Video : Ibrahim Ali Menghasut..

Tidakkah kenyataan Presiden PERKASA ini menghasut?

"Tuan-tuan bayangkan perhimpunan BERSIH tidak dibatalkan, mereka teruskan juga, (mereka) tidak umum bahawa mereka akan batal pada 7 atau 8 Julai, saya percaya masyarakat Tiong Hua mungkin ramai-ramai, semua sekali, belilah bekalan makanan tambahan simpan di rumah. - Ibrahim Ali


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

14 comments

comments
June 20, 2011 at 4:10 PM delete

Ibrahim xda keistimewaan pun kalau nak bandingkan dengan ahli2 politik lain..baik jangan duk mencabar org...

Reply
avatar
Anonymous
June 20, 2011 at 4:59 PM delete

ya Allah..aku mohon engkau matikanlah si laknat ibrahim ali krn dirinya myukarkan syariat agamamu ttegak di bumi malaysia ini..itulah yg lebih baik. Amin

Reply
avatar
Anonymous
June 20, 2011 at 5:24 PM delete

Dia bawa 2 gangster hindustan mana?

Reply
avatar
Anonymous
June 20, 2011 at 5:58 PM delete

Belilah bekalan untuk disimpan banyak2 dirumah untuk anak bini egko Ibrahim Ali sebelum engko kena sumbat kedalam penjara.

Reply
avatar
Anonymous
June 20, 2011 at 6:09 PM delete

ketinggalan zaman betul brahim nie..

ok lah kata lah dia berdegil maka jadilah mcm dia inginkan.. tak ke kita kebelakngan.. patutlah yg dtg forum skg jenis mcm puak ni jgk..

pak brahim kena ingat ini bukan rusuhan kaum klau terjadi yg tak baik masih boleh di kawal.. lg pun cuma di kws kl bukannya seluruh msia.. klau polis tak leh kawal kita mtk abang abang askar jaga.. mcm di bangkok... tk jd hal..

ingat kt org berkempen teruk dan amat memenatkan tp kalah krn terdpt kelemahan yg sengaja dan tidak disengajakan... adil ke??

sy sbg rakyat mohon gunakan dakwat saja dah cukup.. negara yg lebih ramai dr kita pakai tak de masalah..

Reply
avatar
Anonymous
June 20, 2011 at 7:51 PM delete

Zaman dulu2 boleh lah buat ancaman kat kaum cina braim oi...Melayu Amno berapa banyak aja.....Melayu PR semua nya bijak2 dan taat agama mereka tak kan buat samseng seperti yang egko harap2 kan.

Kepada abang asgar dan abang polis bila demo nanti ada baiknya abang2 tangkap saja kumpulan braim dan KJ tu, aman demo insyallah, kalau nak tangkap bersih juga, ramai mereka tak tertangkap kamu. Nasib nasib kamu yang dibelasah dan didakwa kemudian bila PBB campur tangan.

Reply
avatar
June 20, 2011 at 8:37 PM delete

KELOMPOK YANG ANTI BERSIH ADALAH GOLONGAN YANG DIMURKAI OLEH ALLAH swt.

apabila kita nak solat kita kena BERSIH.

Kenapa Brahim Ali menentang BERSIH?

Jelas pada kita bahawa Brahim Ali ini terdiri dari golongan yang dimurkai oleh Allah swt kerana lebih suka kepada KOTOR daripada BERSIH.

Reply
avatar
BATUNISAN NAZIZONISIONAL
June 20, 2011 at 10:34 PM delete

gengster taik minyak,dia hanya dakkan duit kau brahim io,pastu cabut,waa dah masak cerita ini,tu bukan gengster tu mamak dapur kaki skodeng timbang kilo...memang taik paww je,yg bodo brahim katak and the geng,lu bagi waa duit waa pun boleh atur,skrang duit ini peluang kot,perut kena isi dulu pastu cabuttt,bodo punya katak...

Reply
avatar
Anonymous
June 21, 2011 at 9:14 AM delete

bagus2 To him....puak2 PR dah takot dgn ugutan hang ni....

diorg dah kecot teloq....sekejap lagi sinuar juburi nak gentel teloq diorg....terutama teloq si ASD...

kah..kah..kah..

Reply
avatar
BOMBO
June 21, 2011 at 4:35 PM delete

brahim katak ni acah je tiak paw najis dia sedut ni bodo nama dia,kalau huhara yg pasti lari ketua perkosa & gengs mamak angkat sarung mcm mana mereka nak halang 1.3juta bersih,polis hanya 200ribu tolak yg pondan hanya baki 50ribu dpt kah luu tahan mereka,lu pikirlah...org tak kacau brahim buat kacau,mampuslah kau brahim katak...ahli parlimen yg paling bodo dlm ahli parlimen,tunjuk jagoh konon katak ni,jln bawa perut je dah tak larat....kah,kah,kah....

Reply
avatar
Anonymous
June 21, 2011 at 9:57 PM delete

Mengatak Meracau cara terkutuk,
Mencaci Mencela mulutnya busuk,
Mengapa hidup berperangai buruk,
Wahai berahim yang sungguh teruk!


* Mari lihat manusia ini meneruskan kelangsungan hidup dia....

Reply
avatar
Anonymous
June 22, 2011 at 1:26 PM delete

Saya dah 52 thn dr Muadzam Shah Phg...x sbr lg nak undi PRU 13 ni. Nak tumbangkan BN/Umno TU..dan meluat sgt2 ke Umno/Utufitnah/Perkasa Bangang tu/TV3 suku tu dan kwn2 jahat mereka.PDRM/SPR dan sebagainya. Mara kePutraJaya menumbangkan mereka yg menipu dan menekan rakyat seperti kami...

Reply
avatar
Anonymous
June 23, 2011 at 10:54 PM delete

Mari semua rakyat Malaysia bersama ke perhimpunan aman BERSIH 9hb Julai ini.

Lebih-lebih lagi, adalah menjadi tanggungjawab pengikut Allah swt. terus berjuang untuk kebenaran dan keadilan kepada semua. Tak kira bangsa dan ugama.

Reply
avatar
Anonymous
June 23, 2011 at 11:03 PM delete

Perkasa = Mahathir
Barisan Nasional = Najib
Pemuda UMNO = KJ/Badawi
Berhati-hati, terutama apabila mereka kritikal terhadap satu sama lain. Ia hanya satu muslihat untuk mendapatkan undi simpati bagi BN.

Jangan diterpedaya kalian semua.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive