EKSKLUSIF!! Video perarakan 60,000 Pemuda PATRIOT..



Saksikan!! Pemuda UMNO? berebut-rebut mendapatkan 'T' Shirt Patriot yang terpaksa diberikan secara percuma bagi meramaikan lagi peserta PATRIOT..


Di Kepalai oleh Ketua Pemuda UMNO, Perarakan Pemuda PATRIOT yang tidak terkira jumlahnya ini telah bermula dari Bukit Bintang.



Saksikan juga gambar-gambar yang dikatakan oleh Pencacai UMNO menyebabkan Cina-Cina DAP di Bukit Bintang bertempiaran lari bila melihat terlalu ramai yang turut berarak bersama PATRIOT di (SINI)

20 Comments

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

  1. KAH KAH KAH KAH..eh bila pecacai umporno nk komen?? tak sabaq ni KAH KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  2. ramai betul set PARROT....hahahaha

    ReplyDelete
  3. 60000 ke??mcm sket je..mcm xsmpai seribu je..bingai pnya PATRIOT..org wat perhimpunan bjuta2 org..depa pon kalot nk wat jgk..sampah tul b-end!!

    ReplyDelete
  4. Kah,kah, kah...haa ni nk komen lh...haha mane ada lg yg sokong umno ni...x ada pn...dh bubar kot...tinggal bekas-bekas je...kuburkan je lh bekas2 ahli umno pulak ni..biar x de bekas lg....menyusahkan je...

    ReplyDelete
  5. Sama2 melayu jangan la bergaduh..

    BERITA SENSASI BERSIH 2.0!!:
    MODEL TERBARU KERETA VIOS!!
    VIDEO PANAS BERSIH 2.0 DIDEDAHKAN!!

    ReplyDelete
  6. Prjuangn Umno utk duit & pangkat. Mana dia lagi pemuda Umno? Tak cukup fulus ke? Ali Rustam ckp pendekar silat dari negeri Melaka Darul Hawau nk turun menentang BERSIH. Tak nmpak pung.

    ReplyDelete
  7. Dalam Utusan Meloya hari.....lagilah menyampah nak baca......banyak yg coverline....dah terang lagi bersuluh....Utusan Meloya tak berani lapor yg benar....memang dasar pengecut...Aku nak gelak baca laporan Utusan Meloya.... Kebangkitan rakyat di luar negara x disiarkan...., keganasan polis terhadap orang awam....tiada pun.....Heiiiii Utusan Melayo ....hang boleh tipu orang kampung ...tapi bukan yg celik IT......

    ReplyDelete
  8. Ye lah tu UMNO kata BERSIH tu taik (Bershit). Taik apa yang sampai nak membersihkan taik pun pemuda terpaksa guna Patriot? Taik apa yang Polis terpaksa guna meriam air dan gas? Taik apa yang sampai kontijen2 Perkasa, pesilat dan pembuli dikerah untuk mnencucinya? Taik apa yang boleh membuatkan Najib pun tak jadi nak ke luar negara? Taik apa yang sampai KL pun jadi tanah haram?

    Aku tanya pencacai2 UMNO, Patriot apa yang lawan Taik? Polis, Perkasa, pesilat dan PM apa yang takut pada Taik ni? Satu dunia dah tau yang kerajaan Malaysia rupanya takut pada Taik!

    ReplyDelete
  9. kesian tengok orang2 umno ni, utusan meloya, TV 3 suku kempen utk mereka cekup kuat, satu malaysia ni depa yg punya,. Tapi seperti selalu, kalau tak ada konsert free, bagi duit, nasi bungkus free.....langsung tak dapat sambutan.

    ReplyDelete
  10. Pejuang silat lincah dianggarkan 200,000 yang hadir. Tetapi mereka ini ada ilmu ghaib. Jadi, orang tak dapat melihat mereka.....kah...kah..kah..kah
    Mahagaru jubuq omar din sikaki lembik.....

    ReplyDelete
  11. LAWAK PERKASA & PARROTJuly 10, 2011 at 11:20 AM

    KATAK NAK MAIN HUJAN...TAPI TAK DPT PERMIT POLIS...TERUS KENSEL, DUK UMAH SAHAJA HAHAHA

    ReplyDelete
  12. Kerana polis semua tersekat dan x dpt nk turun takoot..haha. Bila pulak polis ni nk di bubarkan...kalau x de polis kan lagi meriah, semua boleh bersuara, senanglah nak kuburkan semua org umno dan bekas2nye sekali...jahanam

    ReplyDelete
  13. Pemuda UMNO=PATRIOTaik, konon anti-BerShit/BerTaik ...... dengan puluhan ribu pemuda.... tp 300 orang saja nak lawn 50,0000 orang, terkicit lah engkau khairy....... kahkahkah...

    sebab tu, UMNO, jika tidak politik kotor,fitnah, lucah, rasuah, manipulasi spr.. berapa ekor yang nak sokong mereka..... sudah pasti Umno berkubur...... sebab tuuu UMNO beriya2 tak nak pilihanraya BERSIH... takut kalah..beb..........

    ReplyDelete
  14. Ala, mana ahli2 dia org berani nak join, itu pun nasib ada Lokman Adam yg dulu belajar dgn kita, beranilah sikit kalau tak lagi tak siapa yang berani nak turun berdemo, macam juga PERKOSA tu, cakap je berdegar2, memalukan jer

    ReplyDelete
  15. oiiiii ....oiiiiii....ooiiiii hang pa jgn lebih lebih dok kata kat penakan katak aku tu.....sian dia tau.....satu pasir mas....dok kutuk dia....hang pa tau.....aku dgr bilik ccu kat sepital dah dibuka semula utk dia......sian dia oiiiii.....sat gi mati tak pejam mata kut.....katak ong dah jd berudu ha ha ha....sia hang brahim katak oiiii.... ni aku dgq ada sorang lagi kutti nama omaq din gangster....tak padan ngan wilca......pon nak mengaum......

    ReplyDelete
  16. 300 orang je ke? aduhh kesianya napa bajet dah takde ke? Dah tak mampu nak tampung bas percuma untuk demo? nak bagi duit kopi kat budak-budak sekolah dan Mat Bangla?

    ReplyDelete
  17. alamak.... nape pemuda-pemuda U-know kulit tak serupa sawa matang....

    ReplyDelete
  18. Adoiiii...kalo setakat ni je pelaburan Khairy nak dpt tittle pak menteri..lupakan jerk laa...ni serupa gali lubang tanam sendiri ni...serupa kes Dato' Shabery yg nk berdebat ngan Anwar la...sampai berbuih mulut beb nk menegakkan benang yg basah..kesian aku tgk org yg kononnya nk jd hero tp sebaliknya mempertontonkan kepodohan diri sendiri...aku rasa kalo baju free pun xkan dorg sanggup berhimpun punya...paling kurang pun 2-3 ratus mesti dapat punya..gila ko...mana ada pencacai dorg nak buat keje free???bkn tu dh budaya dorg ke??...tp kelakar gak..Khairy kulit gelap..pakai baju warna merah..mcm bangla pun ada aku tgk..cabuutttttttttttt..!!

    ReplyDelete
  19. aku rasa FRU lagi ramai dari geng2 patriot ni..hahawat malu kampeni ja wei...

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda...dan sebarang komen yang tidak relevan dengan tajuk akan didelete...

Atas permintaan komen-komen yang menggunakan nama orang lain juga akan di delete.. harap maklum!!

Post a Comment

Previous Post Next Post