Liwat 3: Kenyataan Media Dari Anwar Ibrahim


Yusoff ialah cucu kepada aktivis dan bekas presiden Persatuan Pengguna Pulau Pinang SM Mohamed Idris.

Mohideen ialah abang kepada Idris.

"Insiden itu dikatakan berlaku pada 2 Oktober 2018, lebih setahun lalu. Tetapi tiada seorang anggota keluarga, termasuk datuknya yang amat rapat dengannya, diberitahu tentangnya.

"Yusoff tersisih daripada keluarga sejak kematian datuknya tahun ini (17 Mei lalu).

"Timbul setahun kemudian, dan dua hari sebelum kongres PKR, saya yakin Yusoff dimanipulasi ahli politik untuk kepentingan mereka," kata Datuk saudaranya Mohideen Abdul Kader dalam kenyataan semalam..

Berikut adalah kenyataan media dari DSAI

KENYATAAN MEDIA 
Saya telah menerima laporan yang dibuat oleh individu bernama Muhammed Yusoff Rawther melalui media massa dan media sosial. 
Saya menafikan sekeras-kerasnya fitnah tanpa asas tersebut. 
Pada tarikh yang didakwa, saya sedang giat menjalankan kempen sempena Pilihan Raya Kecil (PRK) Port Dickson serta menghadiri Majlis Memperingati Ulang Tahun Kelahiran Mahatma Gandhi ke-150 di Kuala Lumpur dan kembali semula ke Port Dickson untuk memenuhi jadual kempen. 
Setiausaha Sulit saya, Shukri Saad akan membuat laporan polis pagi ini berhubung isu yang dibangkitkan dan peguam saya, Ramkarpal Singh juga akan mengutuskan surat tuntutan daripada Muhammed Yusoff Rawther. 
Keluarga Muhammed Yusoff Rawther melalui Mohideen Abdul Kader turut mengeluarkan kenyataan mengutuk tindakan yang dilakukan olehnya selepas lebih setahun kejadian yang didakwa. 
Tindakan yang dilakukan ini adalah muslihat menjatuhkan imej saya menjelang Kongres Nasional Keadilan ke-14 dan proses peralihan kuasa pimpinan negara. 
ANWAR IBRAHIM
5 Disember 2019

Ni dari Twitter DSAI..

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

17 comments

comments
Anonymous
December 5, 2019 at 4:20 PM delete

RAKYAT BOSAN DAN SANGAT MELUAT
CERITA BANGANG DI RECYCLE SEMULA
SELAGI HIDUP DUA EKOR INI HANAT
SMPI KE MATI RAKYAT DIBODOKAN DEPA

DUA DEKAD RAKYAT DIBODO2 KAN DEPA
DITIPU IDUP2 PEROMPAK YG KAYA RAYA
KIBAR PANJI HITAM MAHACAI MENDAKWA
SAMPAI MATI MAHACAI TADAH KENCING SI RENTA..


REKAYASA SKRIP RECYCLE YANG SANGAT MEMBOSANKAN RAKYAT MALAYSIA..

#BMF

Reply
avatar
anti LGBT
December 5, 2019 at 7:23 PM delete

Yg semburit hal semburit

Yg liwat dgn hal liwatny

Baik MENINGGAL lerrr

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2019 at 8:57 PM delete

Bahaya bila dah ketagih. Ketar tangan dan anggota kalau tak dapat. Jadi pm pun orang dah hilang hormat, tak jadi pm pun orang dah hilang hormat. Eloklah pergi buat ibadat. Baki tahun tinggal berapa tahun je lagi. Eloklah fully utilise masa yg tinggal. Tak payah ambitious sangat nak jadi pm.

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2019 at 11:49 PM delete

Tak nak komen panjang...
Klu benar, memalukan sungguh bakal pm ke8 negara..

Presiden kaki liwat
Timbalan presiden kaki semburit

Baik mampus jer 2 ekor bangang nie...
Biar org lain jer yg terajui parti...

Makin kuat memfitnah..makin besar aib yg tuhan tunjukkan

Hanya kerana gila kuasa dunia dpd bersahabat jadi bermusuhan. Org yg pernah menjatuhkan bongok 2 ekor nie hanya gelak ketawa melihat kebodohan melampau presiden dan timbalannya...

Ketagihan lgbt yg sukar dibendung
Inikah yg kita harapkan sebagai pemimpin kita?

Renung2kan lah wahai pengikut setia..

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2019 at 11:53 PM delete

Presiden dan timbalan bongok nie kalau tak dpt jadi pm mereka khuatir tak mampu mengucap sblm mampus...

Bodoh!!!
Rakyat jadi bingung dgn ketamakan dan kegelojohan bongok 2 ekor nie!!!

Baik ganti dgn org lain...
Buang terus dpd politik negara golongan luth bongok nie!!!

Reply
avatar
December 6, 2019 at 11:44 AM delete This comment has been removed by the author.
avatar
Anonymous
December 6, 2019 at 5:38 PM delete

Pelik ya, masa anwar dok di dalam tak ada pula cerita bontot. Padahal dikelilingi hampir semua lelaki tiap2 hari, takkan nafsu tak terdetik. 10 tahun woh, hangpa boleh tahan ka? Tak ketar tangan atau ko*e ka? Knp tak set up dlm penjara dan pasang hi-res cam yg terbaik. Umpan yg lg jambu drp sepol. Tak payah susah2 cari video buatan dan wayang aksi hd yg terhasil boleh matikan karier politik dsai serta merta. Dua kali peluang terbuka tp knp tak ada apa2 cerita pun dari penjara

Reply
avatar
December 6, 2019 at 6:18 PM delete

Byk komen dari Umno dan musuh dsai. Moga Allah lindungi dsai. Amin

Reply
avatar
1 2 3
December 6, 2019 at 9:37 PM delete

Nk buat ape LINDUNG pliwat??

Bole dpt hasil ke?

Reply
avatar
Anonymous
December 6, 2019 at 10:35 PM delete

Klu muka mcm azmin...mgkin ada cerita.
Ini kebanyakan muka mcm mat sabun...gilerrr

Reply
avatar
Anonymous
December 6, 2019 at 10:37 PM delete

Puak semburit nak jadikan mrk nie ikon...

Reply
avatar
Anonymous
December 7, 2019 at 7:29 PM delete

SEMALAM BARU NAK BERMANJA PETANGNYA GADOHHH PULA
ARI NI BARU NAK DAMAI TETIBA TUDUH LANGAR JANJI
ALAHAI BARU NAK BUKA DEWAN PESERTA KELUAR TETIBA..!!
SERABUT MCM NI,POPCORN TAMBAH JGN LUPA TEPUK SKALI


KIKIKIKIKI..

FORMULAHILAMGSERABUT = BMF + POP CORN TAMBAH + TEPUK KASI PADU

Reply
avatar
Anonymous
December 8, 2019 at 8:14 PM delete

Bodoh geng keta terbang nie?

Reply
avatar
December 10, 2019 at 5:13 PM delete

Yg mendakwa dgn cara jahiliyah dan percaya sot kamu juga adalah termasuk golongan jahiliyah

Reply
avatar
December 24, 2019 at 5:21 PM delete

Nama: __ Hendi Zikri Didi
Kota: _______________ Malacca
pekerjaan: _ Pemilik bisnis
Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya mengajukan permohonan untuk Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

Aplikasi / Pusat Kontak
E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ____________________ + 447723553516

Reply
avatar
January 28, 2020 at 11:11 AM delete

Selamat siang untuk semua, nama saya Steven Nesty Binti, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya yang sebenarnya di sini di platform ini sehingga semua pencari pinjaman akan berhati-hati dengan pemberi pinjaman di internet

Setelah beberapa waktu mencoba mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman online tetapi saya ditipu dan kehilangan Rp 10,7 juta, untuk seorang pria di Afrika.

Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan teman saya Ny. Tieka Melawati (tiemelaw@gmail.com) yang kemudian memperkenalkan saya kepada Ny. Deborah, Manajer Kantor Pinjaman AVANT, jadi teman saya meminta saya untuk memproses pinjaman saya dengan Bu Debora. Jadi saya menghubungi Ibu Deborah melalui email: (avantloanson@gmail.com) dan juga di WhatsApp: +6281334785906

Saya mengajukan pinjaman sebesar IDR 380 juta dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman itu disetujui dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk transfer pinjaman, Saya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari satu setengah jam, uang pinjaman saya dimasukkan ke dalam rekening bank saya.

Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya telah dikreditkan dengan IDR380 juta. Saya sangat senang bahwa akhirnya Tuhan telah menjawab doa saya dan dia telah memberi saya keinginan hati saya.

Semoga Tuhan memberkati Mrs. Deborah untuk memberikan kehidupan yang adil bagi saya, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. Deborah melalui email: (avantloanson@gmail.com) atau melalui WhatsApp: +6281334785906 untuk pinjaman Anda

Akhirnya, saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian sejati hidup saya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa kepada Tuhan untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: (nestybintisteven@gmail.com) Salam

Reply
avatar
February 12, 2020 at 9:55 AM delete

Data pribadi
negara Indonesia
Nama: Arif Hidayat
Alamat: Jl.ds.lamangkona tawaeli
Sudah dua tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp30 juta dari AVANT Loan Company dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. AVANT Loan telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Deborah bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis lebih lanjut sehingga saya menyerahkan tambahan Rp250 juta setelah melalui proses hukum saya. pinjaman disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 2 jam di rekening bank BCA saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Bu Deborah dan tim manajemen pinjaman terbatas Avant telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA dan INDONESIA, sehingga tidak ada masalah sama sekali.
Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Avant Loans Limited hari ini dan selalu
e_mail: [avantloanson@gmail.com]

WhatsApp: +6281334785906

Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive