Video Seks : Siapa Eskay? (Video Inside)

Video diakhir entry..



Video lucah ini bukan saja disebarkan secara meluas di internet, masjid, pasar malam, malah turut diedarkan di rumah rumah. Ia juga turut diposkan dari thailand kepada pemimpin pemimpin politik.

Saya berpeluang membuat kajian sedikit ke atas beberapa bahagian video ini, soal perut dan soal dada lusuh, adalah jelas untuk kita membuat andaian bahawa Anwar tidak memiliki fizik seperti pelaku dalam video ini.


Satu lagi aspek menarik ialah hidung pelaku. Rakaman ini menunjukkan pelaku memliki hidung mancung, Anwar tidak dikurniakan dengan hidung mancung. Hidung beliau pesek.

Dari gambar gambar ini jelas, selain dari susuk badan, hidung Anwar dengan hidung pelaku jauh berbeza.

Di Hollywood ramai yang berhidung mancung, pengarah dan pelakon ?

Malaysia pun apa kurangnya, malah tan sri rahim thamby chik sendiri berhidung mancung.

Gambar gambar ini menunjukkan seribu satu kemungkinan yang perlu kita renung dan hayati untuk kenal pastri identiti pelaku dalam video lucah Datuk T.
Pelakunya jelas bukan Anwar. Kalau bukan Anwar, persoalannya adakah persamaan iras wajah antara pelaku dalam video dan Anwar boleh dirungkai.

Tidak mustahil untuk seseorang dipaparkan sebagai individu lain jika segala kepakaran kosmetik dan make up diguna untuk megubah wajah beliau. Teknologi atau kepakaran ini boleh didapati tidak jauh dari Kuala Lumpur. Hanya di seberang sempadan iaitu di Thailand.

Tapi sebelum saya merungkai topik ini, mari kita dengar apa yang didedahkan oleh Mohd Mahte Bin Abdul Rahim, pegawai polis dan bekas pengawal peribadi Allahyarham Tan Sri Megat Junid.

Mahte memberikan petunjuk pertama bahawa video ini mempunyai asal usul dari Thailand. Beliau mendedahkan, akibat marah dengan Anwar kerana tidak membantunya dalam kes saman 20 juta,

Eskay memberitahunya, beliau akan ke Thailand untuk melakukan sesuatu terhadap Anwar.

"Jika saya telefon dia, dia marah marah. Datu Seri Anwar ni tak guna, dah curi duit kita. Ai saya terkejut. Apa pasal duit kita pula. Bukan saya. Saya tak ada kene mengena pun kan. Saya akan buat dia sampai jatuh. Ini ayat dari mulut dia. Ini saya nak balik ni. Saya nak balik saya nak pi siam, saya nak kumpulkan evident evident untuk jatuhkan Anwar. Saya tak kata apa. Inilah perkara yang sebenarnya. Saya Lillahita抋la, tak ada siapa bagi duit pada saya?"





Keadilandaily

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

9 comments

comments
AnakPolis
June 25, 2011 at 2:01 PM delete

Aku pn dh naik fed-up la.. Tapi tak apa la. Kalau pelakunya DSAI aku tak akan undi PKR selagi Anwar jadi Ketua Umum.. Itu pendirian aku. Namun sampai bila pun aku tak akan undi BN sebab bagi aku BN ni jijik lagi menjijikkan.

Reply
avatar
Anonymous
June 25, 2011 at 4:46 PM delete

Hari ini hari sabtu iaitu hari tipudaya dan fitnah dari kacamata Islam. Nah hari ini muka depan fitnah terhadap DSAI bermaharajalela.
Pernentangan diantara hukum Islam dengan pandangan profesional Amerika-kristian.

Reply
avatar
Anonymous
June 25, 2011 at 4:56 PM delete

perangkap umno memangdah mengena kepada kawan kita diatas sebenarnya itulah tujuan umno melakukan fitnah terhadap anuar.
umno bukan saja melakukan fitnah terhadap anuar tujuanya semata2 untok rakyat membenci anuar malah umno juga melakukan fitnah terhadap parti dalam PR itu sendiri semata2untok memecah belahkan gabungan antara parti dalam PR itu sendiri inilah stratigi umno kerana umno sudah tidak mempunyai isu lain yang bolih membawa rakyat kembali menyokong kepada mereka.

Reply
avatar
Anonymous
June 25, 2011 at 4:56 PM delete

perangkap umno memangdah mengena kepada kawan kita diatas sebenarnya itulah tujuan umno melakukan fitnah terhadap anuar.
umno bukan saja melakukan fitnah terhadap anuar tujuanya semata2 untok rakyat membenci anuar malah umno juga melakukan fitnah terhadap parti dalam PR itu sendiri semata2untok memecah belahkan gabungan antara parti dalam PR itu sendiri inilah stratigi umno kerana umno sudah tidak mempunyai isu lain yang bolih membawa rakyat kembali menyokong kepada mereka.

Reply
avatar
manjung
June 25, 2011 at 5:06 PM delete

ko dak tengok ke bentuk badan si anuWar tu... bila pulak si anuWar tu bagi ku tengok. mesti ko ade ape2 ngan si anuWar tu ekkkk

Reply
avatar
Batu Nisan(BN)
June 25, 2011 at 11:39 PM delete

manjung anak kampung pertama yg pukimak dan dia lebih menyayangi pemimpin cibai yg pemfitnah,demi Allah,laknatlah kamu jika video sex ini rekaan pemimpin cibai yg kau sanjung....sesiapa yg sembah pemimpin fitnah akan diketegori anak haram oleh rakyat mcm kami....

Reply
avatar
Anonymous
June 26, 2011 at 8:43 AM delete

Ya Allah! Dengan kemuliaan namaMU dan nama kekasihMu Muhammad, Engkau binasakanlah golongan pembuat fitnah ini. Amin Ya Rabbal Alamin.

.. klu 1 juta orang membaca doa ini, Insya Allah berjaya.

Reply
avatar
Anonymous
June 26, 2011 at 8:58 AM delete

Perempun dlm video tu dh kaya-raya. Skrg PDRM dah simpan dia utk bahan bukti yg turut trlibat sama dlm komplot mnjatuhkn DSAI. Tak lama lagi akn keluar statemnt dari perempuan ni plak. Jgn terkejut ye. Mana yg punyai akal yg sempurna, 100% tolak video ni krn 3 org beruk mak yeh tu punyai perangai yg hodoh & punyai ciri munafik. Tak payah selidik ar, tengok muka je dah tau..

Reply
avatar
Anonymous
June 28, 2011 at 1:09 AM delete

AnWAr aljuburi kata mat sabun.
AnWAr harus bertaubat kata Karpal karam.
AnWAr no 1 pembelit kata Zulkifli nordin.
AnWAr 99.9% sah pelaku kata pengalisis.
AnWAr papa hebat kata anaknye.
AnWAr bertopengkan iblis kata Aku.
muka AnWar pun Allah dah tarik nur. Ini lah wajah yg korang sanjung.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive