Nak Pertikai Umrah Anwar, Macai UMNO Terdedah Kejahilan Sendiri..


Berikutan dengan tersebarnya gambar Ketua Pembangkang DS Anwar Ibrahim selesai mengerjakan umrah Jumaat lalu, maka muncullah seorang macai UMNO mempersoalkannya..

Merasakan dirinya bijak walhal jahil sebenarnya, macai itu mempersoalkan mana mungkin seseorang itu menunaikan Umrah dalam masa yang singkat..

Jika ada penyokong PAS yang mengatakan bahawa Umrah itu boleh dilaksanakan dalam masa 2 atau 3 hari, memang bahlol lah penyokong PAS itu tulis macai UMNO itu.

Kerana menurutnya ibadah Umrah itu memerlukan sekurang-kurangnya 12 hari untuk dilaksanakan dan perlu dilengkapkan 5 rukun yang telah ditetapkan..

Maka dengan kefahamannya itu terhasillah image atau gambar berikut dan disiarkan dilaman FaceBook miliknya..


Dan ini apa yang telah ditulis macai UMNO itu..


Kebodohan atau kejahilannya itu telah mengundang lebih dari 1,000 komen yang menghentamnya kembali kerana terlalu bodoh dan jahil.

Malah ada yang menawarkan untuk memberikannya kelas percuma mengenai Umrah, berikut adalah sebahagian dari komen yang dimaksudkan itu..

Itulah yang terjadi.. masa kecik-kecik dulu mak bapak hantar ke Sekolah dia lari.. sekarang kan dah jadi bangang..

Kalau bangang tak tunjuk kat orang tak apa jugak.. tapi bangang tunjuk kat seluruh dunia..

Kalau korang berminat nak tambah lagi nasihat-nasihat seperti di atas sila klik di ( SINI )

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive