BERSIH 4.0 dilancarkan!! tapi.. oleh Pencacai UMNO..


Majlis pelancaran Perhimpunan Bersih 4.0 di Dataran Madras, Lorong Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur pagi tadi.

Kononnya mereka adalah kumpulan peniaga dari Majlis Tindakan Peniaga-Peniaga..

Tapi ada sumber mengatakan mereka ini adalah Pencacai UMNO dari Pemuda UMNO Selangor yang berkerjasama dengan PERKASA Wilayah Persekutuan.

Cuba tengok gambar kat bawah ni.. ada ke peniaga muka macam samseng (yang kiri dan kana tu) ni?


Ni mesti nak tumpang populariti BERSIH ni.. maklumlah Himpunan UMNO hari tu Najib sasarkan 500,000 hadir tapi yang hadir 60,000 saja..

Tapi rakyat tidak bodoh seperti mereka-mereka yang bodoh itu sangkakan..

Laporan berkaitan..

BERSIH 4.0 Di Lancarkan, Penganjur Mahu Adakan Perhimpunan Di Hadapan Rumah Ambiga!


Majlis pelancaran Perhimpunan Bersih 4.0 di Dataran Madras, Lorong Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur pagi tadi.

Kediaman Pengerusi Bersih 2.0, Datuk S. Ambiga terus menjadi sasaran protes dan yang terbaru, kumpulan peniaga dikenali sebagai Majlis Tindakan Peniaga-Peniaga Kuala Lumpur merancang menganjurkan 'Bersih 4.0' dengan membuka 60 lot perniagaan di sepanjang Jalan Setiakasih 1, Bukit Damansara minggu ini.

Pihak penganjur berkata pihaknya mahu mengajar individu yang bertanggungjawab sepenuhnya ke atas kerugian mereka alami ekoran perhimpunan-perhimpunan Bersih sebelum ini.

Pengerusi majlis itu, Datuk Jamal Md. Yunos, berkata, penganjuran 'Bersih 4.0' berbeza sama sekali dengan perhimpunan Bersih, Bersih 2.0 dan Bersih 3.0.

Menurutnya, dengan 'protes' tersebut, peniaga-peniaga yang terlibat mahu Ambiga merasai sendiri 'nikmat' apabila keharmonian di sesuatu tempat itu dicemari.

"Esok kita akan turun untuk mengadakan lot-lot perniagaan dan kita akan sediakan 60 lot untuk peniaga.

"Pada Selasa, kita akan pergi ke pejabat Datuk Bandar (Kuala Lumpur), untuk memohon permit perniagaan yang akan berlangsung pada 24 dan 25 Mei ini," katanya ketika pelancaran Perhimpunan Bersih 4.0 di Dataran Madras, Lorong Tuanku Abdul Rahman di sini pagi tadi.

Perhimpunan yang mendapat sokongan persatuan-persatuan peniaga serta badan bukan kerajaan (NGO) itu dijangka disertai lebih 10,000 orang dan pihak penganjur menyasarkan pendapatan RM300 hingga RM500 sehari.

Ia akan berlangsung bermula jam 3 petang hingga 8 malam.

Malah, sekiranya mendapat sambutan menggalakkan, pihak penganjur akan memohon permit kekal perniagaan di situ kerana menyifatkan ia sebagai lokasi berpotensi.

Sumber: Blog Pencacai UMNO

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

21 comments

comments
Anonymous
May 20, 2012 at 5:31 PM delete

Nampak benar Datok sohaimi tu tak ikhlas pakai baju kuning t shirt yang murah tu...pakai baju lain dulu kat dalam...

Reply
avatar
May 20, 2012 at 6:06 PM delete

biarlah puak2 bengap ni. depa dah takde kerja lain dah. idea bengap2 belaka. ada hati nk jadi pemimpin

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2012 at 6:30 PM delete

geng geng bengap bongok bengong bangang bebal segala cukup ramuan,ketuanya najib haramjadah,haha.

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2012 at 6:37 PM delete

suhaimi tu tak layak panggil datok! hati dia tu jahat. politik nak cari makan. arak kepala lembu kat shah alam dia lah dalang nya..jahat!!!

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2012 at 6:39 PM delete

Ciannya lembu2 ni...
Kempunan nak joint BERSIH..
tapi masa tak sampai lagi.

Lembu2 dah tak sabaq....
Tunggu la Datuk Ambiga & Datuk A Samad Said umumkan...

Bulan lepas dia orang suruh joint, buat sombong..
La ni haaaaaa....
Belum se,pat Datuk Ambiga & Datuk A Sanad Said umum untuk lancarkan BERSIH 4,kau orang dah kemaruk nak buat dulu.

Sabaq la weiiiii....

Sebab tu rakyat meluat dgn lembu2 ni...Jenis tak sabaq...
Jenis gelojoh....

Reply
avatar
ayam hutan
May 20, 2012 at 7:17 PM delete

Jangan lupa jual babi panggang sekali.

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2012 at 7:17 PM delete

Ikrar depa cmni: MAKA KAMI, BARUA2 BODOH AKAN MENJADI BODOH DIDUNIA DAN DI ........ SELAMA2 NYA.... KAMI PENJILAT NAJIS MEMANG BODOH..... KAMI BODOH DAN AKAN MEMPERTAHANKAN KEBODOHAN KAMI.

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2012 at 7:19 PM delete

Hahaha... ..pencacai umno.. Mcm2 manusia dlm umno

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2012 at 9:21 PM delete

Si mamat Shah Alam tu dah tak nak bawa kepala lembu lagi ka????

ha..ha..ha..

Kasi la sama Ambiga

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2012 at 10:13 PM delete

Nampak muka pun dah tau bodoh n bangang mcm lbu

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2012 at 10:33 PM delete

Hoi Dato Jamal dah tak ada jalan lain ke nak cari publisiti. Udah udah kah tu cuba bawa beramal ibadat pula manalah tau esok lusa Tuhan cabut nyawa Dato.Saya nasihatkan kepada pecacai pecacai yg lain tak usah di perlembukan oleh Dato Jamal itu,hangpa dapat apa? Dato tu dapat nama siap dgn duit lagi tau tak. Semua manusia dijadikan Allah bukan bodoh cuma segelintir manusia diperbodoh bodoh oleh individu yg kerja dia memperbodohkan orang lain. Kumpulan bersih 4.0 yg pro umno/bn yang dusiarkan melalui saluran TV3/4 istifar banyak banyak,buat sembahyang sunat hajat minta dgn Allah tunjukan aku ke jalan yg benar. Kalau pun hasil jualan hari itu mendapat sambutan sampai mencecah 300,000rgt tak adanya Dato itu nak bagi kat peniaga yang mengatakan mengalami kerugian di himpunan bersuh 3.0 dulu,masuk saku dia adalah. Kita boleh buat bodoh tapi jgn diperbodohkan.

Reply
avatar
May 20, 2012 at 10:49 PM delete

aku tak kesah kalu dorang nak demo dan tiru bersih sekalipun..asalkan ade fru jaga,semua merasa tear gas dan saki baki kene belasah polis..AKU MEMANG SETUJU

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2012 at 11:00 PM delete

tindakkan takutik yang bertujuan untuk mengelirukan dalam meraih sokongan.
Hairan juga boleh berniaga ikut suka diorang, lesen niaga jenis apa pula diorang pakai?, haritu jual burger lesen apa?

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2012 at 11:09 PM delete

kenapa diorang tak nak buat depan rumah a. samad said eh? apsal rumah ambiga gak yg dipulunnya? dah jatuh cinta apa?

Reply
avatar
Anonymous
May 21, 2012 at 12:07 AM delete

Mat negro kirim salam dengan betina bulat macam ulat tu ya.

Reply
avatar
May 21, 2012 at 2:14 AM delete

Jelasnya spesis ni memang Umat Melayu Naif Otak nya!!
Mereka tafsirkan fatwa BERSIH 1.0, 2.0, & 3.0 Duduk Bantah kan haram!
Maka lembu2 tu buat lah BERSIH 4.0!
Slogan BERSIH 4.0 tu aku nak cadangkan "Tongeng2 & Jilat2"

Wahai sekelian lembu2 bengap yg mengendeng2kan kondom2manium haprak tu,
ketahuilah oleh mu bahwasanya majlis fuckwa telah mentakwilkan
bahawa perhimpunan BERSIH 4.0 adalah "HARAM JADAH"
dalil nya dlm surah songsang; barang siapa lembu2 cuba mengemooo & menjerkah2
dgn tujuan mengoda Ambiga yg mengemari kambing, anda sebenarnya tergolong dlm spesis JAlut
yakni spesis kromosom Xox0 = ALBGT!
Animal Lesbian Bisex Gay Transgender.

p/s
Spesis XoxO adalah lembu2 gembala yg sudi di lembukan oleh gembala2 lembu yg otak lembunnya bervirus penyakit kuku & mulut LEMBU!!
Tembak mampuih je hukumanya!

Reply
avatar
Anonymous
May 21, 2012 at 8:27 AM delete

Peniaga ni tak rugi pulak hadir pelancaran .. kurang kurang 1/2 hari kedai tutup.. pas nu dng mesyuarat, nak panjat tangga bandaraya, nak tenguk tempat lokasi dan nak urus keselamatan... ini bukan kerja satu hari tapi sekurang kurang nya 7 hari.

mrk ini bukan ber niaga tp penghasut.

Reply
avatar
Rahsia
May 21, 2012 at 8:36 AM delete

Datuk sohaimi ni bekas bos aku,maleh nk cite banyak.banyak cite ttg dia.
Org kanan Noh omar
Selalu gak bertegur sapa dgn dia Klu jupe
Undi tertinggi masa pemilihannya pemuda dulu

Reply
avatar
Anonymous
May 21, 2012 at 3:42 PM delete

Yg cerdek dlm bersih 4.0 itu jamil dgn.suhaimi je yg lain tu boleh jilat jari atau jilat telor. Majlis fatwa kebangsaan memfatwakan himpunan bersih 3.0 HARAM camana pula wahai ahli majlis fatwa dgn bersih 4.0 adakah halal pula atau lebih dahsyat lagi terus di HARAM JADAH je. Kita sama sama tunggu apa kata majlis fatwa,kalau depa tak keluar fatwa sah lah semua yg ada dalam majlis fatwa dah jadi ahli majlis FUCKWA.

Reply
avatar
Anonymous
May 21, 2012 at 5:26 PM delete

DEMANG

Sebenarnya dia orang menyesal tak join BERSIH 1, 2.0. dan 3.0, sebab tu dia buat BERSIH 4.0.....balas dendam tak dapat join bersih.

Reply
avatar
Anonymous
May 22, 2012 at 12:40 AM delete

Bersih 4.0 ni sepatut nya melaungkan pilihan raya bersih dan adil.... bukan nya tunjuk perangai macam lembu gila yang berebut rebut makan B.erak N.ajis di tepi jalan

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive