Terima kasih banyak, Utusan - Anwar

Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim sekadar ketawa hari ini apabila ditanya berhubung dakwaan bahawa ejen beliau telah diserap ke dalam badan strategik kerajaan untuk menjatuhkan pentadbiran Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak.

Dengan berseloroh, Anwar berkata dakwaan yang disiarkan Utusan Malaysia itu merupakan satu pujian kepadanya.


"Terima kasih banyak-banyak, Utusan! Setiap hari mereka serang Anwar, (tapi) Anwar tidak nafi atau jelaskan. Tidakkah itu menarik?"

Katanya lagi, beliau tidak membaca akhbar berkenaan dan tidak mengambil serius dakwaan yang ditimbulkan itu.

Ejen berkenaan didakwa menyalurkan maklumat sulit mengenai Najib kepada pihak pembangkang, termasuk butiran tentang lawatan rasminya ke luar negara dan cuti peribadinya, dakwa akhbar berbahasa Melayu itu.

Bagaimanapun, akhbar itu tidak menyatakan nama sebarang badan kerajaan terbabit.

Dakwaan berkenaan ditimbulkan dalam tulisan bertajuk 'Musang berbulu ayam dalam badan-badan strategik kerajaan?' yang disiarkan hari ini, editor kanan Utusan, Datuk Zaini Hassan. sila baca di (SINI)

Zaini mendakwa mendakwa beliau telah menerima maklumat mengenai dakwaan tersebut.


Malaysiakini

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

8 comments

comments
Libas
September 28, 2011 at 11:18 PM delete

soalan yg bodo patutlah meloya tahap sampah...kira utusan nak back stroke pukul depan,namun silap pencacai yg bodo..

Reply
avatar
rakab
September 28, 2011 at 11:28 PM delete

Ada dua tiga kerat spy dalam kerajaan pusat pun nampaknya dah nak kena cincang!

Tak ada harapan lagi Anwar ni nampaknya....

Reply
avatar
Anonymous
September 29, 2011 at 7:47 AM delete

utusan meloya bukan lagi setakat raja lawak...tapi maharaja kepada semua raja lawak termasuk si rakab bahalol tu.
Ini adalah lawak utusan meloya yg paling COW sekali.

Reply
avatar
PengikutPenganutPAS
September 29, 2011 at 10:49 AM delete

kan ari tu Namewee dok ''puji sakan'' kat utusan meloya ni kn kn3

Reply
avatar
rakab
September 29, 2011 at 2:10 PM delete

Patutlah apa perancangan yang Najib nak buat,..Anwar dah umumkan dulu...

Rupa-rupanya ada spy yang bocorkan maklumat...

pengkhianat mesti dihapuskan.....macam anon 7.47 jugak!!
heheheheee..

Reply
avatar
Anonymous
September 29, 2011 at 3:42 PM delete

ini kerja mat sembab...
cara senyap nak gulingkan najis..
siapa zaini hassan?
dia ni lebih jahat/hina drp iblis...

Reply
avatar
Anonymous
September 29, 2011 at 7:44 PM delete

Najis ada buat perancangan ka rakab oiii? wakaka...betul cakap anon atus tue..ni lawak kalah maharaja lawak...

pssssttt rakab.....perancangan nak kebas apa yg ada lagi ka utk bik mem tue..kot2x leh sambaq rantai besaq tali kapal plak lepas nie.....ngeh2x...ko dapat apa rakab??? cukup ka gaji najis bagi? hua..hua....

Reply
avatar
rakab
September 29, 2011 at 10:00 PM delete

non 7.44,

Hang buat fitnah tu!..dosa,dosa!

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive