DBKL buat lawak bodoh..


Kata orang.. kalau kita berkawan dengan orang bodoh, sikit sebanyak kita akan terpengaruh atau terikut-ikut perangai orang yang bodoh itu..

Mungkin ada benarnya perkara itu.. ini kerana sejak akhir-akhir ini kita banyak membaca kenyataan-kenyataan bodoh yang dikeluarkan oleh pemimpin UMNO.

Ini adalah kerana menurut Mahathir, orang cerdik dan pandai teah dihalang dari menyertai UMNO oleh orang-orang yang bodoh di dalam UMNO.. oleh itu UMNO kini dikuasai oleh orang-orang bodoh..

Apabila pemimpin bodoh itu merasakan dirinya pandai, maka idea-idea yang dicadangkannya kebanyakkannya adalah idea-idea bodoh belaka.

Contohnya adalah seperti banner yang direntangkan oleh pihak DBKL di atas itu, sudah pasti ideanya datang dari pemimpin bodoh yang mersakan dirinya pandai.

Tak perlulah kita pertikaikan kenapa mereka boleh mengeluarkan idea sebodoh itu.. kerana mereka sememangnya bodoh kerana dipengaruhi oleh pemimpin bodoh dari UMNO.

Tujuan banner tersebut ialah untuk menipu peserta BERSIH 3.0 dengan mengatakan tiada perhimpunan akan diadakan..

Ada sesiapa yang percaya dengan banner bodoh DBKL tu?

15 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Bodoh umno pn x sebodoh kau yg nk memecah belahkan org melayu dn nk menjahanamkn malaysia ni..seluruh keturunan aku akan menyumpah kau..
    Cibai punya pengkhianat melayu..

    ReplyDelete
  2. untuk anon kat atas ni, jgn pulak nanti seluruh keturunan kau menyumpah kau pulak nanti. Lagi malang nanti kalau seluruh keturunan melayu akan menyumpah kau nanti.

    ReplyDelete
  3. Aku pengkhianat Melayu? kah..kah..kah.

    Bagi aku pengkhianat Melayu ialah orang-orang yang telah menyebabkan tanah reserve Melayu semakin berkurangan di Tanah Melayu ini..

    Bagi aku pengkhianat Melayu ialah pemimpin-pemimpin dalam UMNO yang telah menyerahkan Pulau Batu Putih kpd Singapore, yang menyerahkan telaga minyak kepada Brunei, yang telah menyerahkan tanah KTM kepada Singapore..

    Bagi aku pengkhianat Melayu ialah pemimpin-pemimpin dari UMNO yang menipu rakyat untuk menjarah hasil kekayaan negara..

    Bagi aku juga.. Pengkhianat Melayu ialah pemimpin-pemimpin dari UMNO yang dengan mudah memberikan taraf warganegara kepada Bangla, Indonesia, Myanmar, Vietnam, India, Sri Langka tanpa memikirkan akan nasib anak-anak bangsa..

    Pengkhianat Melayu bagi aku ialah manusia-manusia yang yang menjadikan pendidikan itu satu perniagaan tanpa mempedulikan kualiti pelajar kerana pentingkan keuntungan..

    Bagi aku.. pengkhianat Melayu ialah Melayu-melayu bodoh yang masih menyokong pemimpin-pemimpin UMNO yang jelas dibuktikan menyalahgunakan dana dari wang rakyat berjumlah RM250Juta.. menghapuskan begitu saja hutang kroni berjumlah RM600Juta.. menggadaikan kedaulatan negara dengan memberikan KP kepada warganegara asing..

    ReplyDelete
  4. Terbaekkk la ASD...
    Melayu totok umnor karat ni memang payah nak dibetulkan..
    Ada mata tak melihat, ada telinga tak mendengar..

    ReplyDelete
  5. Betul.... Betul... Betul...

    ReplyDelete
  6. Nenek rakab, rakab mana? Awat cucu nenek missing in action..ntah2 dh jd ahli PR kot nah..for anon 9.35, if u think ASD is splitting the malays then get ur ass out of here..we dont need minds full of shit like urs! Dont bother to be in here if ur not concerned abt the future of ur generations..hg tu barua umno kot?!

    ReplyDelete
  7. Aku lebih rela jadi pengkhianat melayu dpd jadi balaci umnok.
    KITA KUNINGKAN KL

    ReplyDelete
  8. Salam. Kutuk si barua tu tak guna. Baik kita pakat turun ramai2 malam nie. Aku ada idea baik kat mana nak lepak. Pakat ramai2 pi lepak padang merbuk dulu. Esok berarak ke dataran. Padang tu tak dapat perintah mahkamah supaya di kosongkan. Ada yg lagi baik ke?

    ReplyDelete
  9. Dah la Dataran merdeka hang buat mcm harta pusaka makbapak hang, pasang banner ucap terima kasih mcm la Bersih program hang... Hangpun nak interfame jugak ka?? Bikin malu la ini tan seri.

    ReplyDelete
  10. Sokong pendapat Anak sungai derhaka.mereka umno saitan tegar berbuat dosa.

    ReplyDelete
  11. Anak Sungai Derhaka, hang ni dah mcm anjing yg menyalak mencari tuannya, kalau kat Thailand dah lama aku tembak bagi mampus....PR lebih SYAITAN....PENCACAI PR.....JOM JUMPA AKU KAT FOOD COURT KOMTAR PENANG, kalau anak JANTAN LA........sembang lebih xmau..... ANjing PR mai la tolong menyalak......

    ReplyDelete
  12. Anonymous 08:43 ni nak mangamuk macam beruk Jantan kempunan Pada beruk betina.memang pencacai umno bila kalah fakta dan hujah tidak gentlmen hanya nak jahanamkan orang macam perangai babi lah!

    ReplyDelete
  13. Anak Sungai Derhaka, Hek eleh! tanah rizab yg ko nak main isu. Ko igt kalu DAP yg memerintah, ada lgi ke rizab MELAYU tu?

    ReplyDelete
  14. mamat totok umno ni mesti geng2 3line pukida nih... berani time ramai2 jer... bile sorang2 mula buat cerita tipu...

    yang jahanam harta bende org2 melayu adalah umno dan melayu sendiri...

    kalau berani sangat pegilah pukul kongsi2 gelap yg pegang sindiket pelacuran dekat penang tu...

    ReplyDelete
  15. Apalah bodohnya kow ni anon. DAP tak adanya nak dapat perentah malaysia ni. PAS dan PKR tu mejoriti melayu. Org cina kalau betoi lah nak perentah malaysia masa UMNO diharamkan dulu Lim Leong Sek dah boleh jadi PM dgn Samy Velo sbg
    Mereka adalah presiden parti yg memerentah malaysia masa itu. Apa lah bodohy sangat kow ini. Tak tau hal dunia lansung. Kalau kow nak cerdik joint lak Pakatan Rakyat baru minda kow terbuka tidak tertutup dan diperbodohkan oleh umno

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post