Satu lagi Projek Barisan Nasional!! Signboard Tumbang pula..

Gambar-gambar ini telah diterima dari dari e-mail, kejadian dilaporkan berlaku pada 26 Mei 2011 yang lalu di jalan yang menuju ke KLIA menghala KL..

Yakinkah anda akan kemampuan negara kita untuk membina Logi Nuklear jika binaan sebesar dan semudah inipun boleh tumbang tak semena-mena?




Rakyat memang didahulukan dalam hal ini.. kerana kereta Rakyat yang ditimpa Signboard itu..








Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

15 comments

comments
Anonymous
June 17, 2011 at 3:50 PM delete

Ini skrewnya kene curi

Reply
avatar
Anonymous
June 17, 2011 at 8:14 PM delete

Kalau skrew kena curi, maknanya pihak yang bertanggungjawab tak buat penyelenggaraan. Kalaulah skrew ke, kabel ke, rod ke dari reaktor nuklear kena curi... aisaymen kababooo kabuuuuslah jawabnya 1 Malaysia.

Reply
avatar
June 17, 2011 at 10:43 PM delete

Wat pa nak curi skrewnya...baik curi tiang, lagi besar....kan? Nasib baik x dihempapnya orang atau kereta ...

Reply
avatar
Anak kg pertama
June 18, 2011 at 1:13 AM delete

Pasal signboard tumbang nak jadikan isu...dah takdak modal ke ASD?...lepas nie ASD minta DSAI bawa isu nie di ceramah2 dia..DSAI akan kata "...kena tukar kerajaan kerana buat signboard pun boleh tumbang..."

Reply
avatar
Anonymous
June 18, 2011 at 2:12 AM delete

bro,ape kaitan antara signboard tumbang nie dgn kemampuan negara kita buat nuklear???

signboard nie buat kat kedai2 besi tepi jalan pun bleh,tp nak buat nuklear bukan sebarangan company yg bleh buat...kat malaysia dah ade research reaktor nuklear sejak 25 tahun dulu pun...mmg kite dah ade kepakaran nak buat nuklear...

Reply
avatar
NAB
June 18, 2011 at 7:50 AM delete

To Anon 2:12am
Kita buat suggestion buat Nuke reaktor kat belakang rumah ekau, buleh?

Reply
avatar
June 18, 2011 at 8:38 AM delete

Biasa la org melayu..dulu makmal komputer runtuh.. sekarang signboard pun boleh runtuh...

Reply
avatar
Anonymous
June 18, 2011 at 8:56 AM delete

Woit.... Anak Babi Kpg pertama,

Ini bukan masalah tak ada isu....ini masalah moral....bilamana rasuah menjadi teman hidup

Reply
avatar
Anonymous
June 18, 2011 at 9:25 AM delete

dah takdir beb.. boleh lari ke dari takdir Allah?

Reply
avatar
Anak kg pertama
June 18, 2011 at 12:30 PM delete

Anon 8:56am

Keretapi dibukit bendera..nak kira macam mana pulak? dah berapa kali rosak..apa KERAjaan DAP buat?..kau nak menghalalkan ke..buat buta? ASD pun malu siarkan masalah nie...takut kena batang hidung..

Reply
avatar
June 18, 2011 at 2:38 PM delete

INI MESTI ADA KAITAN DENGAN BERSIH...TAK PERCAYA TANYA RAIS YATIM.

Reply
avatar
June 21, 2011 at 10:43 AM delete

ini bukan ape la...cite sbena ny sebab lori bawak piling rig dah langgar signboard tu...ni silap contractor la..pape pn contractor tu akan tanggungjawap...

jgn politikkan isu ini klo xtau cite sbena,,,

Reply
avatar
Anonymous
June 28, 2011 at 11:14 PM delete

kontractor salah ni..bukan kerajaan negri..lagipon ni nmpak cam ada unsur sabotaj jer..

Reply
avatar
Anonymous
June 29, 2011 at 6:27 PM delete

kalau signboard jatuh trus x boleh bina loji nuklear klaka la bunyinyer...kalau mcm 2 haramkan je la kereta, moto, lori n suma kenderaan sebab byk sgt xsiden...haisshhh....benda mcm ni pun nak dibesarkan....pelik2...tp apa kaitan loji nuklear dgn signboard???...mcm sng je nak bina loji tu ek??...he2...juak2 PR kan mmg pakar dlm suma bidang, terulung, terbersih, terpuji...pendek kata apa yg kerajaan PR buat PASTI sempurna...SEMPURNAKEEEEEEEE???.......he2...klaka giler cara korang berpk...sronok baca komen MANTAP juak2 PR ni...penuh fakta:D

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive