Video Seks Baru?.. Tayanglah.. Anwar tak kisah..


Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak risau dengan ugutan terbaru Datuk T untuk mendedahkan satu lagi video seks yang didakwa membabitkannya.


Seberang Jaya hari ini, Anwar mendakwa ketiga-tiga anggota trio Datuk T digunakan oleh Umno yang tidak boleh menerima keputusan Mahkamah Tinggi pada 9 Januari lalu yang membebaskan beliau daripada tuduhan liwat.

Anggota trio Datuk T ialah ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, bekas bendahari PERKASA Datuk Shuib Lazim dan bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik.

Apabila ditanya sama ada beliau akan mengambil tindakan undang-undang terhadap trio Datuk T yang terus menerus mencemarkan imej beliau, Anwar sebalik bertanya siapakah mereka itu dan adakah mereka boleh dipercayai.

Katanya, pemimpin Umno tidak tidak berani berdepan dan berdebat mengenai dasar-dasar, tetapi lebih suka bersembunyi di sebalik trio Datuk T.

Semalam, 'Trio Datuk T' yang menayangkan video seks yang mereka dakwa pelakunya adalah ketua umum PKR itu, mencabar Anwar membuktikan yang mereka salah atau berdepan dengan satu lagi pendedahan video yang "lebih dahsyat".

Dalam laporan muka depan akhbar harian berbahasa Melayu - Utusan Malaysia - Shuib berkata video baru itu dirakamkan pada 12 dan 13 Januari tahun lalu di Thailand.

Shuib berkata beliau sendiri telah menonton rakaman video ini selepas diberikan oleh seorang lagi anggota trio Datuk T, Shazryl Ekay.

Shuib menambah Anwar perlu segera menyaman Trio Datuk T, jika mana-mana penganalisis forensik antarabangsa boleh membuktikan bahawa pelaku dalam video seks pertama yang didedahkan Mac lalu, adalah bukan Anwar.


Malaysiakini

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

25 comments

comments
Tokwan Pencen
January 28, 2012 at 9:51 PM delete

Tok mengenali 2 ekor tu seorg Siam Naka, Sorang lg berniaga tak pernah menjadi2 harap politik aja tlg dia.
sikit hari lg keluar pula 1 video dari India pula sbb DSAI pergi India.Kali lebih dahsyat drpd yg dahsyat kah..kah..kah.
Oooi Siam Naka, pelakon tu "Soldadu dari Hatnyai"
Sudah2lahhh... Tok minta pd Allah panjangkan umur mereka 3 ekor niii supaya anak cucu Tok blh tengok bagaaimana kesudahan hayat mereka.
Utk pengetahuan 3 ekor nii & org2 UMNO, PKR dah atur pergerakan DSAI.... so kau org tipu/fitnah mcm manapun, bukti & saksi DSAI ada...
Kita akan ketawa aja cara fitnah kau org.
Mencabar DSAI ukt saman kau org adalah suatu "KEBODOHAN UMNO"

Reply
avatar
Anonymous
January 28, 2012 at 10:14 PM delete

Mari kita menilai dengan menggunakan "Otak"....

1. Bagaimana mereka 3 ni dpt video ?

sebab..

seperti yg kita ketahui.. bapa ayam adalah Si Siam Naka.. Datuk AYAM.

i. kenapa dia jadi Bapa Ayam PDRM tidak tangkap dia?

2. kenapa mereka sanggup tayang video fitnah ini lagi padahal mereka pernah di hukum oleh mahkamah?

3. kenapa pihak pihak berkuasa tidak menangkap mereka tiga ini? atas hukuman memiliki video lucah?adakah pihak berkuasa bersetongkol?

4. mungkin mereka ada agenda tersebunyi? mempunyai dendam yg tak sudah2?

5. kenapa mereka mempunyi imuniti?

apa yg saya dapat lihat.. mereka ini adalah "balaci" ataupun lebih layak sbg "anjing kurap" BN/UMNO

UMNO DAH NAK MAMPUS

Reply
avatar
January 28, 2012 at 10:54 PM delete

Anwar memang tak kisah pasal yang sedapnya dia .

Tapi aku yang kisah . Sebab aku malu kalu dapat pemimpin yang macam Anwar. Apatah lagi pemimpin yang bercita-cita nak jadi Perdana Menteri Malaysia.

Dahlah terpampang video main dengan pelacur . Lepas tu berjanji " I support all efforts to protect the security of the state of Israel"

Mesti dua-dua dinafikan oleh Anwar dan penyokongnya dengan hujung lidah jer . Tapi beranikah Anwar menyokong penubuhan negara Palestin dalam media antarabangsa.

Dan beranikah penyokongnya membuka minda untuk menilai apa kebaikan yang ada pada pemimpin pujaan mereka. Apakah kebaikan yang boleh memajukan Malaysia dan rakyatnya ??

Reply
avatar
pencacai pr bodo ke??
January 28, 2012 at 10:56 PM delete

oi pencacai tahap bawahan sume..korng xnk komen psl kenytaan anwar dlm wall street journal ke..die kate "i'll support all effort to protects the security of israel"..tarikh artikel 26 jan 2012..punye la bodonye manusia bernm anwar ibrahim ni...ni ke 'imam mahdi' pujaan pencacai bawahan..oi asd..ko pon penyokong israel ke..ayt nuar juburi tu clear kate die skong israel...xckup ke us dh support israel tu..palestin die xnk support ke???????!!!org israel ni tiap hari bunuh org islam kt gaza!!tp nuar juburi bodo ni g skong plak...skrng ni nuar juburi cube nk spin plak psl isu ni..oi nuar..ayt ko tu dh clear kate ko skong keselmtn israel!!ko xpyh nk putar belit la nuar oi..pencacai ko yg bodo2 tu blh la ko tpu..

Reply
avatar
anwar pro israel zionis??
January 28, 2012 at 11:05 PM delete

pencacai bawahan ni mn tau psl sume ni wahai penganut pas..dieorg hari2 kene kencing dgn si nuar tu..hahaha...otak pon dh kene liwat dgn nuar..jgn lupe..manusia durjana n celake bernma anwar ibrahim ni jgk pnh tandatgn annapolis summit thn 2007 tajaan us..pemimpin luar yg tandatgn annapolis sumit ni sumenye pro israel termsk la manusia cilake anwar ibrahim..perjnjian annpolis summit ni ditentang oleh penduduk palestin terutamanya hamas...sudah2la tu nuar oi...satu malaysia dh tau ko pro israel sbb kwn2 ko rmai yg pro israel..satu mlaysia dh tau kecuali pencacai yg taksub dgn ko.

Reply
avatar
Anonymous
January 28, 2012 at 11:08 PM delete

tayang cepat ....jgn berat sbelah
tak tahan nak pachuching.....
kah...kah...kah......
jgn sembang deras....
buka minda pula ppas burit ni.....
buka seluar tunjuk batang peliaq baru betul....
kah...kah...kah....
jgn jadi kuah lebih dari camca.....
hujah sibangsat...

Reply
avatar
bdk pr kaki carut..
January 28, 2012 at 11:29 PM delete

anon January 28, 2012 11:08 PM ni dh la kaki carut...tp ayt die mcm suke sesame jenis je..siap surh org lain bkk suar plak..hahahaha...ptt pon..guru kencing berdiri.ank mrd kncing berlari..hahahaha...oi mangkuk..ko ni mmg xtkt dose kn...mencarut2 24 jam..tp satu mlysia xpelik sbb pr ni mmg dipenuhi org2 suke mncarut mcm ko..

Reply
avatar
pr is dead!
January 28, 2012 at 11:47 PM delete

hahaha..reporter dh tnya nuar npe xsaman je trio datuk t ni..tp nuar spin2 kate mcm2..oi lahanat..ko kate je la yg ko xbrani saman..utusan nk plak ko saman...umi hafilda,eskay,nalla,ezam n rmai lg bekas kwn2 ko dh cbar ko utk sman dieorg..oi nuar..tunggu ape lg..saman la juta2 kalo berani..hahaha...memalukn la ko ni..dasar pengecut..ko tkt smn dieorg sbb ko tau isu2 yg dieorg bwk tu btul kn???klo xbtul ape lg..saman fitnah la..jgn tunggu lg nuar..kate lawn ttp lawn..hahahaha..ni tkt ttp tkt..hahahaha...cmni ke nk jd pm??hahaha

Reply
avatar
Anonymous
January 29, 2012 at 12:20 AM delete

ooi pencacai tahap menadah taik lembu.. yg bagi bisness duit berjuta juta utk Israel beli senjata bunuh org kat palestine tu bukan dr duit umapco ke?

Israel ada tanah. Palestin pun ada tanah. Tp yg dia org rebutkan ialah tanah mesjid yg mengikut sejarah dua dua pihak berhak. yg anwar kata ialah the state of israel bukan tanah yg dirampas oleh israel dan kekejaman yg dilakukan oleh israel..

kuat sgt kah pengaruh anwar di pentas dunia utk setuju dng ttgn annapolis tu?? Lain lah Anwar jd PM Msia..mungkin laku lah ttgn dia

mmg betul satu msia dah tahu tp satu msia tak percaya !!

p/s jgn lupa umapco beli gas pemedih mata dr yg dibekalkan oleh Israel.

Reply
avatar
Anonymous
January 29, 2012 at 12:39 AM delete

apa pulak nak suruh org saman.. anwar kata dia tak risau.. jd tak kesan apa apa ... org tak percaya kpd trio T .. dan menyaman mrk membuang masa dan memberi mrk mefitnah lebih lebih lg dr skg .. tunggu bila org percaya trio T barulah masuk bab saman ..

trio tu boleh pulak cabar anwar kalau tak .. anwar akan berdepan dgn satu lg video jan11. tunjuk lah tak kira lah anwar nak buktikan ke tidak.

smp skg mana ada penganalisis forensik yg mengatakan video pertama adalah anwar!! biar betul ada pulak anwar yg kena bukti video pertama tu bukan anwar ..

yg pelik knape lah yg asyik dpt video ni Trio T je.. kenapa tak Trio P ke.. Trio N ke ..

Reply
avatar
Anonymous
January 29, 2012 at 12:50 AM delete

pencacai 11:47 pm nak saman pun biar lah berduit... dan nama dlm ranking politik 5 bintang!

ini keparat keparat .. dia org punya ckp rakyat tak peduli pun.

Isu dia org bawak ke benda.. kalau isu tu meletup .. umno dah angkat julang dia org jd hero.. psl tak jadi lah trio tu terpaksa cari buat dan keluarkan video baru..

senang cerita jgn cakap byk..tayangkan dan kita sama sama tenguk rakyat percaya atau tidak.

Reply
avatar
Anonymous
January 29, 2012 at 12:55 AM delete

Mahkamah pun tak yakin anwar peliwat.

Terbukti krn Anwar bebas sebebas bebasnya berceramah dan siap lg mencabar PM kita berdebat !

Siapa yg takut utk berdebat? Org yg benar saja yg berani bersemuka dan berhujah dihadapan rakyat.

Reply
avatar
Anonymous
January 29, 2012 at 10:17 AM delete

NANTI BALASAN ALLAH..
SIAPA BETUL SALAH AKAN DI SEKSA DI DALAM KUBUR DAN DI HISAB..
SEKIRANYA DI DUNIA DUK CERAMAH KATA ORANG AKAN ADA BALASAN NYA ..CUMA tggu dan lihat sahaja..

Reply
avatar
Anonymous
January 29, 2012 at 10:28 AM delete

Rupa rupanya dasar luar negara di new york pd sept 2011 Menteri Luar Negara kita menyebut:

"..Malaysia fully supports the legitimate rights of the Palestinian people for an independent State of Palestine, based on the two-state solution, taking into account the security concerns of both parties (Israel and Palestine)."

Ternyata dari kenyataan Menteri Luar Negara, dasar Malaysia adalah bersedia menghormati hak rakyat Palestin dan Israel untuk menikmati keamanan dan kedamaian.

yg kutuk anwar ckp support tu state of Israel tu pergi lah kutuk Menteri Luar Negara dan Kjaan Msia!

Ingat buta hati tp busuk Hati Busuk!

Reply
avatar
Anonymous
January 29, 2012 at 10:42 AM delete

budak pkr kaki caru pukimakhang,

kah...kah...kah.....
lepas dah puas carut aku nak cari pula lubang puki mak hang dan lubang puki bini hang.....
aku nak puas2 kongkek.....
simpanlah nasihat hang dlm burit mah berjanda2...
aku dah kata dosa kerja tuhan....
cerminlah diri hang dulu depan batang peliaq aku...
baru hang tau yg hang ni gologan pukimak haramjadah....
kah...kah...kah...

Reply
avatar
Anonymous
January 29, 2012 at 11:03 AM delete

Pada 13/1/11(Khamis) DSAI berada di Majlis Sidang Media Pakatan Rakyat di Ibu Pejabat Pas di Jalan Raja Laut Kuala Lumpur!

Mmg betul lah video kali ini "lebih dahsyat" !!

Dahsat sb satu anwar di Jalan Raja Laut .. satu lg anwar di Thailand..

Kalau aku jd Anwar baik aku ceramah satu kat Pekan .. Satu kat Batu Pahat ... Gerenti jd PM dan boleh buat apa dia suka ..

Reply
avatar
Anonymous
January 29, 2012 at 3:05 PM delete

Puak-puak pecacai UMPORNO memang "Brain sex" hu! hu!!

Reply
avatar
Bombo
January 29, 2012 at 4:03 PM delete

ko buat video apa pun rakyat pasti gelak goling punya,umnog dah mati,tiada sesiapa percaya lagi...hanya ppas burit dan sewaktu dgnnya berangan melalak...kah2

Reply
avatar
penternak_lipan
January 29, 2012 at 6:39 PM delete

sinopsis sekual cerita....
2011 - umno berselindung disebalik bontot shitpool..
dan filem terbaru
2012 - umno berselindung dibelakang kemaluan datuk T a.k.a bapa ayam siam..
so sama2 nantikan pendedahan trologi cerita berikut...

Reply
avatar
Tokwan Pencen
January 29, 2012 at 7:08 PM delete

"Dalam laporan muka Utusan Malaysia itu, Shuib dilaporkan berkata video baru itu dirakamkan pada 12 dan 13 Januari tahun lalu di Thailand".

Siam Naka :"apa.. 13hb Anwar pengerusi meeting Pakatan Rakyat? apa nii Suib, hang kata masa tu dia p Siam! semua wartawan dah tulih dlm paper depa, mcm mana niii?".
Suib : "adoiii kantoi kita, nanti2 aku adjust tarikh lain pulak, nanti aku maklum kat wartawan yg aku silap tarikh".
Siam Naka : "hang bukan tak tau kali nii bayarannya lumayan"
Suib : "ya lumayan, hang ingat senang orang nak caya, asyik2 kita aja buat cerita vedio tuu"
DSAI : "Ha...ha.. kali nii lembu UMNOoo KANOI awaiii"

Reply
avatar
Anonymous
January 30, 2012 at 9:34 AM delete

Tokwan scrip terbaik dibandingkan dgn skrip filem hantu melayu !

bila baca dialog tu.. bayangkan muka beruk togel tiga ekur tu ..

Reply
avatar
Anonymous
January 30, 2012 at 12:31 PM delete

Anonymous said...

Mahkamah pun tak yakin anwar peliwat.

Terbukti krn Anwar bebas sebebas bebasnya berceramah dan siap lg mencabar PM kita berdebat !

Siapa yg takut utk berdebat? Org yg benar saja yg berani bersemuka dan berhujah dihadapan rakyat.

January 29, 2012 12:55 AM

deiiii mahkamah mana pulak yg x yakin peliwat ni deiiii....hahaha hang paham keer x pasai apa nuar tu dibebas aduhhhai sian kat hang

camna la hang bley text kat sni kata nuar org yg benar2 brani bersemuka dan berdebat dihadapan rakyat.....aduhaaaaaaai

angkat sumpah kat mahkamah dgn mejid pun x brani.....hang kata nuar tu org yg benar brani aduhaaaaai...luculah hang nih

hang bgtau bang nuar tunjukkan dlu omega....pastu soh dia pi debat dgn pam attendant mner2 pam minyak yer

Reply
avatar
Anonymous
January 30, 2012 at 3:35 PM delete

tak sangka pulak rupanya org yg dibebas kan oleh mahkamah bermakna tidak bebas dr tuduhan! walau apa pun alasan teknikal ke bukti tak cukup ke .. bermakna NO CASE !!!

aduhaaaaai... hang pulak angkat sumpah dgn debat pun tak dpt beza kan.. org minum todi pun boleh angkat sumpah beb.

omega kat polis ti bukan anwar punya ke? abis sape punya jam omega yg jumpa dlm bilik hotel?

mmg pun .. sb pam attendan pun ada telur dan berani nak berdebat berbanding dgn PM kau tu !!

sb tu pencacai nak video disaman dan masuk mahkamah ... kalau didapati tidak benar .. mrk akan kata bila pulak mahkamah kata video tu bukan anwar ..

Reply
avatar
Anonymous
January 30, 2012 at 4:52 PM delete

aik bila pulak omega tu ada kat pulis yer hahahah ajaiblah sat kata kat jijah sat ajaib la uiiiii

suh jer bang nuar kesayangan anda tu sahut cabaran yg telah dilontarkan amacam jgn wat putar belit nk debatlah bagai

Reply
avatar
Anonymous
January 30, 2012 at 5:30 PM delete

Kalau siapa percaya Dtk Trio , tu memamg otak letak di burit...Seorg tu xxPak xyam Siam dan lagi satu kongket budak sekolah ...sendiri tak bermoral nak fitnah org..
Taubat2 lah..tak ingat mati ke?

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive