BODOHnya kenyataan Timbalan Menteri dari UMNO ni...



Patutlah Tun Mahathir kata "Masa saya dahulu tidak banyak masalah kerana UMNO sangat kukuh dan mereka yang dipilih memimpin terdiri daripada mereka yang berpengalaman. Tetapi sejak beberapa tahun ini orang yang ada kelulusan tinggi tidak diterima masuk dalam UMNO, sebab itu mereka masuk Pas.


Nampak jelas sangat sekarang ini memang UMNO dipimpin oleh orang-orang yang BODOH sebabnya Tun dah cakap kat atas.. kenyataan penuh sila baca di ( SINI )

Tak tahulah apa tujuannya selain dari memburuk-burukkan pemimpin Pakatan Rakyat.. Rakyat Indonesia dari zaman Sukarno lagi telah ditanam dengan perasaan benci kepada Malaysia melalui kempen 'Ganyang Malaysia'..

Kemudiannya di zaman Pak Lah, syarikat milik kroni UMNO pula telah menganiaya dengan tidak membayar gaji mereka yang bekerja dengan Syarikat Kroni UMNO itu.. menambah burukkan lagi keadaan pentadbiran Pak Lah telah menghalau pekerja asing dan menghukum mereka dengan sebatan..

Kemudiannya timbul pula isu dera amah, curi budaya dan tak lupa juga isu rogol amah, sedangkan yang memerintah adalah UMNO/BN tapi yang dipersalahkan ialah Pemimpin Pakatan pulakdah..

Pakatan racun peminat Indonesia benci M'sia

Timbalan Menteri Sukan Datuk Razali Ibrahim, hari ini, menyalahkan pemimpin-pemimpin pembangkang berhubung layanan buruk yang diterima pasukan Malaysia oleh peminat sukan Indonesia pada Sukan SEA ke-26 yang sedang berlaku di Jakarta.

"Mengapa mereka pendam kebencian sebegitu terhadap kita? Kenapa tidak Thailand? Mengapa tidak orang lain? Ia bukan kerana persepi penganiayaan terhadap rakyat Indonesia.

"Pada pendapat saya, ia adalah kerana pemimpin-pemimpin pembangkang yang seringkali ke Indonesia dan memburuk-burukkan negara ini.

"Mereka melabel perkataan buruk terhadap Malaysia, umpamanya ‘Maling’ yang dalam bahasa Indonesia bererti pencuri," kata Razali semasa penggulungan perbahasan Rang Undang-Undang Bekalan 2012, kementerian itu di Dewan Rakyat hari ini.

Semalam, pengurus skuad negara, Datuk Hamidin Mohd Amin berkata pasukan bola sepak Malaysia berkemungkinan akan menaiki kereta perisai Barracuda untuk ke Stadium Gelora Bung Karno bagi perlawanan akhir malam ini.

Beliau berkata, keselamatan pemain adalah lebih penting dan langkah menaiki kereta perisai tersebut bukanlah asing buat skuad itu dalam menghadapi kira-kira 100,000 penyokong yang mahu melihat Malaysia ditundukkan.

Malaysiakini

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

17 comments

comments
Anonymous
November 21, 2011 at 4:55 PM delete

Satu lagi kenyataan bodoh pemimpin BN.... ptuiiihhhhh...!!!

Reply
avatar
November 21, 2011 at 4:56 PM delete

Tumpang lalu sikit....

Nak tanya sikit TIM.MENTERI......
penyokong Indon yang tendang pesilat Vietnam dan mengamuk di gelanggang silat tu, ADAKAH PEMIMPIN PEMBANGKANG DARI VIETNAM SELALU PERGI KE INDON DAN MERACUNI PEMIKIRAN ORANG INDON......

CARILAH ALASAN LAIN.........

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 5:14 PM delete

yg byk gi Indon rombagan dari UMNO. Dari ketua umno smpai ke JKK dan ahli UMNO.

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 5:16 PM delete

Apa menteri bodo ni cakap....! Dah buang tebiat kot. kalau ye pun nak jadi calon PRU13, jangan la bodohkan diri sendiri. Memang bodoh laaaa!!!!! camana la najib bleh ambik jadi menteri nihhh...

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 5:18 PM delete

Uishhh statement lawak bodoh. Aku cuma kesian kat Najib je lantik kau jadi Timbalan Menteri .....hampehhh....Dey tamby jangan jadi bodoh lahhh

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 5:22 PM delete

hal hal dan tim menteri mcm ni lah yg buat dia org (indonesia) lagi nak ganyang kita.

kalau ya pun pembangkan pergi sana , kenapa tak ambil tindakan hantar Ezam dan kuncu kuncu yg selalu pergi sana.

tapi secara tak lansung dia mengesahkan pemimpin pakatan ni hebat hebat. mrk boleh mempengaruhi berjuta rakyat indonesia supaya benci kpd kjaan msia.

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 5:23 PM delete

umno memang bodoh piang,mintak2 nik aziz jadi pm.hal air ktor 2 bukan hal besar sangat kalau nak banding rasuah puak2 umno ni.nak main isu air,rakyat bukan bodoh.yg penting bila d.a.p stuju nanti hudud akan jalan.buat masa ni kita sabar dulu.

Reply
avatar
November 21, 2011 at 6:21 PM delete

Mana ada menteri UMNO yang cerdik? Mereka baik sikit dari penyokong mereka yang lebih dungu. Lebih setegah abad mereka dirogol pemimpin tapi masih rela dirogol berterusan. Punca kedunguannya ialah Mahathir sendiri. Beliaulah yang menyekat cerdik pandai bersama UMMO demi mempertahan kuasanya selama 22 tahun. Penganti beliau dan seterusnya tidak ada kelayakan memimpin tapi itulah yang beliau idamkan. Kalau mereka cerdik mungkin beliau tak akan berkuasa selama 22 tahun. Buktinya...Musa Hitam, Ku Li dan Anwar Ibrahim.

Reply
avatar
rakab
November 21, 2011 at 6:37 PM delete

bodoh pun bodohlah. yg penting orang2 kpg melayu percaya kita. kakakah....

Reply
avatar
November 21, 2011 at 6:39 PM delete

Tak pernah aku kenal timb. menteri ni... sekali keluar, terus pamerkan kebodohan diri sendiri. Hina sungguh anak-anak muda pandang menteri ni... alasan bangang!!

Reply
avatar
Anonymous
November 21, 2011 at 6:57 PM delete

mana ada pemimpin umno yg bijak. cth masa hrga minyak naik hri tu, mp2 umno sokong 100%. dlm meeting Majlis Kewangan Negara, ada MB UMNO kta dia x kisah malah memuji kerajaan msia krn berhutang byk.

Reply
avatar
rakab
November 21, 2011 at 7:49 PM delete

hahahahaaa,..anjing pakatan 6.37 tu
menyamar aku lagi..

anjing tetap anjing !

Reply
avatar
rakab
November 21, 2011 at 7:54 PM delete

Memang betul cakap tim. menteri tuuu....

Pemimpin pakatan laa puncanya negara dan rakyat Malaysia di hina..!!

Mereka yang selalu ke sana untuk mencari sokongan dengan memburuk dan menghina negara sendiri .

PAKATAN PENKHIANAT NEGARA

Reply
avatar
Anonymous
November 22, 2011 at 12:21 AM delete

ape ke bebal ler timbalan menteri nih...patut la org2 umporno semua bebal2 sbb dpt menteri2 bebal..termasuk rakab yg mmg bebal sejak azali lg.

Reply
avatar
Anonymous
November 22, 2011 at 7:22 AM delete

pembangkang pi dok kempeng rakyat indon supaya apabila datang kemalaysia kerajaan umno akan bagi kad membolehkan mereka membuang undi nanti akan mengundi pembakang.

Reply
avatar
Anonymous
November 22, 2011 at 9:16 AM delete

asyik2 pembangkang yang kena,agaknya kalau menteri ni tak berak 4 hari punnn dia nak salahkan pembangkang jugak.......banggang punya menteri..

Reply
avatar
Anonymous
November 22, 2011 at 1:11 PM delete

umno ni memang bangang. dah tau knp antar org indon pergi kursus keusahawaan kat puterajaya.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive