Video : Pengakuan Mejar yang telah memangkah beratus kertas undi..


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

8 comments

comments
August 17, 2011 at 10:03 PM delete

Dah kamu yang pangkah kenapa kerajaan nak disalahkan?

Kenapa?

Kerana takut hilang pangkat?
Takut hilang pencen?
atau kerana kamu berdendam tak dinaikkan pangkat?

Kenapa kami mesti percaya cakap kamu ?

setiap kata kata mesti disertakan bukti >.....

Kalau dalam tentera kamulah yang pertama kan dicourt marsyall kan

Reply
avatar
Anonymous
August 18, 2011 at 12:13 AM delete

whiteorange memang bongok!!

Kalau dah tak percaya Siasatlah!! apa ke bongok bagi kenyataan ini. sebelum major ni berikan keterangan ini, dah lama isu undi pos disalahgunakan dan disebarkan oleh pembangkang. Masa tu mana suara sumbang hang dalam perkara ini. Dimana tindakan kerajaan dalam isu penipuan undi pos yang dilaporkan pembangkang? Aku rasa depa tak pandang pun.. dah bertahun-tahun.. tiada tindakan drastik kerajaan untuk buat siasatan dan pendedahan major ini pun akan tidak dipandang oleh pihak pemerintah sebab undi sebegini adalah survival mereka dalam mengekalkan kuasa..

Jangan beri kenyataan bongok dalam isu ini. Meludah kelangit, jatuh ke muka hanglah bodoh!!

Reply
avatar
Anonymous
August 18, 2011 at 7:57 AM delete

whiteorange memang bongok!!


dlm tentera 'jgn persoal perintah pegawai'

baru semalam ke masuk msia?

Reply
avatar
Anonymous
August 18, 2011 at 7:59 AM delete

whiteorange memang bongok!!


mcm mana lah dia tak salahkan kjaan..
sb dia hny boleh pangkah BN jeeee..

dia bersalah klau dia disuruh pangkah ikut pilihan dia ..tp dia pilih BN..

sudah daftar pe pembersihan??

Reply
avatar
Anonymous
August 18, 2011 at 8:49 AM delete

whiteorange memang bongok!!

isunye skrg undi pos dimanipulasikan...ko tak dengar ke apa yg mejar tu ckp..dia x puas hati kat bn sebab menteri wanita ckp tentera kelulusan x tinggi mcm cikgu...jadi dipangkah kertas2 undi utk pembangkang...UNDI DIMANIPULASI - ISUNYA TOLONG PANGKAH KERTAS UNDI ORG LAIN! tak kirala BN ke PR ke...MANA BOLEH TOLONG PANGKAH! BONGOKK!! tu tahun 1978...skrg ni PRU13 kita tak nak org TOLONG PANGKAH mana2 parti!

Reply
avatar
Anonymous
August 18, 2011 at 8:58 AM delete

adakah anon2 yg tibai whiteorange diatas org yg sama....

wow...anda sgt beremosi sabar yer sabarrrrr

Reply
avatar
August 18, 2011 at 10:35 AM delete

ya,pencacai2 umno kate ni edit atau mejar tu berlakon.lu ingt org ni xde maruah macam lu olang ka???


Kamera Haba Kini Digunakan Untuk Mencuri Nombor PIN ATM!

Reply
avatar
Anonymous
August 18, 2011 at 11:29 AM delete

Whiteorange....org tu dh insaf...


Mu pencacai UMNNO mmg xinsaf2....hahaha...

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive