Najib hargai Blogger Pro UMNO/BN.. termasuk yang sebar fitnah.



KUALA LUMPUR, 20 Nov — Datuk Seri Najib Razak hari ini melahirkan sokongan padu kepada pemblog-pemblog dan pengguna media sosial pro-Barisan Nasional (BN) dengan menyifatkan mereka sebagai “askar baru” perikatan tersebut melawan pembangkang.


Pengerusi BN itu berkata dunia atas talian adalah medan pertarungan antara pembangkang dan perikatan pimpinannya, dan ramai yang kini mengunjungi laman-laman web, portal dan blog sebagai saluran maklumat.

“Barisan Nasional mengiktiraf anda semua, pengamal-pengamal media sosial. Anda pejuang-pejuang kami, askar baru kami,” kata Najib (gambar) selepas melancarkan Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia di sini hari ini.

Perdana Menteri berkata pemimpin-pemimpin dan ahli-ahli BN perlu mengadaptasi mengikut perubahan masa dengan menggunakan media sosial jika mahu kekal relevan.

Media sosial menjadi semakin penting dalam arena politik negara ini dengan 11.3 juta rakyat Malaysia menggunakan Facebook setakat pertengahan tahun ini.

Najib juga memberitahu peserta konvesyen itu, kebanyakannya pemblog pro-BN bahawa mereka perlu menjelaskan kepada rakyat Malaysia atas talian tentang usaha-usaha diambil kerajaan dan kejayaannya, serta melawan kenyataan-kenyataan pembangkang yang bersifat bohong dan separuh benar.

“Ini adalah peranan pejuang-pejuang atas talian, yang akan meneruskan usaha mereka menggunakan BlackBerry, komputer bimbit dan iPad.

“Jika tidak boleh tangani gelombang ini, kita akan hanyut,” kata Najib.


The Malaysian Insider

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

15 comments

comments
ad
November 21, 2011 at 1:58 AM delete

memang dah nak hanyut pun. orang sekarang dah pandai menilai.mana baik dan yg mana buruk.

Reply
avatar
November 21, 2011 at 2:40 AM delete

dulu kata bloger ni tak bagus, banyak buat fitnh dan macam-nacan lagi....la ni bagus pulak........

Reply
avatar
rakab
November 21, 2011 at 7:31 AM delete

bloggers yg paling disanjung najis razak ialah pepekgemok dan parputodi...rekomen la datok pahang kahkahkahkah

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 10:04 AM delete

Spinners yang Najib paling sayang kt ASD rakab, ppas, akp, jack sparrow, dan apa saja nick yang ada perkataan pr. Tp nak salahkan mereka 100% tak boleh jugak sbb mereka hanya menjalankan tugas dan patuh arahan tuan mereka. Hukum Tuhan diketepikan dahulu untuk mendapat sumber pendapatan lumayan. Dh pencen nt baru bertaubat.

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 11:16 AM delete

kejayaan pemgoblok-pemgoblok dan pencabul media sosial pro-rosmah/najib ialah:

menyelamat rosmah dr boros.
mengalakkan ternak lembu berjuta juta.
mengedar video
mengesahkan ibadah Haji Najib selesai.
mengenepikan hudud.
menyokong si munafik saifool.
mengorbankan B.Melayu/PPSMI
memandang sepi lapuran audit negara.
menyahutbunyi ong ong yg dibuat oleh zul katak dan zahrin katak
mengangkat kotak spt ezam kotak.

Reply
avatar
rakab
November 21, 2011 at 12:34 PM delete

non 7.31am tuu,..anjing pakatan yang menyamar aku.

dah gentar ler tuu...
taktik sesak nafas..

Reply
avatar
rakab
November 21, 2011 at 12:37 PM delete

Wow, lebih 2000 blogger pro Umno
yang hadir...
mana pakatan boleh lawan !!

menyerah kalah jer laa..


PAKATAN TAK ADA HARAPAN LAGI

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 2:11 PM delete

dua2 pihak jgn la sebar fitnah..sian kt yg baca ni..

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 5:00 PM delete

2,000 org blogger buat apa kalau dah bangang tau..

blogger yg tak bernyawa pun datang sb fulus !!

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 5:35 PM delete

Tun melihat soal tidak berlaku perubahan ini di peringkat bahagian atau semua peringkat?

DR. MAHATHIR: Saya melihat dari peringkat cawangan sampai ke pusat.

Maknanya dari tahun 2008 hingga sekarang tidak ada perubahan?

DR. MAHATHIR: Tidak nampak perubahan yang berkesan dan UMNO pun tidak boleh mempertahankan diri. Bila dituduh rasuah senyap, bila dituduh rasis pun hanya senyap.

2,000 blogger tu dah baca ke temuduga Dr M ? sebaik baiknya berhenti dulu serang pro pakatan. kau org pertahankanlah umno dan jawab bg ulasan apa yg Dr M ckp kan kalau perlu serang lah anak dia sekali.

aku baca komen posting tu, yg tidak suka cara Dr M dan salahkan dia ialah hanya pro pakatan je. ingat yg kena bantai oleh Dr M ialah Najib tau.

sini lah beza otak kita org dgn otak kau org. nampak tak ? tak sedr jugak lagi...

Reply
avatar
rakab
November 21, 2011 at 8:27 PM delete

Otak kau memang berbeza dengan otak pro Umno, sebab otak kau jumud
serta bodoh berlebihan..!!

hahahahaaaa...

Dalam Umno sesiapa pun boleh mengkritik tak macam dalam pakatan.

Orang pas mana berani sanggah Nik aziz ?? pkr kukubesi !...sesiapa menentang kehendak Anwar akan tersingkir dari parti..
Dap, parti anak beranak Lim kit siang, Karpal Singh sdn. bhd.

Dalam Umno bila Tun M menegur, orang beri perhatian dan memperbaiki kelemahan . Semua tu untuk kebaikan parti.

Kenapa ?? pakatan irihati ker ??

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 10:42 PM delete

hahaha rakab 8:27...

Orang pas mana berani sanggah Nik aziz ?? SO...
Orang Umno BERANI tegur Tun M ker???

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 11:58 PM delete

Dah balik mekah pun masih xberubah, masih sokong pefitnah..

Reply
avatar
Anonymous
November 22, 2011 at 2:01 PM delete

nampak tu, najib tunjuk isyarat lucah. rasanya dia buat pada rakab tu

Reply
avatar
Anonymous
November 23, 2011 at 3:12 PM delete

rakab oh rakab

selepas Dr M, Pak Lah diikuti Najib.

Teguran Dr M ini dah lama dahhh,,

kalau benar benar lah org umngok beri perhatian, Dr M tak kan nak ckp benda yg sama lagi. Ni dah masuk pemerintahan Najib dan Bini atau kjaan Bini Najib.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive