Hishammuddin Pos sendiri peluru dan nota ugutan tu kot??

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, menerima dua butir peluru hidup dalam sebuah sampul surat yang dihantar melalui pos ke pejabatnya di Putrajaya pada 2 petang tadi.

Kalau Anwar, Mahathir kata tumbuk mata sendiri untuk melebamkan matanya untuk meraih simpati masyarakat..

Setelah berakhir PRN Sarawak, Anwar dinasihatkan oleh Doktor supaya berehat dirumah kerana sakit belakang akibat terlalu aktif berkempen dalam PRN itu.. pencacai UMNO kata di pura-pura sakit kerana target di Sarawak tidak tercapai..


Bila Anwar tercedera setelah terjatuh kerana ditolak oleh pengawal peribadinya dari terkena canister gas pemedih mata.. pencacai UMNO kata Anwar berpura-pura..

YB Khalid Samad yang cedera di kepala kerana terkena canister gas pemedih mata juga dikatakan berpura-pura cedera hingga beliau terpaksa meminta Doktor memberikan enam jahitan di kepalanya..

Paling hebat ialah Mat Sabu, beliau dikatakan berpura-pura cedera dilutut dengan menjalankan pembedahan memasang skru pada lututnya setelah dikatakannya dilanggar kenderaan polis..

Kalau mamat Hishamuddin ni.. mungkin dia pos sendiri peluru dan nota itu semata-mata untuk membuktikan bahawa beliau tidak ada perasaan gentar dalam menjalankan tanggungjawabnya.. ha..ha..ha.. tapi apa nak takut... Hishamuddin kan ada keris...


Hishammuddin terima 2 peluru hidup, nota ugutan

2011/08/24
KUALA LUMPUR: Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, menerima dua butir peluru hidup dalam sebuah sampul surat yang dihantar melalui pos ke pejabatnya di Putrajaya pada 2 petang tadi.

Beliau berkata, selain peluru, sampul surat itu juga mengandungi sebuah buku yang diselitkan nota ugutan.

Bercakap kepada pemberita selepas menghadiri majlis berbuka puasa di Masjid Al-Ikhlasiyah di Pantai Dalam dekat sini, beliau bagaimanapun enggan memberitahu kandungan nota ugutan tersebut.

"Saya mengesahkan bahawa hari ini saya menerima dua butir peluru hidup yang dihantar melalui pos ke pejabat saya dan saya juga menerima ugutan. Ini adalah kali pertama saya menerima surat ugutan serta peluru.

"Surat itu diterima oleh seorang pegawai saya dan beliau sudah pun membuat laporan polis," katanya.

Hishammuddin berkata, perkara itu tidak akan melemahkan semangatnya untuk terus menjalankan tugas seperti yang diamanahkan kepadanya.

"Saya melihat ini sebagai satu perkara yang serius. Bagaimanapun ini tidak akan menjejaskan dan melunturkan semangat saya untuk terus menjalankan tugas dan terus bekerja seperti biasa yang diamanahkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, melalui jawatan yang saya pikul," katanya. - BERNAMA

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

19 comments

comments
Anonymous
August 24, 2011 at 10:25 PM delete

woit...peluru atau dildo?
kah...kah...kah..
bikin cerita lagi

Reply
avatar
Anonymous
August 24, 2011 at 11:30 PM delete

aku suka kalau ada yang pos dildo.. pasti satu kejutan.

Reply
avatar
Anonymous
August 25, 2011 at 12:03 AM delete

Hishammuddin main wayang.Kalau ada yang nak bunuh,jangan pakai peluru sebab peluru mahal.Gunakan air kencing,itu aje standard menteri UMNO.

Reply
avatar
Anonymous
August 25, 2011 at 2:21 AM delete

KAH KAH KAH bole pcaya ka? KAH KAH KAH

Reply
avatar
Anonymous
August 25, 2011 at 6:20 AM delete

Semalam tengok berita macam nak berair je mata pondan ni. Peluru ni mesti pasai berebut kekasih ni.

Reply
avatar
August 25, 2011 at 7:45 AM delete

mang takleh nak percaya pun sebab lepas PRN sarawak , anwar terbang terus ke london . berehat kat umah????? patut patut lah nak menipu pun

Reply
avatar
Anonymous
August 25, 2011 at 7:49 AM delete

kalau dasar hishamudin tu dah AWWWW, memang lah dia keriau bila tengok peluru. kalau dah pondan tu mengaku aje lah. nasib hampa lah umno oooi dapat pemimpin tak dak teloq.

Reply
avatar
Anonymous
August 25, 2011 at 8:43 AM delete

memang tak boleh percaya...yang boleh percaya hanya Utusex Alkareem kahkahkahkahkah

ikhlas
"penganut agama umno"

Reply
avatar
Anonymous
August 25, 2011 at 9:22 AM delete

pandang keris ternampak gelang glamour hisham.
Hisham ooi, gelang glamour tu utk apa?aku ingat teenager saja yg pakai gelang2 macam ni. patutlah keselamatan dlm negeri malaysia porak peranda sekarang dgn kemasukan berjuta pendatang asing, rupanya menteri dlm negeri masih budak2 tak matang.

Reply
avatar
Anonymous
August 25, 2011 at 9:52 AM delete

keris plastik buat jolok juboq...
gelang tu tanda kesetiaan...
muncung mulut tanda suka hisap peliaq...
kah..kah...kah

Reply
avatar
Anonymous
August 25, 2011 at 10:05 AM delete

Penganut PAS niiii semakin hari semakin jauh dr hidayah Allah. Komen2 nya asyik mengutuk dan mencaci. Itukah santapan PenganutPas setiap hari??????

Reply
avatar
Anonymous
August 25, 2011 at 11:36 AM delete

Keris-din bersuhabat dgn Moo-din utk jatuhkan Najis. Najis kena bagi Krismudin warning. Itulah plotnya.

Reply
avatar
Anak Boyak
August 25, 2011 at 11:40 AM delete

Pastilahtu peluru buah engkalak,hisyam suka cakap bulak,mun org gay kau seruduk aja pastinya percaya,jgn ko byk pebulak dgn rkyt yg lebih cerdik dari ko,nasib menteri umnor raja segala pebulak,rkyt pun sik percayak....

Reply
avatar
August 25, 2011 at 1:34 PM delete

bagi umno,kalau dari bn sumenya betul belaka,dari pr sumenye berlakon belaka


Remaja Ni Mencipta Nuclear Reactor Pada Usia 14 Tahun!

Reply
avatar
Anak kg pertama
August 26, 2011 at 1:05 AM delete

Jangan kata pondan kt org..orang cucur mercun bola..lempar meletup depan kita dah terkejut biawak..siap maki...tu nak sembang pasal peluru..

P/S: Peluru senjata api..ramai yg belum betul2 kenal...bila dpt tengok.."la camni aje"..tapi bila kena..jalan oooii.

Reply
avatar
AntiAPCO
August 26, 2011 at 9:39 AM delete

Dah pandai cium keris tu... apa lagi.. ambik peluru tu cium la pulak... orang yg hunus dan cium keris ni lagak dan firasadnya anak jantan sejati, nekad dan tak takut mati!

Cuba check... ramai musuh politik dan peribadi ko dalam UMNO sendiri. Tak payah nak tuding kat orang lain... musuh dalam selimut tuh!

Reply
avatar
Anonymous
August 27, 2011 at 4:46 AM delete

kah..kah..kah...peluru hidup....2 biji peluru hidup aku pun ader...tapi aku tak bagi kat orang...untuk isteri aku jer....

Reply
avatar
Anonymous
August 27, 2011 at 8:36 AM delete

apa la...pondan pun hampa nak kacau..

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive