Surat Jemputan Debat dari Rafizi kepada Khairy..

Sukacita dimaklumkan bahawa surat jemputan rasmi undangan berdebat oleh Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli mengenai Scandal NFC telah dihantar kepada Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin pada 18 November 2011.

Surat ini telah pun dihantar melalui faks, email dan pos laju kepada beliau di alamat ibu pejabat UMNO.

Tarikh yang dicadangkan ialah 12 December 2011, jawapan dari Khairy Jamaluddin sedang dinantikan.. Harap maklum.. surat lihat dibawah..


Photobucket

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

6 comments

comments
Anonymous
November 19, 2011 at 12:50 AM delete

kahkahkah!!

anjing yang menyalak diajak debat..

tunjukkan jantanmu anjing!!

Reply
avatar
rakab
November 19, 2011 at 12:50 AM delete

hahahahaaaa....

Rafizi dah masuk perangkap..!!!
lunyai ler kau diganyang dek Khairi
nanti....

Reply
avatar
rakab
November 19, 2011 at 1:15 AM delete

hahahahaaaa....

Rafizi dah masuk perangkap..!!!
lunyai ler bini aku diganyang dek Khairi nanti....

PR BANGANG!!

Reply
avatar
rakab
November 19, 2011 at 1:41 AM delete

anon 1.15 kat atas ni, anjing pakatan yang menyamar aku..

PAKATAN JAHANAM

Reply
avatar
Anonymous
November 19, 2011 at 5:54 AM delete

macam la hebat sangat ,..debat merapu bole laa..org nak dengar isi bukan ak dengar kairi merapu..

Reply
avatar
Anak kg pertama
November 19, 2011 at 11:24 PM delete

Bagus! bagus! PKR dah htr surat jemputan utk berdebat...debat jangan tak debat!siapa nak kena..sama le kita tengok dan sangsikan..berdebat diantara pihak yg lihat dari dalam dan ada fakta2..satu pihak lagi dari luar pagar, hanya lihat pintu gerbang dan ada 2 org NFC yg sabotaj..

P/S: Tunggu sah tarikh debat.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive