Lelaki Lembut lawan 8 lelaki yang cuba meliwatnya.. tapi si Saiful?



Biarpun berada dalam keadaan khayal lelaki ini telah melawan lapan lelaki yang cuba untuk meliwatnya berbeza dengan seorang lagi lelaki yang telah membuat dakwaan kononnya beliau telah diliwat.. yang tidak mampu untuk melawan seorang lelaki tua yang mengalami masaalah tulang belakang..


Lelaki lembut diatas melawan untuk mempertahankan maruahnya biarpun beliau seorang yang lembut tetapi lelaki yang seorang lagi yang tidak lembut tidak berani melawan kononnya takut dimarah.


********************************

Lelaki lembut hampir kena liwat

KUALA LUMPUR – Seorang lelaki lembut, Faizal (bukan nama sebenar) berhadapan saat paling perit dan aib dalam hidupnya apabila cuba diliwat sekumpulan lapan lelaki di banglo milik kerajaan sebuah negeri di sini, kira-kira jam 4 pagi Sabtu lalu.

Bukan itu sahaja, adik angkat Faizal, Ecah (bukan nama sebenar), seorang gadis berusia 20 tahun juga cuba dirogol kumpulan berkenaan.

“Kami dikurung kira-kira 10 jam dalam bilik rumah itu,” katanya ketika ditemui di rumahnya di Taman Datuk Senu, Sentul di sini, semalam.

Menurut Faizal, dia pergi ke rumah itu setelah diajak seorang kenalannya yang dikenali sebagai Miji, dipercayai ahli keluarga penjaga rumah rasmi itu.

“Apabila tiba di sana, kami diajak melepak dalam sebuah bilik. Di situ, kami dipaksa mengambil dadah jenis syabu. Bersama Miji ketika itu ada tujuh lelaki lain dan kami diugut akan dicederakan jika tidak ikut arahan mereka,” katanya.

Ketika itulah kata Faizal, dia dan Ecah diraba dan digomol oleh kumpulan lelaki itu.

Kami cuba melawan meskipun dalam keadaan khayal kerana dipaksa ambil dadah,” katanya.

Faizal berkata, dia mengugut kumpulan itu, akan buat laporan polis jika mereka terus berkelakuan tidak senonoh terhadap dirinya dan adik angkatnya.

“Mereka keluar dari bilik itu dan mengurung kami, tidak memberikan kami makanan melainkan hanya secawan air. Saya juga ada terdengar kata-kata, mereka nak bawa kami ke Sungai Buloh dan kurung kami di sebuah rumah di sana,” katanya

Namun kata Faizal, apa yang dirancang kumpulan dipercayai berusia antara 25 hingga 30 tahun itu tidak jadi kenyataan.

“Kami dibebaskan setelah penjaga rumah itu datang kira-kira jam 5 petang,” katanya.

Dia dan adik angkatnya kemudian ditinggalkan di Bukit Bintang di sini. Telefon bimbitnya dirampas.

Mereka kemudian membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi di sini kira-kira jam 1 pagi.

Sinar Harian

10 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. Moga saiful dan bapaknya bertaubat kerana melakukan perbuatan fitnah ...

    ReplyDelete
  2. hisap syabu tak mungkin khayal.. wartawan yang tulis ni perlu banyak buat kajian

    ReplyDelete
  3. anon 731

    wehh bodo nyer ko nie..dah nname nyer syabu..syabu tuh kan dadah.. takkan ler tak khayal kalu kene menda tuh.. kalu mcm tuh ape gune org isap sebab tak stim..pikiaq lah sikit

    ReplyDelete
  4. ishhh..,hisap syabu tak khayal ??
    mana kau tahu ??..dah cuba kerrrr..

    ReplyDelete
  5. Kumpulan budak-budak tu dah kena dadah !! pasal tu fikirannya dah hilang kawalan.

    Semoga jadi pengajaran kepada semua. Bercampur tu tengok orang jugak.....kalau ngan ASD tak pa !

    Dengan pakatan,..JANGAN !!

    heheheheeee..

    ReplyDelete
  6. eh, mana anon yang selalu menyamar aku tu..?? tak nak menyamar ker??

    tak syok laa,..tak ada sesiapa aku nak maki...

    ReplyDelete
  7. non 11:45 anjing menyamar aku lagi

    ReplyDelete
  8. anjing pakatan suka menyamar aku..
    rasa terancam ker..???

    heheheheeee..

    ReplyDelete
  9. bapak anak sg derhakaNovember 23, 2011 at 1:55 PM

    nsb baik muke mamat lembut ni dikaburkan..kalo x kompem nuar juburi suh balaci die pegi cr..nuar juburi suke ni..kalo nuarjuburi yg ajak kompem die xmelawan..

    ayat standard nuar juburi "can i fuck u today??"

    hhahahha

    ReplyDelete
  10. bapak anak 1:55 pm

    ckp perkara belum tentu jgn tunding kpd org lain. kawan lembut kita ini dah terbukti dia tak rela maruah dia di nodai.

    jd ayat bapak 1:55 pm eluk di tuju kpd diri sendiri dan adik beradik sendiri.

    yg aku dpt faham dr ayat bapak anak ini ialah kalau dia kena mcm saiful dia pun rela di liwat.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post