Ramainya sambut Najib.. err.. budak-budak PLKN la.. (Video Inside)



Najib dan rombongannya telah menaiki kereta api laju Express Rail Link, dari Putrajaya menuju ke stesen KL Sentral bagi mengedarkan bendera Jalur Gemilang menjelang sambutan hari kebangsaan pada 31 Ogos ini dan ketibaannya pada 2.10 petang dikatakan disambut 1,000 orang yang menunggu sejak 11 pagi.


Gambar diatas adalah sekeping gambar yang membuktikan Najib masih mempunyai sokongon yang kuat dari Rakyat Malaysia… tapi jika diperhatikan betul-betul yang menjadikannya ramai adalah Pelatih PLKN . lebih ramai kelihatan diawal rakaman video di bawah..

Demi menggembirakan Najib, pelatih-pelatih PLKN telah diangkut dan dibariskan bagi menyambut ketibaannya disepanjang laluan untuk beliau merasmikan kempen Kibarkan Jalur Gemilang di KL Sentral..


OBJEKTIF PLKN

Program Khidmat Negara akan dilaksanakan bagi mencapai objektif yang telah digariskan seperti berikut:

1.Meningkatkan semangat patriotisme di kalangan generasi muda.
2.Memupuk perpaduan kaum serta integrasi nasional.
3.Membentuk perwatakan positif menerusi nilai-nilai murni.
4.Menyemarakkan semangat kesukarelaan.
5.Melahirkan generasi muda yang lebih cergas,cerdas dan penuh keyakinan diri.

Tak ada pun dikatakan Program Khidmat Negara akan dilatih untuk menyambut kenamaan..

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

14 comments

comments
Anonymous
July 27, 2011 at 9:51 PM delete

PLKN = PUKIMAK LU NAJIB

Reply
avatar
July 27, 2011 at 10:49 PM delete

disebabkan oleh hanya budak PLKN jer yang menyambut najib . aku cadangkan najib berhenti jadi perdana menteri . apa kata kita lantik LIM KIT SIANG dari DAP yang jadi perdana menteri . tentu sambutan amat meriah.a

Reply
avatar
Anonymous
July 27, 2011 at 11:56 PM delete

disambut 1003 org... 3 org tsbt ialah joe botak, penganutpas dan nurul ijjah..

Reply
avatar
Anonymous
July 27, 2011 at 11:59 PM delete

njib nak berhenti bg kit siang jd pm.. jgn mimpi lah ... anwar nak jd pm pun dia tak nak berhenti ...inikan pulak kit siang...


test njib samada dia nak tak berhenti kalau muhyuddin yg ganti dia skg...

Reply
avatar
Anonymous
July 28, 2011 at 12:01 AM delete

mmg sah .. org yg berpakaian seragam akan di pergunakan ...

Reply
avatar
Anonymous
July 28, 2011 at 12:05 AM delete

kira ok lg guna budak budak plkn..

jgn guna kan anak anak permata sudah laa...

Reply
avatar
Anonymous
July 28, 2011 at 12:10 AM delete

dlm plkn dilatih menghadapi rintangan.. guna senjata...

bila dimenafaatkan .. hny utk sambut pm dgn bendera...

sabar lah wahai anak anak bangsa ku..

Reply
avatar
Anonymous
July 28, 2011 at 8:39 AM delete

Woit sibodoh penganutpas,

Mana boleh lantik2....mesti ada undang2....bertanding dulu dalam pilihanraya...penganutpas lu memang cibai.....

Reply
avatar
Anonymous
July 28, 2011 at 10:06 AM delete

kesian najib, dulu kat kelantan pun mcm tu, kakitangan kerajaan kena paksa baru g....
aduhai.... lawak benar

Reply
avatar
Anonymous
July 28, 2011 at 11:05 AM delete

najib.............diam lah!!!

Reply
avatar
azmi
July 28, 2011 at 11:35 AM delete

itu biasa lah peminpim umnogok laknatullah kalau nak buat bayar anak bangsa sendiri jadi kambing hitam se olah dapat sambutan hangat ... media main peranan tapi rakyat menolak dalam erti kata yang sebenar .. malu lah buat umnogok kata rakyat menerimanya hakikatnya memang dasar bodohkan bangsa sendiri !

Reply
avatar
Anonymous
July 28, 2011 at 1:17 PM delete

bukan nak komen plkn yg kene g tggu PM smp...

cara org nak bg surat tu mmg xbtlla..
mane2 pemimpin pun, pengawal peribadi akan buat pe sj bg menghalang dr mendekati org yg dia jg tu

Reply
avatar
Anonymous
July 28, 2011 at 8:39 PM delete

anon 1:17 tp rasanya yg tangkap bukan pengawal pbadi... yg tangkap polis.. janib belum smp lg tuu heehh..

bg kat pej pun yg terima setiausaha politik.. pm masih kata dia belum terima ... dan paling teruk kata saya tak tahu..

wlaupun tak dpt serahkan pd pm .. bermakna pm tahu apa yg dimtk oleh mereka .. dia tahu isu apa yg perlu dia sendiri yg selesaikan

Reply
avatar
Anonymous
July 28, 2011 at 11:39 PM delete

Dai hangpa semua bengang ke? Bagi lah Najib syiok sendiri bagi dia ingat dia dpt sambutan hangat.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive