Video Ucapan DSAI di Kongres Nasional Tahunan ke 8

Ucapan DS Anwar Ibrahim di Kongres Nasional Tahunan KeAdilan yang ke 8 di Johor baru-baru ini..

Part 1 of 4



Part 2 of 4


Part 3 of 4


Part 4 of 4
Sila lihat di SINI

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

9 comments

comments
Anonymous
November 29, 2011 at 11:53 AM delete

teruskan berangan Anwar .. tiada sapa pun yang marah ...

Reply
avatar
Anonymous
November 29, 2011 at 2:30 PM delete

anon 11.53 - aku tak pasti samada ko dh tgk penuh video2 kt atas, tp terus komen dan menunjukkan betapa ceteknya akal yg dianugerahkan. Tp aku tak salahkan kau sbb mgkn keturunan kau mmg mcm tu. UMNO-APCO hanya mementingkan kuasa tanpa memikirkan ekonomi dan masa depan bangsa sendiri. Cuba fikir luar kotak untuk nmpk semua ini. Sekali lagi aku tak salahkan kau jika mmg keturunan kau mcm tu.

Reply
avatar
Anonymous
November 29, 2011 at 4:48 PM delete

sama ada berfikir didalam atau diluar kotak yang pasti SEORANG PELIWAT dan PELANGGAN kepada PELACUR china tidak boleh dijadikan pemimpin. punah ranah jadinya .

Reply
avatar
Anonymous
November 29, 2011 at 4:52 PM delete

Agak2nya boleh menang besar ke Umno(BN) ni?...

Kebanykan yg skong Umno ni adalah mrk yg punyai daya pikirn yg lemah.

Reply
avatar
Anonymous
November 29, 2011 at 6:04 PM delete

we have the number...hahahha..16september dlm kenangn nuar juburi..nuar juburi akn trus berangan n die blh smbng berangn di sg buluh lps ni..jahanam ko nuar

Reply
avatar
Anonymous
November 29, 2011 at 6:28 PM delete

Anon 6:04,

pasal 16 sept tu ko kena terima hakikat mmg ada kebenaran yg MP BN nak lompat parti dan itu la modal anwar utk ke putrajaya.. cuma MP2 yg dah janji tu sume takde telor dan juga program BN tetiba je bawa semua MP ke taiwan atau urusan 'sambil belajar' kepala hotak diorang.. perkara ni semua disedari oleh MP2 cuma diorang duk pikir siap nak start dulu.. dan dakwaan Zahrain mengenai nama2 MP yg bakal lompat pun semuanya adalah benar.. yang menjadikan 16 Sept tu tak benar adalah kerana MP tu tak jadi lompat.. patutnya anwar hanya mendiamkan saja perancangan tu..

walau bagaimana pun aku 1000% tidak setuju dgn cara lompat parti bagi membentuk sesebuah kerajaan.. biar rakyat yang tentukan..tapi perlulah adil la suruhanjaya pilihanraya..

Reply
avatar
Anak kg pertama
November 30, 2011 at 12:15 AM delete

Bila dengar bersemangat giler kalau DSAI berkata2..tapi bila langkah keluar dr dewan ternampak langit, bulan dan bintang..rupanya tak boleh tercapai pun...

P/S: Main dgn angan2, makan dan tidur boleh terlupa..

Reply
avatar
Anonymous
November 30, 2011 at 12:20 AM delete

nak habaq mai

tak buleh betoi nengok gambaq anwaq ni,dok rasa nak mandi ja pasai ayaq free.baguih betoi dia ni nak habaq mai.

Reply
avatar
Anonymous
November 30, 2011 at 12:58 AM delete

beza gila dgn ucapan tim presiden umno masa pesidangan umno td hahahaha

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive