Mahathir kata Najib 'TIDAK PATUT DIPILIH' untuk terajui negara?



Bagaimana agaknya perasaan Najib jika beliau tahu pemimpin UMNO yang dulunya menyarankan beliau sebagai pengganti kepada Pak Lah untuk menerajui UMNO sebagai Presiden kini sudah berfikir sebaliknya bila melihatkan prestasinya yang tidak boleh dibanggakan langsung..


Dengarkan apa jawapan Tun Mahathir bila diajukan soalan ini “Apakah Tun masih berpegang kepada prinsip bahawa Najib berhak mengganti.. err.. selaku Presiden UMNO yang baru atau Tun sudah mempunyai pandangan yang berbeza kerana sikap Datuk Seri Najib sejak akhir-akhir ini lebih kepada angguk dan ya sahaja?”



Walaupun dahulu saya kata yang patut mengganti ialah Datuk Seri Najib.. tapi tah mengapa saya tukar fikiran.. Saya tidak mahu errr.. sokong pemimpin yang tidak baik bagi parti dan Negara kita, kerana saya berpendapat orang yang TIDAK PATUT DIPILIH untuk memerintah Negara ini JANGAN KITA PILIH

Bila ada pihak yang bersorak gembira dengan kenyataan Tun Mahathir itu.. tidakkah ini membuktikan memang wujud dua kem di dalam UMNO.. dua kem yang membuktikan bahawa UMNO memang berpecah..

SMS seorang pemimpin UMNO Pulau Pinang yang pernah menimbulkan kontroversi suatu masa dulu yang di terima oleh aku darinya semalam walaupun aku bukan ahli UMNO..

"Kepada ahli UMNO yang berfikiran benar dan saksama jangan lagi berpeluk tubuh, menyerah dan menerima secara pasif dan berlembut terhadap buruk lakudengan keadaan yang dahsyat seperti rasuah dan kronisma yang berlaku dalam UMNO dan BN, kita mesti bertindak segera sebelum sampai ketahap sukar dipulih semula BERHENTILAH, CUKUPLAH yang kaya tersandar yang miskin terlantar..."

Pencacai UMNO Penang jangan jealous kalau hangpa tak dapat SMS tu... Itu dari pemimpin yang sedar.. pencacai bagimana?? masih tak sedar lagi ka?

Pemimpin tu pakai 'S Class' (S Class tu kereta Merc.. tak tulis karang pencacai UMNO nganga pulak..)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

13 comments

comments
August 23, 2011 at 1:53 AM delete

Lebih baik Najib itu tidak baik untuk dipilih sebagai pemimpin kerana itu akan jadikan UMNO tidak baik. Bila Najib tidak baik buat UMNO, Najib akan jadi baik buat Pakatan!

Reply
avatar
August 23, 2011 at 2:49 AM delete

Bila suara pembangkang memperlekehkan Najib untuk kacamata UMNO bererti Najib adalah benteng kuat yang sukar dipecahkan Pakatan.

Reply
avatar
August 23, 2011 at 7:40 AM delete

Mahathir memerintah disebalik tabir,dan tetap kuat pengaruhnya walau pown sudah bersara,kita sedia maklum Mahathirism dikalangan rakyat Malaysia masih tebal dan kuat.Ini adalah salah satu cara menarik rambut dalam tepung,tarik perlahan2 jgn samapi putus.Cara yg sama terhadap Pak Lah,skarang Najib,sama ada dijatuhkan secara paksa atau meletak jawatan secara terhormat.

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 8:04 AM delete

umno dah membusuk hingga ke akar umbi. tukar pemimpin tak akan suburkan pokok yg dah nak tumbang ni. minda dan cara fikir ahli umno dah dirosak teruk oleh pemimpin umno yg rakus, tamak dan haloba. umno secara keseluruhan perlu dikuburkan untuk survival bangsa melayu dimasa depan. PAS adalah alternative terbaik untuk orang melayu.

Reply
avatar
bunbinban
August 23, 2011 at 8:22 AM delete

sekarang kita tau sapa di sebalik pemerintahan Malaysia. PM selepas Mahathir hanya 'puppet' semata-mata. Setiap PM perlu mendapat perkenan Mamak Bendahara bukan Agong. Jika Mahathir tak suka maka berambuslah kamu dr jawatan kamu. hahaha...the power of mamak!. Melayu?. sendiri mau ingat la. Megemis jawatan dr mamak2. UMNO yg kononnya pejuangkan bangsa melayu pun di penuhi dgn mamak2 yg ngaku melayu dan di angkat menjadi pemimpin melayu!. Mungkin melayu UMNO tidak layak atau sudah pupus kebijaksanaan mereka utk memimpin UMNO. Hahaha....sedarlah melayu UMNO, kamu semua sedang di perlotak katikkan oleh mamak2 yg malu ngaku asal usul keturunan. Cit podaaaahhhhh hahaha

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 9:44 AM delete

Ini memang tabiat MAMAKKUTY yang sedang rancang supaya anaknya cepat2 menjadi PM nanti...tapi MOOHIDIN kena cepat jadi PM dulu... itulah strateji MAMAK @ Segala Perompak bin Penipu! Tak nampak kah strateji jijik ini?

Reply
avatar
August 23, 2011 at 10:15 AM delete

Ada sapa2 boleh tolong bagitau kluangman bahawa dalam sejarah BENTENG sejak dari zaman manusia pandai membina benteng (fort), belum pernah ada benteng buatan manusia walau sekuat mana pun, yang tidak dapat dirobohkan. Kalau sikluang dengan takbur kata Najib tu benteng yang kuat, maka kita semua buat perkara yang betul untuk merobohkannya, tak kira berapa kuatnya Najib dan berapa lama usaha kita, kalau dah Najib tu benteng maka benteng itu pasti akan roboh. Patutlah muka Najib muka tembok rupanya dia kepala benteng.

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 12:44 PM delete

apa kena lu kluangman susah nak buang tahi ke sbb byk telan biji rambutan.

yg memperlekehkan jiban bukan pembangkang kat sini.. tu bekas presiden amno selama 23 tahun..

Benteng yg kau ckp tu bukan retak sebelah luar tp dalam.. ini memudahkan lagi pakatan yg dr luar utk memecahkan benteng tu..

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 1:01 PM delete

Apa !!!

Maknanya selama ini kita di Msia ini di pimpin oleh se se org yg tak layak? Itulah kata kata yg terhembur keluar dari mulut Pak Mat Lebai. Air kopi panas nya masih tak terusik dr tadi.

Dia dulu yg sgt menyanjung Dr Mahthir dan berbangga dgn kemajuan bandar Kuala Lumpur walaupun cuma sekali je dia ke Kuala Lumpur. Itupun belum ada KLCC dan PWTC.

Kata Pak Mat Lebai disambut oleh kawan nya yg juga kehairanan mcmana seorg pemain badminton boleh jd jurulatih bolasepak. Kebatulan kawan Pak Mat Lebai ini pernah menetap di kem PD dan dia merupakan seorg bekas tentera. Dulu dia tak percaya ketuanya hebat dlm jurusan menyanyi dan modelling.

Kedua dua mereka masih tak percaya bahawa PM Msia skg ini adalah calun dlm katergori 'TIDAK PATUT DIPILIH'

Selesai minum pagi itu Pat Lebai dan Sarjen (B) Hasan mencari menantu mereka yg berada di markas PAS.

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 1:34 PM delete

Kita perlu sedar bahawa kesemua rahsia pemimpin2 UMNO/BN ada dalam pengetahuan TDM. WEalaupun belau telah melepaskan jawatan PM/Presiden UMNO namun kuasa yang tersembunyi masih kekal.

Kenyataanya apa yang berlaku terhadap Kerajaan dan politik negara masih dipandu oleh beliau.

Walaupun kekadang ulasan beliau agak menyindir pemimpin dan kerajaan, tetapi hanyalah mainan beliau sahaja agar rakyat terus mengikuti arus pemikiran beliau.

Manusia seperti TDM tidak semudah sangkaan kita untuk melepaskan segala-galanya begitu sahaja dan memilih Mahkamah mohon pengadilan.

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 2:07 PM delete

Video ini palsu, diedit drp video lama ketika Pak Lah jadi PM.

Siapa Milosuam ? Adakah seorang lagi musuh dalam selimut yang sengaja mahu memfitnah PKR dan Anwar ?

Reply
avatar
BOMBO
August 23, 2011 at 10:06 PM delete

Kalau najib diterajangkan TDM bermakna akan ditukarkan PM utk semua munkin keturunan Mamak akan jd PM lagi dan lagi,apa kuasa mamak pati register tak kan tak ada melayu tulen dilantik jd PM,asik2 mamak,negara dah munkin nak tukar beras(nasi)pada roti canai sebagai makanan wajib,org sabah/swak berPMkan MAMAKKKKK mcm tak ada melayu tulen yg pandai,siapa sokong mamak jd pm dia pasti sesama mamak bau tengek dan bodo selamanya,kalau boleh kita boikot kari dr india ni

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive