Gambar Bas dinaiki Najib di Perak..



Jumpa juga akhirnya gambar bas yang dinaiki oleh Najib dan Rosmah semalam, aku dah agak Najib dan Rosmah pasti tak sanggup untuk menaiki bas yang gambarnya seperti diatas..


Semalam kebanyakkan portal Online menyiarkan berita tentang Najib naik bas dalam lawatannya ke Perak.

Kata Najib "Dulu naik kereta kali ini kita naik bas jumpa rakyat, mesejnya nak rasa bagaimana tidak ada protokol antara pemimpin dan rakyat.

"Tak boleh pisah antara satu sama lain dan ini akan bawa pemimpin dekat dengan rakyat," katanya pada acara pertama lawatannya iaitu jamuan Aidilfitri bersama Perdana Menteri di Taman Soon Choon di Ipoh – berita sepenuhnya sila baca di SINI

Aku sangka Najib dan Rosmah menaiki bas eksress yang mempunyai tiga tempat duduk satu baris yang boleh dianggap sebagai mewah juga.. contohnya seperti gambar bas di bawah..



Rupa-rupanya sangkaan aku meleset.. korang tengoklah gambar Najib dan Rosmah di dalam bas dibawah…



Betul kata Najib "Tak boleh pisah antara satu sama lain (satu sama lain tu maksudnya Najib dan Rosmah) dan ini akan bawa pemimpin dekat dengan rakyat (Bas mewah ini akan membawa Najib mendekati rakyat),"


Berita berkaitan..

Najib Teruja Naik Bas Bertemu Rakyat

BATU GAJAH: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada Sabtu teruja dengan pengalaman pertamanya menaiki bas dalam rangka lawatan kerjanya ke Perak bersama isterinya Datin Seri Rosmah Mansor serta anggota rombongan yang lain.

"Sangat mengujakan, kita cuba konsep "Bus Tour"... setakat ini saya rasa seronok sebab dalam bas ini suasananya cukup mesra dan riang kerana bersantai.

"Kita asyik bergurau antara satu sama lain, dan tidak rasa letih. Dalam perjalanan, banyak perkara yang boleh dibincangkan," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Karnival 1Malaysia di Tanjung Tualang di sini, Sabtu.

Menurut Najib, pihaknya akan melihat kemungkinan untuk terus menggunakan konsep lawatan kerja menggunakan bas pada masa akan datang kerana ianya berbeza dan menyeronokkan.

Lima buah bas digunakan dalam lawatan kerja Najib ke Perak itu bermula dari Ipoh ke Gopeng sehingga ke Sungai Siput sejauh kira-kira 50 km untuk bertemu rakyat pelbagai bangsa termasuk masyarakat Orang Asli di Lasah, Sungai Siput.

Turut serta dalam rombongan itu ialah Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir, Menteri Pertahanan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, dan Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek. -BERNAMA

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

32 comments

comments
Anonymous
September 25, 2011 at 12:28 PM delete

Kalau bas camni aku pun nk naik hari-hari. nk merasa jugak bergurau senda dlm bas.

Reply
avatar
September 25, 2011 at 12:32 PM delete

Anwar Ibrahim dan Guan Eng ada naik bas ke macam Najib buat ?

Guan Eng tak pernah aku tengok pun jelajah satu penang naik bas jumpa rakyat ....jumpa di ceramah ada lah ..haha

Reply
avatar
Anonymous
September 25, 2011 at 1:20 PM delete

Pejuang Bangsa hang bodoh. LGE pernah naik Rapid Penang dan berdiri pula. Hang punya Najis berkedudukan bermesra dgn Rospukimak dlm bas bukan nampak macam bas pun. Tak nampak ke? Buta hang?

Reply
avatar
September 25, 2011 at 1:39 PM delete

Bas yg kat atas fuh hup laluan teluk intan ke kampar...

Reply
avatar
September 25, 2011 at 1:42 PM delete

Hahahahaha....bangsat sungguh pejuang UMNO ni, Najib buat road show naik bas dia suruh Anwar, LGE naik bas? Tapi bila Najib naik heli takda pulak suruh Anwar, LGE naik heli? Ni nak tanya, Najib bila turun bas nanti nak ke berjemaah di masjid mengimamkan solat bersama rakyat jelata macam Nik Aziz dan makan di gerai tepi jalan? Hahahahaha....Najib naik bas nak berpesta bersama rakyat, itulah yang UMNO tonjolkan apa yang dinamakan BUS DIPLOMACY!

Reply
avatar
Anonymous
September 25, 2011 at 2:07 PM delete

Hujah macai UMNO takda point kukuh langsung, mudah di pangkah oleh Pro PKR.. depa bengai sdejak dulu sampai la ni..

Reply
avatar
rakab
September 25, 2011 at 3:11 PM delete

Bodoh betul pecacai komunis nih!
jenis,rupa bentuk bas pun boleh jadi masalah..

Perkara baik yang Najib buat,..nak ditutup dengan benda remeh !

Akal panjang sejengkal,..ada hati juga nak buat komen....kesian...

Reply
avatar
Anonymous
September 25, 2011 at 3:45 PM delete

Rakab oooi.....
Akal panjang sejengkal?
Akal mana ada ukuran....
Peliaq panjang sejengkal ada lojiknya...
Kalau pancut berjengkal2....
Pancut memancut mat monggol memang hebat kah...kah...kah

Reply
avatar
Anonymous
September 25, 2011 at 3:47 PM delete

Pejuang bangsa main juboq boleh la......
kah...kah...kah...
dah minum air kencing rosmah?
dah makan nasi kangkang?
dah hisap peliaq najib?
kah...kah...kah...
biawak hidup la hang ni.....

Reply
avatar
Anonymous
September 25, 2011 at 5:05 PM delete

kepala bapak ko rakab!!!

Reply
avatar
Anonymous
September 25, 2011 at 5:09 PM delete

pejuang bangsa ngan rakab nihh mmg bangang tahap gaban! bese la.. ahli UMNGOK BONGOK mmg BANGANG DULU KINI DAN SELAMANYAAA! hujah ntah hape2.. akal cetek! BODOHNYE MELANTUN2!

Reply
avatar
rakab
September 25, 2011 at 6:16 PM delete

Kahkahkahkah...

Boleh jadi gila budak-budak pkr/pas nih aku kerjakan.....

kehkehkeh....

Reply
avatar
September 25, 2011 at 7:36 PM delete

Pencacai Pembangkang Pro Komunis ni semua kat sini Pandai komen dengan guna kata kesat dan Pandai kutuk belakang2! Cuba korang komen depan2 berani kuar kat TV atau berjumpa depan2 kat PM luahkan masalah korang! BUKANNYA HANYA PANDAI KUTUK BELAKANG JE! INI NAMANYA BACUL! BUAT MALU BANGSA MELAYU MALAYSIA JE LA! BAIK KORANG JADI BANGSA INDON ATAU BANGLA!

Hal bas pun korang nak kecoh ke??

Reply
avatar
September 25, 2011 at 7:43 PM delete

Benci pencacai,

Kau tu kalau berani apa pengecut sangat nak pakai nama sendiri pun takde telur ke? Yang dok guna kata2 kesat siapa lagi kalau bukan pencacai UMNO jugak. Ni jap lagi ko tengok kalau tak ko pun yang guna bahasa kesat, mesti ada pencacai UMNO yang akan buat.

Kitorang cakap pasal bas pun korang gelisah pahal?

Reply
avatar
September 25, 2011 at 7:53 PM delete

Biar lah aku x nak pakai nama... Kalau setakat buat blog kutuk belakang baik x payah!

Aku tengok yang banyak guna kata kesat adalah dari puak PR gak...

Ada ke aku gelisah?? Aku pelik, kenapa blog ni timbulkan isu REMEH TEMEH atau isu kebudak-budakkan...

X de ke isu yang lebih besar yang melibatkan negara atau internasional?? atau isu yang meningkatkan kemajuan negara??

Balik-balik isu remeh-temeh juga timbul...

Reply
avatar
September 25, 2011 at 8:00 PM delete

Anonymous said...
Pejuang bangsa main juboq boleh la......
kah...kah...kah...
dah minum air kencing ....?
dah makan nasi kangkang?
dah hisap peliaq ....?
kah...kah...kah...
biawak hidup la hang ni.....
September 25, 2011 3:47 PM

Ni ke ko kata orang UMNO yang guna kata kesat?? Cuba tengok komen kat atas... Itukan pencacai PR tu yg guna kata kesat...

Reply
avatar
Anonymous
September 25, 2011 at 8:14 PM delete

Aziz satar atau aziz shamsudin?
Woit aziz.....buat repot polis....
dok mengeluh buat apa.....
lebih baik hisap peliaq najib boleh la bertambah pendapatan.....

bukan kutuk belakang...ini message tolong sampaikan kepada mat monggol...
orangnya sama....bikin tukar nama
memang cibai mat tukar ni

Reply
avatar
September 25, 2011 at 8:20 PM delete

Benci pencacai,

Kau masuk2 ada bagi salam? pertama kali masuk pun dah guna bahasa kesat, tak ngaku jugak? kalau dah permulaan guna bahasa kesat takyah nak nasihat orang supaya beradab.

Woi, blog2 UMNO takde yang tak main ngutuk kat belakang, cuba kau bagitau mana ada yang tak ngutuk?

Isu2 besar yang melibatkan negara konon, pernah ke isu2 besar tu dijawab oleh UMNO? Isu2 kecil pun tak dapat ditangani dengan baik inikan pulak isu2 besar!

Aziz,

Yang kau ambil tu ialah serangan balas kepada serangan bahasa kesat dan lucah pencacai UMNO. Kua pun sama macam Benci Pencacai, masuk dah lah tak bagi salam terus aje buat komen selektif nak menegakkan benang basah kau. Tu yang benci pencacai mula dengan bahasa kesat tu apa? Buta kayu ke?

Reply
avatar
Anonymous
September 25, 2011 at 8:49 PM delete

Woit aziz....
Tolong nasihat mat monggol jgn kuat memburit...
Tolong nasihat mat monggol lagi lepas memburit jgn membunuh......
Lepas membunuh jgn berbohong....
lepas memgebom jgn menipu....
lepas menipu jgn mecuri duit rakyat...

Reply
avatar
rakab
September 25, 2011 at 8:59 PM delete

Yang kuat berjubor tu, Anwar!

Yang kuat memburit tu pun Anwar !

Ada rakaman video lagi !

Seluruh dunia pun boleh tengok !!

Yang kuat mendokong kaki jubor dan kaki burit tu ,..pecacai goblok macam kau orang ni lah !!

Reply
avatar
Anonymous
September 25, 2011 at 9:09 PM delete

Wah wah wah....
inilah pemimpin berjiwa rakyat
naik bas
kalau boleh pi ostolia pun nak naik bas jugak agaknya kot

Reply
avatar
Anonymous
September 25, 2011 at 9:09 PM delete

Woit rakab....
lucahnya aku....
betui ka ada rakaman video?
mana polis bangang tak tangkap2 pelakon tu?
2 sepupu sama nafsu....1 kaki memburit 1 lagi kaki menjuboq....
ada satu lagi...kaki merogol....tapi si amah jadi mangsa.....
semua di atas adalah pemimipin contoh.....
bangang sungguh penyokong setia...

Reply
avatar
rakab
September 25, 2011 at 10:44 PM delete

non 9.09,

Orang asli Somalia pun dah tengok video Anwar,..kau masih tertanya-tanya lagi?

Jatuh standard ASD sebab ada pembaca bangang macam kau!

Polis nak tangkap pelakon pasal apa?...ini bukan jenayah rompak, bunuh!...tapi soal akhlak seorang pemimpin!

rakyat yang akan menentukan nasib Anwar dan Pkr dalam pRU13 nanti.

Reply
avatar
rakab
September 25, 2011 at 10:54 PM delete

Dua sahabat sama-sama bernafsu haiwan!
Sekor berkhalwat dengan bini orang sampai muka pun berbau burit !!

Sekor lagi kaki jubor , tak mengira bontot lelaki permpuan!

Inilah contoh pemimpin berwawasan hudud yang menjadi sanjungan puak pakatan haram !!

Reply
avatar
Anak kg pertama
September 25, 2011 at 11:26 PM delete

Akp faham kenapa puak PR tak suka PM nak teksi, naik bas, naik basikal..sebab bakal PM PR hanya suka nak katil di hotel2..ada teman2 pulak tu..ada video pulak tu..dan kini ada yg nak demam tengok video tu..

Reply
avatar
September 25, 2011 at 11:44 PM delete

AKP@Faizal a/l Rahim@dd darai dildo,

Kau ni munafik jenis heavyweight. Kata tak suka buat fitnah sekarang dah taksub jadi pemfitnah. Apa ko tak tengok ke dalam video tun bini ko main dengan puak2 tu? Kau boleh gelak tengok bini ko buat camtu ke? dayus punya darai.

Reply
avatar
Anak kg pertama
September 25, 2011 at 11:49 PM delete

FMzam,

Habis modal ke?..hingga terkeluar maki hamum..hehehe

Reply
avatar
September 26, 2011 at 12:13 AM delete

AKP@dd darai dildo,

Hah! apa ko pakai nama AKP? pakailah nama dd darai tu baru sedap lawan maki sebab ko dan geng2 pencacai ko pun dah lama lari dari topik bas ni, baik aku lawan maki yang korang start tu.

Reply
avatar
Anak kg pertama
September 26, 2011 at 12:27 AM delete

FMzam,

Demi kebenaran..kau minta ASD check nombor IP Akp..dd & Rakab..jika ASD boo layan penakut juga ASD...kau akan keliru selamanya.

Reply
avatar
Anonymous
September 26, 2011 at 8:56 AM delete

Woit Rakab,
Aku ada juga tengok video tapi bini atau pompuan hang baguih dok kena balun....
sibuk meniaga kedai runcit.....
bini/anak pompuan baguih karipap dok kena jolok..
kah...kah...kah..

Reply
avatar
Anonymous
September 26, 2011 at 10:21 AM delete

Woit sibangang rakap,
Anwar tu ahli parlimen....
dia ada perjanjian ketika angkat sumpah....
salahlaku moral ahli parlimen mesti dibawa ke muka pengadilan....
tak mestinya mencuri,membunuh...
dah ada bukti kukuh...bicara
hang ni anak iblis ke?
anak syaitan?
manusia makan taik ke?

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive