleh org yg ko khianat, tipu dan kencing selama ini.
Dosa ko bawa masuk wabak ke negara tercinta ini. Laknat ke hujung nyawa ko!!!
Wawasan 2020 akan diingati sebagi wawasan wabak tun mangkuk!!!

Reply
avatar
Anonymous
May 31, 2020 at 2:43 PM delete

Korang nak rampas balik..rampaslah!!!

Biar makin teruk korang kena kecam oleh majoritu rakyat sebelum pru15....hihihi

Bring it on!!!

Reply
avatar
Anonymous
May 31, 2020 at 7:28 PM delete

Dari Laman Reformasi

INGAT LAGI TAK STATMENT DR. M TERHADAP ANWAR IBRAHIM?

Salam mamu.. sokong harta anak cucu legasi tak guna ini di rampas

Tak Boleh Jadi PM.. Macam Mana Dia Nak Jadi? Parti Dia Sendiri Berpecah? Sebahagian Ahli PKR Tolak Dia? Anwar Gagal Kawal Parti Sendiri...
Anwar Tak Layak

AkhirNya....
Dr. M Sendiri Termakan Balik Kata² Dia Sendiri... Malahan DiPecat Terus.. Terasa Terhina Lagi... ADA RASA?��

BERSATU Sudah Jadi BERSEPAI

Apalagi yang mahu dibanggakan Saka 95. Berikut adalah kegagalan Saka 95 sebelum Izrail datang menjemput:-

1) Jawatan PM dirampas Muhyidin
2) Jawatan MB Kedah dirampas PN
3) jawatan Ketua Pembangkang dirampas Anwar
4) Status negarawan bakal dirampas oleh Najib atau Muhyidin
5) Bangunan tertinggi klcc bakal dirampas menara TRX dan Menara PNB
6) Kekayaan anak bakal dirampas iaitu dimilik negarakan jika ada unsur salah guna kuasa
7) Banyak lagi legasi Saka 95 bakal dirampas orang lain di atas sikap tamak beliau sendiri.

Pepatah melayu ada berkata "orang tamak selalu rugi"

Kerala ada pepatah tak??

Reply
avatar
Anonymous
May 31, 2020 at 8:48 PM delete

Riza Aziz bayar AS$40 juta lebih daripada AS$248 juta, kata Shafee..krrajaan tuntut semula duit bailout beratus billion dan juga perlu dibayar semula pada kerajaan.

Kalau Riza sanggup pulangkan dan bayar balik duit beratus juta ringgit, wang bailout anak anak Tun Mahathir beratus billuon ringgit juga perlu dibayar semula pada Petronas , KWSP, Dana Pencen LTAT dan TH

Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur membenarkan permohonan untuk melepaskan tanpa membebaskan Riza Aziz daripada 5 pertuduhan pengubahan wang berjumlah AS$248 juta.
© Provided by Free Malaysia Today
Pada 14 Mei, Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur membenarkan permohonan untuk melepaskan tanpa membebaskan Riza Aziz daripada 5 pertuduhan pengubahan wang berjumlah AS$248 juta.

Peguam mewakili Riza Aziz, Muhammad Shafee Abdullah mendedahkan anak guamnya sudah menyerahkan semua aset di Amerika Syarikat dan Malaysia kepada Putrajaya sebagai usaha penyelesaian kes di peringkat global.

Elok dirampas harta dan hartanah kekayaan anak cucu Tun Mahathir untuk bayar semula wang bailout yang digunakan untuk menyelamatkan kerugian perniagaan anak Tun dahulu.

Reply
avatar
Anonymous
June 1, 2020 at 5:22 AM delete

Gambar yg tular pemimpin Melayu perjumpaan di rumah Tun langsung tidak dijemput Anwar Ibrahim.

Pada DSAI dan Otai kalau tak faham bahasa jugak maksud tersirat dlm gambar tsb elok bubar kan saja Parti PKR tu..!!

Reply
avatar
Anonymous
June 1, 2020 at 7:37 AM delete

50 JUTA SATU UNDI UNTUK PELACUR PELACUR POLITIK DI MALAYSIA

Satu-satunya pilihan 'DO or DIE' yang Dr. Mahathir ada ialah dengan membeli seberapa ramai yang boleh Ahli Parlimen supaya menyokong undi tidak percaya yang akan beliau adakan nanti.

Ini adalah strategi terakhir dan Dr. Mahathir berada dalam keadaan 'DO' or 'DIE'.

Sekiranya gagal membeli Ahli Parlimen, Dr. Mahathir bakal mengakhiri karier politik dan mungkin juga hayat beliau dalam keadaan yang cukup hina.

Bukan sahaja beliau akan diingat sebagai pemimpin yang ditolak oleh gabungan parti dalam Pakatan Harapan, malah ditolak oleh parti yang beliau sendiri tubuhkan.

Rakyat pula akan mengingati beliau sebagai Bapa Kehancuran Negara.

Segala jasa-jasa beliau (sekiranya layak dipanggil jasa) selama 22 tahun akan terhapus.

Deretan kes mahkamah berkenaan salah guna kuasa, rasuah dan AMLA akan menunggu Dr. Mahathir.

Jadi, untuk mengelakkan itu semua berlaku, beli sahaja Ahli Parlimen.

Untuk membayar seorang Ahli Parlimen RM10 juta atau RM20 juta atau RM50 juta bukanlah masaalah yang besar bagi Dr. Mahathir yang memiliki kekayaan beratus bilion ringgit.

Tawar menawar dijangka akan berlaku dan mungkin sedang berlaku sekarang ini.

Dr. Mahathir pun sudah beberapa kali bagi clue, Muhyiddin mempunyai majoriti yang sangat sedikit, kalau 3 atau 4 orang Ahli Parlimen berpaling tadah, Muhyiddin akan jatuh.

Broker-broker sedang hadapi hari-hari yang sibuk sekarang ini hingga Parlimen bersidang pada Julai nanti.

Pelacur-pelacur politik akan menanti-nantikan kedatangan broker kepada mereka.

Persetankan prinsip dan perjuangan politik dan parti.

Gambar yang tular di rumah Tun bersama pemimpin Melayu yang hadir kecuali Brother Anwar Bin Ibrahim.

Kalau otai reformasi dan brother tak boleh juga baca message yang tersirat dalam gambar tu elok Parti PKR dibubarkan terus...!!

Lu fikir lah sendiri...!!

Reply
avatar
June 1, 2020 at 9:04 AM delete

KARNA RASA HATI YANG GEMBIRA BERKAT BANTUAN AKI SOLEH
MAKANYA SENGAJA NAMA BELIAU SAYA CANTUNKAN DI INTERNET !!!

assalamualaikum wr, wb, saya IBU NUR INTAN saya Mengucapkan banyak2
Terima kasih kepada: AKI SOLEH
atas nomor togelnya yang kemarin AKI berikan "4D"
alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI
dan berkat bantuan AKI SOLEH saya bisa melunasi semua hutan2…
orang tua saya yang ada di BANK BRI dan bukan hanya itu AKI alhamdulillah,
sekarang saya sudah bisa bermodal sedikit untuk mencukupi kebutuhan keluarga saya sehari2.
Itu semua berkat bantuan AKI SOLEH sekali lagi makasih banyak ya, AKI
yang ingin merubah nasib
seperti saya...?
SILAHKAN GABUNG SAMA AKI SOLEH No; { 082-313-336-747 }

Sebelum Gabung Sama AKI Baca Duluh Kata2 Yang Dibawah Ini
Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini...!!
1: Di kejar2 tagihan hutang..
2: Selaluh kalah dalam bermain togel
3: Barang berharga sudah
terjual buat judi togel..
4: Sudah kemana2 tapi tidak
menghasilkan, solusi yang tepat..!
5: Sudah banyak dukun ditempati minta angka ritual blom dapat juga,
satu jalan menyelesaikan masalah anda..
Dijamin anda akan berhasil
silahkan buktikan sendiri
Atau Chat/Tlpn di WhatsApp (WA)
No WA Aki : 082313336747

TERIMA KASIH YANG PUNYA
ROOM ATAS TUMPANGANYA SALAM KOMPAK SELALU
Angka;Ghaib: Singapura
Angka;Ghaib: Hongkong
Angka;Ghaib: Toto Malaysia
Angka”Ghaib: Laos…
Angka”Ghaib: Macau
Angka”Ghaib: Sidney
Angka”Ghaib: Brunei
Angka”Ghaib: Thailand
"KLIK DISINI BOCORAN TOGEL SGP HK SDY DAN DLL"

Reply
avatar
Anonymous
June 1, 2020 at 10:43 AM delete

Kalau atok dan dungu2nya perform baik dlm 22bulan memang raykat akan kecewa bila atok tumbangkan KERAjaannya.

Skrg dia nak tumbangkan kerajaan yg dah terbukti menjalankan tugas dgn baik masa wabak melanda yg jelas dibawa masuk dgn keizinan atok....rasanya raykat akan kecewa.
Kecewa dan akan kecam atok sampai ke liang lahad.

Kalau dia sekadar gertak demi menakutkan muhidin demi menyelamatkan projek dan bisnes anak, proksi dan kroni....silakan!!!
Raykat akan bersama berdiri kukuh dgn kerajaan.


Apa2 pon jika atok berjaya dgn cara membeli mp2...raykat akan mengutuk habis2an setiap langkahnya.

Reply
avatar
Anonymous
June 1, 2020 at 11:40 AM delete

Kau ni mcm serbatau ttp semuanya cerita fitnah. Kalau betul atok dan rasuah atau salahguna kuasa dulu lagi atok dah katoi masa kjaan najib. Masa tu sprm dah buka kes atok tapi takde kes langsunh. Sekarang pon boleh buka kes baru (kalau ada le) tapi takde apa2 pon laporan. Kesimpulannya ko ni pemfitnahlah.. besar dosanya. Bertaubatlah bro.

Reply
avatar
June 11, 2020 at 4:51 PM delete

Instagram: Aasimahaadilaaloanfirm
Twitter: ... aasimahaadilaahmedloanfirm
E-mel: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com


salla Llâhu ‘alayhi wa sallam, nama saya Neni Syahir, saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. saya tidak tahan lagi dengan hal ini. 4 November 2019 ini, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI LOAN FIRM, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah perusahaan. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu muslim yang memberikan pinjaman besar kepada pemilik perusahaan, pabrik burung hantu dan orang pribadi. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia, Jika Anda ingin pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammers di blog ini yang tidak memiliki situs web di google map, saya menawarkan pinjaman dengan tingkat sangat rendah 1% dan saya mendapat pinjaman dalam 1 jam. .
Kontak Aplikasi pinjaman besar

E-mel: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ::: ************ + 447723553516
Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com
Bismillâh ar-ra.hmân ar-ra.hîm

Reply
avatar
June 27, 2020 at 6:39 AM delete

PINJAMAN PINJAMAN CORONA VIRUS DARI SYARIKAT PINJAMAN ROSSA STANLEY


Adakah anda memerlukan bantuan kewangan kerana penguncian virus korona, kemudian segera pergi ke syarikat pinjaman rossa stanley di mana terdapat pelepasan WOLRD BANK untuk semua orang, jadi hubungi kami sekarang di syarikat pinjaman rossa stanley sekarang untuk bantuan pinjaman dan kewangan anda melalui mana-mana saluran berikut

E-mel: rossastanleyloancompany@gmail.com
Tel Pengarah: +1(914)529-5708
Whats-app: +1(914)529-5708
Twitter rasmi: Rossastanlyloan
Facebook rasmi: Rossa Stanley Favor


Mrs.Rossa stanley
E-mel: rossastanleyloancompany@gmail.com

Reply
avatar
June 27, 2020 at 6:40 AM delete

PINJAMAN PINJAMAN CORONA VIRUS DARI SYARIKAT PINJAMAN ROSSA STANLEY


Adakah anda memerlukan bantuan kewangan kerana penguncian virus korona, kemudian segera pergi ke syarikat pinjaman rossa stanley di mana terdapat pelepasan WOLRD BANK untuk semua orang, jadi hubungi kami sekarang di syarikat pinjaman rossa stanley sekarang untuk bantuan pinjaman dan kewangan anda melalui mana-mana saluran berikut

E-mel: rossastanleyloancompany@gmail.com
Tel Pengarah: +1(914)529-5708
Whats-app: +1(914)529-5708
Twitter rasmi: Rossastanlyloan
Facebook rasmi: Rossa Stanley Favor


Mrs.Rossa stanley
E-mel: rossastanleyloancompany@gmail.com

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive