Tepung Tawar Van: Najib buat kerja Khurafat!


KOTA BHARU 24 Jan. - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menepung tawar 15 buah van Skuad Sayang yang akan digunakan oleh Pergerakan Wanita UMNO dalam memberi perkhidmatan kepada rakyat di Kelantan.


Majlis ringkas tersebut berlangsung di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, Pengkalan Chepa di sini, selepas ketibaan Perdana Menteri pada pukul 11.50 pagi ini.

Turut sama Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Dr. Awang Adek Hussin; Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi dan Ketua Wanita UMNO Kelantan, Datin Datin Rahimah Mahamad.

Terdahulu, Najib yang juga Presiden UMNO, mengadakan perjumpaan tertutup dengan pemimpin Barisan Nasional (BN) Negeri Kelantan, selama kira-kira sejam.

Perdana Menteri kemudiannya menghadiri majlis menyambut menantu yang diadakan oleh Setiausaha Politiknya, Datuk Mohd. Fatmi Che Salleh di kediaman Mohd. Fatmi di Jalan Hospital di sini. - BERNAMA

Menepung tawar tu kerja khurafat.. tengoklah apa yang terpampang dalam e-fatwa di bawah ni.. kalau tak jelas sila klik pada image..




Atau sila lihat di SINI

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

23 comments

comments
Anonymous
January 25, 2012 at 6:42 AM delete

islam tak diajar buat benda tu.melayu memang wajib buat benda.melayu mana? melayu bangang

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 7:55 AM delete

aku pun melayu gak.. tapi melayu bijak.. yg buat camtu melayu bangang je.. siapa melayu bangang?? sapa lagi kalau bukan puak2 UMNGOK.. dan yg membaca UTUSEX..

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 8:15 AM delete

patutnya najib kena rujuk pada exco agama selangor dulu .

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 8:26 AM delete

HABIS DAH DUIT EHSAN KELANTAN MEREKA PAKATX BELI VAN UNTUK UMNO.

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 8:26 AM delete

patutlah hrg tepung mahal.

van ni cuma publisit utk pamerkan merah umno.. bila waktu makan tengahari atau petang balik kerja.. van ni akan berada di jalanraya..

apa guna van ni? nak bawak org kampung jalan jalan pusing bandar? atau masuk sempadan?

selama ini mrk guna apa utk antar bantuan makanan dan keperluan?

van ini digunakan sekadar utk menjaja nama umno di kelantan.

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 9:17 AM delete

Sudahlah Van dibeli dengan duit rakyat dan diclaim van UMNO, dibuat benda khurafat lagi.. mampuslah parti khurafat!! ABU!!

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 9:32 AM delete

Najis bikin malu org melayu dan agama islam.Bangang bahlol punya najis mongolia.

Baik suruh najis panggil paderi kristian renjis holy water kat van van tu sekali gus.

Haram jadah punya najis mongolia

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 10:26 AM delete

dalam tak sedar, kita pun wat benda khurafat jugak... menepung tawar pengantin..fikir2kanlah dan selamat beramal..

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 10:50 AM delete

biasalah renjis air yassin bukan mintak tolong dengan jin pun doa mintak berkat dari ALLAH jugak . itu pun nak kecoh . apa lah PKR . ssiiiooohhhh pegi kutip sampah tu ......

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 10:55 AM delete

Hai,,bangang mana pula yg renjis air yassin ni,,,

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 11:34 AM delete

renjis air yassin?hahahahahaha...x pernah di wat org...mgkin org2 dlm kerajaan yg amalkan khurafat mcm ni...

Reply
avatar
January 25, 2012 at 11:47 AM delete

Kembalilah kepada AJARAN ISLAM SEBENAR..........AL-QUR'AN DAN HADITH jadikan rujukan. Hanya DUA perkara yang Rasulullah tinggalkan iaitu al-Qura'an dan Hadith Rasulullah..........

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 12:26 PM delete

SALAH SATU TANDA KIAMAT...

PEMIMPIN YANG FASIKH DAN JAHIL.

Reply
avatar
rakab
January 25, 2012 at 12:55 PM delete

Adat istiadat ni Pas laa yang paling arif !!

Bab agama dah tendang jauh...

heheheheee..

Akibat bergaul dengan puak songsang, la ni PAS pun sama terlingkup..!!

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 1:09 PM delete

najib berguru dgn guruji.......
dia byk guna adat hindu....
pemimpin kaki burit je kongkek suka adat ini...
kah...kah...kah..

Reply
avatar
TINGGALKAN AL-QURAN/HADITH, SYAITAN JD TEMAN
January 25, 2012 at 2:28 PM delete

Allah SWT berfirman di dalam Surah Az-Zukhruf ayat 36 hingga 37 yang maksudnya:


"Dan sesiapa yang tidak mengendahkan pengajaran (Al-Quran yang diturunkan oleh Allah) Yang maha Pemurah, Kami akan adakan baginya Syaitan (yang menghasut dan menyesatkannya), lalu menjadilah Syaitan itu temannya yang tidak renggang daripadanya . Dan sesungguhnya Syaitan-syaitan itu tetap menghalangi mereka dari jalan yang benar, sedang mereka menyangka bahawa mereka orang-orang yang mendapat hidayah petunjuk." (Az-Zukhruf, ayat 36-37)

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 2:54 PM delete

Pencacai PAS memang terer bab adat ni, al-maklumlah sekarang PAS dah jadi= Parti Adat & Sosial..

kahkahkahakahak!

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 3:48 PM delete

mana majlis islam wilayah....bunyi lah , diam je....ini lah masa utk berkerja....jgn dok guna wang zakat je tau...

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 4:29 PM delete

najib dan umno ni jahil agama... rakyat lagi jahil sebab bagi undi kat depa...

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 6:19 PM delete

anon 10:26 am

pengantin mana kena tepung tawar.. abis lah muka pengantin... yg aku tahu pengantin renjis renjis air mawar..

tp renjis air yasin ... dr renjis pd van lebih baik renjis kat muka pemandu.. mudah2an jd org PAS

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 7:43 PM delete

kesian Najib, bini buat hal..Pengikut pula taksub sampai buat majlis tepung tawar kat van (gile ke ape)
Kesian..Kesian..Kesian...
Habisla Najib kena tibai ngan MuhYasin...Hmmm

Reply
avatar
Anonymous
January 28, 2012 at 5:18 PM delete

UMNO parti HARAM. UMNO diharamkan pada tahun 1987

UMNO parti HARAM, Itu sebab UMNO tak perjuangkan Islam

UMNO parti HARAM. Patutlah UMNO tak iktiraf ulama

UMNO parti HARAM, Sebab itu orang UMNO suka buat perkara HARAM.

UMNO parti HARAM, Suka bela tokey ARAK, JUDI, DISKO, PELACURAN.

UMNO parti HARAM, Sesiapa jadi ahli UMNO mesti buat perkara HARAM

UMNO parti HARAM, ARAK, PELACUR jadi santapan harian.

UMNO parti HARAM, Pemimpin UMNO suka buat TAIK(Kejahatan)

UMNO parti HARAM, Ustaz ustazah UMNO dijadikan TISU JAMBAN untuk tutup TAIK-TAIK pemimpin UMNO (Supaya kejahatan nampak baik)

UMNO parti HARAM, Ahli UMNO dijadikan TONG TAIK(Penyokong & Pembela kejahatan)

UMNO parti HARAM, Sokong UMNO sama seperti makan TAIK.

UMNO Parti Najis = Najib(Kepala Taik)

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive