Mat Sabu dilanggar Pajero atau Waja? Jawapan buat Pencacai UMNO...


Sabtu lalu apabila aku menyiarkan Rakaman Video Penuh, Mat Sabu dilanggar Polis yang boleh di lihat di (SINI), ada pencacai UMNO yang mendakwa dalam report Mat Sabu telah mendakwa beliau telah dilanggar oleh Jip Polis, sekarang beliau mendakwa di langgar oleh Waja Polis pula..

Aku tak tahu dari mana pencacai itu melihat Laporan Polis yang telah dibuat oleh Mat Sabu itu..


Samada Mat Sabu telah dilanggar oleh Kereta Kebal, Land Rover atau Pajero mahupun Waja pihak Polis.. perkara utamanya ialah Mat Sabu telah dilanggar oleh pihak Polis..

Laporan Polis dibawah membuktikan apa yang tertera di dalam Video adalah selari dengan apa yang dilaporkan kepada Polis..

Laporan yang dibuat oleh pada 14 Julai 2011 secara jelas bertulis bahawa beliau telah dirempuh oleh kereta Waja Polis pada 9 Julai 2011 bukan Kereta Kebal, Pajero, Land Rover, Kapal Terbang mahupun Helikopter tapi beliau dirempuh oleh Waja pihak Polis..

From Report Bang Mat


Sila lihat Video kenyataan Mat Sabu mengenai apa yang melanggarnya semasa Sidang Media di Pejabat SUHAKAM bertarikh 13hb. Julai, 2011 di (Perisik Rakyat)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

11 comments

comments
July 24, 2011 at 10:30 PM delete

Ayat "Mohamad Sabu tidak dilanggar jip polis" , antara alasan BN untuk menafikan Mohamad Sabu dilanggar.

Smartphone : Risiko "privasi" pengguna terdedah.

Koleksi Video Seks Ustazah?
.

Reply
avatar
umnosokmo
July 24, 2011 at 10:46 PM delete

Hang telupa le.. mat sabu di langgar oleh kapal selam.. eh..ssalah le.. mat sabu kena langgar dengan kereta lembu.. eh..ssalah le.. mat sabu kena langgar dengan kak normah.. ni baru betul.. he..he..

Reply
avatar
Anak kg pertama
July 24, 2011 at 11:31 PM delete

Mat Sabun kena langgar ngan Land Rover la..aaaiikk silap pulak..kena langgar ngan kereta kebal la..aaiikkk silap lagi...kena langgar ngan keretapi laju le..alamak silap lagi...awat keja silap aje...

ASD!! Ceramah kat tapak Expo Seberang Jaya lepas BERSIH 2.0 hari tu..ASD ada pi dengar ke?..ada dengar ke apa Mat Sabun kata?..Mat Sabun nie nak kena sama ke?..repot lain..cerita lain... itulah bila berkawan ngan DSAI...kan Mat Sabun dah susah..DSAI lain le,dia cakap berbohong pun rakyat percaya juga..DSAI pandai kono le..tapi Mat Sabun tak pandai kono...pandai sondol aje..sekarang dah kantoi...ha..ha..ha..

Reply
avatar
Anonymous
July 24, 2011 at 11:54 PM delete

Haaa....cepat-cepat kita saman ratus2 juta, dua-dua pihak kena buat saman dan kalau menang pn berbaloi kan....

Reply
avatar
Anonymous
July 24, 2011 at 11:59 PM delete

apa nak buat kat msia ni bukan kita aje yg tak percaya pd lapuran polis.. pencacai pun tak percaya dgn lapuran polis ni .. sb kalau terang terang bukan waja yg langgar .. maka akta polis boleh di ambil krn membuat lapuran palsu ..


kalau yg langgar tu kapal selam ke .. kereta lembu ke .. kereta kebal ke... keretapi laju ke ... yg melanggar nya tetap polis sbb masa perhimpunan tu hny kenderaan polis je yg boleh masuk ...

Reply
avatar
Anonymous
July 25, 2011 at 7:36 AM delete

hanya kapal selam yg di dlm kuasa polis je yg boleh menyelam masuk ke kl..

hanya kereta lembu yg lembunya diberi makan polis je yg boleh masuk ke kl ..

hanya kereta kebal yg di dalam nya polis je yg boleh masuk ke kl..

hanya keretapi laju yg yg ada logo polis je yg boleh masuk kl..

Reply
avatar
Anonymous
July 25, 2011 at 9:02 AM delete

Mat najib sekejap rembat ziana zain, sekejap rembat model, sekejap rembat janda....sekejap Mah janda dirembat pemborong karpet, sekejap mah drembat Rahim tambi....mana satu betul?
Tolong sama2 perbetul........

Reply
avatar
Anonymous
July 25, 2011 at 9:25 AM delete

Yang betulnya, Najib akan dipecat Umno, kerajaan dan di dakwa dan disaman dimahkamah Malaysia, Prancis dan Mongolia

Reply
avatar
joe
July 25, 2011 at 1:29 PM delete

bang.. spin dan spin dan spin lagi bang... hahaha.. itu sajalah modal yang geng geng abg ada. kita putar dulu....

Reply
avatar
Anonymous
July 25, 2011 at 8:07 PM delete

joe ... kau dah muflis la...

Reply
avatar
Anonymous
August 16, 2011 at 10:11 AM delete

memang pembohong mat sabu ni...tengok tarikah laporan pada 14 jul 11, tapi kenyataan yg dibuat oleh media2 pembangkang pada 9. 10.11.12 dan 14 adalah berbeza dari laporan polis yang dibuat..nampak sangat nak spin...lidah biawak korang ni...

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive