Jangan kejutkan singa-singa tidur - Abd Azeez (Video Inside)

Sila jangan betulkan screen anda, kerana Singa ini sememangnya gelap.. he..he..

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

13 comments

comments
Anonymous
June 26, 2011 at 11:09 PM delete

^&%^&^&^%&^% Singa la konon...Singa circus...suruh berdiri,, berdiri,,suruh menjelir,,menjelir...ikut cakap tuan..then dapat makan...

Reply
avatar
June 26, 2011 at 11:20 PM delete

Singer apernyer pak itam ooii!!!!. Baghu kener kejut udah patah tengkok....masok spital.Bertulangkan timun,beruratkan taugeh.....usah sembang ler.

Reply
avatar
Anonymous
June 27, 2011 at 12:29 AM delete

sekilas ku pandang ikan di laut..sudah ku tahu mana jantan mana betinanya...

Reply
avatar
Anonymous
June 27, 2011 at 9:09 AM delete

Woit...black panther atau black pig? Kalau tengok susuk badan memang babi hutan.

kah...kah...kah..

Reply
avatar
Anonymous
June 27, 2011 at 9:51 AM delete

Singa kuat seks je tu. Kene upan dgn singa betina lingkup la tu. Bini org pun dia sapu.

Reply
avatar
Anonymous
June 27, 2011 at 10:01 AM delete

Sy tahu maksud singany tu ialah pekida & perkasa. Jauh dari lubuk hati dari pengarah filem KL gangster & filem kongsi mmg menyatakn bhw pertubuhan ini adalah sayap pengganas Malaysia. Sila sebarkn gambar keganasan mrk utk dinilai rakyat.

Reply
avatar
Anonymous
June 27, 2011 at 11:26 AM delete

Singa??? ishh kalau BERUK-BERUK tu memang la ramai sesangat. BERUK-BERUK BELAAN yang sentiasa menunggu pisang dari tuanya, dapat pisang lompat terkinja-kinja.

-wakleman

Reply
avatar
June 27, 2011 at 12:38 PM delete

SINGA? TAK APALAH.....IKUT SUKA HATI HANG LA, SEBABNYA NEGARA INI HANGPA PUNYA....TETAPI AWAT HANGPA TAKUT SANGAT DENGAN WARNA KUNING?

BUATLA APA HANG NAK BUAT...BERSIH TETAP BERSIH.

Reply
avatar
June 27, 2011 at 2:42 PM delete

sorang lagi mamak mcm dia tu 100% melayu..geng2 ni dah ketaq lutut bila rakyat dah ramai celik pengetahuan dengan info2 lebih telus..maunya tak ketaq beb kalau pecah pekong mana nak cari makan lagi..tp mamat ni kalau pakai baju kuning rasa masuk kot..so kaler dia contra ckit

Reply
avatar
Anonymous
June 27, 2011 at 3:21 PM delete

Tahun 2011 ini merupakan tahun yg bersejarah.....bagi Malaysia. Rakyat mula sedar dr tidur.....rakyat bukan bodoh....rakyat akan menggunakan suara rakyat utk jatuh Najib ....kuncu2 seperti Mamak Hitam.....dah bimbang....periuk nasi dah nak terbalik.....Sampai masanya Allah swt akan membantu rakyat yg celik akal utk jatuh BN terutamanya UMNO.....rasakan ROSMAH......hang guna kuasa hang sebagai isteri PM utk kepentingan diri hang....hang tau le nasib hang.....

Reply
avatar
Batu Nisan(BN)
June 28, 2011 at 10:31 PM delete

si mamak pukima apa yg kau merepek ni bandut tua,skrang bukan mcm ni yg style mamak pakai,dah basi hanya boleh pakai zaman mamakdir bolehlah gertak2 bodo punya mamak tak sedar diritu dah senja nak lingkup,hanya berok2 yg suka pisang belaian umnogok je terpegaruh ikut serta,jgn main gertak2 kalau zaman potong getah bolehlah ni zaman besi buruk kot...

Reply
avatar
penternak_lipan
June 30, 2011 at 4:33 AM delete

selamat BERSIH 2.0 buat sebelah siang..kalau buat sebelah malam...jenuhhh lari ni...sbb yg mai serang singa hitam..tak nampak wooooooooo
takut cekkkkk!!!
auwww

Reply
avatar
Anonymous
July 27, 2011 at 7:36 PM delete

singa ? kah kah kah kah kah, ni singa baka dari negeri mana ni beram semacam jek, baru kena sembor dengan ayor paip dah lintang pukang, cakap berdegor-degor ekor penuh taik

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive