Parti Komunis turut dijemput ke Perhimpunan Agung UMNO 2011.


Apabila Mat Sabu mengatakan bahawa Mat Indera yang menyerang Bukit Kepong sebagai Hero sebenar, Utusan telah melaporkan Mat Sabu sebagai menghina pejuang negara kerana menganggap komunis sebagai hero sebenar tragedi tersebut.


Berbekalkan fitnah yang disebar oleh Utusan itu berlumba-lumbalah blogger Pro UMNO memainkan isu ini, kononnya Mat Sabu dan PAS menyokong Komunis.

Mulalah mereka menghasut pesara-pesara Tentera dan Polis supaya mengutuk dan membuat laporan Polis terhadap Mat Sabu itu.

Bagi mereka Parti Komunis itu adalah sebuah Pertubuhan yang amat jahat dan tidak boleh dimaafkan..

Tetapi kemanakah pencacai-pencacai UMNO bilamana dalam Perhimpunan Agong UMNO 2011 yang telah berlangsung baru-baru ini, UMNO sendiri telah menjemput dua Parti Komunis menghadiri Perhimpunan mereka itu.

Dua Parti Komunis itu ialah Parti Komunis Cuba dan Parti Komunis China..

Photobucket

Utusan Malaysia

HIPOKRIT atau MUNAFIK puak-puak UMNO ni?

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

18 comments

comments
December 4, 2011 at 11:25 PM delete

haha..mna perkasa?pemuda umno?
gempar!! ketua pmbngkang mngaku salah..
http://wikimalay.blogspot.com/2011/12/panas-ketua-pembangkang-mengaku-salah.html

Reply
avatar
December 4, 2011 at 11:34 PM delete

Macam-macam kes pelik2 sekarang ini...

Reply
avatar
Anak Haram kg Pertama
December 5, 2011 at 12:23 AM delete

hanya yg bodo dan bahlol saja percaya ,sama seperti rakab anak(L)burit...
kau bolehla bohong Pak mat Isa atau felda dsitu saja suara keramat umno boleh bergema kalau nak bohong

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2011 at 12:50 AM delete

Podah...cakap tak serupa bikin..hipokrit

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2011 at 10:36 AM delete

alahai bodonye puak2 pr ni terutamanya asd...dh xde isu ke..oi asd mat ganja..parti komunis cine kn memerintah cina..sm jgk dgn cuba tu..

yg jd isu psl mat sabu sbb komunis ms zaman pasca kemerdakaan dlu dieorg kejam n ganas..bakar n bunuh org islam ms tu..xyh la nk kaitkn plak dgn pasti komunis cina n cuba tu..adoi la..mmg bodo la asd ni.

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2011 at 11:20 AM delete

rupa rupanya boleh pulak dr komunis jahat jd komunis baik.. jd skg ni DAP pun kira komunis yg baik lah.. lebih baik dr umno pulak tu..

masa zaman yg mat sabu ckp bukan je komunis yg kejam dan ganas.. masa tu mmg cara menakluk negeri org berperang mcm tu.. tu atom di jepun lg dahsat.. sb masa tu tak de undang undang perang.. dan yg mat sabu ckp bukan psl komunis tp Mat Indera. Kjaan Johor kata dia guru agama tp umngok kata dia komunis.

anon 10:36 am komunis pun dah berubah.... bila lah kau dan umngok nak berubah. dulu kini dan selama lamanya ... mana nak berubah dan tak kan berubah.

kau tenguk berita dlm akhbar tu dana rm2b utk sya bumi .. apahal dlm perhimpunan mintak lagi duit utk bumi..tsk ksn rm2b dah abis ke dgn lembunya je

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2011 at 11:42 AM delete

ANON BANGANG 10.36!!

kao tak baca sejarah ke oiiiii!! sapa support komunis di tanah malaya ketika tu oooiii bodohh ooiiii!! komunis negera china lahhhh wooiiii.. kalau komunis china tak support maka komunis malaya tak boleh hidup bodohhh ooiiii!! hang dan lembu UMNGOK hang suruhlah komunis china minta maaf sebab beri support pada komunis malaya ketika tu... bangang oooiii

Reply
avatar
pr = komunis??
December 5, 2011 at 12:43 PM delete

hahaha..anon December 5, 2011 11:42 AM..mmg bongok2 puak2 pr ni..cerita psl komunis ni sbnrnya dh tamat..dieorg dh pon melalui bebrapa rundingn cthnya rundingan baling n rundingn hadyai..dieorg dh mntk maap pon..tp mslh skrng ni..org2 ajarn sesat pas yg samakn pok nik dgn nabi ni plak mengangkt martabat komunis sbg hero negara..org2 pas yg sengaja cipta isu ni..isu mntk2 maap dr parti komunis cina tu dh berzaman dh..ntah2 dieorg dh mntk maap pon..yg pasti tu kesilapn pemerinth dieorg yg dlu..

tp kesilapan pas yg skrng ni mengangkt komunis sbg hero negara...ko ni anon December 5, 2011 11:42 AM..taraf iq ko tahap jamban.

Reply
avatar
rakab
December 5, 2011 at 12:47 PM delete

Parti komunis yang memerintah negara China sekarang sudah jauh berbeza dengan parti komunis pimpinan Mao Zedong dahulu.

Berbeza dari segi falsafah dan pendekatannya.Kerajaan Komunis China kini lebih terbuka dan mementingkan hubungan baik dengan negara-negara luar.

Mereka mengiktiraf kedaulatan negara kita. Sudah tentu kita mengalu-alukan mana-mana pihak yang berminat mengadakan hubungan kerjasama atas prinsip kepentingan bersama dan saling menghormati.

Amat malang sekali apabila penyokong pakatan begitu dangkal dalam memahami perkara ini.

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2011 at 1:07 PM delete

oi pr ni mmg otak sume xbtul smpikn pok nik pon dh diangkt setrf nabi..ni la hasilnya minum air kencing nuar juburi hari2..haha..ni lg satu artikel bodo dr asd si mat ganja..hahaha..mn anon December 5, 2011 11:42 AM yg perasan die cerdik td..hahaha..snyp je

Reply
avatar
rakab
December 5, 2011 at 2:06 PM delete

BERITA TERGEMPAR

Penduduk DUN Ijok mengamuk !!
nasib baik Khalid Gagap tak kena belasah !!

Dalam satu program isu tanah, majoriti penduduk yang mengamuk berbangsa India.

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2011 at 5:37 PM delete

rakab oh rakab 12;47 pm

kalau bapak komunis dah berubah dan boleh terima chin peng dan shamsiah pakeh duduk tinggal disina.. maka tentulah anak komunis cina lim kit siang dan DAP pun dah berubah.

jd yg bising bising pakatan dgn DAP apahal?

hish hish hishhh.. pr=komunis .. tertinggal keretapi rupanya hang ni.. muhyuddin menteri pelajaran pun dah kata fakta sejarah perlu di perbetul.. udah lah tu.. mat indera tu sebenaq nya bukan komninis... hang sorg je yg kata pas angkat komunis sbg here.. tp sejarah johormengangkat mat indera sbg pejuang.

biarlah kita org PAS menanggap perjuangan dan dakwah TGNA sbg perjuangan dan dakwah yg dibawa oleh nabi.. kau anggap lah perjuangan najib pulak sbg perjuangan yg dibawa oleh abu lahab dgn biri birinya... kau dgn lembu nfc. mana satu lembu pun aku dah tenguk sama je..

Reply
avatar
pok nik = nabi???
December 5, 2011 at 6:05 PM delete

oi anon December 5, 2011 5:37 PM..mslh skrng ni pncermh pas tu anggp pok nik tu nabi..hahaha..nabi pok nik...xmalu btul suke2 ati je lntik org jd nabi..biol la kepale otak pncermh pas ni.

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2011 at 11:12 PM delete

alhamdullilah hang pok nik rupanya dengar jugak ceramah PAS.

tp hang tak betul noh.. hang ingat aku sakit hati ka hang ckp mcm tu.. tak heh.. hang tunjuk kebodohan hang biaq pe laaa..

hang buat mcm pegawai agama kita tak reti buat kerja atau tidur masa kerja. nak fitnah pun jgn lah sampai org tak terlibat pun kena tak pasai pasai.

Reply
avatar
Anonymous
December 5, 2011 at 11:47 PM delete

nak habaq mai

pok nik,mai dari gua ka hang..superimpose videoq yg hang dok tengok tu..hang dah mandi belum.la ni ayaq free pi la mandi banyak kali,buang bebai hang tu.

Reply
avatar
Anonymous
December 6, 2011 at 7:42 AM delete

dulu ada se org mamat yg mengaku rasul lalu di tangkap oleh jab agama islam dan di dakwa.

tp yg pok nik ada yg ngaku dia nabi hairan bin ajaib org yg ckp tu atau pok nik tak kena tangkap oleh jab agama islam.

so jd betul lah apa yg penceramah/ust tu ckp..

Reply
avatar
Anonymous
December 6, 2011 at 9:42 AM delete

Apa2lah Rakab oiiiiii.. hujah hang memang nak menyokong puak UMNGOK.. walau smua tahu hujah hang ibarat meludah ke langit jatuh ke muka sindiri.. Makin kerap hang ludah, makin banyak air liuq hang jatuh ke muka hang sendiri. Dah basi pun.. heeeeeee

bodohhh punya rakab.

Reply
avatar
Anonymous
December 7, 2011 at 3:06 PM delete

Apa lah Pok Nik tak pernah mengaku dirinya Nabi ...org nak anggap dia nabi itu dia punya hal lah...Apa hal nak tangkap Pok Nik ...Lembu2 ini memang sengaja nak buat kecoh pada PAS.....fitnah je kerja depa ini...Ingat2 lah Allah perhatikan..........Mat Sabu cakap pasal kominis kecoh tak tentu pasal ..kalau betul2 anti -kominis ..tak ada lah barang2 dan sayuran2 yg di impot dari Ng Cina berada di Negara kita ..Ini melambak barangan2 "made in Cina" sayur yg di import dari cina "produce of Repalik of China'...cakap tak sebikin rupa

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive