Anwar-Muhyiddin Kombinasi Terbaik Peralihan Kuasa - Husam


Gandingan Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Presiden Bersatu, Tan Sri Muhyiddin Yassin dilihat sebagai kombinasi terbaik sekiranya kedua-dua pemimpin itu mengambil alih jawatan perdana menteri dan juga timbalan perdana menteri kelak.

Naib Presiden Parti Amanah Negara (Amanah), Datuk Husam Musa berkata, beliau melihat sekiranya kedua-dua pemimpin ini digandingkan, ia akan dapat mengamankan peralihan kuasa jawatan penting negara yang akan berlaku nanti.

Beliau berkata, dalam isu peralihan kuasa, perkara yang pertama adalah isu kestabilan negara di mana kepimpinan yang teratur dan pemimpin yang menggantikan mesti berpengalaman.

"Dalam konteks PH, ada dua pemimpin paling senior iaitu Anwar dan Muhyiddin.

"Setakat ini, tiada orang yang bincang dan saya memberanikan diri membincangkan untuk Anwar mengambil pemimpin Melayu daripada parti bukan PKR sebagai gandingannya menjadi timbalan perdana menteri iaitu Muhyiddin," katanya dalam satu wawancara khas bersama Sinar Harian Selasa lalu.

Beliau berkata, ia juga sebagai timbal balas kesudian Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad mengambil pemimpin bukan daripada Bersatu untuk menjadi Timbalan Perdana Menterinya iaitu Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Menurutnya, dari segi senioriti jawatan, Muhyiddin sangat layak malah beliau turut berpengalaman sebagai bekas timbalan perdana menteri sebelum ini.

Dalam pada itu, Husam berkata, sinergi antara keluarga Anwar dan Dr Mahathir yang juga Pengerusi Bersatu mesti dijaga.

"Jangan beri dua keluarga ini berperang semula, ia satu kerugian kepada kestabilan negara sebab dua keluarga ini mempunyai pemimpin pelapis iaitu Datuk Seri Mukhriz Mahathir dan Nurul Izzah Anwar. Kalau mereka bertembung semula, saya kira tiada keuntungan kepada negara.

"Alangkah indah jika peralihan berjalan seperti disebutkan dan dengan sendiri semua masalah lain akan selesai," katanya.

Laporan penuh sila baca di SINI

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

15 comments

comments
Anonymous
July 13, 2019 at 10:03 PM delete

Memang terbaik pon..
Seorg ada skandal dgn bini org...
Seorg lagi pernah ada skandal dgn bini rakan sendiri dan skandal lgbt

Cukup ramuan dan terbaik sekali!!

Reply
avatar
July 14, 2019 at 2:43 PM delete

Bg kat org yg ada skandal rasuah dan skandal pembunuhan wanita mongolia. Elok ke?

Reply
avatar
Anonymous
July 14, 2019 at 8:20 PM delete

mongolia murder bukti kan jangan fitnah

Reply
avatar
Anonymous
July 15, 2019 at 3:54 PM delete

Perbicaraan jelas menyatakan najib tak terlibat.
Dan najib berani bersumpah laknat tidak memgenali atau mempunyai hubungan rasmi dan tidak rasmi dgn mendiang.
Sumpah laknat telah beliau lakukan di 3 buah masjid dlm kempen beliau.Boleh google atau cari dlm youtube.


Anwar sampai skrg gagal dan takut melakukan sumpah laknat krn mendubur saiful dan memuki chinadoll. Dia hanya berani menafikan dan bila dibicara di mahkamah gagal menjawab bgmana air maninya boleh terbang sedalam 4cm dlm dubur saiful berdasarkan bukti DNA air mani dan air liur dia yg 99.99% adalah sama.

Kalau ada macai2 luar sana msh gusar sila bawa anwar dan muhdin ke satu majlis khas utk melakukan upacara sumpah laknat.

Klu din pudu yg skrg memteri pertanian yg pernah dituduh berzina dan berkhalwat berani bersumpah laknat menafikan fitnah tersebut kenapa anwar bakal peeM gagal memcontohi beliau.

Skrg raykat heboh mengatakan bhw azmin yg turut cuak bersumpah laknat kes semburit mgkin 'dididik' oleh anwar ketika menjadi setiausaha sulitnya suatu ketika dulu. Dakwaan ahli keluarga azmin turut mengatakan dubur azmin berdarah dan menerima rawatan doktor setelah pulang dari lawatan ke hawaii bersama anwar. Didikan songsang yg membawa bencana kpd diri dan maruah keluarga.

Selagi anwar atau muhdin gagal bersumpah laknat maka mrk akan sentiasa dicop raykat sebagai kaki skandal lgbt.

Tahniah macai kita akan peeM dan TpeeM kaki skandal. Cerita ttg harga minyak turun rm1.50 seliter mgkin boleh dimaafkan krn sedar kaki penipu nie ada bnyk jenis. Tapi bila dah menipu dan berskandal dah jadi darah dagibg nak harap apa lagi krn mgkin mencuri pon dianggap biasa.

Reply
avatar
Anonymous
July 15, 2019 at 4:11 PM delete

Nak harapkan apa lagi dgn pakatan semburit kaki kencing.
Dulu nobita yg terlepas kes rasuah terowong dan banglo tanpa kolam mengatakan duit gst berbillion2 ringgit dicuri oleh najib/bn tapi jwpn terkini jwkuasa PAC jelas mengatakan bhw tiada sesen pon wang telah dicuri.

Nak percaya apa lagi dgn nobita???
Ekonomi makin merudum...aset negara makin berkurangan...pelabur asing makin mghilang dan percayalah dgn data bank negara yg hutang negara dpd rm686b dah meningkat kpd rm800b. Belum dijumlahkan dgn rm82b yg dipaksa bayar petronas kpd KERAjaan semburit. Tak sampai 2tahun hutang negara melonjak naik. Mgkin impian nobita dan atok kerala yg gigih menyebut hutang negara rm1 trillion akan jadi kenyataan sblm pru15.
Tahniah semburit!!!!

Reply
avatar
Anonymous
July 16, 2019 at 11:04 AM delete

Penipu Bersiri gelaran yang diberi DS Najib Razak kepada Lim Guan Eng di parlimen semalam wajar mendapat anugerah Oscar. Wartawan telah meminta ulasan Lim Guan Eng kantoi berbohong setelah hasil laporan PAC diumumkan semalam.

Guan Eng hanya senyum kelat sambil menahan malu dan berkata, "That what I want o say. Thank you very much" dan terus beredar seperti cacing kepanasan. Wartawan siap terpinga-pinga dan terkejut. Ada yang kecewa dan siap kata, "Apa ni?" melihat kepada cara Guan Eng cabut lari. Reaksi wartawan wanita di sebelah kiri Lim Guan Eng itu memang priceless.

Reply
avatar
July 23, 2019 at 1:11 AM delete

Ini semua poyo..setakat nk bersumpah laknat semua org pon boleh..kalau mcm tu.. Semua yg ade buat salah..cukuplah die bersumpah laknat bagai...mcm tu ke..dah terang² bekas pm tu kaki perompak dan penipu lg ade org yg sokong. Sbb apa..sbb dah byk sgt mkn dedak kan..

Reply
avatar
July 23, 2019 at 1:13 AM delete

Yg penipu sebenar adalah bekas pm ke 6 tu...dah terang lg bersuluh..abis rosak negara ni dibuatnye

Reply
avatar
December 25, 2019 at 7:56 AM delete

Nama: __ Hendi Zikri Didi
Kota: _______________ Malacca
pekerjaan: _ Pemilik bisnis
Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya mengajukan permohonan untuk Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

Aplikasi / Pusat Kontak
E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ____________________ + 447723553516

Reply
avatar
February 14, 2020 at 4:28 AM delete

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
Telephone..Number:[+60]1123759663
email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia

Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Reply
avatar
February 14, 2020 at 4:31 AM delete

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
Telephone..Number:[+60]1123759663
email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia

Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

Reply
avatar
April 4, 2020 at 4:34 AM delete

saudara-saudara
Saya di sini untuk bersaksi tentang kebaikan Allah dalam hidup saya dan bagaimana saya diselamatkan dari tekanan finansial karena bisnis saya sedang menurun dan keluarga saya dalam keadaan asulit sehingga kami bahkan tidak dapat membayar uang sekolah untuk anak-anak, karena kepahitan mengambil alih hatiku
Suami saya juga menggagalkan karena kami menjalankan bisnis keluarga di (Surabaya, Jawa Timur) dimana kami jadi bingung suami saya mencoba untuk mendapatkana pinjaman dari bank dia menolak pinjaman jadi dia online mencari pinjaman karenaa dia ditipu oleh sone imposters online yang menjanjikan kepadanya pinjaman dan mengatakan harus membayar biaya untuk mendapatkan pinjaman sehingga husbank saya meminjam uang dari teman-temannya untuk membayar biaya maka mereka meminta biaya lagi dengan beberapa alasan dia harus pergi dan meminjam dari saudaranya di (Bekasi) untuk memastikan dia mendapatkan pinjaman setidaknya untuk membi/aayai kebutuhan keluarga dan setelah dia membuat biaya, dia diminta untuk membayar lagi dengan alasan tertentu, hal ini membuat keluarga kelaparan meningkat sehingga kami harus mengumpulkan makanan dari tetangga dekat kami. dan selama berbulan-bulan kami menderita dan bisnis ditutup untuk sementara waktu
Jadi satu sore yang setia sekitar pukul 14:00 tetangga dekat ini menelepon saya dan mengatakan bahwa dia akan mendapatkan pinjaman dari perusahaan pinjaman secara online sehingga jika dia mendapatkan pinjaman, dia akan mengenalkan saya ke perusahaan tersebut sehingga kami pergi ke ATM bersama-sama dan Memeriksa pinjaman itu tidak ada sehingga kami menunggu sekitar 30 menit kemudian kami mendapat peringatan di teleponnya dari banknya bahwa dia telah menerima monney di akunnya sehingga kami memeriksa saldo rekeningnya dan lihatlah 300 juta kepadanya sebagai pinjaman
Segera saya berteriak di depan umum sambil menangis dan pada saat itu yang bisa saya pikirkan adalah jika saya dengan jumlah seperti itu, masalah saya berakhir, jadi kami pulang ke rumah saya tidak memberi tahu suami saya, dari 1 juta dia memberi saya saya membeli beberapa bahan makanan di rumah dan berlangganan dan tetangga saya dan saya meminta pinjaman kepada perusahaan karena dia memberi saya pedoman sehingga kami mengikuti prosesnya karena prosesnya sama sehingga setelah semua prosesnya, rekan-rekan saya diberi pinjaman oleh saya

 .(`’•.¸(` ‘•. ¸* ¸.•’´)¸.•’´)..«´ ONE BILLION RISING FUND¨`»(onebillionrisingfund@gmail.com)  
..(¸. •’´(¸.•’´ * `’•.¸)`’•.¸ )..BBM: D8E814FC

Anda juga bisa mendaftar sekarang dan menyelesaikan masalah keuangan Anda
Saya berbagi cerita ini karena saya tahu bahwa begitu banyak orang di luar sana memerlukan bantuan keuangan dan perusahaan akan membantu Anda
Gmail saya adalah

Ratu Efendi Lisa
efendiqueenlisa@gmail.com   
Hubungi Says::+62 857 1997 9422
Whatsapp::+62 857 1997 9422

Reply
avatar
May 7, 2020 at 8:31 PM delete

instagram: Aasimahaadilaaloanfirm
twitter: ... aasimahaadilaahmedloanfirm
E-mel: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com


salla Llâhu ‘alayhi wa sallam, nama saya Neni Syahir, saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. saya tidak tahan lagi dengan hal ini. 4 November 2019 ini, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI LOAN FIRM, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah perusahaan. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu muslim yang memberikan pinjaman besar kepada pemilik perusahaan, pabrik burung hantu dan orang pribadi. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia, Jika Anda ingin pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammers di blog ini yang tidak memiliki situs web di google map, saya menawarkan pinjaman dengan tingkat sangat rendah 1% dan saya mendapat pinjaman dalam 1 jam. .
Kontak Aplikasi pinjaman besar

E-mel: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ::: ************ + 447723553516
Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com
Bismillâh ar-ra.hmân ar-ra.hîm

Reply
avatar
June 15, 2020 at 9:58 AM delete

BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN SAYA
Saya Abdullah Nofia yang tinggal di Papua, saya di sini untuk memberi kesaksian seorang Lender Pinjaman yang baik yang menunjukkan cahaya kepada saya setelah ditipu 3 kali berbeda di Internet oleh beberapa pemberi pinjaman yang tidak lain adalah palsu,
Mereka semua berjanji untuk memberi saya pinjaman setelah membuat saya membayar banyak kepada mereka sebagai biaya yang tidak menghasilkan apa-apa dan sebesar tidak ada hasil positif. saya kehilangan uang hasil kerja keras saya dan itu sangat membuat frustrasi.

Suatu hari ketika menelusuri internet saya menemukan kesaksian seorang wanita yang juga ditipu dan akhirnya dikaitkan dengan perusahaan pinjaman yang sah, ONE BILLION RISING FUND  dan di mana dia akhirnya mendapatkan pinjamannya, saya memutuskan untuk menghubungi dia dan menjelaskan tekanan keuangan saya. kepadanya dan jika dia bisa membantu saya untuk berbicara dengan perusahaan,

 Saya kemudian menceritakan kepada mereka kisah saya tentang bagaimana saya ditipu oleh 3 pemberi pinjaman yang berbeda yang tidak melakukan apa pun selain merampok uang saya. Saya menjelaskan kepada perusahaan melalui surat dan semua yang mereka katakan kepada saya adalah untuk tidak menangis lagi karena saya akan mendapatkan pinjaman saya di perusahaan mereka dan saya juga telah membuat pilihan yang tepat dengan menghubungi mereka. Saya mengisi formulir permohonan pinjaman dan melanjutkan dengan semua yang diperlukan dari saya dan saya terkejut, saya diberi pinjaman sebesar Rp 200 juta oleh perusahaan besar ini, ONE BILLION RISING FUND, semua berkat JAMES (direktur transfer), seorang yang takut akan Tuhan. pria dan mentor dan di sini saya hari ini bahagia karena perusahaan ini telah memberi saya pinjaman jadi saya bersumpah pada diri sendiri bahwa saya akan terus bersaksi tentang pekerjaan baik mereka dalam hidup saya tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya.
 Jika Anda mencari cara mendapatkan pinjaman, silakan hubungi

NAMA ::ONE BILLION RISING FUNDGmail ::: onebillionrisingfund@gmail.com

                                          HUBUNGI SAYA

Namaku ::::::::: Abdullah Nofia
Gmail::::::::::::::abdullahnofia@gmail.com
Instagram::::::::Abdullah_Nofia
Facebook:::::::::Abdullah Nofia

Bijaksanalah saat Anda mencari pinjaman online

semoga harimu menyenangkan

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive