Poster Gambar Bogel Anwar diedar di Sungai Petani

Selain dari poster disebelah yang mengkritik Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, menggunakan logo PAS dan kerajaan negeri Kedah yang dipasang di beberapa kawasan di sekitar Alor Setar semalam yang telah dinafikan oleh Pengerusi Badan Perhubungan Umno Negeri Kedah Datuk Ahmad Bashah Md Hanipah ianya telah dipasang oleh UMNO Kedah.


Poster gambar bogel pemimpin PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim turut dijumpai bertaburan di atas jalan masuk menuju Taman Seri Bayu dengan kata-kata kesat turut dicetak bersama gambar terbabit.

Hmmm.. siapa ada gambar poster tu? kalau ada tolong e-mail kat aku ya...


Kecoh gambar Anwar bogel

SUNGAI PETANI- Penduduk Taman Seri Bayu, Sungai Lalang, dekat sini kecoh dengan penemuan poster gambar bogel pemimpin PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, awal pagi semalam.

Majlis Ketua Kampung/Komuniti Taman Seri Bayu, Ahmad Bakar, 52, berkata, poster yang bersaiz A4 itu dicetak dua halaman (depan dan belakang) yang memaparkan gambar Anwar dalam keadaan bogel di halaman hadapan.

Menurutnya, di halaman belakang pula memaparkan gambar Anwar bersama ahli keluarganya namun, gambar yang dipaparkan di halaman itu menunjukkan Anwar dan keluarga lengkap berpakaian.

“Poster itu dijumpai bertaburan di atas jalan masuk menuju Taman Seri Bayu dengan kata-kata kesat turut dicetak bersama gambar terbabit.

“Saya percaya pihak yang mengedarkan poster terbabit mengambil kesempatan untuk mempengaruhi orang ramai sempena Majlis Jamuan Hari Raya dan Perasmian PKR Cabang Merbok yang bakal diadakan malam ini (semalam) dan dijadualkan dirasmikan Anwar,” katanya kepada Sinar Harian di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuala Muda, semalam.

Sehubungan itu, Ahmad membuat laporan polis di IPD Kuala Muda jam 1.57 petang semalam berikutan kecewa dengan sikap pihak yang mengedarkan poster berkenaan.

Menurutnya, dia meminta pihak polis untuk menyiasat kes berkenaan.

Ketua Polis Daerah Kuala Muda, Asisten Komisioner Hashim Ali mengesahkan menerima laporan itu.


Sinar Harian

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

12 comments

comments
September 19, 2011 at 6:52 PM delete

kah!kah!kah!
ni musti orang PAS punyer kerja...
kah!kah!kah!
apa punyer tur...
kah!kah!kah!
tukar la taktik sikit...
stereotype sgt laa...
boh gambar bik mama bogel ke...
najib bogel ker...
mat sembab bogel ker...
kerismudin bogel ker...
tak pon gambar bashah bogel...

Reply
avatar
Anonymous
September 19, 2011 at 6:58 PM delete

Tak baik tuduh2....dosa diri sendiri pun x tertanggung nikan pulak nak tambah lagi.....cukup2 le....kita yang rugi ....jangan ambil peduli sgt....permainan politik memang kotor

Reply
avatar
September 19, 2011 at 9:46 PM delete

Ada ker gambar bogel Anwar . Dulu kata " Itu bukan Anwar "??

Reply
avatar
September 19, 2011 at 9:54 PM delete

pPAS,

apa yang UMNO tak boleh photoshopkan untuk gambar bogel. kau tak baca ke apa teratailiar cakap kat atas tu, gambar bogel Najib pun ada, heran ke? Kitorang bukan busyuk macam parti alif mim nun tendang wau tu dok asyik bogelkan orang je!

Reply
avatar
Anonymous
September 19, 2011 at 10:30 PM delete

Uikss....hebat tue..siap ada color lagi..byk sungguh duit dorng yea..hebat2x..nampak sangat kekalutan dalam BN...dan kekuatan pada PR...buat PR team..bersabarlah kita dalam menempuh cabaran dan dugaan yg sebegini hebat...igtlah Tuhan itu Maha Adil...sirah nabi dlu pun sama..dijatuhkan dengan kuasa fitnah..dan perempuan...Subhanallah

Reply
avatar
September 19, 2011 at 10:48 PM delete

Aku nak jugak tengok gambar najib tu . Lagi bagus kalau dibuat video durasi 5 minit ker. carilah pelakon , berlakon jadi najib yang tak pakai baju berjalan pimpin tangan dengan maya karin kat tepi pantai .

Dengar ceritalah kat Thailand tu boleh make-up orang sebijik . Kostum pun boleh buat , nak jadi gemuk ker , nak perut buncit ker. Tak der pulak yang buat yer . Yang bercakap ramai . pasal pakai air liur jer . Video Joe Bendul yang tak menjadi tu adalah . P.Ramlee angan angan . Biasalah PKR kalau nak menipu tu , buatlah cerdik sikit . Frust gak aku , asyik kantoi jer .

Terima jer lah kenyataan .....

Reply
avatar
Anonymous
September 19, 2011 at 11:14 PM delete

hg nk tgk plak bodi najis?. ayooo..islam macam mana hg ni PPas...Terima la kenyataan PenganutPas..
kitaorg x sehina itu nak mengaibkan org.. Alhamdulillah..iman kami masih kukuh..akal kami masih waras...itu lah beza kami (PR) dan BN...

Terimalah kenyataan org dah tolak BN..what to say...

Reply
avatar
BOMBO
September 19, 2011 at 11:58 PM delete

Sebar fitnah,inilah hanya kerja puak pencacai umno,kerjanya hanya itu aje cukup belanya 1thn lumayan,yg bodonya pemimpin2 umnoberok ingat dan fikir mereka rakyat suka kerja bodo mcm itu,rakyat lagi meluat kerenah perkerja2 umnoberok ni,kalau nak cari duit dari umnogok atau pemimpin2 beroktu biar real ini tak ingatnya semua rakyat suka semakin menjauh diri dari parti berok2 yg ceritanya hanya buang duit rakyat,joli sana sini makan tak habis2 belanja juta2..mcmmana nak negara nak bankrup,ekonomi hancur,projek sanasini semuanya buang duit rakyat..ingat belanja duittu mcm duit makbapak hang,cara kepimpinan begini memuntahkan rakyat nak undi umno,sikap dan perbuatan belaci2 umno sering membuat rakyat tolak umno sekarang bukan nak sokong malah kena ludah mcm sampah..ini adalah kerja bodo...hanya org yg suka duit haram saja suka memutarkan pemimpin dgn cara apa sekalipun...bod.bodo

Reply
avatar
Anonymous
September 20, 2011 at 1:30 AM delete

apa2 ajelah PenganutPas.. semua tahu hang berhujah bangang! point takdak yang releven bila berhujah..

arios

Reply
avatar
Anonymous
September 20, 2011 at 1:39 AM delete

Setiap hari org Islam diwajibkan baca ayat ini:

"Tunjukkanlah aku jalan yg lurus
Iaitu jln org2 yg Kau redai
Bukannya jalan org2 yg Kau murkai
dan sesat"

Bagaimana mungkin Allah s.w.t menunjukkan jalan yg lurus jika kita memilih org yg zalim, rasuah, suka mengaibkan org lain, memfitnah, salah guna kuasa sebagai pemimpin kita.

Fikirkanlah

Reply
avatar
Anonymous
September 20, 2011 at 1:57 AM delete

Mustahil orang PAS, sebab orang PAS takkan letak lambang parti dengan lambang Kerajaan Negeri. Kami tahu memisahkan antara parti dan negeri. Hanya UMNO je selalu berdempek dengan program kerajaan.

Kita tahu siapa buat kerja ni. Tahi walaupun tidak berbau orang orang tahu itu tahi. Samalah walaupun tiada bukti UMNO yang buat, tapi kita tahu siapa yang elergik sangat dengan DSAI.

Tambahan bila perkataan 'liwat' digunakan. Siapa lagi yang minat sangat dengan perkataan tu melainkan UMNO pemuja dubur.

Reply
avatar
Anonymous
September 20, 2011 at 10:57 AM delete

Sesape yg minat nk dpt dosa kering & berat serta bakal ahli golongn kiri, boleh la sokong Umno (BN) ni. Semakin kotor dan jijik dh parti Umno ni. Baling batu sembunyi tangan.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive