Siapa punya kerja ni??




Gambar diatas adalah gambar asal ketika Najib dan Rosmah Mansor menghadap Ratu Elizabeth II di Istana Buckingham sebelum mengadakan pertemuan dua hala dengan Perdana Menteri David Cameron di No 10, Downing Street.

Cantik saja kan warna kuning baju Ratu Elizabeth II tu.. tapi malam ini baju tersebut telah bertukar.. siapa punya kerja entahlah… tengoklah kat bawah..



I just want to warn you that this doctored photograph is circulating on the Internet. This photograph is not real. The BERSIH logo has been superimposed on the photograph. The real un-doctored photograph is below it. I trust you will not be fooled by this doctored photograph.




aku jumpa di Malaysia Today

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

13 comments

comments
July 15, 2011 at 10:06 PM delete

kah kah kah kah.. lawak siol...!!!

Reply
avatar
July 15, 2011 at 11:04 PM delete

hahahahha....umno dah jd bahan ketawa rakyat malaysia...hahahhahaha

Reply
avatar
Anonymous
July 15, 2011 at 11:51 PM delete

nak tgk papagoma nk putaq camna plak kah kah kah

Reply
avatar
Anak kg pertama
July 16, 2011 at 12:42 AM delete

Gengs of PR le punya kerja..tanya diri sendiri le..hahahaha...tahi sendir pun tak kenal..

Reply
avatar
July 16, 2011 at 1:43 AM delete

Belari najib balik hotel kena demam kuning, maharaja lawak pun x leh chalange ni

Reply
avatar
Anonymous
July 16, 2011 at 7:02 AM delete

anak kg pertama jgn marah yaaa....nanti kena jualllllll, Aku yakin sebelum Najib nak datang menghadap Ratu Elizabeth 11 niiiii, Permaisuri dah bg arahan pd tukang jahit peribadinya ...suruh cepat2 jahit baju baru.....tapi warna kuning.....hihihihihihi Betul2 lawak macam cerita Allahyarham P. Ramlee le pulak.....kesian Najib....itulah Allah swt maha berkuasa....

Reply
avatar
July 16, 2011 at 7:52 AM delete

bole masukkan blog hambe dalam list blog tuan? mekasih....

http://ibnmustaffa.blogspot.com/

Reply
avatar
July 16, 2011 at 1:01 PM delete

hahahahaha,sape le ngade2 wat photoshop ni??elok da ori gamba kat ats jd x ori plak yg bwh ni,waahahaha

1.Tengkorak Kristal(Foto)
2.3 Anak Kucing Bermain Turntable(Video)
3.Pelangi Di Bulan

Reply
avatar
Anonymous
July 16, 2011 at 2:02 PM delete

sebenarnya yg nampak perkataan BERSIH pd baju Ratu Elizabeth tu ialah Najib sorg je...

krn terkejut dia pun tanya pencacai... 'hang nampak tak.. ada tulis BERSIH..' maka di jwb .. pencacai.' dah warna pun kuning... '

Reply
avatar
Anonymous
July 16, 2011 at 2:46 PM delete

Ko orang tak prasan kah suasan kat gambar tu . Macam biasa biasa aja QE tu........

Sebelum ni diakata ' siapa pun datang kat rumah aku tengah masak ni, laki aku kat luar main2 sama anjing, pun tak nampak pulak najib datang kat sini.

Reply
avatar
Anonymous
July 16, 2011 at 4:36 PM delete

Ratu Elizabeth tuuuuuu senyum sinis tengok Najib.....tapi Najib maluuuuuunya aku.....nanti leeee aku balik kat Malaysia.....siap korang....hihihihi alahaiiiiii Najib

Reply
avatar
hamba lalu
July 22, 2011 at 1:02 AM delete

hilang kote najib....

tobat aku tak pegi uk lagi

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive