UMNO Lawan Komunis?


Berucap di mesyuarat agung tahunan Umno Gombak tiga hari yang lepas, Najib menyeru agar ahli partinya tidak membiarkannya "berseorangan dalam perjuangan".

"Kita mesti berani lawan, kalau tak berani lawan, kita bukan lah parti yang terbenam dalam sejarah bangsa kita dan Malaysia.

"Siapa suatu ketika dulu berani menentang British, berani menentang komunis, kalau tidak pendahulu-pendahulu, pendekar-pendekar kita," katanya.

Tambah Najib, ketika era berkenaan, Umno berjaya mengalahkan komunis kerana bersatu dengan sekutunya.

Oppsss!! UMNO berjaya mengalahkan Komunis?.. ha.. ha.. kenapa tak cakap UMNO lawan Portugis saja Najib?

Kata presiden Patriot Mohamed Arshad Raji "Tiada rekod Umno dan anggotanya secara berkumpulan berjuang dan menewaskan pasukan bersenjata komunis sebelum kemerdekaan, kata Persatuan Patriot Kebangsaan. 
“Anggota keselamatan yang berkhidmat di era pemberontakan komunis dengan mudah boleh sahkan mereka tidak pernah nampak seorang pun ahli Umno galas 30 kilo barang dan senjata, dengan senapang di tangan, bergerak di hutan Pahang, Perak, Kedah dan Sarawak, menggadai nyawa dari terpijak jerangkap samar demi memburu pemberontak komunis. 
“Tiada juga anggotanya yang gugur melawan pemberontak komunis,”

“Kami bingung dengan tndakan Najib memanipulasi fakta dan sejarah berkaitan kekalahan pemberontaklan komunis demi mendapatkan semula tempat di hati orang Melayu,” katanya. 
Laporan penuh sila baca di SINI

Nak bohong apalah Najib ni?.. kesian perwakilan yang kena auta dengan dia tu..

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

7 comments

comments
Anonymous
July 3, 2019 at 1:58 PM delete

tak payah kesian kat perwakilan...diorang sama macam walaun...nganga je tadah kencing penunggang bangsa dengan penunggang agama...sorang jual fakta sejarah...sorang jual nama nabi...sama je...macai dengan walaun, kenyang kencing...

Reply
avatar
July 3, 2019 at 3:36 PM delete

Penyamun memang kuat pembohong tapi yang lebih teruk dari penyamun yang membohong adalah ulamak palsu yang buat fatwa palsu untuk dapat makan suapan dan hidup mewah. Bila lagilah umat islam dan orang melayu nak sedar bahawa penyamun2 dan ulamak2 palsu belaan mereka tu adalah musuh utama Islam dan melayu? Faktanya Melayu dan Islam sudah wujud dan teguh sebelum UMNO dan PAS wujud pun.

Bidaahlah sesapa yang mengaitkan UMNO tu dengan melayu dan lagi khurafat serta mengarut mengaitkan Islam dengan PAS. Islam tu agama Allah, manakala UMNO dan PAS adalah parti buatan manusia yang fana, yang bakal musnah akhirnya! InsyaallaH, melayu dan islam akan terus wujud dibawah lindungan Allah SWT walaupun UMNO dan PAS dah mati tertimbus!

Nick.
Cape Tiger.

Reply
avatar
Anonymous
July 3, 2019 at 6:05 PM delete

Masa zaman itu, mereka yang berjuang semua nya masuk hutan termasuk lah Ketua nya sekali.

Tidak ada satu Ketua yang di gelar Pahlawan masa itu yang di sebut sebagai orang UMNO.

Malah ada yang di tuduh oleh UMNO sebagai tali barut.

Reply
avatar
Anonymous
July 3, 2019 at 6:19 PM delete

PH lawan BN guna isu rasuah, kebebasan media, 1MDB, membebaskan mahkamah dan PDRM..


Perjuangan orang dulu kerana fahaman komunis dan penjajah.

UMNO nak lawan apa? Maka di guna nya lebai untuk agama dan di tuduh nya DAP yang berkuasa.

Ada kah ahli UMNO akan lawan kerana PH minta semua pemimpin mengistiharkan harta?

PAS yang pada mula nya menolak tetapi kemudian menyokong kerana tidak ada pilihan dengan harapan apabila menang dan dapat kuasa nanti, semua badan yang berkuasa akan di kawal dan tidak di benarkan berbuai sesuka hati dengan meletak orang yang boleh di pergunakan.

Tujuan Pemimpin PAS menyokong Najib ada lah untuk menjadi kaya. Buat masa sekarang matlamat tersebut terbantut.

Reply
avatar
Anonymous
July 3, 2019 at 8:46 PM delete

kesian mahacai semburit keluar gua tak tahu cerita sebenar. kerana cerita dari pengkencing professional PH iaitu paktriot, maka mahacai2 semburit terus percaya tanpa periksa. kes semburit dh ada bukti nyata tak percaya. haha.. yg join komunis dulu tu parti mna sekarang ni? sila tonton full video najib dulu baru komen, jgn main dgr cerita paktrot sahaja. paktrot tu kuat kencing, sma lvl dgn lapiji.. tapi tak apa lah.. dh namanya mahacai semburit.. kena kencing berliter2 pun x apa, dh bodoh pekat sgt.. jilat jgn x jilat.. haha
p/s: lepas keluar gua tu, masok lh dlm balik..

Reply
avatar
Anonymous
July 3, 2019 at 10:57 PM delete

Najib munkin terlupa kerana kes 1mdb abd src.
Unmo kawan komunis.bapa dia anggota mpaj. Pre pkm.lawan jepun.

Reply
avatar
July 4, 2019 at 9:29 AM delete

Mcm la Korang tak biase dgn najib. Bila depan Macai, Lelebih lagi ade walaun, Dia Tau Mereke ni bodoh, Senang je nak kelepet Dia org ni... Hadi sendiri mengaku Yg dlm pas ramai bodoh. Dia Kencing Sana, Dia berak sini. Tepuk

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive