Debat Isu Fidlot : Jawapan Rafizi kepada Khairi



Saya baru dimaklumkan bahawa YB Khairy Jamaluddin sudi berdebat mengenai kemelut NFC yang menjadi kontroversi. Saya ucapkan tahniah kepada beliau kerana sudi membuka ruang kepada generasi muda mengenali politik baru.


Saya akan menulis secara rasmi kepada beliau untuk menetapkan tarikh, format dan perkara-perkara lain supaya debat ini tidak terlalu dilengahkan memandangkan minat rakyat yang tinggi terhadap isu NFC setakat ini.

RafiziRamli.com

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

7 comments

comments
Anonymous
November 17, 2011 at 8:07 AM delete

ayuh rakab, pPAS, akp dan sealiran ..


selama ini kita je yg berentap.

kali ini kita tenguk pulak khairy dan rafizi berentap.

bangkai gajah tak dapat di tutup tp bangkai lembu mungkin khairy dpt tutup.

Reply
avatar
Anonymous
November 17, 2011 at 10:13 AM delete

Harap KJ dan Rafizi dpt berdebat untuk rakyat menilai dan membezakan yang mana beg plastik dan yang mana beg birkin. Tp byk pulak syarat si KJ ni. Tp x pa asalkan di sahut okla. Kurang puak2 UMNO-yahudi boleh berbangga dengan pemimpin mereka.

Reply
avatar
Anonymous
November 17, 2011 at 11:55 AM delete

Mat afrika sembang deras...
sebenarnya kecut teloq....
bila dia nak mampos?
dah dihumban masuk dlm "garbage bin" pun tak sedar diri....

Reply
avatar
Anonymous
November 17, 2011 at 4:11 PM delete

anon November 17, 2011 8:07 AM

benarkah anda sudah bersedia utk hadir majlis debat ini....

jika sudah sedia harap anda akan mampu kawal emosi dan nafsu amarah kamu di majlis tersebut....krn klu dilihat track rekod yg sealiran kamu (pakatan haram)mmg rosak majlis dibuatnya

klu x mampu kawal anda bley bikin kat kandang jer yer

Reply
avatar
Anonymous
November 17, 2011 at 6:28 PM delete

anon 4:11 pm

debat pemimpin tlh dibuat antara anwar dgn sabri. begitu juga dgn rancangan hujah.. dlm hujah krn teruk dibelasah oleh pengujah dr pakatan, penerbit panggil org ketiga konon konon org tengah tp di panggil utk menolong puak Lem_Umngok yg ter kebil kebil mcm cicak makan tahi.

ada pulak tu, tak jadi datang di saat saat akhir .. di ganti dgn org yg tak ada kena mengena..

Tu pemimpin kau bukan suruh berhujah pun, baru suruh jd saksi mahkamah dgn bukti yg dia ada.. dah kecut .

Reply
avatar
Anak kg pertama
November 17, 2011 at 11:37 PM delete

Surat jemputan nak berdebat pun belum htr kt KJ...macamana nak debat? Berdebat kopi aje yg layak buat puak2 PR..

P/S:...siapa yg kena..belum tahu, satu pihak ada fakta..satu pihak jenis auta..baru lihat pintu gerbang dan pagar..dah beri hukum..aduhai..macam nie nak jadi kerajaan pusat..jahanam le negara kita..

Reply
avatar
Anonymous
November 20, 2011 at 8:47 AM delete

Bila dicabar sebelum ini belum pernah cabaran itu di tolak oleh wira Pakatan .

Sepatutnya org yg cabar lah yg buat surat bukan org yg kena cabar.

Bila surat sudah diterima puak umngok bagi macam mamcam helah dan syarat.

ternyata pihak yg auta ialah yg membela lembu tak sampai satu ribu tp dpt pinjaman rm250 juta.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive