Video : Pencacai UMNO baling batu kepada peserta demo aman bantah AUKU.

Video diakhir entry..


Insiden melontar batu (sebenarnya bata) ini telah dilaporkan berlaku di Masjid Nurul Hidayah Kampung Pandan oleh seorang sahabat.


Ianya berlaku rentetan dari rasa tidak puas hati sebilangan jemaah yang diyakini sebagai pencacai-pencacai UMNO bila Ahli-ahli PAS mengadakan bantahan aman dihadapan masjid tersebut bagi membantah AUKU setelah selesai solat jumaat.

Kononnya mereka memperjuangkan bangsa Melayu.. tapi dalam masa yang sama mereka juga mahu mencederakan Bangsa Mereka.. tidakkah ini BODOH namanya?

Inilah budaya yang telah mereka wariskan kepada generasi seterusnya dalam UMNO..










Sumber : http://really.tigaline.com

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

25 comments

comments
Rauna
January 21, 2012 at 3:16 PM delete

Oiii Brother, oops bukan brother, Uncle depan masjid mana boleh gaduh2.
Orang tengok tak elok, malu kat anak cucu.

Reply
avatar
Rauna
January 21, 2012 at 3:22 PM delete

Kontraktor sampah UMNGOK tu pegi balik angkut sampah lagi baik. Dah MPAJ bagi kontrak angkat sampah lagi mau sabotaj. Tarik balik kontrak baru padan muka hang...

Reply
avatar
Tokwan Pencen
January 21, 2012 at 3:31 PM delete

T.kasih ASDerhaka tunjuk gambar "Tok Lebai dari UMNO" yg baling batu, Tok mati2 ingatkan mereka tu orang sebelah Tok rupa2nya sebelah sana.

Reply
avatar
Anonymous
January 21, 2012 at 3:45 PM delete

Alahai pakcik relax lah.....apa nak baling2 batu.....

Reply
avatar
January 21, 2012 at 3:46 PM delete

bdk2 nk p skola agama ptg2 xjd pegi tgk tok2 imam diorg gado2.kelas batal,hahahhaha

LOL Aje : Selepas Cap Jari, Cap Punggung Pun Ada

Reply
avatar
Anonymous
January 21, 2012 at 3:54 PM delete

ambik bata hentuk kepala hang lagi baguih , bodoh punya haji no moto .

Reply
avatar
Anonymous
January 21, 2012 at 4:25 PM delete

haji ni mungkin terlebih belajar dari puak pengganas pas la...

Reply
avatar
Anonymous
January 21, 2012 at 4:29 PM delete

baik2 terseluh lengan...
kah...kah...kah...
haji bahalul.....

Reply
avatar
Anonymous
January 21, 2012 at 5:20 PM delete

pas ka umno ka...sama saja bengong...PKR&DAP lagi bahalol.....akulah LALANG...

Reply
avatar
asd 3suku
January 21, 2012 at 5:45 PM delete

yg buat demo tu org luar..para pencacai pas..yg mrh tu kaariah msjd..mmg la kariah marh..g la berdemo kt gereja ke..tokong ke..oi biol..bdk kuin kene tahan bwh auku ko xnk buat posting ke asd oi..

Reply
avatar
Anonymous
January 21, 2012 at 7:34 PM delete

Perangai melayu UMNO tak ada tamaddun, Nama aje duduk kat KL tetapi sikap duduk dalam gua zaman batu.

Reply
avatar
Anonymous
January 21, 2012 at 7:57 PM delete

Yang aku tau perangai samseng ni perangai penyokong PAS dan PKR, UMNO tak penah buat macam tu. yela sapa nak mengaku berak tengah jalan ye. Cuba tengok sejarah dari tahun 1998 sehingga sekarang penyokong mana yang kemaruk sangat nak jadi samseng ni...takkan buat2 tak tahu, depa buat tapi tuduh orang lain pulak, ni jenis perangai setan ni...

Reply
avatar
Melayu Bolehh
January 21, 2012 at 8:22 PM delete

pencacai2 umnogok amatlah bodo dan tak sekolah tinggi,bodo tahap taik najis,apa ko ingat rakyat ni mcm lembu senang bohong,lembu fitlot kak izat lagi bijak dpt tidur d kondo,pencacai umnogok tidur dbwh jamban...cuba berfikiran mcm saifuddin.

Reply
avatar
Anonymous
January 21, 2012 at 9:38 PM delete

SAMA JER UMNO DENGAN PAS..DUA DUA TAK BOLEH PAKAI..YANG SATU TAK BERAPA NAK IKUT HUKUM ISLAM.. YANG SATU LAGI PLAK KONON NAK TADBIR CARA ISLAM TAPI TAK NAMPAK JALAN LANGSUNG.. MAKIN TERUK LAGI ADALAH...TERUK LAGI DARI YANG SATU TU.. HASSAN ALI GAK YANG BEST.. SANGGUP BERKORBAN DEMI AGAMA BANGSA DAN NEGARA.

Reply
avatar
Anonymous
January 21, 2012 at 9:53 PM delete

Nampak tak berapa cerdikla terpekik terlolong tengah2 panas. Ni keputusan jemaah ker buat macam ni. Tak tahulah...Yang satu lagi pun tunjuklah kedewasaan (kalau x ketuaan)sampai nak baling2 batu bata malu kat anak cucu. Malu aperkan, kalau sokong orang hentam duit zakat macam duit mak bapak dier jer...

Reply
avatar
Anonymous
January 21, 2012 at 11:15 PM delete

kalau AUKU on, sile lah bubarkan Kelab Umno yg kat luar negare tu ye.

tp spatutnye, sbg negara demokrasi, taleh nak halang memane org dr memilih. kbanyakan pnuntut pn, umo da lbih 21, da layak ngundi. so tu dah jd hak masing2 ntok ngundi.

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 7:45 AM delete

dah tahu tak suka jgn dengar .. terus naik motor balik lah..

dah nama pun org berdemo.. bukan paksa pun org tunggu dan dengar..

yg aku tahulah dr dulu bukan dr 1998 dulu lagi... yg samseng umno... habis tanah org dia jualkan.. guna duit rakyat selamat kan syarikat anak dan kroni... smp kes lembu dan zakat... skg kat perak jual tanah pulau kat kuasa asing...

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 7:52 AM delete

pak hj ini cuma pergi mesjid hr jumaat je.. kalau hari hari waktu maghrib dan isyak... dia tak kan balik batu dari luar pagar....

kariah yg tak suka pun berapa kerat je .. tu pun puak puak dlm umno je..

dan nak leraikan demo tu kerja polis bukan kerja hj baling batu.. dah tua tua jgn lah tunjuk samseng.. sembahygkan jenazah awak tu entah entah org pas.. kalau ada umno pun dua atau tiga kerat je..

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 8:00 AM delete

kalau betul sangat syg kan mesjid.. bawa lah ilmu dan peringatan yg allah bg keluar dr mesjid dan lakukan kehidupan ini ikut alur jalur islam. telan betul betul ayat al fatihah yg kita baca tu supaya jd urat nadi kita..

kalau betul betul ikut islam.. dia akan baling kasut pd org yg salahguna duit zakat.. dia akan baling taik kat org yg guna duit rakyat utk tanah dan kandang lembu sahaja.. kalau dia benar benar hayati islam dia lah yg akan tentang fitnah habis habisan..

ini kalau ada iman pun!! iman tahap tak suka org berdemo..

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 8:01 AM delete

gerenti lepas ni.. dia org .. dia org ni dpt habuan ...

sekurang kurang nya package umrah.

Reply
avatar
rauna rakab
January 22, 2012 at 12:08 PM delete

Dah tua tua nak mampus pun bergaduh,lepas solat jumaat pulak tu ini tentu orang yang berimankan iblis,sepatutnya lepas dengar kutbah ada rasa insaf jiwa rasa tenang dan bermaafan sesama muslim kan kan kan.

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 4:15 PM delete

kahkah kesian pencacai PAS, datang tempat orang nak berdemo tengah panas..Pastu kena baling batu, kahkahkah baik jaga parking time ceramah la cai pasngok ni

Reply
avatar
Anonymous
January 22, 2012 at 6:37 PM delete

kahkah kesian pencacai UMNGOK, penat2 jadik pencacai...penat2 ketik keyboard, penat2 upah cybertroopers, tapi KALAH dengan kemeluatan rakyat yang bakal menyaksikan tahun ni tahun last korang jadik pencacai angkat NajiB i mean NAJIS

Reply
avatar
Bombo
January 22, 2012 at 9:26 PM delete

org tua kerepot tak sedar diri nak mampus pus masih bela pengkianat,melayu mcmni songkok putih hati hitam,bersepah dlm parti umnog,kata islam perangai mcm baharum,tak boleh dihasut pasti menyalak,asal fulusss,dimana ada duit rakyat disitu ada umnog,cibai tahap goblok...

Reply
avatar
Rauna
January 22, 2012 at 11:04 PM delete

Beriman cara UMNGOK.
Panas telinga bila dengar kebenaran.
Inilah saki baki penyokong UMCO Ampang.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive