UMNO tiada kaitan dengan poster ini.. - Ahmad Bashah

PERCAYAKAH ANDA??



ALOR SETAR: Umno Negeri Kedah hari ini menafikan penglibatan dengan pemasangan poster yang mengkritik Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menggunakan logo PAS dan kerajaan negeri Kedah di beberapa kawasan di sekitar Alor Setar semalam.


Pengerusi Badan Perhubungan Umno Negeri Kedah Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah berkata Umno Kedah sendiri tidak bersetuju dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab seperti itu.

“Kalau kita (orang Umno) yang nampak poster-poster itu, kita juga akan buat laporan polis. Biar polis siasat dan kita akan ketahui ‘tangan jahat’ mana yang buat kerja itu,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Logo PAS

Beliau mengulas dakwaan kononnya Umno bertanggungjawab memasang poster berkenaan sempena kehadiran Anwar di Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Parti Keadilan Rakyat (PKR) Negeri Kedah di Stadium Sultan Abdul Halim sini semalam.

Poster itu yang mengkritik Anwar dan menggunakan logo PAS dan kerajaan negeri Kedah dipasang di beberapa tempat di sekitar Alor Setar.

Sementara itu, Ahmad Bashah mengucapkan terima kasih kepada Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak kerana mengizinkan Barisan Nasional (BN) menggunakan stadium itu untuk majlis sambutan Aidilfitri 1Malaysia esok.

-Bernama

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

14 comments

comments
Anonymous
September 19, 2011 at 3:05 PM delete

Kalau dah pemikiran sempit tak lain tak bukan umno bn porno punya kerja le siapa yg berani buat kerja yg tak tak ikut undang undang kalau bukan species umno porno.Kan Kan kan

Reply
avatar
PengikutPenganutPAS
September 19, 2011 at 3:14 PM delete

amno-apco ni da tak de idea da. . da mati kutu n mati akal da. . dok asyik liwat je isunya. . ni mesti amno-apco yg kaki meliwat ni (bukannya org lain) coz bertahun2 dok gila brite n crite meliwat hahaha hihihi huhuhu

moga PenganutPAS tak cari duit bgi anak bini dgn cara meliwat da le ye hehehe

Reply
avatar
September 19, 2011 at 3:51 PM delete

Kalau ikut AKP, ini pun adalah qada dan kadar Allah SWT dan aku memang setuju dengan dia sebab bila berlaku macam ni, orang akan tuju kepada UMNO dulu walhal sapa punya kerja wallahuaqlam. Bila UMNO yang dituduh pun turut mengutuk perbuatan itu, ini pun aku terima sebagai qada dan kadar bila sipembaling batu bersandiwara menyembunyikan 'tangan jahatnya'.

Reply
avatar
Anonymous
September 19, 2011 at 4:10 PM delete

WOW! tahun ini syaitan yg terlepas ikatan sepanjang ramadhan cekup ganas! Bermula 1 syawal lagi dari fitnah komunis sehingga fitnah masuk lift.
Dahsyat! Dahsyat!

Reply
avatar
rakab
September 19, 2011 at 4:20 PM delete

Anwar memangnya liabiliti kepada dap,pas bahkan pkr juga.

kura-kura dalam perahu,pura-pura tak tahu !,....ciiiit !!...poodahh!

Semua pihak nak sampaikan mesej tu pada anwar,..jadi, semua pihak boleh disyaki...

Reply
avatar
Anonymous
September 19, 2011 at 5:10 PM delete

rakab,
semua orang tahu yg umno teramat takut sgt kat anwar. Itu lah sebab idola kau najib terpaksa isytihar yg dia tak takut kat anwar.
toya lah kau rakab.

Reply
avatar
September 19, 2011 at 5:15 PM delete

taktik ketinggalan zaman...
knowledge ketinggalan zaman...
cara berpolitik pun ketinggalan zaman
biasa la...
parti alif mim nun tendang wau ni

Reply
avatar
September 19, 2011 at 5:26 PM delete

kah!kah!kah!
kelabu asap punyer umno...
dia ingat sumer orang bodoh macam dia...
apa punyer turrr...

Reply
avatar
PengikutPenganutPAS
September 19, 2011 at 5:28 PM delete

kan da banyak kali bagi tau yg umno-apco tak takut neraka dan tak takut Allah. . umno-apco hanya takut anwar. . tu yg sampai la ni umno-apco dok jadi perangai gila babi hahaha hihihi huhuhu

Reply
avatar
Anonymous
September 19, 2011 at 5:53 PM delete

nak buat macamana..takat tu je tahap IQ puak2 ameno ni...yg boleh harap pun si saifuddin abdullah...tapi nak harap dia sorang tapi yg lain otak bangang hanya kuat bodek muncong mulut sejengkal cium tangan najib tak boleh buat apa la...

Reply
avatar
September 19, 2011 at 9:24 PM delete

teratailiar,

welcome back, lama hilang timbul2 je terus sebut alif mim nun tendang wau, aku tak lupa kau lah orangnya yang ingatkan kitorang yang pramlee pun pandai kata UMNO tu parti sarkes....alif mim nun tendang wau = sarkes...hahahaha..

Reply
avatar
September 19, 2011 at 10:55 PM delete

FMZam,

tq, cuti "serba tikal"...
kah!kah!kah!
tak de la tenggelam terus...
tenggelam timbul2 ala-ala scorpene je...

Reply
avatar
Anonymous
September 20, 2011 at 11:43 AM delete

Cetak poster BERSIH 2.0 palsu pun dia punya keje gak. Dah tentu ini pn keje puak Umno jugak maa.. tak ade gmbar pegang pisau ke??

Reply
avatar
Anonymous
September 20, 2011 at 12:21 PM delete

teratailiar

kamu igt org lain tu BODOH macam kamu ker

apa punyer turrr...

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive