Video : Kenyataan DS Anwar di Mahkamah (22 Ogos 2011)


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

22 comments

comments
The Stranger
August 22, 2011 at 3:41 PM delete

juburi dulu kini dan selamanya

Reply
avatar
August 22, 2011 at 4:06 PM delete

anwar ohhh anwar . cakap bukan main gah lagi .... LAWAN TETAP LAWAN ... kononyalah ......akhirnya pilih beri keterangan dari kandang tertuduh tanpa boleh disoal oleh pendakwa ...... lepas tu taknak bersumpah cakap benar plak tu .... sahlah kau buat salah ... kau dah tak ada alibi dah pun ..... AHMAD NISFU THE BOSS ....bertaubatlah semoga nabi muhammad mengaku umat !!!

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:15 PM delete

liwat ngan FITNAH,MAKAN DUIT HARAM,DUIT RAKYAT & RASUAH mana lgi besar dosa ekk?? ntuk yang rasa diri dia cukup amalan tu....a.k.a pas..orang2 alim gitew...laksanakan lah hukum hudud korang tu..jgn tau komen jer....jangan nak temberang la...tu tabliq2 kat luar tu taik jer lebih dlm mulut dorang..menyampah aku tengok..bukannya betul sangat ajaran dorang tu...ptuihhh...

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:16 PM delete

liwat ngan FITNAH,MAKAN DUIT HARAM,DUIT RAKYAT & RASUAH mana lgi besar dosa ekk?? ntuk yang rasa diri dia cukup amalan tu....a.k.a pas..orang2 alim gitew...laksanakan lah hukum hudud korang tu..jgn tau komen jer....jangan nak temberang la...tu tabliq2 kat luar tu taik jer lebih dlm mulut dorang..menyampah aku tengok..bukannya betul sangat ajaran dorang tu...ptuihhh...

Reply
avatar
Cast
August 22, 2011 at 4:20 PM delete

liwat dan rasuah - dua-dua pun berdosa. apa punya soklan la.

nak defend jubor idola hang punya pasal, apa2 pun boleh. hidup jubor!

Reply
avatar
King
August 22, 2011 at 4:33 PM delete

masing2 dgn angkuh nye engkar kpd perintah Allah swt dlm ayat 14 dan 15 surah An Nuur.......
tahniah kerana azazil taat seluruh perintah Allah swt kecuali satu shj..........

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:39 PM delete

Kepada pecacai2 murahan umno ni, hari2 terakhir ramadhan ni disuruh gandakan amalan bukan membuat fitnah disana-sini.
----------------------------------
Dari Abu Hurairah r.a, Nabi s.a.w. sabdanya:
Sesiapa yang mengajak ke jalan mengerjakan sesuatu amal yang baik, adalah baginya pahala sebanyak pahala orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun pahala itu dari pahala-pahala mereka, dan (sebaliknya) sesiapa yang mengajak kejalan mengerjakan sesuatu amal yang menyesatkan, adalah ia menanggung dosa sebanyak dosa orang-orang yang menurutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dosa itu dan dosa-dosa mereka.

Reply
avatar
Anak kg pertama
August 22, 2011 at 6:36 PM delete

Semoga kebenaran akan datang dibulan yang mulia ini, bagi mereka yg terlibat yg senantiasa berdoa kpdNYA,tiada getar menghadapi cemuhan, berdiri kerana benar maka yg pasti yang batil akan pergi yg benar akan menyinar...ia pasti datang...

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 8:37 PM delete

Saifool berjumpa najib 24 Jun (adu diliwat), Setelah tu berjumpa rodhwan 25 Jun (pun adu diliwat), Kes liwat diterima oleh mahkamah adalah pada 26 Jun.. sapa yang liwat saifool? Najib ka Rodhwan.. Jika ikut kes mahkamah dimana tarikh sah diterima sebagai tarikh liwat 26 Jun, dah lama kes kena gugur sebab aduan diberikan saifool lebih awal dari tarikh diliwat.. heeeee mana ada orang buat aduan jenayah SEBELUM kes jenayah berlaku?!! sapa macai UMNO diatas terasa dia bangang.. jangan dok lagi berhujah dalam komentar ini.. pssssstttt nampak bangangnya.. yang hampa tahu dok mencarut.. pssssttt sama macam blog pro umnporno lain (Papa gomo, novandri dll)
heeeee turrrrr

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 8:46 PM delete

Ramai pulak anjing macai UMPORNO 'BERKELIARAN' dalam blog hang ASD!!.. nak tunjuk hero berhujah.. tapi bangang yang jelas..

Reply
avatar
August 22, 2011 at 11:09 PM delete

anon 8.37 cantik lah hujah hang . sebijik hujah macam anwar NISFU ibrahim . sayang hujah macam tu tak der kredibiliti dari pandangan mahkamah . kenapa ?? sebab hujah tu diberi dari kandang tertuduh . pendakwa tak boleh soal balas . jadi kaalu hang nak kata apa pun , hang punya pasal . kalau hujah hang tu benar kenapa anwar NISSFU ibrahim tak pilih untuk beri keterangan dari kandang saksi ??? LAWAN TETAP LAWAN ... lepas buat baru nak lawan .... tu namanya lawan taik kucing .

Reply
avatar
August 22, 2011 at 11:29 PM delete

Biasalah Anon 8:46.. nak raya ni.. depa sedang cari duit raya..

bukan dalam blog ni saja yang ramai.. dalam FB ASD pun ramai..

Boleh kata setiap update ada pencacai UMNO menyalak..

Reply
avatar
August 23, 2011 at 12:11 AM delete

PenganutPuki,

Habis tu hujah kau tu cantik ke? Takyah cakap kredibiliti, cakap pasal taubat pun kau tak tau, kau suruh Anwar taubat apa dosa dia yang Najib buat dosa lebih besar pun tak mau taubat, nape kau tak suruh Najib taubat dalam blog bodoh kau tu? Memang kau ni pukimak punya penganut!

Reply
avatar
Anak kg pertama
August 23, 2011 at 12:25 AM delete

FMZam,

Mencarut sikit2 sudah le...aku tahu itu makanan kau

Reply
avatar
August 23, 2011 at 12:26 AM delete

FMZAM ,
aku pun dulu kagum jugak dengan anwar ni . pemimpin harapan umat melayu islam . aku masuk dalm blog ni pun memang nak cari hujah dan keterangan yang membuktikan anwar tu dianiaya . kalau dianaiya mesti Allah akan tunjuknya. mesti ada bukti , alibi , saksi dan keterangan yang boleh menyangkal segala macam tuduhan tu. tapi bila anwar pilih bagi keterangan dari kandang tertuduh tanpa soalbalas dari pendakwa , aku amat kecewa. bila anwar pilih untuk tidak bersumpah bercakap benar , aku kecewa. bila anwar pilih untuk bagi keterangan merapu sedangkan dia boleh memberi keterangan berfakta dan bersaksi , aku kecewa. esok kita berpeluang mendengar keterangan dari saksi pembela pula. aku harap esok adalah keterangan dan alibi yang boleh menolak segala dakwaan terhadap anwar tu . contohnya panggil pakar sakit tuan Ismail Thamby ker untuk bagi bukti anwar tidak mampu untuk meliwat saiful . sekali gus membuktikan bahawa anwar tidak mampu beraksi sepertimana video seks dengan pelacur dari china tu!!!!!

Reply
avatar
Anak kg pertama
August 23, 2011 at 12:36 AM delete

Yang aku tahu DSAI bukan datang dari ilmu yg sebenar tapi dia lebih bersifat dendam, kerana cita2 dia adalah dia duduk ditempat yg paling tinggi dalam kerajaan negara..malangnya tak kesampaian..Pepatah..bila buah yg direbut dapat tangan org lain lalu berkatalah dia bahawa buah itu adalah masam atau haram di makan, sedang buah haram itulah menjadi idamannya...fikirlah

Reply
avatar
August 23, 2011 at 1:05 AM delete

PP dan AKP,

Aku ni dari dulu sampai sekarang tak pernah mengkagumi Anwar, dari dia ABIM sampai dia TPM dan sampailah dia jadi kepala PR ni pun tak pernah aku kagumi dia sebab aku tau apa itu Anwar, aku tak pernah suka Anwar tapi aku tak benci dan tak mengata buruk tentang Anwar. Yang aku benci ialah korang yang mengata buruk tentang Anwar dan mengeji pemimpin2 PR tapi korang memuja pemimpin2 kerajaan UMNO yang terbukti lebih buruk dan jahat dari iblis setan. Jadi jangan marah bila aku mencarut kat pemuja2 iblis, setan dan jin.

Reply
avatar
Anak kg pertama
August 23, 2011 at 1:22 AM delete

Ha..ha..kau kena siapa Anwar..lawak pagi....hang lupa apa yg hang tulis dulu2...memang jenis pelupa hang nie..betul kata Tun M

Reply
avatar
August 23, 2011 at 1:38 AM delete

Anak kampung puki,

Jangan hanya pandai kata aku lupa apa yang aku tulis kalau kau pun mudah lupa apa yang aku tulis dulu2, sila buktikan. Kau jangan ingat aku lupa yang aku telah buktikan kau menciplak tulisan orang lain masuk ke blog ni bagi nampak konon kau tu yang tulis. Kau penciplak nombor wahid tau tak? Kau ni mamak ke?

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 7:50 AM delete

penganutpas,
pasai pa hang ni dok tulis berulang-ulang isi yg sama dari satu topik ke satu topik.....otak hang dah tumpoi ka? anwar buat pilihan tepat bagi keterangan di kandang tertuduh supaya message dia jelas keseluruh dunia betapa hapraknya mahkamah malaysia tanpa diganggu oleh pecacai2 najib. kalau duduk dikandang saksi pun last sekali masuk jail juga apa bezanya. skrip ni dah pun najib bini rosmah tulis kesudahannya.
kalau hakim silap cakap nanti najib tekan teloq dia macam najib tekan teloq hang juga kalau tak menyalak. bodoh punya pecacai umno.

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 9:22 AM delete

Anonymous August 23, 2011 7:50 AM

kamu jgn hilang kawalan emosi sabarlah.....

yg jelas nua tu tak berani pun dok kandang saksi peciter....aku rasa sbb org mcm ko yg lambung dia ni pun penakut mcm dia heheh

Reply
avatar
Anonymous
August 24, 2011 at 8:45 AM delete

anon 9:22am
kalau kau tak ada argument balas, elok kau tak payah komen aje lah! jangan nak serlahkan kebodohan kau tu kat public...malu! dasar pecacai murahan umno otak selut.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive