EKSKLUSIF!! Rakaman Video Penuh, Mat Sabu dilanggar Polis



PADA 9 Julai 2011, iaitu tarikh yang sama dakwaan Mat Sabu dilanggar kereta Polis sebelum ditahan, Portal The Malaysian Insider ada menyiarkan berita mengenai dakwaan tersebut, yang juga pada hari yang sama perhimpunan BERSIH 2.0 diadakan


Jelas, terang dan nyata, Portal The Malaysian Insider melaporkan bahawa Mat Sabu dilanggar dengan sebuah kereta Polis sebelum ditahan, diulangi dilanggar dengan KERETA POLIS sebelum ditahan. Sila rujuk sendiri berita ini, klik! [The Malaysian Insider].

Polis dengan yakin dan bangganya mengeluarkan video untuk membuktikan Mat Sabu menipu. Tapi malangnya video yang dikeluarkan oleh Polis, menguatkan lagi dakwaan bahawa Mat Sabu memang benar dilanggar oleh kereta Polis sebelum beliau ditahan 9 Julai lalu.

Bermula pada durasi ke 2:18 di dalam video yang dibentangkan oleh Polis, jelas sekali menunjukkan bahawa kereta Polis berada pada bahagian kanan jalan (lorong yang salah), sementara motorsikal yang ditunggangi Mat Sabu dilihat tumbang di hadapan kereta polis tersebut.



Apa yang melucukan, Polis memutar belitkan cerita untuk menegakkan benang yang basah dengan cara mengalihkan isu. Polis mendakwa Mat Sabu tidak dilanggar oleh pajero (Land Rover) Polis. Memanglah! Sebab mat Sabu dilanggar oleh kereta proton waja Polis. Saksikan video di bawah dengan mata kepala anda sendiri.

Video dari PDRM..


Video asal..



Kuang.. Kuang.. Kuang... BOHONG lah lagi...

Laporan Polis oleh Mat Sabu tentang apa yang melanggarnya, adakah ianya Pajero, Land Rover atau Waja sila lihat di (SINI)

Kenali juga dan ketahuilah kenapa dan mengapa tiada tindakan oleh pihak berkuasa terhadap Papagomo biarpun beliau diketahui menyiarkan dan menayangkan Video Lucah.. sila baca di SINI

Video diatas oleh Milo Suam

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

31 comments

comments
AnakPolis
July 23, 2011 at 12:48 AM delete

Kenapa polis suka berbohong ye.. Sengaja nak menipu rakyat.. Jangan2 apa yang polis buat ke atas musuh2 UMNOgok selama ni pun bohong belaka..

Reply
avatar
Anonymous
July 23, 2011 at 1:13 AM delete

Anak polis baik:

Mat Sabuhong sebenarnya telah terlebihawal jatuh bila penunggang amatur yang membawa beliau terjatuh akibat kepungan polis.

Itulah, upah MAT REMPIT LALOQ!

Reply
avatar
Anonymous
July 23, 2011 at 3:40 AM delete

polis claim tempat kejadian berlaku adalah di bulatan pusingan (roundabout), bermakna pajero polis dan 2 proton waja polis tersebut memang berniat untuk menyebabkan kemalangan keatas mat sabu kerana pajero dan 2 waja tersebut menongkah arus (lawan jam).

Reply
avatar
Anonymous
July 23, 2011 at 5:23 AM delete

Sebab apa POLIS suka berbohong kerana golongan niii mudah makan rasuah....Jangan bohong le kalau polis x makan rasuah....kalau Polis tak makan rasuah pun....ada tangan2 ghaib yg menghulurkan....jadi secara kesimpulannya memang Polis gemar makan rasuah....

Reply
avatar
July 23, 2011 at 6:04 AM delete

Mat Sabun kaki torak, hari tu dalam repot kata dilanggar jip polis etapi hari ni kata dilanggar kereta Waja pula....kah...kah...kah.....!!!

Reply
avatar
Anonymous
July 23, 2011 at 7:13 AM delete

kenapa baru sekarang polis keluarkan video nih???

klo betul polis tak bohong, sepatutnya dlm 24 jam after BERSIH 9 julai lagik dah dikeluarkan...

sah...sah...pembohongan yang sangat besar.....tahniah kepada siapa yang jadik anak polis...!!!!

berdoa la anda moga bapa anda bertaubat...termasuk la piem dan konco2nya....!!

Reply
avatar
Anonymous
July 23, 2011 at 10:17 AM delete

pemimpin umno dah pegang teloq polis, pasal tu polis terpaksa kerja keras nak cover kebodohan pemimpin umno menangani crisis ni. kalau polis benar2 bebas, kekalutan perhimpunan BERSIH ni tak jadi pun. Polis malaysia bijak, cuma bila di arah oleh pemimpin umno yg bodoh...mereka pun turut kelihatan bodoh.

Reply
avatar
July 23, 2011 at 11:05 AM delete

polis telah melanggar janji mereka iaitu amanah.jadi jangan salahkan rakyat kalau kata polis2 yg terlibat ni munafik

1.Jom Makan Sotong Hidup!(Video)
2.Air Terjun Mengalir Secara Songsang(Video)
3.Lukisan Hasil Dari Tembakan Paintball(Video)

Reply
avatar
Anonymous
July 23, 2011 at 11:59 AM delete

kejap kena langgar pajero/jip, kejap waja.. siapa yg pembohong n putar belit ni..

Reply
avatar
July 23, 2011 at 1:47 PM delete

Siapa kata mat Sabu dilanggar pajero Polis.. terang2 dia kata kereta waja Polis yg langgar... Dan dalam klip itu terang2 kereta polis berada di lorong yang salah iaitu sebelah kanan jalan.. Kereta yg terlibat adalah yang ketiga.. yang di depan iaitu pajero dan sebuah lg kereta waja tak terlibat.. Kebetulan ketika dilanggar pajero dan kereta waja blocking cctv.. memang la tak nampak

Reply
avatar
July 23, 2011 at 2:01 PM delete

MALAYSIAKINI MARAH KISAH BENAR BERSHIT DIBONGKAR !
kalau dah portal otak komunis nak buat macamana ya.

web malaysiakini marah kat polis bilamana video kebenaran tentang kematian baharudin (pendemo yang mati) dikeluarkan faktanya.

malaysiakini makin kantoi.

video cctv yang polis keluarkan telah menyebabkan kredibiliti pemberitaan bulshitt nya tinggal 1 peratus sahaja untuk rakyat malaysia percaya.

sebenarnya aku suka malaysiakini punya artikel.

lagi banyak dia fitnah umno dan kerajaan, lagi mendatanglah sokongan rakyat kepada kita.

kepada malaysiakini, teruskan pemberitaan dan merekacipta fitnah ya.

tolong konsisten dalam memburukkan kerajaan. berita fitnah anda memudahkan kerja kami.

hahahahahaha
hanjur hanjur
hanjur pakatan !
Posted by GAP KEMBALI at 7:12 PM

Reply
avatar
Anonymous
July 23, 2011 at 10:41 PM delete

bagi gua kerja sbg polis malaysia sakng ni antara kerja paling hina, sbb dah terlalu jadi anjing BN-umnporno. Apa sgt la polis ni gaji dah ciput tu yg suka makan rahsuah, hina dan menjijikkan.. tunggu PRU13 tuka krjn dan tuka bersihkan PDRM.

Reply
avatar
Anonymous
July 23, 2011 at 11:03 PM delete

Rendahnya mentaliti polis Malaysia....

Apa yg jelas, tayar motor mat sabu melepasi belakang land rover...


Kemudian , mat sabu terhimpit dengan 2 kereta waja...waja pertama lepas, tetapi mat sabu dilanggar oleh waja kedua.....


Dah jelas motor tu berada di bawah waja kedua....

uh uh uh uh....memang betul la polis ni....betul2 giler....

Reply
avatar
Anonymous
July 24, 2011 at 12:27 AM delete

ishk...kecian..
org yg ckp polis hina tu sbb depa xjadi polis,polis hanya menjalankan tugas je..rileks arr..
tapi,bukan ke mat sabut tu xdibenarkan masuk kl.tp ramai gak yg terlepas dr sekatan kan.sape yg salah skrg?

Reply
avatar
Anonymous
July 24, 2011 at 12:37 AM delete

woi anon 12.27
skrg ckp pasal Mat Sabu kena langgar polis... apahal lari tajuk ni...
nak kena bodoh piang ke

Reply
avatar
July 24, 2011 at 1:57 PM delete

Betul lah tu Mat Sabu kena langgar ,pasal kenderaan mana langgar x penting..yg sahnya dia kena langgar...penyokong BN / UMNO mana tahu ektika undang2 cakap2 kedai kopi x leh jadi bukti....

Reply
avatar
Faruq Nizam
July 24, 2011 at 11:25 PM delete

Kenapa le ye bebudak suruhan UMNO gemar berselindung dibawah gelaran "Anonymous"? Macam tuan dia jugak lah, baling batu sembunyi tangan, telor kecut pasal takut pecah temberang

Reply
avatar
Anonymous
July 25, 2011 at 12:18 AM delete

Aku HARAMKAN anak cucu cicit aku jadi polis...

Reply
avatar
Anonymous
July 25, 2011 at 12:29 AM delete

Haa..polis kata Mat Sabu tipu...apa lagi.samanlh polis tu ratus2 juta...kn ada untung. Polis pn kene saman dgn jumlah sama tu...haha kita tengok sape yn kene...jgn byk temberang lg lh

Reply
avatar
Anonymous
July 25, 2011 at 10:56 AM delete

dasyat tu..dekat 20 org..nk tgkap sorang je..raspek la lu mat sabu...hidup2..hidup2 rkyat..

Reply
avatar
July 25, 2011 at 1:00 PM delete

aku berkawan ngan puak2 ni dah lama,hakikatnya memang puak2 ni dilatih oleh pemimpin umno supaya menjual maruah bangsa dengan menggadai kad kuasa dan uniform demi kelangsungan hidup,klu yg pangkat rendah,klu boleh pi market tak yah bawa duit,mengharap cina2 tu bagi saja.pegawai ada stailn sikit,kalah main golf,terus tlipon tokeh ekor/mesin judi haram utk hantar duit.peduli tarak dengan siapa dia main...kan kuasa depa besaq...nak tau pasai apa depa suka pukul orang,,sebab yg berpangkat rendah telah diajar utk jadi manusia berkaki 4 sebab,puak2 ni,undang2 rendah pun xabih baca,kelaur je terus bagi pistol dan kad kuasa,,apalagi,,merak lah puak2 bangang ni,,rasa dah berkuasa,,,PERLEMBAGAAN langsung xtau,,,tak caya???1 dalam 1000 yg tau benda ni..tak caya,,,pi tanya tengok?

Reply
avatar
Anonymous
July 25, 2011 at 7:47 PM delete

Ini pemberita BODOH DAN BANGSAT.

MAT SABUN MENYRTAI PERHIMPUNAN HARAM DAN MENYOKONG PERHIMPUNAN HARAM.

MEMANG PATUT DI LANGGAR SAMPAI MATI SEBAB PENJENAYAH CUBA MELARIKAN DIRI.

KORANG NI SEMUA TAK CUKOP2 DI LIWAT OLEH SI AL-JUBURI WAL AL-CHINADOLLI DAN SEKARANG DI LIWAT OLEH MALAYSIA KINI.

BESAR PUNYA BAHLOL SORE LOOSER.

BN DI BERI MANDAT OLEH MEJORITI MALAYSIAN WHICH MEANS YOU PIPS ARE MINORITY.

YANG NYATA PEMBANGKAN TAKDE CREDIBILITY LANGSUNG

NAK URUS DIRI SENDIRI YG BERGELUMANG SCANDAL INI PULAK NAK MENTADBIR NEGARA.

AALAMAT JAHANAM LAH MELAYSIA.

SEDAR DAN INSAF LA MELAYU OOOIIIII!!

Reply
avatar
Anonymous
July 25, 2011 at 7:53 PM delete

Aku HARAMKAN anak cucu cicit aku jadi polis...

July 25, 2011 12:18 AM

______________________________

Sajak lah tu sbb ko pon mmg Haram Jadah mcm DAP, PKR DAN PAS kerana ko tak tau yg mana salah dan mana yg benar,

BESAR PUNYA BAHLOL..

KAHKAHKAHKAH...KAH...KAH.. KAHAKZ PUIIIII....

Reply
avatar
Anonymous
July 25, 2011 at 9:50 PM delete

you and the rest should read muniandy's post here

http://www.blogger.com/comment.g?blogID=8967104577391350146&postID=5903044038541191109&page=1&token=1311162579275

enjoy!

Reply
avatar
Anonymous
July 26, 2011 at 12:01 PM delete

polis semua salah..mat sabun je betul...org pertikai knp video polis keluar lambat tp bile dah keluar video ni,mat sabun tukar statement kene langgar dgn waja..so??pendapat memasing la..bdk sekolah pun boleh nilai...pikir pakai otak..bukan pakai mulut..

Reply
avatar
Anonymous
July 26, 2011 at 12:06 PM delete

ade bukti polis buat semua bende x betul??g la buat report...panggil reporter,post dlm youtube,dlm social network surat report,baru la gentleman..ckp dlm alam maya ni,semua boleh...bende x betul jd betul..tuduh org kerajaan sebar fitnah..korang sendiri x tau cerita tu betul ke x..kan fitnah gak namenye...kah kah kah..bodoh..bodoh..melayu makin lama makin bodoh..x reti nak menilai

Reply
avatar
Anonymous
August 1, 2011 at 12:24 PM delete

Dah tengok vedio pun penyokong fanatik nak putar belit, otak selut.

Mat Sabu kata nak saman polis, apsal tak saman sampai sekarang.

Leps ni biarlah lutut mat sabu tak sembuh, ada kencing manis, kena potong lepas tu buat cerkita teloq doktor dipegang UMNO untuk sabotaj potong kaki dia...

polis patut dakwa mat sabu kerana terlibat dalam aktiviti rempit hahahahaha

Reply
avatar
Anonymous
August 10, 2011 at 9:33 AM delete

kalau aku tak jadi polis pun aku langgar je mat sabun tu, dah tahu perhimpunan tu salah wat pe nak ikut, banyak cara nak ubah pemerintahan dgn cara pilihanraya. ini ikut sangat telunjuk kaki liwat asyik nak ikut pintu belakang je

Reply
avatar
Anonymous
August 21, 2011 at 11:35 PM delete

kepada yang komen di sini,saya harap bila rumah anda kena rompak,ank anda kena rogol,maka x payah call polis la eh..korang pegi la kol anwar ibrahim..pastu beh dia liwat korang..semua kengkang..hahaha

Reply
avatar
Anonymous
August 23, 2011 at 12:28 PM delete

kenyataan orang bodoh!

Reply
avatar
Anonymous
October 25, 2011 at 10:57 PM delete

KALAU MAK KAU KENA ROGOL PUN,KAU PANGGIL LA POLIS.POLIS MANA MINAT NAK SIASAT KALAU BENDA2 TAK MENDATANGKAN DUIT NI.ADA HATI NAK HARAP POLIS LAGI,BANGANG

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive