Jangan Uji Saya - Anwar


PETALING JAYA: Presiden PKR Anwar Ibrahim memberi amaran mana-mana pihak tidak menguji kesabarannya sehingga memberi gambaran partinya berpecah dan lemah.

Anwar berkata selagi bergelar presiden, beliau bertanggungjawab untuk membina kekuatan PKR dan menghormati suara akar umbi.

“(Ada kata) Anwar ini lemah sangat, sabar sangat, kata Shamsul Iskandar (ketua penerangan PKR) sabar tahap dewa.

“Jangan uji saya… Saya sabar sebab saya fikir orang ada hak bagi pandangan. Tetapi kalau kesabaran itu sampai memberi gambaran parti pecah dan lemah, saya tidak boleh,” katanya ketika berucap dalam Konvensyen PKR Perak malam tadi.

Turut hadir dalam konvensyen itu ialah Shamsul, Naib Presidennya Xavier Jayakumar.

Sebelum ini, Kongres Pemuda PKR mencetus kontroversi apabila perasmi asal yang juga Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali dibatalkan pada saat akhir dan digantikan dengan penasihat parti, Wan Azizah Wan Ismail.

Keadaan semakin panas apabila kedua-dua kem presiden dan timbalannya berbalas kenyataan malah dipercayai pada hujung minggu ini akan berlangsung pertemuan sebahagian ahli PKR di Kuala Lumpur meskipun kongres nasional parti dijadualkan di Melaka.

Mengulas lanjut, Anwar berkata beliau adalah presiden untuk semua ahli parti.

“Walaupun kena terajang pun maafkan, masuk penjara dan keluar maafkan, tapi cukup sekarang ini.

“7 Nov ini kita akan lihat parti bersatu jauh lebih kuat,” katanya lapor FMT

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

11 comments

comments
Anonymous
December 4, 2019 at 1:17 PM delete

Perang Panji Kunyit Itam makin merecik hawaw masam...merecik sana sini macai kena tadah ...

"JANGAN UJI KESABARAN SAYE" MENJERIT BEEBENO BONYINYA
KIKIKI..MUNGKIN TALAK JATUH UTK MADU JANTAN NYA
HAAH WAYANG SEMBURIT SUDAH SMPI KEMUNCAKNYA
POP CORN TAMBAH TEPUK PADU SAPA YG MELINGKUP NNTI YERR..!!


FORMULATAHANUJIAN = BMF + POP CORN TAMBAH + TEPUK PADU


Makin Parah...Makin kalut...serabut semburit merecik kunyit masam sana sini... tak apa kami menawarkan formula ajaib ... baca hingga abis...!!

DOLU DEPA KUAT BER FORMULA
FORMULA AJAIB AKHIRNYA DAH JUMPA
TAK APA PELAN PELAN KASI BACA
KAT BAWAH SANA ADA RESEPI FORMULANYA

kikikiki...!!

Satu majlis makan malam meraikan para penyokong yang memihak kepada Azmin juga akan turut diadakan pada 7 Disember, jam 8.00 malam di Saloma Bistro yang terletak berhadapan hotel Renaissance KL,

Satu lagi event parti PKR akan berlangsungnya Kongres PKR oleh Anwar Ibrahim di Melaka tarikh yang sama.

Beberapa orang ahli PKR, termasuk juga ahli parti komponen PH telah mula menerima jemputan melalui aplikasi Whatsapp untuk menghadiri majlis makan malam tersebut.
Difahamkan, mereka yang bertanggungjawab menyelaras jamuan makan malam di Saloma itu ialah Naib Presiden PKR, Tian Chua dengan dibantu aktivis jalanan yang tidak asing lagi, Hishammuddin Rais.

Kedua-dua mereka dikatakan diberi tanggungjawab untuk memastikan majlis jamuan itu berjaya dan untuk memberi gambaran Azmin mempunyai sokongan yang lebih besar berbanding Anwar Ibrahim.

kalau mahacai kalut kami ada formula hilang kalut malut tuan puan mahacai sekelian ... ingat dan hafal formula ini..



formulahilangkalut = BMF + Pop Corn Tambah + Tepuk Kuat Padu



kikikiki..majority Kimanis 7K anytime..!! kikikikiki..!!

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2019 at 12:10 AM delete

Khuatir anwar hilang sabar mcm dulu2...
Habis pecintanya merusuh di jalan raya...klu ada yg sangguplah..

Rasanya tak akan berlaku...

Semuanya berpunca dpd tamak dan gila kuasa. Mrk dikatakan dah lama mengumpul kekuatan dan mengukuhkan puak masing2 utk merencana
strategi gemilang berebut kuasa.
Siapa akan dicantas dan mencantas sama2 kita ber popcorn....hihihi
Dah tak mampu dibendung lagi dah...

Sama dgn era umno yg berpecah dgn wujudnya s46. Bijaknya tun mangkuk ketika itu adalah dikatakan merancang pembatalan umno oleh mahkamah.
Sebaik pembatalan dan penubuhan umno baru...ahli2 yg cuba menentangnya malu2 utk menjadi ahli baru umno. Mcm plot malaysia baru tapi otak org lama. Keutamaan tetap anak..proksi dan kroni....hmmmmm

Apa2 pon ramai yg mengatakan tun mangkuk juga salah sorg mastermind perpecahan puak semburit nie.Betul atau tidak raykat dah dpt meneka dan khabar2 angin dah tak mampu dibendung.

Lawak mmg lawak...yg jatuhkan anwar adalah tun mangkuk. Habis cerca hina anwar dimalukan dpn tv.
Skrg dia juga dinobat sebagai pencetus kemenanangan pakatan semburit. Tanpa tun mangkuk tidak merasa dapigs ke putra jaya.
Atas kemenangan itu juga tun mangkuk yg pernah menjatuhkan anwar terpaksa mengalah dan menaikkan anwar semula melalui perjanjian majlis presiden.
Tak tunai janji...munafik
Tapi munafik nie bagi ahli politik mcm tun mangkuk dah jadi perkara biasa...
Mgkin karma dipanjangkan umur tun mangkuk utk melihat musuh yg dijatuhkan diangkat sebagai kwn dan bakal ketuanya suatu ketika nanti.
Tun mangkuk terpaksa menerima hakikat yg dia adalah mahkluk yg menjatuh dan menaikkan anwar tanpa dirancang.

Apa2 pon tun mangkuk tak dapat nak berdolak dalih krn pemerintahan pakatan semburit ditetapkan oleh majlis presiden yg pernah dicubanya dlm umno/bn slps dia melepaskan jwtn peeM ke4. Ia gagal krn ramai tak bersetuju.

Maka dlm majlis tersebut tun mangkuk gerenti kalah krn yg lain adalah otai reformasi sejak anwar dituduh meliwat.
Kecuali lah jika ada sokongan padu dpd ahli2 parlimen yg sanggup menderhaka kpd parti dan menyokong tun mangkuk serta azmin sebagai bakal penggantinya.

Apa2 pon...nak beli popcorn sambil menonton aksi semburit seterusnya dpd ketua dan timbalannya...hihihi

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2019 at 7:57 AM delete

Anwar dpt tuduhan baru salahlaku...

Puak mana yg buat tuduhan....

Tak habis2 sehingga pru15...

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2019 at 9:08 AM delete

Madey ibarat sekor kambing yg berada ditgh2 serigala lapar.. Adakah kali ini belit kutty berjaya.. kta tgk kan aje..

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2019 at 9:30 AM delete

Kali ini anwar dituduh meminta blowjob dan cuba melihat seorg budak lelaki pulak.
Pengakuan berani mati nie...

Apa nak jadi dgn bakal peeM ke8 negara?
Jika ia fitnah...bersumpah laknatlah kali ini.

Apalah nasib maruah anak dan isteri jika ia benar.

Yg ada video semburit bertinju dgn mantan banduan liwat. Akhirnya mrk sendiri yg membuka aib sendiri.
Hukum Allah swt tu pasti dan sebagai raykat marhaen...menerima pemimpin kaki semburit amat menjijikkan.

Game siapakah yg terbaru ini???

Raykat hanya memerhati...

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2019 at 9:33 AM delete

#cuba melihat=cuba meliwat

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2019 at 9:40 AM delete

Bila janji minyak rm1.50 seliter tak ditunai dan berambus dari masjid ketika azan berkumandang mampu menjelaskan personaliti pemimpin ini.
Renung-renungkan....

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2019 at 11:23 PM delete

Ini ayat sangat lah suey. Dulu Pak Lah pernah kata jangan cabar saya, pastu terus bungkus. Tapau.

Reply
avatar
December 24, 2019 at 5:21 PM delete

Nama: __ Hendi Zikri Didi
Kota: _______________ Malacca
pekerjaan: _ Pemilik bisnis
Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya mengajukan permohonan untuk Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

Aplikasi / Pusat Kontak
E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ____________________ + 447723553516

Reply
avatar
January 1, 2020 at 3:00 PM delete

Bardzo ciekawie napisane. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie !!!

Reply
avatar
February 13, 2020 at 4:08 PM delete

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
Telephone..Number:[+60]1123759663
email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia

Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive