BONGKAR!! Modus operandi TV3 sebar FITNAH didedah!!



Memang agak mencurigakan kenapa budak-budak bawah umur di atas ini membawa banner menyokong seksualiti merdeka ketika orang ramai berkumpul di Kelab Taman Perdana Diraja sebelum berarak ke parlimen, menyembunyikan wajah mereka di sebalik banner ketika kamera dihalakan kepada mereka.


Apakah tujuan mereka? Adakah mereka ada agenda tersembunyi.

Memang ada agenda rupanya.. Budak-budak bawah umur ini memang sengaja diupah untuk menyamar kononnya sebagai penyokong Bersih 2.0 (baju kuning), juga menyamar sebagai "penyokong seksualiti merdeka"

Ini bagi membolehkan TV3 menyebarkan fitnah bagi memburukkan "Walk for freedom 2 walk" atau perhimpunan membantah akta perhimpunan aman 2011 kononnya Bersih 2.0 menyokong Seksualiti Merdeka (atau kebebasan seks kata TV3).

Saksikan laporan Buletin Utama di bawah ini.



Hakikatnya..

Oleh kerana tidak berpuas hati, maka salah seorang aktivis Jingga 13 bersama seorang wartawan wanita dari Suara Keadilan pergi menemubual mereka.

Mereka mendakwa memakai baju kuning kerana menyertai satu program konvoi "suka-suka" ke Melaka dan singgah di situ (parlimen) juga kerana "suka-suka" atau saja-saja.



Pada mulanya mereka tidak mengaku memakai baju kuning, tapi akhirnya mereka menjelaskan bahawa mereka membuka baju kuning tersebut kerana "panas".

Semasa ditanya adakah mereka tahu perhimpunan apa yang sedang berlangsung? Mereka menjawab tidak tahu dan mereka tidak layak menyertai perhimpunan itu.

Saksikan video rakaman temuramah tersebut di bawah ini.



Tambah menguatkan lagi bukti pembohongan Buletin Utama ini, budak-budak bawah umur yang dilaporkan sebagai penyokong Bersih 2.0 oleh TV3 dilihat membakar baju-baju yang mereka pakai.

Penyokong Bersih 2.0 kejadah apa kalau bakar baju kuning yang menjadi simbolik sokongan terhadap Bersih 2.0?



Lihat dengan mata kepala anda sendiri, mereka sanggup mengupah budak-budak bawah umur untuk membuat kerja terkutuk memperbodohkan orang kampung. Ini namanya media haram jadah!

Dibongkar oleh : Milo Suam

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

15 comments

comments
Anonymous
November 30, 2011 at 10:40 AM delete

Inilah generasi bangsa melayu masa depan yg mudah diperkotak katikkan oleh pemimpin yg kononnya pejuang bangsa sendiri. Pendidikan, ekonomi dan kesihatan generasi akan datang adakah dititik beratkan? soal mengajar dlm english pun masih bermain tarik tali tp anak2 pemimpin semuanya lulusan luar negara, itu sudah pasti. Adakah rakyat yg memilih kerajaan hanya layak dgn layanan sebegini? Maaf ckp tp generasi sekarang telah dirosakan oleh rezeki2 yg tidak halal dan syubhah contohnya penipuan, rasuah dsb. Amat sukar untuk mendidik generasi sekarang sekiranya tidak buat perubahan besar-besaran sekarang.

Reply
avatar
Anonymous
November 30, 2011 at 10:51 AM delete

Negara akan musnah jika Umno brterusn brkelakuan spt ini. Generasi pelapis hampir kian hancur. Pemimpin Umno lbih sibuk kumpul & kaut keuntngn dari kesempatn yg ada utk raih kekayaan.

Kuburkn Umno sebelum negara ini tenggelam brsama kejahatan rejim Umno. SAYANGKAN GENERASI ANAK ANDA.

Reply
avatar
Anonymous
November 30, 2011 at 3:16 PM delete

Aduhai Umnoo sudah2 lah sebar fitnah , jgn lah guna budak2 yang baru nak membesar ..jgn lah gunakan agama dan bangsa utk agenda politik..Kami di luar tak ada pun bergaduh dgn bangsa2 lain...kami masih dok semeja minum kopi...kami masih hormat agama2 lain....kamu je org2 politik yg suka melaga2kan org ramai di luar...

Reply
avatar
Anonymous
November 30, 2011 at 4:31 PM delete

inilah hasil yg nyata dr jihad rakab.

adakah rakab berpuas hati dng pendirian dia mempertahankan pemimpin umprono.

kalau kita biarkan bukan kita saje yg rugi .. rakab jugak yg rugi. seluruh org melayu yg rugi.

teringat kata rakab hny umprono yg mampu membela melayu.. org bela org jd insan. umprono bela org jd hantu raya..

Reply
avatar
Anonymous
November 30, 2011 at 4:55 PM delete

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai teman rapat, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka teman rapatnya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu mereka itu. Sesungguhnya Allah tidak memberikan petunjuk kepada kaum yang berlaku zalim.
[52]
Dalam pada itu, engkau lihat orang-orang (munafik) yang ada penyakit dalam hatinya segera berusaha mendampingkan diri kepada mereka (Yahudi dan Nasrani), sambil berkata: “Kami takut bahawa kami akan ditimpa bencana (yang memaksa kami meminta pertolongan mereka)”. Mudah-mudahan Allah akan mendatangkan kemenangan (kepada RasulNya dan umat Islam) atau mendatangkan sesuatu hukuman dari sisiNya (terhadap golongan yang munafik itu); maka sebab itu mereka akan menyesal mengenai apa yang telah mereka sembunyikan dalam hatinya.
[53]
Dan (telatah kaum munafik itu menjadikan) orang-orang yang beriman berkata: “Adakah mereka ini orang-orang yang bersumpah dengan nama Allah, dengan sebenar-benar sumpahnya, bahawa mereka benar-benar menyertai dan menolong kamu?” Telah gugurlah amal-amal mereka, lalu menjadilah mereka: orang-orang yang rugi.

Reply
avatar
rakab
November 30, 2011 at 6:21 PM delete

Puak pakatan baca ayat di atas ni
betul-betul dan fahamkan maksudnya..

Reply
avatar
Anonymous
November 30, 2011 at 7:07 PM delete

wahai Rakab...ayat tu aku tuju khas buat orang2 umno dan sewaktu dengannya.Sapa yg ambil APCO jadi penasihat ? Semoga kaum2 Umno dan sekutunya diberi pertunjuk yg mana yg Hak yang mana yg Batil.Ko faham ka Rakab.Usah la dok tipu diri sendiri...naik muak aku baca steatment hang.

Pak Tua.

Reply
avatar
rakab
November 30, 2011 at 9:50 PM delete

ooi pak tua,

aku yang copy/paste ayat tu,..
hang pulak nak mengajaq aku..!!

itu khas buat puak kau...

heheheheee

Reply
avatar
Anonymous
November 30, 2011 at 11:38 PM delete

rakab anjing,

jgn nak jadi sapi la.. lembu(kak jat) punya susu ko yg nak isap..

org lain yg buat ko claim ko yg copy.. ko ni mmg anjing la...

khakkkkkkkk ptuihhhhhhh....

Reply
avatar
rakab
December 1, 2011 at 12:13 AM delete

hahahahaaaaaaa....KENAPA..??!

panas satu badan..??
itu laa,..nak lawan aku..
kan dah kena..!

PADAN MUKA..!!!

hahahahaaaaaaaa....

Reply
avatar
Anonymous
December 1, 2011 at 8:44 AM delete

kalau diteliti video temuramah tu ...propoganda yang nak disampaikan adalah " Kita nak berhimpun , kerajaan tak bagi , itu pasal kita himpun " kata orang yang bertanya....

typical pakatan haram ...tukang pusing cerita buat rakyat keliru dan marah ... lagi marah sampai negara huru hara lagi bagus

walhal RUU perhimpunan aman tu menjamin hak rakyat untuk berhimpun secara tertib dan sopan .

Reply
avatar
Akula
December 1, 2011 at 2:15 PM delete

Salam semua..

Wat RAKAB..

Nk tanya..
ayat al-quran ker ni?

tlg bg nama surah + juzu'..
jgn tergantung ajer..

nnt,mcm2 fitnah boleh berlaku..

Reply
avatar
rakab
December 1, 2011 at 3:01 PM delete

Akula,

Itu kau kena tanya pak tua..
sebab dia mengaku dia yang copy/paste..

psssst,..kau tanya dia baik-baik,
sebab dia tengah angin tuu..

hehehee... dia kena pshyco dgn aku!

Reply
avatar
Ameno
April 4, 2012 at 9:45 PM delete

Macam bodoh kan orang Amno ni sama bongox dengan si Rakab tu...Typical Malay

Reply
avatar
Rakab
April 9, 2012 at 8:26 PM delete

aku suma, aku mintak mahap. aku mengaku terpesong dgn pemikiran ala lembu..tapi itu dulu.....

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive