AWAS!! Pemuda ini (Samseng UMNO) punya Ilmu Pukau? (gambar Close-up)


Beberapa hari yang lalu sekumpulan samseng yang dipercayai penyokong UMNO telah menyerbu dan menyerang ceramah Asal Bukan UMNO (ABU) yang telah diadakan di Dewan Majlis Bandaraya Shah Alam.


Dalam serangan yang diketuai oleh seorang pemuda berbadan besar (badan saja besar tapi kepala kecil, sebab itulah kurang cerdik) beberapa buah gerai milik penjaja Melayu dirosakkan dan seorang lelaki India dicederakan - lihat Video di SINI

Lelaki yang mengepalai serangan tersebut dipercayai memiliki ilmu pukau yang hebat kerana berjaya memukau beberapa anggota Polis yang berada di tempat kejadian.

Akibat dipukau oleh pemuda berbadan besar itu, anggota Polis yang berada di tempat kejadian tidak boleh melihat dan mendengar apa yang sedang berlaku, biarpun gema dari bunyi ekzos motorsikal yang memasuki dewan amat kuat..

Hebatnya samseng UMNO ni ya..

Bagi membantu memudahkan kerja pihak Polis, di bawah disiarkan beberapa keping gambar mamat itu..




Lagi gambar sila lihat di SINI dan juga di SINI

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

14 comments

comments
January 24, 2012 at 11:43 AM delete

aku sokong HINDRAF . 100 orang india berkumpul di dalam kawasan melayu dengan tujuan untuk mengutuk pemimpin melayu .

Ini lah hak asasi manusia dan kebebasan individu yang nak diterapkan dalam negara Malaysia.

Apabila keharmonian yang dihasilkan dengan acuan masyarakat kita sendiri cuba diragut dengan hak asasi dan kebebasan individu yang salin dari negara Barat.

Aku sokong HINDRAF sebab tak serik serik kena tipu dan diperkudakan oleh PKR. Teruskan lah kebodohan kamu .

Reply
avatar
Tokwan Pencen
January 24, 2012 at 12:00 PM delete

Polis kena pukau ka atau telah terima arahan atasan.
Hati "budak buntal" gambar kamu dah terpampang kat sini, sekali lagi Tok ingatkan "Jaga diri baik2"

Reply
avatar
Anonymous
January 24, 2012 at 12:15 PM delete

Bodoh punya chegu bard dan Hindarf . Time maghrib pun nak buat ceramah pastu buat bising plak tu .

Kalau aku pun aku hayun puak-puak Hindarf ni . Pegilah buat kat kampung jawa ker (kawasan campur)...ni tidak , ada ker buat kat jalan kebun (kawasan melayu). Fikir lahhhhh...

Reply
avatar
Anonymous
January 24, 2012 at 12:44 PM delete

ikan buntal,jaga-jaga jangan sampai geng padaiyappa cari kau sudahlah,cepat-cepat lah minta maaf

Reply
avatar
Anonymous
January 24, 2012 at 1:55 PM delete

pembela islam?? pembela melayu???

Reply
avatar
rakab bodoh
January 24, 2012 at 2:11 PM delete

gemok macam babi sundal ni ganster umno bn poorah nasib baik bukan kat taman gua , kalau tak gua baling dengan cirit babi.

Reply
avatar
Anonymous
January 24, 2012 at 3:18 PM delete

melayu tak cakap kosong saja la. nampak sangat cara melayu mcm ni

Reply
avatar
Anonymous
January 24, 2012 at 5:47 PM delete

SAMSING HANCING KUCING KO BELUM KENA SAMSING HINDU LAGI......
KELING TUA CABAR, EGKO BUAT TAK DENGAR.... PENGECUT BADAN BESAR, BATIN KOSONG....

Reply
avatar
Anonymous
January 24, 2012 at 6:35 PM delete

Oiii itu kawan aku lah Mat Razali ahli gemuk Waris Malaya... lebih kurang samseng kg dusun lah... nanti aku tekan dia....aku ajak samseng flat seri andalas ketuk sikit.
Mat Razali hang bikin malu org kampung aje. Ko belum kena sekeh bebudak kg jawa lagi.... bawa mengucap banyak2lah sebelum nak jadi samseng, istighfar dan solat 5 waktu biar cukup... tobat banyak2...

~ Hang Too Jambatan Kota

Reply
avatar
Rauna
January 24, 2012 at 7:27 PM delete

Polis sajer ke yang kena pukau? Kita tak kene punnnn...

Reply
avatar
Anonymous
January 25, 2012 at 7:21 AM delete

Bagi aku, pengikut2 pkr ni memang dah jd tak jd manusia, otak dah letak kat lutut. Kalau aku ada d situ memang aku suruh budak2 tu belasah ker korang, dah tau hindraf tu serpihan dr gerakan keling sri langka yg dah tewas, tp sebab dia sokong pkr korang sanggup kata mcm2 kat budak melayu islam untuk sokong keling2 ni nak menghuruharakan negara. Memang sia2 jer korang hidup d dunia ni, jd talibarut kominis. Tuiiii!

--ganasnyer--

Reply
avatar
Anonymous
May 14, 2012 at 11:15 AM delete

MUKA SAMSENG NI MCM NOH OMAR LAAA...BRGKALI WARIS WALAK DIA KOT.

Reply
avatar
Anonymous
May 14, 2012 at 11:17 AM delete

taklah...aku tengok macam Ibrahim Ali.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive