Saya tidak takut dengan Anwar Ibrahim kata Najib tiga hari lalu.. tapi hari ini..

Tiga hari yang lalu dalam Konvensyen Barisan Nasional (BN) Selangor di Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Perdana Menteri Malaysia iaitu Datuk Seri Najib Razak telah mengisytiharkan beliau tidak takut untuk menghadapi Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Dengan nada laksana pahlawan bertempiklah Najib “SAYA TIDAK TAKUT DENGAN ANWAR IBRAHIM," mengegar seluruh Dewan..

Itu tiga hari yang lepas...


Tapi hari ini.. terbukti kata-kata beliau umpama kokok si jaguh kampung, berani berkokok dikampung halamannya saja bila dibawa keluar.. kecut telur!

Najib, Rosmah akan mohon ketepi sepina

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor dijangka memfailkan permohonan untuk mengketepikan sepina yang mengkehendaki mereka untuk tampil sebagai saksi pembelaan pada perbicaraan liwat yang membabitkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sedang berlangsung.

Menurut sumber yang memaklumkan Malaysiakini, pasangan itu akan memfailkan permohonan mereka pada hari ini.

Butiran mengenai permohonan itu setakat ini tidak jelas. Masa mereka akan memfailkan permohonan itu juga belum diketahui.

Pada 8 Ogos lalu, Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah yang sedang mendengar kes itu, membenarkan permohonan Anwar untuk menyoal 71 saksi yang ditawarkan oleh pihak pendakwaan termasuk Najib dan Rosmah, untuk dijadikan saksi pembelaan.

Anwar, 64, menghadapi pertuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 26, di Kondominium Desa Damansara di sini antara 3.10 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008.

Malaysiakini

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

24 comments

comments
Anonymous
September 21, 2011 at 5:19 PM delete

Nmpak sngat le brsalahny klu tak prgi. 1 Dunia tau maa.. Lu pikir ar sendiri. Elok gi je klu benar nk mmprtahankn seorng rakyat yg cukup brharga ni.

Reply
avatar
September 21, 2011 at 6:06 PM delete

banyak lagi benda lain nak buat daripada benda yang entah apa-apa tu...

siot je...

Reply
avatar
September 21, 2011 at 6:43 PM delete

Najib ada perkara2 yg lbh penting spt jadi DJ stesen radio
Kena jaja image "sempoi"

Reply
avatar
rakab
September 21, 2011 at 7:04 PM delete

Alah!..anwar tu saja nak tarik najib terlibat dlm kes liwat dia untuk huru-harakan lagi politik negara.

nak panjangkan hayat politik dia semata-mata !

Reply
avatar
Anonymous
September 21, 2011 at 8:49 PM delete

Dah bangang.. menunjuk-nunjuk pulak kebangangannya.. sebab dipanggil najib menjadi saksi sebab secara tak langsung saifool ada mengadu pada najis yang dia kena liwat bahlol!! so mana-mana orang dalam dunia sekali pun jika ada terlibat sedikit sebanyak dalam sesuatu kes, maka dia perlu memberikan keterangan. Ini normal. Jadi dalam kes ini nampak jelas najib dan lakinya rosmah tak normal!! termasuk hang rakab.. berhujah cam orang sewel!

Reply
avatar
Anonymous
September 21, 2011 at 9:09 PM delete

aku tak faham lah si rakab ni...suka menunjukan kebodohan dia kat orang...layak kah kau dipanggil manusia..lebih baik jadi binatang!
najib jumpa saiful 2 hari sebelum saiful report, najib cuba temberang kat reporter kemudian tarik balik...spin kata saiful jumpa dia nak minta biasiswa. Kerana pembabitan dia ni perlu najib jadi sakasi!

Reply
avatar
Anonymous
September 21, 2011 at 9:11 PM delete

najib dlm pidato dia bukan main garang lagi depan lensa tv3 suku dan microphone utuseks kata anwar peliwat.
Sekarang bila dah bagi peluang buat tuduhan kat kat mahkamah...takut pulak.
Oooi najib, rakyat nak juga dengar apa bukti yg hang ada! jangan dok jadi penakut, dayus dan pondan.

Reply
avatar
Anonymous
September 21, 2011 at 9:14 PM delete

pecacai2 umno, tak malukah hampa berketuakan seorang bapok, pondan, dayus dan pengecut macam najib.
Dia buat fitnah, aibkan orang...bila tiba masa membuktikan..menikus dibelakang skirt rosmah! terpekik terlolong minta polis dan hakim protect dia.

Reply
avatar
Anonymous
September 21, 2011 at 9:29 PM delete

Rakab memang tahap JAHIL MU"RAKAB"... Bebal sebebal-bebalnya... Koi Koi Koi! Orang buta lebih terang mata hati dari Rakab yang celik mata...

Reply
avatar
September 21, 2011 at 10:50 PM delete

Anwar sapina najib jadi saksi pembela ??? Penganut John Hicks tu nak mintak najib tolong bela dia . ahhahahhah . Dok maki hamun lepas tu mintak orang yang dia maki tu tolong bela kes air mani dia ada dalam dubur saiful . sah anwar selain dari gila seks gila meroyan . Memang patut pun najib tak layan . Kalau layan orang gila ni dengan kita pun ikut gila .

Reply
avatar
September 21, 2011 at 11:05 PM delete

woitt penganutpas

hari jumaat tu sembahyang belakang saypool ka?

tak da bau busuk ka?

kah kah kah

saypool kata dia tak mandi...

basuh sket2 aje...

kah kah kah

tapi g sembahyang...

ni mazhab mana?

lagi hebat dari ISLAM HADARI!!!

kah kah kah

tok sah mencacai la kat sini...

buat malu diri sendiri je

dari bodoh tukar bangang

sekarang makin bahlol pulak aku tengok...

kah kah kah

Reply
avatar
September 21, 2011 at 11:07 PM delete

pPAS,

Patutlah kau giler sebab selama ni itulah orang yang kau layan dalam blog kau, dalam tidur kau, dalam mimpi kau sampai mengingau. Sah hebat Anwar ni bila dia boleh terus hidup dalam jiwa kau selama2nya dan tidak sedetik pun kau dapat lari dari befikir dan berkata tentang Anwar. Kadang2 aku terfikir juga bila kau jadi giler kerana Anwar itu tanda kau sayangkan dia. Alhamdulillah, begitu hebat qada dan kadar Allah SWT keatas hambaNya.

Reply
avatar
Anak kg pertama
September 21, 2011 at 11:50 PM delete

Terkejut juga Akp...tapi rasa Najib saja buat gimik kot...nie baru pertama kali aje Najib buat, tapi DSAI yg tangguhkan berkali2 kes nie..awatnye..puak PR senyap le pulak...awat tak kata apa2 pun...tu nak panggil apenye...kata dia pondan tak layak sebab berkali2 tangguh...hangpa pikiq le sendiri...bila hangpa pikiq nie semua pikiq fitnah dr UMNO aje..tu le sampai bila tak dapat jawapan sebenarnya.

Mungkin PM tolak sapina nak tengok respon rakyat..dan rakyat nak kata apa kat dia nanti...Akp percaya Najib dan bini dia akan turun jadi saksi...selepas mahkamah tak izin tolak sapina, kalu PM berjaya pun tentu ada alasan munasabah yg PM beri pada rakyat nanti..hangpa tunggu le tengok apa seterusnya..sabar sikit..jangan melaluk lebih2...

Reply
avatar
Anonymous
September 22, 2011 at 12:33 AM delete

Sori off topic skit,
Hari2 aku baca blog ASD ni, dan sehari beratus kali rakab, ppas, akp di'bangangkan' oleh blogger atau poster kat komen ni.. Mesti bahagia hidup diorang bertiga..

Reply
avatar
Anonymous
September 22, 2011 at 12:33 AM delete

Akp ni pun dok bangang tak habis2...dok percaya kitab utusanseks dia saja..gimik tunggui hang aihh...kalau dah dasar penakut tu, memang dah diwarisi dari dasar presiden umno dr mahathir lagi..yg tok jib canang dlm TV lelaki Y tu pi serondoi boh nama anwar tu apa dia..mahkamah tak kata apa dia dah buat kesimpulan pi tuduh ..la ni dah ada peluang di panggil utk jadi saksi utk pi beri kenyataan dlm mahkamah..pi la kata dlm mahkamah pulak...dasar tak dak teloq mcm hang juga la AKP oii..kalau Che Mah dah tentu tau tak dak teloq...hang tunggu la tgk kalau presiden tunggui hang tu ada teloq utk ke mahkamah Akp kalau dah perangai busuk umno..mcm tu la..aku pun umno kg pertama, lega aku dah tak sokong umno.. Tu la hang,suruh pi mengaji kat ustaz kat masjid papan tak pi pun...dok jadi bodoh serta tunjuk pandai tahab tak cerdik..ha...ha.

Reply
avatar
Anak kg pertama
September 22, 2011 at 12:50 AM delete

Orang penakut tak lari sampai kedutaan Turki..beb..

Reply
avatar
Anonymous
September 22, 2011 at 8:09 AM delete

AKP
Orang penakut tak canang kat satu dunia yg dia tak takut kat anwar, orang penakut tak meroyan depan lensa tv3 suku fitnah pemimpin PR bukan2. Sekarang kau faham sapa sebenarnya penakut!
Tapi yg paling penakut ialah mereka yg takut warna kuning.

Reply
avatar
September 22, 2011 at 10:53 AM delete

kah!kah!kah!

orang penakut tak padam rekod kemasukan awek mongolia...

kah!kah!kah!

orang penakut tak letupkan MAYAT perempuan pakai c4 sampai hancur...

kah!kah!kah!

orang penakut tak takut dengan peguam peranchis...

kah!kah!kah!

orang penakut tak kawtim dgn orang singapura sambil makan durian...

kah!kah!kah!

orang penakut tak jual tanah di Tg.Pagar tukar dengan pusat judi dan maksiat...

Reply
avatar
September 22, 2011 at 12:36 PM delete

orang penakut tak suruh bini simpan jam omega bila kena kantoi ....

Reply
avatar
September 22, 2011 at 2:03 PM delete

nampak sangat PenganutPAS ni bangang tahap cipan. Ada internet tak tau guna. Maklumat utusan jugak yang diguna.

atau dia ni memang mencacai, dapat upah. clock in time sama memanjang.

berapa upah kau dapat komen satu post...?

bagi la makan anak bini kau duit haram tu, biar terus bangang macam kau

Reply
avatar
Anonymous
September 22, 2011 at 10:33 PM delete

AKP dan pPas,

bukan masalah takut.. ko tak berada ditempat dia (Anwar), boleh la ko kata cam tu.. bak kata YB Saifuddin Nasution..

"tangan dan kaki diikat, mata ditutup dan kemudian dicampak ke tengah gelanggang disuruh berlawan."

adil ke cam gitu?

Reply
avatar
Anak kg pertama
September 22, 2011 at 11:14 PM delete

Anon 10.33pm

Akp pun tak minta dan suka dok tempat DSAI...sebab hangpa pun tahu...siapa DSAI...paling hampir pun kena..paling jauh pun kena...

Hang secara peribadi pernah dak jumpa DSAI? kalau tak pernah..cuba plan jumpa dan ambi kesempatan tanya soalan cepu emas kt DSAI..macam soalannya...time tanya tu biar DSAI tengah gembira...
"Dato Seri..Dato Seri tak ambil kisah ke yg media2 dan blog2 UMNO buat fitnah video seks pada Dato? pada pendapat saya demi sebuah kebenaran kpd rakyat Dato Seri kena failkan saman kat depa nie..depa nie dah melampau....kalau tak habis le kita semua"..

Moral: Memang habis jawapan dr Akp

Reply
avatar
Anonymous
September 23, 2011 at 9:21 AM delete

ishh bangkai je hujah 3 ekor anjing rosmah - penganutpas,rakap, anak haram kg pertama...takde ke anjing2 yg garang dan genius sikit yg BeEND nak bela? semua IQ tahap najis razak...masuk blog2 pro BeEND pun sedih...anjing2 belaan mcm pepekgemok, paparputodi tu yg wajib dirujuk oleh utusex dgn bulutin utama...hancurr

Reply
avatar
September 23, 2011 at 10:27 AM delete

cayalahh anon 9.21 yang komen dengan tahap IQ mat syabu ... hujah yang mantappp....sempoiiii

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive