Wajah Samseng UMNO? yang menyerang ceramah ABU semalam..


Dalam videoclip ini anda akan melihat dengan jelas wajah-wajah sekumpulan pemuda yang dipercayai samseng UMNO yang telah menyerang ceramah Asal Bukan Umno anjuran Saya Anak Bangsa Malaysia (SABM) dan Barisan Bertindak Hak-Hak Hindu (Hindraf) di Dewan Majlis Bandaraya Shah Alam di sini, malam tadi.


Dipimpin oleh seorang mamat yang bertubuh besar mereka menyerbu kedalam dewan mengkucar-kacirkan keadaan.

Keberanian mereka jelas kerana jumlah yang hadir di dalam dewan tersebut kurang...

Jika ada antara mereka adik beradik korang... nasihatkanlah..



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

38 comments

comments
Anonymous
January 22, 2012 at 1:49 PM delete

babi punye budak..
kau dengan mak bapak kau same je bodoh jilat bontot umno.

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 2:09 PM delete

samseng taik kucing!!!!!!!!!!!!!! tak hormat majlis org! babi ! sial! kurang ajar dgn orang tua!!!! tak kira la bangsa apa pun..respek la orang tua!!! mak bapak jugak yang kena....org ckp mak bapak tak ajar!!!! aku pon dulu sokong jugak parti menipu melayu tu...tp skrg x lg!

Reply
avatar
Tokwan Pencen
January 22, 2012 at 2:34 PM delete

Yang nak rakam video tu pun takut2, takut apa? kan itu tempat anda buat ceramah jgn takut.
Yang paling Tok takut ialah dendam kesumat, budak "jantan buntal" tuu suatu hari masa dia dok minum kat warung mana2 tiba2 dtg org tak dikenali tetak belakang dia haaa siapa nak tolong dia UMNO?
Fikir2lah budak2 oiiii nak makan upah agak2 udah leee!

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 2:36 PM delete

so.... orang2 India Malaysia kena ingat la.... UMNO/BN dah tak boleh pakai dah.... PRU13 ni tukar.... jahanamkan BN/UMNO....
berikan sokongan dan undi anda kepada PR.....

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 2:57 PM delete

Patut yg cedera itu mati baru Polis ambil tindakan. Tak mati tak jadi kes.

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 3:07 PM delete

Ibubapa malang yg manakah punyai Anak berbadan besar tapi x ada otak. Nak jadi juara kampung konon - pergilah mengamuk kat kandang lembu Sharizat tu dulu sebelum tunjuk kebodohan dan kehinaan diri sendiri di hadapan orang2 yg x suka timbulkan huru hara!

Reply
avatar
January 22, 2012 at 3:11 PM delete This comment has been removed by the author.
avatar
January 22, 2012 at 3:13 PM delete

gua ada gambar2 barua pukimak ni dan no plet motornya sekali... GUA NAK POLIS SIASAT.. KALAU NI PUN POLIS TAK PANDAI, MAKA GUA NAK POLIS LETAK JAWATAN DAN JADI PAK GUARD KAT LADANG KAK JAT COW NFC JE LA.. http://bagindareformasi.blogspot.com/2012/01/lembumno-no-otak.html

Reply
avatar
January 22, 2012 at 3:17 PM delete

ini masalah orang umno dok macam zaman dulu tak berubah langsung perangai hudoh sungguh lani orang tak mau gaduhx dah orang akan ikut orang cerdik bukan ikut sarip dol sian umno...........

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 3:19 PM delete

Saya harap agar kawan2 penyokong PR & ABU dapat menjadi manusia yang bertamadun dengan memberi komen cara manusia bertamadun.

"GEMPUR PR13 KEARAH NEGARA BERKEBAJIKAN"

Reply
avatar
UMNO DH NAZAK (NAjib raZAK)
January 22, 2012 at 3:21 PM delete

AKU RISAU TAKUT ADA YG SIMBAH ASID KT BUDAK TU... ZAMAN SKRG BUKAN BOLEH KIRA..

Reply
avatar
rakab
January 22, 2012 at 3:33 PM delete

badan mcm biawak nak tunjuk kuat pukimak budak ni kalau kat tempat waa berkecai otak dia..kacang aje,ni waa nak tunggu umnogok bawa samseng taik minyak...

Reply
avatar
SAMSENG TAIK KUCING LWN PENDEKAR MUSTAR
January 22, 2012 at 3:49 PM delete

Ini mcm cerita Pendekar Bujang Lapok... Mereka ini nk tunjuk samseng sbb telah di upah oleh towkeh mereka... PR kena hantar Pendekar Mustar Pinang Sebatang, barulah towkeh dia kata, Tak guna aku simpan samseng ni semua, semuanya pengecut...

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 4:21 PM delete

kahakah cai2 PAS dalam ni gebang kuat, nak hentak la apa la..depan pc boleh la bang..Hindraf tu pie buat tempat orang Melayu tu pasai apa? Ada Hindu ka kat Jln Kebun tu?

cai pasngok mmg tolol

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 4:26 PM delete

BUDAK NI SAMSENG TAIK KUCING.HANG JAGA LEPAS NI HANG TAK SELAMAT PUNYA.SAMSENG AKU AKAN CARI HANG SAMPAI KE LUBANG CACING.

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 4:27 PM delete

MANA LA POLIS NAK BERTINDAK.POLIS PUN AHLI UMNO.

Reply
avatar
Bombo
January 22, 2012 at 4:40 PM delete

iNILAH BONOS PAKATAN RAKYAT DARI KAUM iNDIA,pasti kaum india termasuk samy vellu dan mic beralih pangkah dari dacing ke bulan,yg bodo pencacai umnogok dpt duit parti roboh,cina dah beralih arah ke DAP,change,India pun beralih ke PKR,Melayu siput2 tinggal kat umno,setengah dah ke PR...golong harta awal2 umnogok sebelum pru13

Reply
avatar
BOMBO
January 22, 2012 at 4:47 PM delete

Umno harapan bergantung dgn MAMAK melayu celup,kalau parti melayu dah tak percaya umnog apatah lagi bungkus aje harta tu angkat kaki lari,sebab MAMAK nak beli parti umnogok tukar jd utd mamak never out...malasia Boleh,,

Reply
avatar
pas berani mati
January 22, 2012 at 6:03 PM delete

kalau puak anak haram ni kacau majlis ceramah pas,taubat lahum aku penarajang budak gemuk tu

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 6:06 PM delete

polis pun penakut jugak.aku seru kepada polis supaya potong anu korang bagi anjing makan

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 6:12 PM delete

POLIS MANA??

Budak budak facebook komen sikit ko tangkap...pastu komen kat media yg ugutan itu bahaya la, ini la tu la..

Dan kes Klang ini, terang terang nyawa orang awam yg tidak bersalah diancam..diugut..cthnya kat pakcik botak tu..kalau dijumpai di mana mana saja..akan dipukul..jadi ape cerite ini??

POLIS!! Mana?? !!

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 6:14 PM delete

Aku sebagai seorang Melayu-Islam, berasa malu dengan perbuatan seorang yang seagama dengan aku melainkan bangsa lain menghina agama Islam.

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 7:57 PM delete

Dia orang Melayu, Islamnya belum tentu.

Reply
avatar
rauna rakab
January 22, 2012 at 8:34 PM delete

Nama melayu tak semestinya islam badan besar otak udang emak bapak budak ini dah kurang ajar anak apa lagi ikut perangai merekalah.

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 8:38 PM delete

Dia orang Melayu, Islamnya belum tentu.

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 8:56 PM delete

lepas ni buat program lagi(ABU) sekitar shah alam,kita tunggu budak gemok baharum tu.apa macam?

Reply
avatar
January 22, 2012 at 9:41 PM delete

aku ske bnde ni tp bile ade hindraf,aku teros jd xske.tu persatuan yg xpatot ade kt msia ni

Controller NES Terbesar Di Dunia(Video)

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 10:49 PM delete

Pengganas sudah lama brtapak d dlm parti Umno. Jika PDRM tiada ambil tindakn, tragedi buruk pasti akn brlaku.

Masih menunggu tindakn PDRM..

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 10:51 PM delete

Beri lokasi si baju hitam ni..

Reply
avatar
Rauna
January 22, 2012 at 10:54 PM delete

Inilah muka2 melayu yang memalukan bangsa sendiri. Inilah pelapis2 pemimpin UMNGOK di masa hadapan.

Talian hayat UMNGOK tinggal 2 saja iaitu isu perkauman dan keselamatan negara. Dan kedua2 ini akan digunakan oleh UMNGOK haprak untuk menhuru harakan negara dan seterusnya boleh sambung kekuasaan secara paksa.

Semua rakyat sedia maklum taktik zionis UMCO ini dan rakyat akan hancurkan mereka pada PRU13 nanti.

Reply
avatar
Anonymous
January 23, 2012 at 10:10 AM delete

Sudah ini macam punya hal pun ada orang India masih lagi sayang dengan UmnoBN.....deyyy don't be stupid laaa.

Reply
avatar
Anonymous
January 23, 2012 at 12:39 PM delete

Semalam, aku tgk cerita Ip Man 2, budak2 kungfu buat kacau kat depan sekolah Ip Man, nampaknya kes sama juga berlaku kat sini..kalau dalam cerita Ip Man, budak2 tu balik rumah, bos dia bagi duit..

Reply
avatar
Anonymous
January 23, 2012 at 8:37 PM delete

PEKIDA PUKIMAK

Reply
avatar
Anonymous
January 24, 2012 at 12:30 AM delete

ni fb si gemok ni http://www.facebook.com/muhamad.razali3#!/muhamad.razali3

Reply
avatar
Anonymous
January 24, 2012 at 9:26 AM delete

Ni dia budak tuh... mari kita serang dia...... http://www.facebook.com/muhamad.razali3

Reply
avatar
January 24, 2012 at 2:05 PM delete

Who is Baharom the anti-ABU mobster? Possible link to Hasan Ali? http://wp.me/pwFmQ-43c

Reply
avatar
January 24, 2012 at 3:34 PM delete

Who is “Baharom” the anti-ABU mobster? Is there a link to the Selangor power play of Hasan Ali and Umno? http://uppercaise.wordpress.com/2012/01/24/anti-abu-man-baharom-a-supporter-of-hasan-ali/

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive