Saturday, November 5, 2011

Selamat Hari Raya Aidil Adha buat semua...



Selamat hari raya buat semua..

Orang kata ada pengumuman penting yang Najib akan buat sekembalinya dari tanah suci Kota Makkah.. bersamalah kita nantikannya..

20 comments:

PenganutPAS said...

hahahahh akhirnya ASD jumpa jugak gambar Anwar "berihram" ni . Tak perlah walaupun ni gambar lama . Comelnya muka bulat Wan Azizah masa tu .

yerlah gambar pemimpin pujaan keldai-keldai pakatan haram sebelum terlibat dengan aktiviti liwat dan melanggan pelacur . ahhahahah . Sekarang wan azizah dah cengkung , tekanan jiwa beb.

kalau ada gambar yang baru dah tentu anak dia Nurul Izzah dah sebarkan kat blogger-blogger pakatan haram .

rakab said...

najib tak sempat nak umumkan apa2 la kerana dia "da kojol"
dan
bik mama @ rosmah pulak da kena "strok"

hahaha hihihi huhuhu

TEORI rahman said...

wan azizah comel. . mestila oii
.
penganutpas cemburu dengki le sbb bini dia segedempol mcm bik mama @ rosmah
.
penganutpas langgan bini cik puan rakab pun gedempol jugak
.
maka bertambah tambah tambah tambah cemburu dengki le penganutpas
.
hehehe sukanya hati amno-apco hehehe

Anonymous said...

gamba lame tu.

dr segi memimpin negara, aku tatau DSAI mampu ke tak, sbb xpnah diberi pluang ntok jd PM. maklumla, jd PM ni, ntok UMNO je, sampai bile2

tp dr segi keagamaan, aku lbih respect DSAI, compare ngan DSN. tgk kluarge pn ok, anak tutup aurat, etc. compare anak branak DSN, anak laki gi clubbing, anak pmpuan muke xsuci. jajaja.

(kalu nak compare bangat, anak pmpuan DSN xleh lwn Izzah. anak laki DSN DSAI lak, masing2 da kantoi)

tp ape pn niat di sebalik amal ibadah dioang, or ikhlas ke tak, etc, hanya Allah yg tau. kita manusia just nampak yg tersurat je, yg zahir je.

*iklan, diharapkan perkahwinan anak pompuan DSN nti, xgune byk sgt duit rakyat.

Anonymous said...

Alhamdulillah. rupa rupanya abang anwar lebih awal awal lg dah pergi beribadat di ka'abah. Masa tu jiban sibuk pergi PD dan menyelam di Monggolia.

dan yg paling bagus dan aku respek abang ku anwar tak pernah pun nak tunjuk gambar dia pakai ihram.

jiban dan ros kuat mentedarah. tenguk je jiban makan 2 ketul ayam dan dgn daging. mana nak kurus. satu satu nya isteri PM yg berbadan gedempol. Perhatikan bila dia naik dan turun kapal terbang, abang najib pun tak sanggup tunggu. Yg sama bentuk badan dgn ros ni ialah imelda marco.

rakab said...

ASD,.SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA!!

Terimakasih laa.. banyak-banyak sebab bagi peluang pada aku 'bermaharajalela' kat laman kau ni.....heheheheee

hanya satu dua kerat saja blogger pakatan yang berani dan open minded macam kau ni..

errrr...pembetulan kat N3 tuu,
mabrur bukan mamrur...heheheheee,
walau pun rajin tapi selaluu salah!

rakab said...

TEORI rahman @ PengikutPenganutPas ni suka sangat menyamar aku..

dah tak ada modal ke nak lawan Umno?...asyik mencaci, mencarut,maki hamun....oops, lagi satu suka menyamar!

kau ni patut dikorbankan jer,...kau dengan lembu kan sama..

hahaha hihihi huhuhu...sukanya BOMBONGOK

Anonymous said...

Aku kesian pd Penganut Pas...tak habis2 nak mencaci Anwar......pelik bila org yg mengelar Islam dan beriman pd Allah swt mencaci saudaranya.... Apakan daya itu pilihan Penganut Pas.

Ad said...

Berikut adalah perkara yang jika anda lakukan pasti akan
menggembirakan isteri anda.

Sayang dan mencintai dia.

Wanita pasti tidak akan menolak cinta dan kasih sayang dari
suaminya sendiri. Malah, setiap hari dia sangat dambakan kasih
sayang dari anda. Tunjukkan pada dia yang anda sangat mencintai
dia.

Memenuhi kehendak dia.

Wanita pasti mempunyai keinginan hendakkan sesuatu. Anda kenal
pasti dan penuhi kehendak dia. Sudah pasti dia akan lebih menyayangi
anda jika anda penuhi kehendak dia

rakap.. pernah beratur beli tiket wayang? Lagi-lagi kalau
ada filem yang hot seperti Transformers. Mahu 15 minit beratur.
Tu pun belum tentu dapat tempat duduk yang di inginkan

Jadi rakap mesti bosan beratur bukan? Kalau rakap tidak
mahu beratur, beli tiket secara online. Mudah bukan?

Sesetangah orang mahukan masa 'menunggu' atau 'beratur' lebih
lama.

Maksud saya, jika anda mahukan lebih tahan lama di atas katil.
Tunggu lebih lama lebih bagus!.

rakab said...

Ad,

wuuuii yooo!...dalam hati lu ada tamannnnn...tak sangka laa...

tapi sayang seribu kali sayang...
petang-petang raya nih, sasau kau memuncak pulak !!

kehkehkeh...

PenganutPAS said...

Tapi sayangkan Anwar dah berubah , tak macam dulu .

Dulu masa kena pecat dari kerajaan 1998 aku pun penyokong kuat Anwar . Bila kes liwat aku pun tak percaya . Tapi ALLAH maha berkuasa . lepas anwar dah hilang kuasa dunia nya maka ALLAH dah tunjukkan diri Anwar yang sebenarnya selapis demi selapis.

Bila timbul isu pluralisma , aku fikir sebagai orang Islam , aku wajib bermufaraqah . Mana mungkin seorang pemimpin beragama Islam memperjuangkan idea John Hick yang menuntut semua agama didunia disama ratakan . Ini soal akidah dan akidah mesti jelas dan dipertahankan .

Tiada siapa yang boleh mempertikaikan inti pati ucapan Anwar di London School of Economics dan ucapan Anwar di New York . Menjadikan Anwar sebagai pemimpin bermakna aku pun akan sama 'tergelincir akidah' seperti Anwar

Aku harap Anwar akan bertaubat , memohon keampunan dari ALLAH, pergi menunaikan haji dan kembali kepada perjuangan beliau yang asal sepertimana semasa beliau menjadi presiden ABIM dulu. Insyaallah.

Anonymous said...

Lebih baik jaga keluarga sendiri daripada asyik mencari kesalahan org lain. Perbaiki diri dan keluarga....lebih baik serahkan sahaja pd Allah swt... Allah swt lebih berkuasa. Lagi banyak kita memberi komen yg berupa cacian lagi banyak kekejian terpancar pd diri kita sendiri...Allah swt lebih mengetahui perkara yg sulit lg tersembunyi. Tak payah nak kutuk dan maki-hamun sesiapa sahaja sehingga menampakkan siapa diri kita sebenar. kalau kita rasa kita hebat dan penuh ilmu didada ...itu namanya kita riak serta ujub...Fikir2kanlah

terbakor said...

selamat hari raya haji~ tu foto anwar masa jadi timbalan ke tu?

Anonymous said...

Penganut Pas.....anda niii hebat sangat ke... anda pasti ke anda niiii adalah penghuni syurga. Saya sebagai seorang ibu cukup tersentuh apabila melihat ketabahan seorang wanita seperti Dr Wan Azizah. Anda tak ada ibu ke.....? Sampai nak menghina orang lain serta ahli keluarga Anwar. Kalau kita ni orang Islam yang tak pernah tinggal solat 5 waktu... sering membaca Al Quran ...insyaallah kita tidak sanggup mengeluarkan kata2 penghinaan. Bagi saya ketabahan dan kesabaran Dr Wan Azizah , sangat terpuji. Walaupun suaminya dihina...dan dicaci ...dia tetap bersama disamping suaminya. Saya yakin kenapa Dr Wan Azizah begitu istiqamah dgn pendirian kerana beliau yakin bahawa Allah swt ada. Saya sebagai seorang ibu tidak berani sesekali menghina dan mengeluar cacian kpd Anwar kerana saya yakin Allah swt ada. Apa hak kita utk menghukum dia dgn kata nista.Saya yakin apa kita perkatakan merupakan doa. Kalau baik....baiklah . Allah swt tidak pernah tidur dan sentiasa memantau kita. Cuba kita lihat sendiri....pertambahan keruntuhan akhlak hari ini....bukan sahaja terkena pada golongan biasa sahaja....tetapi terkena juga pd golongan2 berilmu tidak kira dia ustaz ke, ustazah ke, anak prof ke, anak doktor ke dan sebagainya. Kenapa ni berlaku..... Salah satunya kerana mulut....Sekiranya kata-kata nista yg dikeluarkan serta kita mudah bersangka buruk ...Allah swt pasti akan dan tidak teragak2 utk menghukum diri kita sendiri. Saya sering membaca isu2 berkaitan Anwar...tetapi sebagai seorang hamba yg naif disisi Allah swt...saya serahkan pd NYA. Alhamdulillah ...hati kita pun terpelihara....Dia adalah hakim yg seadil-adilnya walau bagaimanapun....iman saya tetap menyatakan Anwar tidak melakukan sekali2 perbuatan liwat. Saya tidak mahu amalan solat serta ibadat saya yg lain terhapus....rugi. Apa yg saya harapkan semoga Allah mengampun dosanya dan memberi pertunjuk dan hidayah. Insyaallah apabila kita mendoakan kebaikan org lain, malaikat yg ada disisi kita juga turut mendoakan kesejahteraan diri kita kpd Allah swt. Rugi kalau kita terlalu mengikut emosi dan bisikan syaitan...balik lah ke pangkal jalan. Sepatutnya kita perlu bimbang dan risau tentang kedudukan ahli keluarga kita. Adakah kita akan sama2 berkumpul dan berjumpa ahli keluarga kita di akhirat nanti. Tepuk dada tanya iman.

Anonymous said...

bermakna dlm hal menentukan apa jua keputusan kita kecil atau besar kita hendak mendahulukan kehendak Allah.

Sebelum kita mengatakan Allah menunjukakan siapa anwar selapis demi selapis apakah kita tlh mendahulukan kehendak Allah ? Bagaimana kita dpt pasti kan yg berlaku kpd anwar bukannya menunjukn siapa anwar tp menduga siapa kita disisi Allah.

Kita terlalu lemah utk mengatakan semuanya kehendak Allah.Allah Maha Bijaksana. Kita kena selalu melakukan dr mandi pagi hingga mandi jenazah mengikut kehendak Allah. Mudah mudahan kita mendapat hidayah dr Allah. Amin.

PenganutPAS said...

uhhh bila aku komen "sebelum Anwar terlibat dalam aktiviti liwat dan melanggan pelacur " banyak respond keinsafan yang diterima . Hampir semua berkait dengan kebesaran ALLAH dan kekerdilan kita sebagai hambaNYA.

Bila pemimpin dan keldai-keldai pakatan haram berbicara pasal Altantuya dan Port Dickson tak timbul pulak ekkk pasal bab kebesaran ALLAH ni. Pelik gak kan , bila kena batang hidung sendiri, tau nak bersin .

Aku setuju sangat dengan komen makcik November 6, 2011 7:11 AM. Aku pun kagum dengan azizah yang begitu tabah dengan ujian yang begitu rupa . yerlah apa sangat yang azizah boleh buat . nak mintak cerai ?? nak mengadu pada kadi ?? kalu makcik mungkin senang nak buat semua tu , tapi ni presiden parti politik !!!! tengoklah fizikal azizah sekarang , sedih jugak .

makcik apa maksudnya makcik kata "...iman saya tetap menyatakan Anwar tidak melakukan sekali2 perbuatan liwat" . Iman atau Imam

Adakah selain ALLAH makcik beriman kepada Anwar??? atau makcik menganggap Anwar sebagai seorang Imam ??? susunan perkataan dalam ayat tu mengelirukan . Mohon dijelaskan .

Batu Nisan (BN) said...

Kepada pencacai umnogok,yg belum matang tentang bab agama,jgn spekulasikan keadaan liwat kita hanya pandai menganggarkan tanpa bukti kukuh,biarlah hakim2 ternakkan umno yg buat,siapalah kita ni cuma pencacai umno,hanya yg patut kita buat di blog asd tabur2 fitnah...kalaulah melayu yg ngok kini dulu,selamanya dan sewaktu dgnnya,kita boleh spin habis2 namun bukan pada pencacai pakatan otak bergeliga,aduh harapan kita munkin hancur selepas pru nanti...wasalam pd Ppas,rakab dan dgn sewaktu sama2 mencacai elok balik kepangkal rahimmm...buat sembahyang hajad,moga2 dpt membantu umno dlm pru berolih kemenangan...amin...

Anonymous said...

Lawa jam PM ngan bini dia.. agak-agak berapa ribu jam depa pakai tu?

rakab said...

Jam PM ada nampaknya,....jam omega nuar plak manaaa..??

heheheheee..

penternak_lipan said...

rakab ngok.yg duk atas ni...
awat ngan kaniaq sangat.menyalak tak tentu pasal.kalau jam omega tu pi la tanya dato T .kan dia pie cari jam tu dan terjumpa skali alat rakaman tu.so ......
pi la tanya abang Taik hang tu.
ngok....!!


p/s: dah wat report ka pengetua makan rasuah 200k -2j kat SPRM.
kalau tak buat lagi..apa yg hang duk nganga lagi..pie la report

Followers

Archive

Related Posts with Thumbnails