Najib di Port Dickson, Ribut Melanda.. Suratan, Kebetulan atau BALA?


Kebanyakan media cetak terutamanya yang ditunggangi UMNO hanya melaporkan berita ini ketika Najib berada di Teluk Kemang, Port Dickson, Negeri Sembilan..

Antara laporan media tentang Najib ketika berada di Port Dickson itu ialah..


TELUK KEMANG 30 Julai - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Perbarisan Tamat Latihan Perdana membabitkan dua pasukan keselamatan iaitu tentera dan polis buat julung- julung kalinya telah memahat satu sejarah penting dalam bidang keselamatan negara.

Turut hadir Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan; Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi; Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein; Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Mohd. Sidek Hassan; Panglima Angkatan Tentera, Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd. Zin dan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar. – Lidah Rasmi UMNO

Dan juga ini..

TELUK KEMANG 30 Julai - Lebih 20,000 orang menyaksikan majlis bersejarah Perbarisan Tamat Latihan Perdana Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dan Polis Diraja Malaysia (PDRM) Siri 1/2011 di Pusat Latihan Asas Tentera Darat (Pusasda) di sini hari ini.

Acara yang buat pertama kali diadakan itu membabitkan 984 pelatih konstabel polis dan 2,107 perajurit muda termasuk 194 anggota wanita di bawah Strategi Lautan Biru Kebangsaan (NBOS).

Seramai 17 pegawai dan 45 anggota ATM serta tujuh pegawai kanan dan 18 anggota PDRM turut menjayakan perbarisan tamat latihan itu yang diketuai secara bersama oleh Mejar Rosman Mohd. Noh dari ATM dan Deputi Supritendan Douglas Nyeging Taong dari PDRM.

Tetapi.. kenapa tiada (mungkin aku tak jumpa) yang melaporkan tentang kejadian ribut yang melanda ketika Najib dan Rosmah berada di sana, Ribut telah melanda setelah Najib habis memberikan ucapan.

Dalam kejadian dua telah dilaporkan terbunuh didalam keretan kera dihempap pokok besar yang tumbang.Seorang bayi juga telah diterbangkan angin tetapi terselamat..

Apakah kejadian yang berlaku ini Suratan, Kebetulan atau BALA yang diturunkan Allah sebagai peringatan buat kita semua agar jangan bersekongkol dengan pemerintah yang zalim???

“Tiada suatu bencana pun yang menimpa di bumi dan pada dirimu sendiri melainkan telah tertulis dalam kitab (Lauhul Mahfuzh) sebelum Kami menciptakannya. Sesungguhnya yang demikian itu adalah mudah bagi Allah.” (QS. al-Hadid : 22)









Lagi gambar dan lebih banyak maklumat sila lihat di (SINI)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

13 comments

comments
Anonymous
July 31, 2011 at 2:40 PM delete

Najib disumpah menjejakkan kaki dibumi Port Dickson kerana perbuatan durjana dan mungkar beliau suatu masa dahulu.

Najib/Rosmah pasangan yg zalim dan mungkar.

Reply
avatar
July 31, 2011 at 3:21 PM delete

ITU SEMUA SENDIRI MAU INGAT LAHHHHH

Reply
avatar
Anonymous
July 31, 2011 at 4:36 PM delete

Angin pun brsama PR skrg ni.

Reply
avatar
Mat Indera junior
July 31, 2011 at 5:20 PM delete

Idea najib ni ada niat tak baik untuk negara...mungkin kawalan ke atas tentera nak diambil dari AGONG dan dia mahu mengawal tentera. Selamat kalau tentera dan polis BN yang kawal....kalau kalah nanti dalam PRU 13 boleh guna tentera untuk rampas kuasa......Jenderal tentera fikirlah sikit...jangan jadi bodoh...kami tau yang jenderal pun banyak rasuahnya...

Reply
avatar
Anonymous
July 31, 2011 at 6:58 PM delete

Selamat Brpuasa kpd anaksungaiderhaka. Teruskn menyampai berita terkini & sensasi.

Reply
avatar
Anonymous
July 31, 2011 at 9:40 PM delete

petunujuk bgaimana kah yg kita ingin kan ... tidak kah ini pelik dan amat dahsyat .. kpd warga pd tentu ketika itu anda merasa ketakutan dan memohon perlindungan dan ampun dr allah ...

tp bg mereka ini adalah kebetulan .. ya ! kalau kebetulan tny pd diri kita kenpa kita amat takut dan mohon perlindungan dr allah dgn rayuan yg luar biasa...

seolah olah kita tak berjanji akan taat kpd Nya ...

Reply
avatar
Anonymous
July 31, 2011 at 9:50 PM delete

petunjuk bhw pemimpin ini perlu ditukarkan ...

kalau tidak lebih dahsat lg ...

Reply
avatar
Batu Nisan(BN)
July 31, 2011 at 11:28 PM delete

selamat menunaikan ibadah puasa,kepada semua rakan2 yg selalu kunjungi blog ASD,agar perjuangan kita menyingkirkan puak2 kurap umnoberok yg masih kesesakan nafas hendak meneruskan matlamat mereka merampas hak rakyat tidak tercapai...

Reply
avatar
Anonymous
August 1, 2011 at 12:32 AM delete

kan najib baru lps jumpa dgn Pope Benedict Paderi teragong kristian nape tak p jumpa Ulama yg Muqarabbin utk dptkan doa nya mungkin najib ke sana minta doa restu dari Pope kot krn pilihan raya nak dekat dah kalau betul habis lah lingkup nanti bukan sj dia tp juga rakyat di bwh pemerintahan nya.

Reply
avatar
August 1, 2011 at 9:21 AM delete

ada keluar kat buletin tv3suku semalam tapi tv3 pndai cover.cakap benda ni kat n9,tak cakap kat mana.aku pon ta sangka dekat je dengan tempat najib bagi ucapan.kesian ko najib oii

1.Koleksi Gambar Bersemuka Dengan Haiwan Daripada Stefano Unterthiner(7 Gambar)
2.Monyet Menyusukan Anak Harimau(Video)
3.Robot Pony Mengeluarkan Api(Video)

Reply
avatar
Anonymous
August 10, 2011 at 5:30 AM delete

Port Dickson ..... cam biasa dengar seketika dulu ....hahahahaha

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 1:45 PM delete

klu nak datang bala, dah lama dah, waktu anwar meliwat dan balun china doll pun dah patut datang. tapi Jangan mudah buat kesimpulan, you ingat Allah nak dengar keluhan puak PR yang bodoh dan pembohong tuh.

Reply
avatar
Anonymous
September 18, 2011 at 8:54 PM delete

Masa open haouse datuk rauf di Ukay Perdana baru2 ni...banyak la banner "Selamat Datang Najib"..hujan lebat serta ribut,....emmm...pk pk lah...

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive