Cubaan Untuk Bunuh Anwar?

Sebelum itu.. ada sesiapa yang tahu berkenaan arahan khas yang diterima oleh beberapa Hospital pada hari perhimpunan BERSIH 2.0 tak?

KUALA LUMPUR 20 JULAI : Tindakan polis menghalakan tembakan gas pemedih mata tepat menuju ke arah Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah cubaan terbaru untuk membunuh Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Naib Presiden PKR, N Surendran berkata, ia merujuk kepada tindakan polis menyerang menggunakan tembakan gas pemedih mata secara terus ke terowong dekat KL Sentral 9 Julai lalu.


Menurut beliau, insiden itu sudah dirancang lebih awal oleh pasukan polis untuk mencederakan Anwar, termasuk mendatangkan kematian.

“Tembakan kanister itu memang sengaja dihalakan ke arah Anwar dan tindakan pantas Fayyadh (Afiq Al Bakqry) menarik tangan Anwar di terowong itu berjaya menyelamatkan ketua umum itu. Namun malangnya, Fayyadh pula yang cedera,” katanya.

Surendran menjelaskan hal itu pada sidang media selepas bersama-sama pengawal peribadi Anwar membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi berikutan kecederaan serius yang dialami beliau dalam cubaan polis menyuraikan orang awam pada himpunan Bersih 9 Julai lalu.

Menurut peguam hak asasi manusia itu, cubaan membunuh itu susulan dari beberapa insiden seperti sabotaj kereta yang dinaiki isteri pemimpin pembangkang itu, ancaman terhadap cucu beliau dan kes cubaan membunuh membabitkan bekas Ketua Polis Negara (KPN), Tan Sri Rahim Noor pada 1998.

“Apa sudah jadi dengan semua laporan polis yang kita buat? Sebab itu kita percaya insiden ini satu lagi cubaan membunuh Anwar dan kita menuntut siasatan segera,” tegasnya.

Turut hadir ketika laporan polis dibuat peguam dari Lawyers For Liberty, Fadiah Nadwa Fikri, Pengarah Biro Guaman Keadilan, Latheefa koya dan ahli parlimen Subang, Sivarasa Rasiah.

Mengulas lanjut, Surendran berkata, polis harus menjalankan siasatan menyeluruh dalam kes ini memandangkan ia adalah bentuk salah guna kuasa yang serius.

" Kes ini harus disiasat ke atas siapa yang melakukan tugas dan siapa yang memberi arahan. Ini adalah satu perkara dan kes salah guna kuasa yang serius sehingga mencederakan orang awam,"kata beliau.

Pada hari kejadian, Fayyadh cedera teruk di muka apabila hampir keseluruhan tulang pipi kirinya retak akibat tembakan kanister yang dilepaskan menghala ke arah Ketua Pembangkang.

Beliau yang bertindak mahu menyelamatkan ahli parlimen Permatang Pauh itu bagaimanapun terkena kanister itu.

Akibat dari itu, lima plat titanium dimasukkan ke dalam tulang pipi beliau.

Oleh itu, pihaknya menggesa polis menyiasat kes berkenaan di bawah Seksyen 307 Kanun Keseksaan.

" Polis langgar prosuder ketika melepas tembakan. Gas pemedih mata dilepaskan pada kawasan tertutup (terowong), menembak tepat kepada orang awam,dan tembak tanpa memberi arahan,"kata beliau.

" Kami ada video sebagai bukti, polis melepas lebih kurang 12 das dalam kawasan tertutup dan jelas arahan pada kelongsong, tidak boleh tembak tepat ke arah orang awam,"tambah beliau lagi.


TVS News

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

38 comments

comments
Anonymous
July 21, 2011 at 12:47 AM delete

lebih baik siasatan suruhanjaya diraja dr di siasat oleh polis...

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 12:53 AM delete

kalau polis tak nak siasat pun mulai skg keselamatan anwar adalah tanggung jawab polis.. kpn kena bg jaminan ... pasti kan kemana mana anwar pergi dan dimana sekali dia berada .. polis terlebih dahulu berada dilokasi...

mustahil org yg memberi arahan menembak tidak tahu anwar berada di situ...

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 1:33 AM delete

rosak negara camni. tp Allah SWT maha berkuasa. ajal maut di tanganNya. jom ubah sebelum makin parah

Reply
avatar
Joe Botak
July 21, 2011 at 9:11 AM delete

hahaha....peliwat ulung si tua kutuk nuar juburi tu ptt kene tmbak dgn senapang gjh je..br sng mati..bodo punye statemnt...cubaan membunh gune kanister asap pemedih mata??....hahahahaahahahaaa..bdk2 pr ni sume bodo2..mn de org mati terkena kanister tu..so cubaan membunuh apenye..kalo cubaan mncederakn logik la jgk..hahahaha..cubaan membunh gune kanister??????hahahhaha..mmg dasar iq tahap jambn puak2 peliwat ni..oi bodo..bnyk lg plan yg elok kalo nk bunuh si peliwat tua kutuk tu..xkn nk bunuh terang2 dpn org rmai kot...gune la otk tu wahai blogger yg mcm mat gian oi..bdk2 yg percya tu lg la bodo...ptt la sng je percya ckp nuar juburi..rupenye sume bdk2 iq tahap jmban yg jd penyokong peliwat tua kutuk ni..hahahhaa..

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 9:51 AM delete

Joe Botak,
kau ni pecacai UMporNO tegar yg dah lah bodoh, bebal pula tu. Tak payah lah masuk ruang komen ni dengan bahasa bebal dan lucah kau tu. kalau dah kemaruk sangat nak mencarut, pi masuk blog papagomo.
Disini hanya utk mereka yg beradab. Apa mak bapak kau tak ajar kau beradab ke?

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 9:51 AM delete

patut la hang pi boh nama joe botak...sampai naik botak sebab tak boleh pikiaq,,,sebab dok zikir liwat zina..liwat zina...liwat zina sampai naik botak kepala pikiaq pasai liwat zina.....mcm la kepala ketua hang yg separa botak najib razak tu....

Hoii Joe Botak botakkk...tak yah guna Canister tu tembak tepat kat muka or badan hang...aku ingat guna terebei..boh ketui besar terebei betui-betui kat kepala dahi hang pun silap-silap hang mampuih katrak mcm tu saja... hang kena mcm tu tak sempat la hang nak zikir liwat zina liwat zina hang tu, dah hang mampuih tergadang.....elok hang mampuih pun sebab tak boleh pikiaq dok percaya liwat zina tuduhan pemimpin sesat Umporno yang hang agung2 kan tu.....Lu bodo....lu kata org lain bodo...Pemimpin kata barang sudah mahal...lu UMNO semua makan taikkk...lu pun makan taik...hayyaaa.....sampai botak pikiaq dok percaya Umporno lagi....haprak dan habk punya olang.....

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 10:33 AM delete

joe botak jilat jubur najis dan pan*** rosmah. aku rasa puak2 ni bila diupah apa saja kerja boleh buat walaupun rm50. igt polis yang bunuh altantuya? bg upah 100k dh sggup bunuh orang..alang2 nak buat dosa besar mintakla 100 juta.. Najis kan kaya raya..adik beradik dia pun kaya raya..selagi ada puak2 bangang kecik2 tak nak mampos selagi itu UMPORNO rasa mereka masih berkuasa

Reply
avatar
July 21, 2011 at 10:48 AM delete

tu dia,mimpi si budak yg mimpi kata anwar akan mati dibunuh sebab anwar yg bg arahan sedang menjadi kenyataan.bodo punya mimpi

Reply
avatar
July 21, 2011 at 10:59 AM delete

anakjatijohor

Salam buat rakan2 seperjuangan sekalian. dicadangkan kita abaikan dan usah dilayan langsung komen2 dari si pencacai umngok porno tu. bila dah xder yang layan, lama2 nanti bosan dia blah la dari ruang komen ni macam kita boikot utusan meloya tu.

Reply
avatar
nuar berahi
July 21, 2011 at 11:29 AM delete

hahaha..korng minoriti je pon kt mlysia ni..majoriti dh muak dgn prangai lembu2 n anjing2 dap..boikot utusan konon..hahaha..zikir liwat zina tu adlh amalan harian nuar juburi terkutuk tu..sbnrnye trjth sbb beruk2 bershit berasak..lps tu reka crita konon terjth sbb elak kanister..hahahaha..cubaan membunuh dpn org rmai???hahaha..idea penipu paling bodo pnh dihasilkn..lps ni kalo nuar juburi tu jth longkng kt dpn balai polis nk wt aduan gak ke..cubaan polis membunuh nuar dgn membuat perangkap longkang utk nuar juburi..hahha..

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 11:39 AM delete

nuar berahi
Memang betul pun kata kau yg "cubaan membunuh dpn org rmai???" tu idea yg paling bodoh!! Tapi nak buat macam mana pecacai2 najib termasuk kau ni dah memang bodoh. Samalah bodoh nya dengan percubaan bunuh ronald reagan depan org ramai, pembunuhan Kennedy pun depan orang ramai dan pembunuhan benazir pun depan orang ramai. Bodoh betul orang2 yg cuba nak bunuh ni. kepala otak pecacai umno memang macam lembu gila, yg tak mengaku lembu.

Reply
avatar
Nuar berahi
July 21, 2011 at 12:04 PM delete

pergh...nk cube kaitkn plak dgn presiden us..hahaha...nk cube berdebat dgn aku ke..kompem ko klh punye..puak2 pr kn terbukti bodo sbb percya bulat2 ape org lain ckp terutamanya nuar juburi si tua kutuk aka agen yahudi...siap dlm juresulem post pon ade artikel psl nuar juburi ni..next pm katenye..syg btul zionis2 tu dgn ank didik dieorg ni..yela..kwn rapat manusia laknatullah paul wolfowitz la katakan..hahaha..kwn2 die sume yahudi kt us tu..so tua kutuk nuar juburi ni blh dikatakan half zionis la kot..

ok..berbalk pd pembunuhan kenedy,ronald n benazir tu..dieorg tu sume dibunuh sbb dieorg presiden negara dieorg..n corak politik neg dieorg berbeza..terutamanya us..pembangkng die xmcm malaysia..kt mlysia ni pembangkng dipanggil pembangang..sntiasa wujudkn isu2 yg xlogik..wlpon ade yg logik..tp byk isu2 cume retorik n bertujuan tarik perhatian based on hear say n bkn based on facts..

so xpyh la nk smkn pembunuhan reagn,kenedy benazir tu dgn 'percubaan membunuh' si peliwat tu..mmg xsama pon..kalo nuar dibunh secara terng2 dh tntu rkyt beralih sokongn pd pr..bn xlah sebodo tu..yg bodo adlh pemimpin pr..sntiasa cuba wujudkn isu2 br tiap kali sesuatu menimpa diri dieorg..lgpon pembunuhn yg korng sbt tu dibuat olh org persendrian..yg konon2 cubaan mmbunh ni plak drpd polis..xkn la pols cr nahas dgn wt mnde bodo ni dpn org rmai...hai la beruk2 pr sume..crla isu bernas skit..

ape pndapat korng psl pok nik msk sepital sbb skt dlm prt..dlu die ponh doakan kecelakaan pecah prt pd saudara seagama dgn die..siap suh rmai2 lg doakn najib pech prut..adkah ni balasan or kebetulan..nabi xajar pon doakan kecelakaan pd saudara seagama..pok nik ulama pewaris nabi????mcm x je..hahahaha..

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 12:16 PM delete

HA>>>HA<>HA....Joe Botak pi bubuh nama nuar berahi pulak dah..tukaq identiti.... sebab dok zikir sampai liwat zina liwat zina sampai botak kepala....tukar nama boh berahi pulak....tu lah dok fitnah zina liwat zian liwat kat orang lain...hang sampai naik berahi...tu yang baut KAK MAH intan berlian naik berjebon serta berahi kat hero hindustan...tu pun UMPORNO sokong...nak buat cam mana nama pun UMPORNO...tak dak kerja lain pendokong UMNO ni...asyik dok cerita bab PORNO, BRAHI, LIWAT, JUBOQ...kepala dah di tune oleh kitab UTUSANSEKS depa dah jadi biul mcm tu dah tak boleh pikiaq....mampuih la hampa org UMPORNO dengan dok berwirid bab PORNO ja....Kesiannnnnn....

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 12:26 PM delete

Kalau sampai kat ini, DSAI kena jaga2 masa depan. Ingat lagi pembunuhan ketua baju merah di Bangkok gunakan sharpshooter?

Reply
avatar
joe botak = nuar berahim
July 21, 2011 at 12:34 PM delete

aik anon July 21, 2011 12:16 PM..lain aku cite lain plak ko komen..ape plak fitnah yg liwat tu..bukti sume dh ade..nuar juburi je tkt smpai tunda 1000 kali..blh msk world record..hahaha..bln pose dpn harap2 manusia tua kutuk si nuar juburi ni akn dijthkn hukuman..AMINNN.tp msti die ni berlakon lg...kapal sink dh abs idea nk berlakon utk tunda kes..seb baik nuar juburi leh berlakon skt leher kene tembak..hahahah..mmg layak dpt anugerah pelakon terbaekkk la tua kutuk ni..oi pr yg bodo..kalo nk bunuh nuar juburi tu xpyh tunggu bershit pon..bile2 ms leh bunuh..tp ade ke polis nk bunuh..pnh ke pemimpin pembngkng kene bunuh kt mlysia yg aman damai ni..hahahaha...mmg bodo puak2 pr ni.

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 12:38 PM delete

Nuar berahi
tolong lah simpan keaiban kau tu, tak payah lah diwar2-kan kat orang yg kau ni jenis confirm bodoh piang!
benazir masa di kena bunuh pada 27/11/2001 di Rawalpindi adalah ketika dia mejadi ketua pembangkang. Get your facts right lah stupid moron!!!

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 12:46 PM delete

joe botak
pecacai UMporNO macam kau ni tak layak berdebat pun. yang kau tahu cuma bahasa bebal, maki dan mencarut. selayaknya kau join geng2lucah kau tu di blog papagomo.
nak nasihatkan manusia munafiq macam kau ni pun taka ada guna.

Reply
avatar
nuar berahi
July 21, 2011 at 1:29 PM delete

hahaha..ok la anon July 21, 2011 12:38 PM..aku admit..terkhilaf skit..pakistn ni lain skit..negara dieorg mmg biasa bom2 ni..yg berlainan mazhab pon leh berbunuh2...kita malaysia..corak politk dieorg pon xsma..tp ape mslhnya wlpon fakta ko tu btul.hahahaha..polis membuat cubaan bunuh nuar juburi dpn org rmai..hahahaha...mmg bodo idea puak2 pr ni..nk spin isu pon create la isu yg logik skit..bile ms aku mncarut..aku cume carutkn nuar j***** je..lgpon aku ikt ajaran pok nik..die kate leh mncarut..hahahaha..

Reply
avatar
nurul ijah
July 21, 2011 at 1:32 PM delete

aritu aku g klate.punye la bsr berhala2 kt ctu..serambi mekah byk berhala rupenye..

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 1:50 PM delete

pemimpin umno sekarang dah desperate dan sesak nafas, macam ayam baru sembelih menanti ajal. Mereka tahu ada polis yg brutal boleh digunakan utk jadi pecacai mereka.
-----------------------------------
KUALA LUMPUR, June 10 — Police will recommend an inquest into the deaths of three suspected robbers whom a legal rights group said had been executed by the authorities.
Post-mortem reports on the three youths showed they were kneeling when they were shot by policemen last year, a legal rights group Lawyers for Liberty (LFL) claimed yesterday.
Police said the three youths were suspected to be involved in a string of petrol station robberies, and were shot dead after a high-speed car chase in Jalan Kerjaya Glenmarie, Shah Alam, last year.
Selangor police chief Deputy Comm Datuk Tun Hisan Tun Hamzah said today that investigations were expected to be completed soon.
He said police would be recommending an inquest in their report to be submitted to the deputy public prosecutor.

Reply
avatar
Joe Botak
July 21, 2011 at 2:26 PM delete

lps ni kalo ade org lempar telo busuk kt muke si tua kutuk nuar juburi ni msti die akn wt polis report kate tu cubaan membunuh jgk..hahahaha...bila la ko nk bertaubat dr jd pelakon ni nuar oiii...majoriti rkyt makin muak dgn lakonan ko!

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 2:45 PM delete

baca lah betul betul - Gas pemedih mata dilepaskan pada kawasan tertutup (terowong), menembak tepat kepada orang awam,dan tembak tanpa memberi arahan"

salah satu sbb depan org ramai ialah terkena tembakan sesat... contoh dlm 12 kanister yg ditembak si penembak tak tahu sape yg kena tepat pd anwar .. jd mrk tak rasa bersalah..

kalau tak mcm mana pegawal pribadi anwar boleh cedera di pipi... mustahil kena asap je.. mustahil polis yg pukul..

kes anwar ditunda smp 1000 kali... maknanya anwar lg bijak dr hakim dan pendakwaraya... kalau kes kuat pendakwa tak kan bagi peluang mcm nie..

dan jika pakistan mmg biasa bom2.. maka disini biasa dgn kanister.. matlamat nya sama je..

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 2:47 PM delete

nurul ijah...

byk kan baca ttg sejarah nabi saw...

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 3:01 PM delete

nuar berahi=nurul ijah = joe botak, semuanya sama, pecacai murahan UMporNo. Pedulikan dgn kebodohan mereka.
Tapi kesian tengok PDRM terpaksa cover utk pemimpin umno setiap kali mereka buat kerja atau keputusan bodoh.

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 3:03 PM delete

kalau ikut aku si nuar berahi ni dah kalah berdebat... dia mengaku terkhilaf mengenai pakistan... dlm debat tak leh salah fakta mcm nie...

byk kena potong markah..

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 3:12 PM delete

org persendrian..yg konon2 cubaan mmbunh ni plak drpd polis..xkn la polis cr nahas dgn wt mnde bodo ni dpn org rmai.. - nuar berahi.

sb tu masa perhimpunan polis tak pakai seragam tak leh ada hampir dgn org ramai.. dan sb tu menjadi persoalan yg pelik krn ada polis yg pakai uniform tak bernombor..

sb tu kena pasti anwar tak leh mati kena peluru pistol ...

kematian anwar mesti lah seolah olah kemalangan atau kecuain..
kalau terjadi.. polis serta merta disalahkan oleh bn..

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 3:38 PM delete

apa bukti tgna skt dlm prt ada kene mengena dgn doa dia ?? tak de langsung kena mengena dgn doa dia.... Ada doktor kata dia sakit perut sbb doa dia..

najib lg laaa .. jauh dr perwaris nabi... umat nabi pun belum tentu lg...

HA HA HA HA HA .. KAH KAH KAH...

Reply
avatar
Joe Botak
July 21, 2011 at 3:48 PM delete

anon July 21, 2011 3:12 PM lg lawak..
"kalau terjadi.. polis serta merta disalahkan oleh bn.."

polis tu agensi kerajaan..dibwh kem dlm negeri..kerajaan tu plak adlh drpd bn..xkn la bn nk slhkn polis kalo nuar brahim tu mati..ape punye statemnt daa...rosakla kredibiliti hisyam keris yg penakut tu kalo polis dislhkn..adoila..bgla komen logik skit wahai pncacai taik nuar juburi..

anon July 21, 2011 2:47 PM plak suh aku bc sej nabi..ko plak xnk bc sej nabi ke..nabi dpt masuk ke mekah n hancurkn berhala2 besar sekeliling kaabah..tp kt klate plak berlmbak2 berhala2 besar..aritu aku g bachok..ke tumpat..aku pon xingt dh..punye le bsr smpai nmpk dr jauh..ngeri btul..kt sel ade satu je..kt neg serambi mekah punye la byk..masjd satu pon klate xbina..tp berhala berlmbk2 dpt kelulusan pembinaan..siap ade yg terbesar di asia tenggara lg..


anon July 21, 2011 2:45 PM punye statmnt "kes anwar ditunda smp 1000 kali... maknanya anwar lg bijak dr hakim dan pendakwaraya... kalau kes kuat pendakwa tak kan bagi peluang mcm nie."
anwar mmg bijak..bijak berlakon n menipu..berlakon sakt..dpn india ckp lain..dpn melayu ckp lain..dpn cina ckp lain..peluang utk tangguh kes ni just based on teknikal side..konon nk dptkn brng bukti la..nk tukar hakim la..tu je yg kapal sink pandai..tangguh kes ni bknnye pendakwara yg bg ngok..tp hakim..hakim tu adil,sbb tu die bg peluang utk tangguh.. kalo hakim xadil..dh lm sume alasan2 penangguhan tu hakim tolak mentah2..tp biasa laa..nnti kapal sink kate hakim xadil plak..

Reply
avatar
Joe Botak
July 21, 2011 at 3:53 PM delete

anon July 21, 2011 3:38 PM..bile ms aku kuarkn statmnt kate pok nik skt prt sbb doa die..aku cume kate adakah ni pembalasan atau kebetulan..hahahahaaha...so nk bukti ape plak..sebut psl umat nabi ni lg best..nabi xngaku sorng peliwat sbg umt die..so kalo nk diikutkn..nuar juburi ni sorng peliwt..nabi plak kate peliwat bkn umt die...so???

hahahahahahahaha.....nuar juburi bkn umt nabi muhamad ke????

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 4:36 PM delete

Pelik melihat gelagat pecacai UMporNO yg begitu minat sangat dengan topik ni. pada hal ada banyak topik lain yg lebih kritial. Tapi apa nak di hairankan, anwar bagi pemimpin UMporNO adalah ancaman besar, maka arahan kat pecacai2 murahan umno ni, kalau apa saja article yg ada nama anwar, mereka kena hentam habis2. kalau tidak di kira tak menyalak, kalau tak menyalak, tak dapat duit, nanti anak bini kebulur! dasar mintakedarah duit haram.

Reply
avatar
Joe Botak
July 21, 2011 at 4:44 PM delete

hahaha..org2 pkr tu berlambak yg join nuar juburi sbb xdpt habuan dr umno..dieorg ni la manusia2 yg dahagakan habuan..dont deny this fact yg ahli pkr tu adlah bekas org2 umno..nk plak si tua kutuk tu..hahahahah..manusia yg mula2 main politik wang dlm umno adlah anwar berahim.

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 5:41 PM delete

Kejadian seumpama ini pernah berlaku di Israel.

Fired tear gas actually killing Palestinians in Israel by IDF soldiers.
The same act will take place in Malaysia, if we do not deal with properly.

... "The investigation was initiated after video footage was produced showing that Abu Rahmah did not act violently and experts testified that the tear gas canister that killed him had been aimed directly at him, in violation of military orders."

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/bil-in-protester-dies-after-exposure-to-tear-gas-shot-by-idf-1.334627

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 11:42 PM delete

masa rahim noor di dapati bersalah adakah menteri bertanggung jawab.. dgn meletak jawatan??


bodoh .. kat kaabah mmg lah di robohkan berhala.. tp kat tempat lain masih ada yg sembah berhala...
Nabi saw tak memaksa... jgn kamu robohkan tempat ibadat.. ingat nabi saw pernah kata ...

aku suka sbb kau kata anwar mmg bijak... bukan sbb hakim adil tpsb dia tahu tuduhan tu tak masuk akal.. dia pun nak selamat .. buat mcm di arah tp mana boleh selamatkan dia.. hakim pun layan laaaa.. jgn dia pulak yg ditekan..

Reply
avatar
Anonymous
July 21, 2011 at 11:54 PM delete

kau kata dia berdoa pecah perut... skg kau kata pembalasan.. tak ke ni berkaitan... kau tu teror sgt ke tahu samada pembalasan atau kebetulan...


mmg lah se org peliwat tu nabi mengaku bukan umat dia... fitnah kau tu pun nabi tak ngaku kau umat dia.. mahkamah belum pun bermula lg lah botak...

ingat kau kata nik aziz tu mcm x pewaris nabi.... dan aku kata njib tu umat nabi pun belum tentu.. dan kau pulak jgn kan umat nabi .. dalam jemaah pun tak layak !!!!

kau kalau mati eluk jgn letak batu nisan...

Reply
avatar
Anonymous
July 22, 2011 at 12:02 AM delete

org org yg masih dlm umnoprono.. yg bebal bebal...

yg dlm amco... mentedarah rasuah...

yg dlm ameno pencacai pencacai yg tak leh berfikir..

dan yg dlm umno taik taik yg dihurung oleh langgau langgau...

Reply
avatar
Anonymous
July 22, 2011 at 12:26 AM delete

hahhaa..anon July 21, 2011 11:42 PM..mslhnye pok nik bg kelulusn bina berhala..hahaha..ms pemerintahan die berhala dibina..mmg la nabi xkate suh runtuhkn rmh ibadat..tp tu sbb rmh ibadat tu mmg dh ade or dh lm..tp pok nik plak memberi kelulusn pembinaan berhala tu..hehehhehe..

Reply
avatar
Anonymous
July 22, 2011 at 7:29 AM delete

pecacai umno betul2 lembu gila yg tak mengaku lembu. asyik komen merepek terkeluar topik asalkan menyalak.

Reply
avatar
Anonymous
July 22, 2011 at 4:41 PM delete

anon 7:29 minta maaf ... aku setuju dgn komen anon cuma mtk sikit je lg .. aku mtk izin sbb si lembu kalau di layan t komenter lain pun kata aku lembu sbb layan si lembu... komen sikit je lg... i'm sori ya..

dlm byk byk hujah ... last last tinggal satu je hujah .. botak .. alahai botak ... tu pun psl kelulusan bina berhala ...


isu ni masa praya tak pulak puak bahlul ni bangkit kan ... yg dia kata kalau pas memerintah kaum cina dan india akan menyesal...

sori lembu ... lock off ...

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive