Ayah Pin kini kembali.. tapi kenapa tidak ditangkap lagi?


Ayah Pin kini dilaporkan telah kembali semula ke daerah kelahirannya di Besut setelah sekian lama dikatakan menjadi buruan pihak berkuasa.

Malangnya kini beliau berada dalam keadaan menyedihkan apabila lumpuh separuh badan bahagian kanan akibat angin ahmar .

Biarpun dikatakan berulang-alik dari tempat tinggalnya di Batu 13, Hulu Besut ke Bachok untuk berurut dengan seorang tukang urut namun masih tiada tangkapan keatasnya.

Adakah kerana beliau lumpuh maka pihak berkuasa tidak menangkapnya atau adakah kerana beliau seorang Ahli UMNO Cawangan Batu 13, Hulu Besut yang memegang keahlian bernombor 00791672 beliau tidak boleh ditangkap?

Berita berkaitan..

Mulut herot

BACHOK: Pemimpin ajaran sesat ‘Kerajaan Langit’, Ayah Pin yang ghaib selepas digempur pihak berkuasa kini muncul kembali, tetapi dalam keadaan menyedihkan apabila lumpuh separuh badan bahagian kanan akibat angin ahmar dan hanya mampu berjalan dengan dipimpin orang.
Bagi mengubati penyakitnya itu, Ayah Pin atau nama sebenarnya Ariffin Muhammad, 75, kini dikatakan berulang-alik dari tempat tinggalnya di Batu 13, Hulu Besut ke Bachok untuk berurut dengan seorang tukang urut.

DI SINI...Wan Abdullah menunjukkan pondok tempat dia mengurut Ayah Pin.

Setiap kali datang berurut, Ayah Pin ditemani dua isterinya serta seorang anak perempuan berusia belasan tahun dengan menaiki sebuah kenderaan pelbagai guna (MPV) berwarna gelap.


Keadaan terbaru Ayah Pin itu disahkan adiknya, Abdul Rahman Muhamad, 64, yang kerap dikunjungi abangnya itu ketika datang berurut di Bachok.

Abdul Rahman berkata, abangnya itu diserang angin ahmar ketika minum di sebuah gerai di Batu 13, Hulu Besut bulan lalu.



myMetro

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

15 comments

comments
Anonymous
March 28, 2012 at 1:42 PM delete

Satu undi satu rakyat satu malaysia tu...tangkap gak tok ngundi la kawan tu

Reply
avatar
1nation
March 28, 2012 at 1:53 PM delete

1rakyat 1undi. tapi masih ada piang umngok kata hilang 1 duri bila Datuk Abd. Kadhir S. Fadhir keluar umngok. Ingat umngok tu daging ka?? umngok dah jadi bangkai tau... busuk sampai ke usus kata madey.
Brand umno dah tak relevan.

Reply
avatar
Anonymous
March 28, 2012 at 3:06 PM delete

Kesian Ayah Pin....

Reply
avatar
Anonymous
March 28, 2012 at 3:33 PM delete

ayah pin tiada nilai komersial untuk talian hayat politik umno.Walhal si sesat nih ternyata lebih bahaya kerana melibatkan akidah.

Reply
avatar
Anonymous
March 28, 2012 at 5:10 PM delete

Ayah Pin tu pengikut tak banyak, tapi Tok Guru lagi banyak pengikut, yang mana nak tangkap dulu? he he he

Reply
avatar
Anonymous
March 28, 2012 at 8:00 PM delete

Apa la BAHALOL mamat atas tuuuu... Samakan Ayah Pin dgn Tok Guru,.... Sebenarnya mamat tu yg pengikut tegar Ayah Pin...
ERAKA la tmptnya ... (klu x sempat taubat...)

joesirap

Reply
avatar
pasbodohtahapmaksimum
March 29, 2012 at 1:06 AM delete

pengikut pas lagi bahlol...ade ke wally terompah sesat n anwa juburi bole jadik idola..
his..his..gila kuasa punya hal ape pon bole..
dah tu ambiga pejuang sex bebas pon jadi pujaan jugak...
gilo..

Reply
avatar
Anonymous
March 29, 2012 at 1:21 AM delete

Apakah persamaan Al-Juburi si 'Papa Hebat' dengan Ayah Pin?
Jeng..jeng...jeng....

Ayah Pin adalah pengasas KERAJAAN LANGIT yang menipu pengikutnya termasuk sami hindu.

Al-Juburi adalah pengasas KERAJAAN 16 SEPTEMBER yang menipu penjilat tahi Pakatan termasuk Tok Guru.

Dahsyat doooo.....

Reply
avatar
penternak_lipan
March 29, 2012 at 3:05 AM delete

jeng jeng.....
ngok atas aku ni...kelas v tahap macai lembu.dah tu tok guru tak balas duit 250j.dan anwar tak buat dagangan dengan israel.hang mau ikut tak mau ikut tu hang punya hal lah.tapi yg pasti negara demokrasi.yang hang nak kalut pasal fahaman org lain kenapa? ikut suka laa..ada ketit biji mak hang ka yang menyalak lebih2 dalam sini?

Reply
avatar
Anonymous
March 29, 2012 at 4:08 PM delete

he..he..malu2 eh nak ngaku
nik ajes dan anwar dah jadi beban..cakap merapu n menipu..lagak alim fatwa ntah ape2 saje...anwa liwat n cina doll dah hadam dalam pele hotak pencacai pkr/pas..
konon2 x terkesan..
pigi daa..
dalam hati membara..ha..ha..ha..
pemimpin pas banyak IQ rendah.. macam mahfuz mr bean..
dalam twitter x tau BI nak cakap jugak..nak cakap makan lunch..adeke cakap launch..
ha..ha..ha..guling2 gelak aku baca..
nasib baik x tulis launchau..
kah..kah..kah
malu beb ni ke bakal PM korang

Reply
avatar
Anonymous
March 29, 2012 at 11:39 PM delete

Ketua umno tu dipanggil lembu,jadi pengikut umno pun lembulah kot,yg sokong umno jadi penyokong lembu, ketua umno dapat juga rembat duit lembu 257 juta,yg duk ikut umnongok dapat tahi lembu..kesian kena tipu dulu kini dan selamanya

Reply
avatar
Anonymous
March 31, 2012 at 1:41 AM delete

terimalah hakikat bahawasanya anda semua telah ditipu hidup-hidup oleh Anunyadigerah....

Reply
avatar
Anonymous
March 31, 2012 at 1:49 AM delete

serupo jah belako. keno tipu belako. melayu tipu melayu. isle tipu isle. ore politik gitu belako. tok soh duk takwil. tok kirolah demo paka sokok ko, paka kpioh paka serbe ko, srupo belako. tipu rakyat belako. ore bijok buleh duk lamo dlm politik, ore bodo smeta jah jatuh belebok. kalu kito jujur 100% tok payoh duk mimpi nok main politik.

Reply
avatar
Anonymous
March 31, 2012 at 10:44 AM delete

macam ne nie tajuk lain jwb politik?
patut ke orng yg salah kecil di tembakk?
patut ayah pin tu lah sasaran penenbak upahan..raja segala sesat...huhuhuhuh

Reply
avatar
Anonymous
June 23, 2012 at 6:38 PM delete

tngkp ayah pin !!
bebaskn imam hoslan!!

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive