Demi Rakyat the Video...


Kata Anwar Ibrahim.. Dalam kehidupan kita dan dalam sejarah mana-mana Negara ada ketikanya dimana keputusan kita akan menentukan corak hidup kita, mutu persekolahan anak-anak kita, kesihatan yang dapat kita nikmat, taraf pekerjaan dan ekonomi .. masa dan ketikanya adalah sekarang… Demi Rakyat .. seterusnya korang saksikanlah video dibawah..


Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

10 comments

comments
Anonymous
June 21, 2011 at 9:17 AM delete

Ya betol kata hang anwar...lepas ni puas la ko meliwat anak2 muda dari golongan PR utk memuaskan nafsu babi ko.....

Itulah moto perjuangan si papa hebat...

kah..kah..kah...

Reply
avatar
June 21, 2011 at 9:37 AM delete

syabas!!!!takbir!!!!!...terus kan pejuangan pr!!!!!

Reply
avatar
bunbinban
June 21, 2011 at 10:47 AM delete

org umno ni takde benda lain ingat ye, seks seks seks. hemmmmm..bapak borek anak rintik. Tinggi sungguh moral pimpinan umno, takde cacat cela. maksum. Pimpinan PR mmg tak guna, Ada ke patut bagi singapura, tanjung pagar, pulau batu putih kat LKY. Pastu bagi lak Genting kat LGT. Tak puas hati lg, bagi lak bukit tinggi kat VT. Yg lg kurang ajor kem sg besi bagi kat TAIK. Kemudian saham2 bumi 54 billion di bahagi sama rata antara PKR, PAS dan DAP. hish hish hish,jahat sungguh PR ni.

Reply
avatar
Anonymous
June 21, 2011 at 12:21 PM delete

kepala butuh hang 9.17 am. puki mak hang . sikit2 sex ni lah akibatnya byk tengok blue flim.

Reply
avatar
Anonymous
June 21, 2011 at 12:31 PM delete

anon 9:17.
enkau sengaja nak mengutuk anuar untok menutup kelemahan pemimpin umno rakyat umum tidak sebodoh yang enkau sangka sebenarnya pemimpin umno lebih kurup, seterok2 ds anuar sebaik2 pemimpin umno.

Reply
avatar
Anonymous
June 21, 2011 at 5:03 PM delete

Dalam Islam, kata-kata kotor, makian serta ucapan menghina merupakan satu perkara yang sangat tercela dan dilarang. Sesungguhnya segala sumber kata-kata kotor itu timbul daripada watak yang rendah dan jiwa yang hina.

Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud:

“Jauhilah olehmu semua kata-kata kotor sebab Allah tidak suka kepada kata kotor atau yang menyebabkan timbulnya kata kotor daripada orang lain.”

Dalam hadis lain, Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud:

“Seorang mukmin bukanlah tukang mencela, tukang melaknat orang, tukang berkata kotor dan berkata rendah.”

“Syurga itu diharamkan bagi setiap orang yang berkata kotor untuk memasukinya.”

Reply
avatar
Anonymous
June 21, 2011 at 10:53 PM delete

"Dalam kehidupan kita dan dalam sejarah mana-mana Negara ada ketikanya dimana keputusan kita akan menentukan corak hidup kita, mutu persekolahan anak-anak kita, kesihatan yang dapat kita nikmat, taraf pekerjaan dan ekonomi .. masa dan ketikanya adalah sekarang" .. ...dengan usaha sendiri tanpa bantuan dari kuasa-kuasa asing, tanpa bantuan dana dari negara asing seperti singapura dan amerika . hanya kerana cita-cita nak jadi PM kelak negara akan hancur . kata-kata manis diatas tu hanyalah umpann untuk merebut kuasa . kelak negara akan dijajah seperti SYRIA

Reply
avatar
UMNO DH LAMA DH TAK RELEVAN
June 22, 2011 at 12:21 AM delete

DAH LAMA DAH...DAH 13 TAHUN DAH...MCM2 DH BUAT KAT DS ANWAR... KENAPA SATU PON TAK JADI?
KENAPA RAKYAT MAKIN SOKONG PR?
BUKTINYA PRU-12...BERAPA NEGERI DAPAT KAT DS ANWAR IBRAHIM?

BAIK UMNO GI PERHATI MCA NUH... 99% AHLI MCA SETUJU BERSIH 2.0 DI TERUSKAN!

APA MCM UMPORNO... ORG DAH TINGGALKAN UMPORNO...BE END... SELAMAT JALAN ROMEO HANYA UNTUK MU SAYANG...

Reply
avatar
Anonymous
June 22, 2011 at 3:18 AM delete

yang herannya ramai dan bertambah orang menyokong Pakatan. TV siang malam tok hentam pakatan ibarat orang diikat tangan lalu di hentam tapi depa tak mau juga kat UMNO. Dimana silapnya no. PRU yang lepas pun majoriti pakatan pegang.

Reply
avatar
Anonymous
June 23, 2011 at 1:08 AM delete

POLITIK itu kotor, janganla kita si ikan bilis digoreng sampai hangus.
Siapa pun yg memerintah negara ini, kita tetap di takuk ini. Mereka akan bertambah kaya kita tetap macam ni.
Jgn la kita nak berbalah sesama kita kerana beberapa kerat insan yg terlalu tamak, angkuh dan sombong untuk memerintah negara.
Kalau benar kita tak setuju dengan kerajaan, mampu kah kita menghantar anak belajar diluar negara dgn tanggungan sendiri. Tp mereka mampu.
Jd fikirkan la.. adakah kita kini sedang diperbodohkan oleh ahli politik yg hina itu. Jawapan nya adalah YA.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive