Anwar kemuka bukti dakwaan Saiful palsu, punya hubungan dengan UMNO

KUALA LUMPUR: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengemukakan bukti bahawa tuduhan pengadu Mohd Saiful Bukhari Azlan terhadapnya, adalah palsu dan berniat jahat.

Anwar berkata Saiful merupakan seorang lelaki berusia awal 20-an dengan berketinggian “enam kaki” dan mantap secara fizikal, mempunyai hubungan dengan ahli-ahli politik dan pegawai kanan polis.

Malah katanya, Saiful juga bekas pelajar yang mempunyai hubungan dengan Umno dan menyertai pelbagai latihan kendalian Biro Tata Negara, agensi di bawah Jabatan Perdana Menteri.


“Dan di sini, saya seorang lelaki berusia 60 tahun dengan ada sejarah sakit belakang, yang telah menjalani pembedahan besar dan tidak memiliki sebarang kuasa.

“Jika saya telah menggunakan sebarang bentuk pengaruh atau tekanan mental ke atas dia, ini boleh dengan mudah dineutralkan dengan membuat satu panggilan segera kepada pihak-pihak yang ada hubungannya,” kata Anwar ketika memberi keterangan dari saksi tertuduh di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.






Anwar juga berkata, mengikut keterangan pengadu dia tiba di Kondominium Desa Damansara pada pukul 2.45 petang, 28 Julai 2008 untuk membincangkan perkara berkaitan kerja.

Beliau menambah, pada peringkat itu, Saiful sepatutnya telah melarikan diri, namun tidak berbuat demikian atas alasan takut.

“Dia tidak berbuat demikian. Keterangan lain berhubung perkara ini dengan jelas menunjukkan bahawa pengadu mempunyai segala peluang untuk keluar (dari kondominimum), tetapi dia tidak melakukannya,” kata beliau lagi.

Menurut Anwar alasan Saiful bahawa dia diselubungi ketakutan adalah bercanggah dengan fakta kes tersebut,

Anwar seterusnya berkata ketika disoal balas, Saiful mengakui bahawa dia telah membeli bahan pelincir dan secara sukarela telah mengenakannya serta mendakwa hubungan seks telah berlaku dan ia “sesuatu yang menyakitkan.”

“Bagaimanapun, sangat jelas tiada bukti perubatan wujudnya kesan penembusan atau koyakan. Selepas hubungan (seks) yang didakwa berlaku, dia minum dan berbual mesra dengan saya.

“Pengadu tidak cuba mendapatkan pemeriksaan perubatan dengan segera. Sebaliknya, dia menghadiri satu majlis PKR pada keesokan hari,” kata Anwar.

“Pada sebelah petang, dia mengambil bahagian dalam satu mesyuarat Kelab Anwar Ibrahim di rumah saya tanpa menunjukkan sebarang tanda emosi atau ketidakselesaan fizikal, malah trauma,” kata Anwar lagi.

“Sikapnya seara total tidak konsisten dengan dakwaan bahawa dia telah dikasari,” tambah beliau.

Anwar juga berkata, Saiful tidak terus membuat laporan polis dan membuat laporan perubatan dengan segera, sebaliknya mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor.

Selain itu, Saiful juga dengan Tan Sri Musa Hassan, Ketua Polis Negara ketika itu dan mengadakan pertemuan dengan Datuk Mohd Rodhwan Mohd Yusof, bekas ketua polis Melaka, di sebuah hotel dua hari sebelum kejadian didakwa berlaku.

Najib merupakan timbalan perdana menteri ketika itu.

“Oleh itu adalah jelas daripada bukti itu bahawa pengadu telah berbohong meskipun Yang Arif (Hakim) memutuskan bahawa dia seorang saksi yang benar,” katanya.


http://www.keadilandaily.com/?p=19224

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

50 comments

comments
August 22, 2011 at 3:26 PM delete

patutlah ramai pembaca,rupanya semua pembaca ini dah di tipu oleh suara keadilan...hahahahahah....banggang...Allah sayang saiful bukhari,dia xkkan tipu bro...suruh Anwar Bersumpah lah !!! junjung Al-Quran dan itu yang paling afdal..

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 3:28 PM delete

Bodohnya punya kes. Kalau "Hakim Yang Arif" itu arif dah lama kes ini dibuang.

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 3:34 PM delete

Junjung quran paling afdal?
Kah...kah...kah
Lancau lu badutrakyat...
Allah tak cakap pun junjung...Allah menyuruh membaca, memahami dan mempratikkan segala risalah yang ada di dalam Quran tu. Jangan jadi macam zul biawak al ustaz al-pukimak...
kah...kah...kah

Reply
avatar
The Stranger
August 22, 2011 at 3:40 PM delete

macam mana DNA Anwar boleh berada dalam dubur Saiful?
itu pun Anwar nak spin lagi. konspirasi itu ini.

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 3:42 PM delete

Oiit Badut, Allah dah bagi kepala otak tu bawak-2 le berfikir dgn rasional.. halusi dan teliti fakta-2 dan hujah-2 sebelum membuat keputusan.. jgn sokong membabi buta dek kerana ketaksuban tak bertempat.. ade kepala otak fikir dulu jgn ikut nafsu nanti taraf mu Badut lebih hina drpd binatang..

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 3:44 PM delete

nama pun badut..patut komen mcm org xcukup akal..badut..awk ahli umno seumur hidup ke?

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 3:46 PM delete

DNA Anwar dlm jubo Saiful.. tapi tiada kesan-2 tusukan kemaluan? macam mana tu The Stranger?

Reply
avatar
AntiAPCO
August 22, 2011 at 4:02 PM delete

Orang jahil agama je yang suka bersumpah-sumpah ni. Begitu juga orang yang cuba ambil jalan mudah untuk melepaskan diri dengan cara bersumpah ni. Kalau semua bukti-bukti saintifik tidak menyebelahi Anwar, adakah bila dia sumpah je semua akan percaya dia tak bersalah? Ceteknya pemikiran penyokong-penyokong sumpah ni. Anwar tidak perlu sumpah, semua bukti kronologi, saintifik dan rentetan peristiwa dengan jelas membuktikan DSAI tidak besalah dan telah dianayai. Cuma di Mahkamah Malaysia dan Hakim Malaysia sahaja yang boleh jatuhkan hukuman salah terhadap Anwar walaupun semua bukti adalah sebaliknya. Kalau di mahkamah negara kapir yang makan babi pun DSAI pasti dibebaskan!

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:06 PM delete

the stranger bangang,
dna tak semestinya air mani, dna boleh didapati dari rambut, peluh, kulit, macam2 sumber. ralat yg paling ketara dlm kes ni ialah sampai sekarang semua saksi pendakwa tak berani dgn kelas menamakan sample mereka air mani.
kes ni memang dirancang oleh najib dayus.

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:09 PM delete

badut rakyat.. tu sbb kes sepatutnya di buat dimamhkamah syariah - qazaf.. kat situ hakim yg arif boleh suruh anwar angkat sumpah .. dn sebelum beri keterangan atau sepanjang beri keterangan boleh letak alquran peribadi dan kesayangan anwar atau hakim atau jiban..ni lu pergi mahkamah sivil itu dunia punya mahkamah je.. tapi mahkamah syariah dunia akhirat punya mahkamah ..

badut menghiburkan rakyat tp kau badut yg menyakiti hati rakyat dgn kebanggangan kau tu ..

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:09 PM delete

kenapa susah sgt hakim nak terima hakikat yg telah wujud TERLALU banyak KESEMPATAN bagi saifool utk melarikan diri tapi beliau tidak berbuat demikian, malah ketingian saifool 6kaki dgn berbadan tegap dengan mudah dapat mencederakan anwar. Tapi hakim masih kata saifool saksi yg berwibawa........haprak punya hakim rasuah. Kangaroo court malaysia.

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:11 PM delete

badut sori tertinggal pulak ayat ni..

dn sebelum beri keterangan atau sepanjang beri keterangan boleh letak alquran atas kepala DSAI...

lain lain ayt tak berubah

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:12 PM delete

kalau dah saiful ni kena rogol tentu lah dia trauma. tapi pelik si saiful ni masih boleh berbual dgn tetamu yg hadir selepas dia kata kena rogol. siap boleh hidang teh lagi. bodoh punya hakim.

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:17 PM delete

the stranger..

soalan kau ni dah terjwb tp kau yg suka ulang ulang mcm org biyul...

itu bukan dna anwar .. tu dna kau sendiri ..

Reply
avatar
August 22, 2011 at 4:22 PM delete

""Bagaimanapun, sangat jelas tiada bukti perubatan wujudnya kesan penembusan atau koyakan""
...uhhhh kenyataan anwar tu .... anwardah confuse antara saiful dengan pelacur dari china tu .....heloooo anwar ni kes liwatlah ....bukan kes rogol atau persetubuhan haram.....hahahhhha

kesilapan besar saiful adalah dia tak lari ketika berdua-duaan dengan anwar maka perbuatan saiful tersebut dengan sendirinya membenarkan kesan air mani datuk seri anwar ibrahim didapati dalam rektum saiful .... hahahahhah

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:26 PM delete

bagaimana se seorg yg mempunyai hubungan dgn org politik spt dlm kedua dua gambar tsbt boleh mengambil masa beberapa hr utk membuat lapuran dliwat?

budah sontot ni dah biasa dgn org atasan vvip .. berpengalam dan tak merasa kekok .. kita yg disini pun mungkin tak pernah bergambar mcm tu..

hubungan ini lah menyebabkan yg dituduh mengatakan ada konspirasi membunuh karater politik beliau

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:32 PM delete

penganutpas pun belum boleh bergambar dgn vvip macam ni, cuma pecacai murahan ni dok syok sendiri aje.

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:33 PM delete

hello penganut pas ini bulan puasa lah!!! dosa di darab 1000. kau ni muslim ke???

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:34 PM delete

Anwar seterusnya berkata ketika disoal balas (ulang - di soal balas), Saiful mengakui bahawa dia telah membeli bahan pelincir dan secara sukarela telah mengenakannya

the stranger, tlg bagi komen bodoh hang .. aku tak faham lah apa maksud budak sontot ni dlm keterangan semasa di soal balas ..

masa beli tu nyawa dia terancam ke? dia boleh beli tapi tak boleh lari? kalau kau sendiri kaki sontot org tentu kau ada pelincir simpanan peribadi kau sendiri.. tak kan masa tu masa tu jgk nak beli .. ini org kena liwat pulak yg beli...

tlg jelas kan ..

menyusun jari ku nan sepuluh..

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:44 PM delete

Saiful tidak terus membuat laporan polis dan membuat laporan perubatan dengan segera, sebaliknya mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, Datin Seri Rosmah Mansor, Tan Sri Musa Hassan & Datuk Mohd Rodhwan Mohd Yusof.

Ya Allah! turunkan bala kpd mereka2 ini sekiranya benar mereka inilah perancang fitnah besar ini. Amin.

Reply
avatar
pro najib
August 22, 2011 at 4:56 PM delete

penganut pas tu babi tapi bukan berketurunan babi. . tu kalau kat alam nampak ni le
kalau kat alam ghaib, kira penganut pas ni kurang lebe macam iblis le kot
tu yang dia suka neraka kerana kata2nya (kira se grup dgn badut rakyat le dia ni)

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 4:59 PM delete

buat kaum pecacai yang buta2 percaya kepada media kerajaan sila jangan tunjukkan kebangangan anda dari sejal lahir. DNA sapa2 boleh letak la mangkuk..kenapa perlu disimpan perlatan sepeti berus gigi, cawan yang telah digunakan DSAI? sudah tentu dia nk ambik DNA pastu yg doktor2 anjing kerajaan ni terus kata ada DNA DSAI ..ya la dh korang letak..kalau Najis punya kes mesti DNA Najis kat situ..itupun mula2 ada hati nak sampel mani baru dari DSAI...klu bagi maka lebih kukuhlah sesi fitnah ni..aku setuju yng kata blog penganut pas adalah blog murahan kelas ketiga dalam dunia penulisan..lebih baik sembahyang hajat, tahajjud dan qiamullail lg bagus la bai..terlalu byk cacat cela dlm kes ni namun disebabkan hakim dibayar dan kita semua tahu reputasi mahkamah kanggaroo malaysia..kita semua tahu hanya akan ada satu pemenang dan buat masa ini bukan DSAI..

penganut UMNO fitnah untuk hidup

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 5:01 PM delete

the stranger mangkuk-hayun...

Tiga pakar DNA yg paling di takuti tok Najib iaitu Dr. Brian McDonald dari Sydney, Australia, pakar forensik, Dr. C Damodaran dari Chennai, India dan Dr. David Wells dari Melbourne Australia.

Dr Mc Donald adalah seorang ahli patologi dari Universiti Western Australia dan pengarah DNA Consults.

Dr Damodaran pula mempunyai 28 tahun pengalaman dalam bidang forensik di samping 36 tahun pengalaman dalam bio-kimia, toksilogi dan forensik.

Pihak pembelaan memerlukan pelbagai dokumen dan bahan untuk diteliti pakar forensik Australia Prof Madya David Lawrence Noel Wells , yang telah diambil sebagai pemerhati oleh pasukan Anwar, sebelum pemeriksaan balas ke atas saksi kedua, pakar bedah Hospital Kuala Lumpur (HKL) Dr Mohd Razali Ibrahim.

Namun hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah menolak permohonan Anwar bagi mendapatkan dokumen-dokumen itu dan memutuskan bahawa tidak ada peruntukan dan asas undang-undang bagi membekalkan dokumen-dokumen itu kepada pihak pembelaan.

..Hakim dh goyang takut sakit kepala pikir skrip baru. HAKIM TAKUT PADA CABARAN.

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 7:05 PM delete

Hakim tu bukan org bodoh tetapi terpaksa buat keja bodoh tu demi terpaksa ikut skrip yg telah d atur. Hakim tu trpaksa rela dicop Hakim Bodoh kerana nk mmpertahankn imbuhan bulanan dan kenaikan pangkat yg mnjadi impian.. Hai laa hakim... hakim... masih tak mengambil iktibar ke ats apa yg tlh brlaku k ats mukhtar dugong, augustine paul dan yg seangkatan dgnya.... ada pulak si badut badut yg tongong tak dak akal menyokong pulak tuuuu.....

Reply
avatar
KuroShogun
August 22, 2011 at 7:53 PM delete

Don't worry my friends, justice will prevail and Anwar as a warrior of justice will win against the legion of satans. JANGAN BIARKAN SYAITAN BERMAHARAJALELA DALAM PROSES KEADILAN MALAYSIA.

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 8:17 PM delete

Ramai pulak macai UMPORNO berhujah badut dalam kolum komentar ni ;-).. hujah tak pernah kukuh... bila pro pembangkang bagi hujah meyakinkan, badut UMPORNO cuba pulak spin isu yang sama.. bukan nak bentas hujah propembangkang dengan hujah yang kuat!! nampak lebih mencacai macam budak terencat akal.. sori bro cacai UMPORNO.. lu punya hujah dah basi.. banyak dalam blog macai umporno!!

Reply
avatar
August 22, 2011 at 9:50 PM delete

aku nk try komen la,
tp, ikot logik la kn...
si saiful tue, bnyk pic dgn menteri2,sape jer yg bleh take pic with them laa.. cal dgn polis negara, time diliwat, ikot logik lg kn,... Dia sanggup angkat sumpah.. Kalo dia b`dusta, x tau la, ape azab yg diterima.. Dunia2... bg aku, cam cite hindunstan gak, hero akan menang, kalo dia BENAR>>>.... :-)

Reply
avatar
August 22, 2011 at 11:16 PM delete

uhhhhh dari komen komen penyokong anwar NISFU ibrahim nampaknya anwar ada banyak alibi . siap dengan pakar patologi luar negara lagi . tapi kenapa pilih bagi keterangan dari kandang tertuduh ??? yerlah play safe sebab pendakwa tak boleh soal balas . kaalu tak banyak lagi benda benda yang terbongkar kan ?? tu pasal lah karpal singh mintak perbicaraan tertutup . orang yang meliwat mintak perbicaraan tertutup !!!! ...hahahhahah .... anwar NISFU ibrahim ni memang liabiliti terbesar pakatan rakyat . cepat cepatlah tukar ketua pembangkang sebelum dikuburkan oleh rakyat .

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 11:47 PM delete

pertama sb anwar beri keterangan dari kandang tertuduh ialah ienya utk meletak posisi hakim iaitu hny hakim sorg saje yg dipertanggungjwb kan apa apa keputusan nanti. kita tidak boleh kata hakim dipengaruhi oleh peguam negara dan peguam bela krn semua kenyataan anwar hny hakim saje yg boleh pertimbangkan tanpa fakta balas dr peguambela

kedua ini krn anwar tidak dibenarkan memiliki dokumen dan lapuran. sekiranya diberi keterangan saksi anwar memberi keterangan membabi buta tanpa tahu apa kah tuduhan tersebut ada bukti dan ini akan membuat peguambela ambil kesempatan keatas apa juga keterangan yg diberi anwar.

nak bongkar ke benda .. peguambela terkejut anwar bg keterangan dr kandang tertuduh. skip dah lari. kalau kandang saksi tak guna sb saksi kena ganggu dan diberi imej buruk dlm akhbar.. skg padan muka peguambela..

dulu hakim hny ambil kata kata budak sontot tu tanpa ambil kira kata kata saksi anwar dan anwar.
skg hakim kena ambil kata kata anwar sahaja tanpa soal balas. Jd diantara seorg pemimpin dan seorg tukang buat kopi yg manakah hakim akan percaya. dan yg mana kah rakyat akan percaya.

Reply
avatar
Anonymous
August 22, 2011 at 11:52 PM delete

skg peguambela binggung sb kena soal budak sontot tu .. soalan yg mengesahkan atau tidak bergantung pada jawapan dlm soal jawab dgn anwar tp peguambela tak de jawapan dr anwar so camane nak soal budak sontot tu ??

tujuan perbicaraan tertutup supaya tv3 dan utusan meloya tak leh buat cite exclusive lg.. tak leh nak interview budak sontot tu .. tak leh buat andaian mengenai kes ini sbb perbicaraan tertutup..

Reply
avatar
BOMBO
August 23, 2011 at 12:55 AM delete

penganutPAS,kau soal diri sendiri kenapa aku bodo sangat...sebab tu tak dipilih jd pemimpin,kau hanya layak tarap pencacai munafik umno

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 7:32 AM delete

penganut pas ni walau pun bodoh terpaksa menyalak sebab kalau tak menyalak umno tak kasi duit...dah dekat raya ni, nanti mati pulak anak bini kebuluran.

Reply
avatar
August 23, 2011 at 8:40 AM delete

Wei badut rakyat,
Perangai you semacam Rosmah Mansor yang beza ialah batang dan lubang, sumpah apa, Badut you ingat you tak main pompuan ke? Rosmah pun kahwin 3 kali ohh, main lelaki taktau berapa banyak?
Itu Saiful sumpah??????, Umur 21 tahun pun tak boleh lawan dengan orang tua 60 tahun dengan sakit tulang belakang, kalau berita ini di luar negeri, orang gelak ooooi, 21 umur kena liwat orang tua, hantu pun tak percaya.

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 9:17 AM delete

Anonymous August 22, 2011 3:34 PM
Tolong sabar Jgn mencarut


Anonymous August 22, 2011 3:46 PM
Sejak bila kamu jadi doctor tau pulak xder tusukan eeee gelimatmatmat

AntiAPCO August 22, 2011 4:02 PM
Alah jgn pusing la deii….. takut sgt nk sumpah knp yer…..dolu2 org tu pernah gak sumpah masa kes 1 sumpah buat mase ceramah kat johor ko try tanya zul kulim


Anonymous August 22, 2011 4:06 PM
Apa kamu merapu nih deiii….semua tau la pasal tu jgn nak mengarut laaa…..(PenganutPAS dh jwp 4.22pm)


Anonymous August 22, 2011 4:09 PM
Kamu rasa kamulah yg selayaknya bina mahkamah dan undang2 kamu sndri lps ni yer….sbb tiada siapa yg kamu percaya kecuali kamu percaya dgn apa yg kamu percaya shj


Anonymous August 22, 2011 4:44 PM
Doakan lah kesejahteraan muslimin muslimat agar terhindar daripada dakyah musuh2 Islam yg menyebar ajaran agama selain Islam


Anonymous August 22, 2011 11:47 PM
Jwpnyer rakyat percaya yg anwar tak berani angkat sumpah kat kandang saksilah

Reply
avatar
jemaah pasentren
August 23, 2011 at 9:59 AM delete

kita lihat saja kalau benda ini suatu fitnah kita tggu sajalah di mahkamah allah kelak sbb kalau nak berhujah atas kata2 yang keluar dari mulut org yang tiada ketika waktu benda itu terjadi .situ dah jadi satu kelemahannya dan dalam bab bersumpah ada banyak kategorinya dalam islam jangan kita lihat org itu bersumpah tapi berdusta , akhir zaman banyak manusia bersumpah laknat tapi tak tahu pengertian apa itu sumpah dalam islam .ingat dunia sementara saja yang pasti kehidupan akhirat kekal abadi selamanya .

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 10:27 AM delete

maaflah kekawan yg serang anuar...korang cermin dulu diri korang sebelum nak kata orang lain melakukan dosa...dosa memfitnah ni besar dosanya..lebih teruk dari pembunuhan...nanti korang susah kat akhirat nak minta ampun kat anuar..ingatlah dosa pada sesama manusia allah tak dapat ampunkan sebelum tua yg terinaya maafkan...Aku tetap sokong anuar...

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 10:29 AM delete

jom kita sama beramai-2 doakan kesejahteraan anuar...amain!!!

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 10:36 AM delete

berdoa juga utk mohon petunjuk dan kebenaran .....mudah2an semua akan tahu siapa anuar sbnrnya

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 12:22 PM delete

anon 9:17 AM

tiada tusukan

dr lapuran doktor yg pertama sekali mengatakan tak de kesan tusukan. kesan tahi keras sb tak berak 3 hari ada la.

Sumpah

kes 1 sumpah tlh dibuat kena jgk pegi mahk masuk jgk penjara Jd apa faedah kalau buat sumpah kes 2.

DNA / Koyakan

semua tahu pasal dna di letak ke sb dna boleh diambil dr kulit peluh dan dna ini lah diletakan di stor kunyit sifol tu. mmg semua org dah tahu cuma kau dgn si anutpas je yg tak nak terima hakikat.

betul ke liwat tak de tusukan .. dr yg aku faham kata anutpas 4:22 PM mcm tu lah.. knapae pulak sampai nak teropog dlm stor tu .. lain kali kes liwat tak payah doktor periksa terus pergi makmal ambil dna..


Nahkamah / Undang2 sendiri

saya setuju kes anwar ini hakimnya ialah anon 4:09 PM. Sbg hakim dia akan ketuk meja dan kes di buang. Tlg recomend kan leh?

Doa

suka hati dia lah dia yg berdoa. Dia ada permintaan dia sendiri yg dia nak dr Allah. Kau lah pandai pandai suruh dia doakanlah..

Kandang Saksi

Sumpah - kes Norza saksi pun boleh pusing cakap. Tu pun bersumpah tu. Kes bunuh 30 thn lalu Subang Jaya saksi tukar keterangan dlm mahkamah. tu bersumpah tu. kes baginda/ummi pun bersumpah. Yg punya badann diri tak nak bersumpah dah laa .. tak de salahnya tak bersumpah kalau ada bukti kemukan kan lah..

kandang saksi makan masa pjg sbb senarai saksi panjang. ini akan memakan masa termasuk yg liat nak jd saksi. Kandang tertuduh cepat kes selesai jd sape yg nak tangguhkan kes skg ???

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 12:31 PM delete

anon 9:17 AM terbukti rakyat memilih anwar . statement kau rakyat percaya anwar tak berani belum terbukti.

rakyat fikir sipoltut tu kes berjalan 3 tahun masih macho lg.. kalau dia seorg dan dipinggirkan mana boleh macho mcm tu dlm tv3

mat salleh jd mangsa liwat pun tak berani tunjuk muka dlm tv - rujuk discovery kisah dlm penjara diliwat oleh penghuni penjara.

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 2:12 PM delete

Lagi umat islam solat hajat tunjuk kebenaran lagi banyak pula citer anwar ni itu pun x leh fikir ke hadi kata video itu besi tapi bila org buat kartun quote hadi punya kata2 tu dorang spin pulak hina islam...aduh org2 mcm ni guna ugama untuk kepentingan dorang lah mana ada org kena rogol dapat cari saksi guna otok lah hooi bodoh punya org, kena lah cari2 bukti2 spt DNA lah cap cari lah dan lain2. Hari ini punya berita Dr. Osman mengaku dia sangat takut sebab kena paksa buat surat sumpah oleh org2 anwar. Kalau mcm ini punya org jadi PM manyak takut lahm macam2 boleh jadi jual negara, bangsa ugama pun boleh buat..aku bangun dari kubur pun x kan undi ini anwar, sb dia sorang huru hara negara di buat nya habis maruah islam dan melayu tergadai kerana mahu bela dia cissss.....................................itu lah abdullah bawa dia kuar buat apa sudah aman2 sekejap jadi huru hara lagi.

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 3:13 PM delete

yang dok buat hura hara di malaysia ni dirancang oleh pemimpin2 umno dan di laksanakan oleh barua2 murahan umno, otak lembu.

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 3:15 PM delete

anon 12.22pm
kamu cerita apa nih dik....dah di bagi tau yg kat dlm tu air mani nak pusing2 lagi knp nih aduhhh

wahai anon 12.22pm Doakan lah kesejahteraan muslimin muslimat agar terhindar daripada dakyah musuh2 Islam yg menyebar ajaran agama selain Islam dan juga diberi petunjuk dan kebenaran agar kes jejaka pujaan kamu itu dpt membuka pintu kebenaran yg jelas kpd umum dan penyokongnya khasnya.


dan anon 12.31pm
ini petikan kata2mu "rakyat fikir sipoltut tu kes berjalan 3 tahun masih macho lg.. kalau dia seorg dan dipinggirkan mana boleh macho mcm tu dlm tv3"

igtkah kamu dulo2 ada cerita mcm2 pasal dia yg dikatakan sakitlah, kencing berdarahlah dan ntahapapantahlah...tup2 sihat walafiat....jadi anda pikir2kan lah yer

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 4:43 PM delete

hakim ni hidup dop lame pon, paling lama 5 tahun, dia tak sempat nk enjoy dengan duit rasuah tu.. mampus la puak2 yg menyokong kezaliman ni.

Reply
avatar
August 23, 2011 at 10:57 PM delete

hakim pulak dituduh rasuah tanpa sebarang bukti . pi ah mengadu kat SPRM . kesian hakim tu dia kena bagi makan anak bini ...berhujah tu kena guna gak akal yang allah bagi ..

Reply
avatar
Anonymous
August 24, 2011 at 8:50 AM delete

Penganutpas bangang!!
Ini zaman IT lah oooi! apa yg dicakap dlm mahkamah semua dpt di baca oleh rakyat. Dah kalau terang2 hakim berat sebelah buat keputusan bodoh, maka tak salah kalau rakyat syak yg hakim di sogok najib.sprm lebih2 lagi lah...dah lupa kah kes TBH, Sabrani? hang ni jenis melayu cepat lupa kot. Sebab2 ini lah umno perlu dihumban kelubang najis!!!

Reply
avatar
Anonymous
August 24, 2011 at 10:40 PM delete

Bangang sangat la lu penganut PAS..tgk.SHITFOOL dok bersumpah sangat...apa dah jadi pada dia?..tanda hitam pun dh makin hilang..isk2x..itu baru skit tue petunjuk..igt akhirat sama bro..

Reply
avatar
Anonymous
August 24, 2011 at 10:57 PM delete

Bongok la UmporNo nih!!..bagus buat perbicaraan tertutup..dapat tv3..utuseks..dorg spin 3600 darjah..yg bangang2x nie..terngaga2baca dan percaya..Dr Osman org pertama yg SHITFOOL jumpa..dah cakap x ada kesan koyakan..dan kesan tusukan??..still x puas hati lagi??yg kelakar tue jumpa DNA Anwar dalam lobang si SHITFOOL..haha...sapa yg p korek jumpa tue??...korang nampak ker..betul ke DNA tue dari lobang si SHITFOOL?..lagipun ini kes high profile..nak tutup badut2 yg atas..yg terlalu takut...semua agensi dorang dah pegang...baik mahkamah, polis.
perubatan...semua ana yg punya..so pencacai2x umporno nie..memeriahkan lagi suasana...yg pasti dorang langsung x ada niat mencari keadilan...sbb dorang tahu..kuasa ada ditangan dorang..tapi sbb terlalu seronok dan yakin lah..dorang lalai..dan terlepas 4 negeri dari tangan dorang..haha..siapa sangka???..rakyat dah makin menyampah dengan UMporno nie sebenarnya...itu yg buatkan dorang betul2x nightmare....

Reply
avatar
Anonymous
August 25, 2011 at 9:34 AM delete

Anonymous 10:40 PM

aku rasa petunjuk yg makin jelas lps sumpah tu adalah.....terbogkar kes jejaka pujaan kamu dgn chinadoll, tipu masa 16sept, sampai ke sedah xder omega tue dll

Reply
avatar
Anonymous
August 26, 2011 at 12:44 AM delete

Anymous 9:34..

aku rasa umPORNO fitnah x habis2..??video seks tue anothr fitnah lagi utk anwar..korang ni bangsa yg bangsat yg suka dalam hal2x kotor nie (alahai..pengikut dan pengangkut najis rupanya)..hang jgn dok fitnah..gambar pun blur..x nampak muka dengan jelas..kata zaman IT..x kan la bongok sangat guna kamera lgsg x canggih..ker terlalu cangih sampai blur??..lalala..bawak2x la bertobat weii...

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive