Dokumen yang membuktikan Satim Diman adalah Pengkhianat Melayu.



Lelaki yang sedang berucap diatas adalah Satim Diman, beliau merupakan Ketua UMNO Bahagian Puchong merangkap ADUN Seri Serdang yang juga Ketua Pembangkang Selangor, beliau dianggap sebagai pejuang Melayu oleh pencacai-pencacai UMNO..


Pejuang Melayu biasanya adalah satu gelaran yang diberikan kepada sesiapa sahaja yang berbangsa Melayu yang mempertahankan apa saja hak Melayu baik adat resam, budaya, maruah dan juga tanah.

Walau seinci sekalipun andaikata tanah milik bangsanya dicerobohi oleh bangsa asing, pejuang tersebut sanggup bermandi darah untuk mempertahankannya..

Dokumen yang disiarkan dibawah membuktikan bahawa Satim Diman bukanlah seorang yang layak untuk digelar sebagai pejuang Melayu tetapi lebih layak digelar sebagai Pengkhinat Melayu..

Dokumen yang pertama ialah permohonan kebenaran pindah milik tanah dengan lot nombor HSD 247 141 dan HSD 247 yang telah dibuat oleh UMNO Bahagian Puchong dimana Ketuanya adalah Satim Diman sendiri.

Ianya menerangkan bahawa permohonan UMNO Bahagian Puchong telah ditolak kerana ianya melibatkan pindah milik tanah antara pertubuhan bumiputera kepada syarikat bukan bumiputera.

Selain itu ianya juga ditolak oleh Pengarah Tanah dan Galian Selangor dan juga Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim demi mengekalkan kouta milik bumiputera..

Photobucket

Syarikat bukan Bumiputera yang dimaksudkan ialah Lagi Gemilang Development Sdn. Bhd. lihat dokumen di bawah pula..

Photobucket

Syarikat tersebut ditakrifkan sebagai Syarikat bukan Milik Bumiputera kerana 75% pegagnag saham dalam Syarikat tersebut dikuasai oleh individu atau pemilik bukan Bumiputera.. lihat dokumen di bawah..

Photobucket

Andaikata permohonan ini dilakukan ketika Khir Toyo masih menjadi Menteri Besar Selangor sudah pasti tanah milik Bumiputera itu akan berpindah milik kepada bukan Bumiputera..

Jadi... wajarkah lelaki dibawah ini digelar sebagai Pejuang Melayu??

Photobucket

Dokumen yang lebih jelas sila lihat di sumber dokumen ini diperolehi, iaitu di SINI

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

17 comments

comments
AnakSerdang
November 24, 2011 at 8:08 AM delete

Kantoi Satim Diman.. Eh.. Mana pergi gelaran Dr. kat nama dia? Itu pun kencing jgk ke?

Reply
avatar
Anonymous
November 24, 2011 at 8:45 AM delete

Lebih baik dia pindahmilik bini dia kat cina lagi baik.....
lumayan pendapatan.....
macam rakab jual bini dia kat mat bangla....
lumayan pendapatan haram dia...
dah nak boleh beli rumah banglo....
la ni do-duduk quaters je...
contoh melayu bangsat satim dan rakab...
kah...kah...kah...

Reply
avatar
rakab
November 24, 2011 at 9:02 AM delete

hahahah ini sebenarnya nak uji Khalid. kalau dah sign, kantoilah Pakatan kali ini kakakah...

Reply
avatar
Anonymous
November 24, 2011 at 9:32 AM delete

Bodoh punya rakab - nak uji? hahaha tp kalau Toyol aku tau apa kesudahannya. Mesti dia sign sbb dia jugak akan dapat bahagian nanti. Dh nama Toyol, tak kan pencuri nak tangkap pencuri, betol? Inilah pejuang melayu keagungan pecacai selama ini. Berselindung disebalik keris dan songkok tinggi. Hak melayu jadi hak dia...hakkkktuuuuiiihhh

Reply
avatar
Anonymous
November 24, 2011 at 9:38 AM delete

Kepalaaaaa bapaaaaakkkkk kau rakab. heeeeeee.. hujah macam taikkkkkkk!! ini buktinya rakab berganda2 bodohnya.. tp tak mengaku haaaaahaaaa

Reply
avatar
Anonymous
November 24, 2011 at 10:38 AM delete

Rangkap lagu tema Umno yg terakhir sepatutny d tukar...

ASAL
Umno terus mara untuk rakyat M'sia

SEPATUTNYA
Umno terus mara untuk pemimpin jadi kaya

Reply
avatar
rakab
November 24, 2011 at 1:08 PM delete

anon 9.02 yang menyamar aku tuu,
kena maki dengan kawan sendiri...

huhuhuhuuuu....bodoh betol !!
mentaliti pakatan ler katakaaan..

Reply
avatar
rakab
November 24, 2011 at 1:12 PM delete

wuuui non,..kau hafal lagu Umno yek !! caya laa...

lirik lagu pakatan pulak macam ni..

PAKATAN TERUS MARA,
UNTUK NAFSU SERAKAH..

hahahahaaaa..

Reply
avatar
Anonymous
November 24, 2011 at 3:26 PM delete

Kalau zaman Hang Tuah Pengkhianat Melayu perlu ditikam. SatimDiman perlu ditikam dengan keris UMNO..

Reply
avatar
poyo
November 24, 2011 at 4:37 PM delete

kalau tnya umno, itulah transformasi namanya...

Reply
avatar
rakab
November 24, 2011 at 5:52 PM delete

Kini aku baru sedar, UMNO rupa-rupanya pengkhianat Melayu. Maafkan aku kerana selama ini menjadi pencacai UMNO.Aku benar-benar kesal kerana masih mempercayai UMNO walaupun sedar puak UMNO semakin menjadi minoriti. Sinar kebenaran telah mula aku lihat. Terima kasih kerana membuka mataku dengan kebenaran yang sukar ditolak.Hidup pakatan rakyat!!!!

Reply
avatar
Anonymous
November 24, 2011 at 6:45 PM delete

kah!kah! baru kau sedar ya rakab

Reply
avatar
rakab
November 24, 2011 at 7:48 PM delete

non 5.52,

Terimakasih kerana menyamar sebagai aku dan meluahkan isihati ..

tapi kau tertinggal beberapa perkara yang sangat penting...iaitu,

PAKATAN BANGANG
PAKATAN BODOH
ANJING PKR BEBAL
BABI PAS CELAKA
DAP KHINZIR

ANWAR KAKI MENJUBUR..

hahahahaaaaa....

Reply
avatar
Anonymous
November 24, 2011 at 9:14 PM delete

dah lama depa buat keje mcm ni.. tu
sbb di PP byk tanah melayu kita depa gadaikan..

tp bila masuk dewan, wah mcm hero bidas hunus keris mempertahankan hak melayu..

rakab oh rakab 9:02 am

khalid berjaya melepasi ujian tsbt dan yg kantoi kali ini ialah umngok yg tak sedar diri nak uji pemimpin pakatan dgn jual tanah bumiputra.. nak uji pun jgn lah sampai gadai maruah ahli umngok yg masih setia.

Reply
avatar
Mata pisau
November 25, 2011 at 9:09 AM delete

Satim demam menang kat sri serdang dengan cara menipu....sebenarnya dah hanyut sejak 2004 lagi....ini semua spr punya usaha. Kawasan pengundi juga ditukar-tukar setiap kali mengundi...1999 lain...2004...lain
...2008 pun lain juga. Kau ingat aku duduk diam je ke...aku tetap cari dimana spr letak nama aku...MATLAMAT AKU IALAH TUKAR KERAJAAN YANG BARU....STOP

Reply
avatar
Anonymous
November 25, 2011 at 7:49 PM delete

mata pisau

krn tukar tukar ni lah umngok jd susah skg..

dan krn padah tukar tukar ni lah mrk bersedara dng nepal bangla dan warga indon..

sbb skg mrk tukar ke tak tukar kawasan kedudukan mrk mmg bahaya..

Reply
avatar
Anonymous
November 27, 2011 at 10:26 PM delete

TBR? dkat je. orange TBR port aku. nti aku singgah, kasi cat baru kat umah tu.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive