Buktikan saya minta RM1 juta - Johari Abdul

KUALA LUMPUR, 28 Jun — Datuk Johari Abdul menuntut trio Datuk T menunjukkan bukti bahawa beliau pernah meminta ‘ganjaran’ RM1 juta sebagai bayaran untuk meninggalkan PKR selepas menonton rakaman video seks yang didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim Mac lalu.

Justeru wakil rakyat dari Kedah ini mempertahankan beliau tidak pernah meminta sejumlah wang itu dan apa yang dikatakan trio Datuk T adalah tidak berasas sama sekali.


Ahli Parlimen Sungai Petani itu (gambar) memberitahu beliau telah memberitahu ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari Perkasa Datuk Shuaib Abdul Lazim bahawa si pelaku dalam rakaman didedahkan 21 Mac lalu bukan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Satu klip video terbaru muncul di Internet hari ini menyerang kewibawaan Johari dengan mendakwa beliau ada meminta RM1 juta untuk dirinya dan juga lima Ahli Parlimen lain jika mahu mereka keluar PKR.


The Malaysian Insider

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

9 comments

comments
Anonymous
June 28, 2011 at 8:47 PM delete

Itulah ...datuk...siapa suruh masuk perangkap trio...kan sekarang hang juga yg susah....sendiri makan sendiri tanggunglah... hang pun gunalah akai....musuh hang ada dimana2......

Reply
avatar
June 28, 2011 at 9:22 PM delete

TAK PA DATUK.....KEBENARAN BERADA DIPIHAK YANG HAK DAN BENAR...LAWAN TETAP LAWAN DATUK

Reply
avatar
Anonymous
June 28, 2011 at 10:13 PM delete

taktik datuk johari berkesan sampai datuk T percaya habis lakunan datuk johari. akhirnya datauk T kantoi lagi...kini dok marah2 kat datuk johari...eskay 1X bangang, Shuib 3X bangang, RTC....1000X bangang, tak pernah aku jumpa orang sebodoh RTC.

Reply
avatar
Anonymous
June 28, 2011 at 10:15 PM delete

datuk T dari jenis tak takut dosa. Dosa tuduh orang berzina pun dia tak takut inikan pula dosa tuduh datuk johari minta duit! tak jadi hal lah bagi datuk T....yg penting bagi mereka fulus mesti masuk dari poket rosmah laki najib, kot?

Reply
avatar
Anonymous
June 28, 2011 at 11:47 PM delete

kelakor lah komen anon 10.15 . ini lah dinamakan alim-alim kucing tapi sebenarnya kucing lagi baik dari manusia jenis ni . dato T tak takut dosa ?? alih-alih kau pulak yang buat tohmah kat rosmah bini najib ...

Reply
avatar
Anak kg pertama
June 29, 2011 at 1:00 AM delete

Johari Abdul dah kantoi...sila layar papagomo..Johari Abdul tonton video Anwar dan jam OMEGA Anwar..sah..sah...jelas dan terang...mula malam nie..Anwar tak boleh tidor malam...

Hangpa kata bukan lagi..tunggu..aku ingat akan ada macam2 yg akan keluar lagi...kencing..terberak..lee..sokong buta tuli..last2 yg org Terhebat tu yg dok geli..

ASD nak spin apa pulak lepas nie...aku cabar ASD..

Reply
avatar
Anonymous
June 29, 2011 at 9:50 AM delete

Baik ada makna tu. Pemimpin Umno mana boleh prcaya sbb depa ni cucu-cicit iblis.

Reply
avatar
penternak_lipan
June 30, 2011 at 2:47 PM delete

pd AKP anjing kepada pencacai.
amboiiii...bab sex..bab anuar...hang la yang paling berani tampil kehadapan menyalak untuk menjadi JUARA PENCACAI umnongok.kalau bab salah guna kuasa,pembelanjaan berlebihan,rasuah yg di dedahkan.hang macam anjing kurap tersepit telox... bunyii pun dak...takat tu aja ka pemikiran hang??hang tak bleh nak spin.hang kalih suh ASD spin...nii....kami bukan otak selut macam hang.bukan keja kitaorg nak spin2 cerita...kalau nak berita tentang Spin2 ni baik kami baca utuseks. bangang oiii...
yg kata anuar sah2 tu puak umnoporno aja termasuk pencacai low class macam hang.johari mmg tgk pun.nak nafi apa lagi.padan muka puak dato TAIK kena mengelat dgn d.johari.wehehehehe terkial2 nak jawap.
sinopsis cerita.
contoh:
bayangkan jika aku sebagai penganjur video sex mak AKP
kalau ikut logik..aku tayang gambar sex mak AKP kemudian.aku jemput AKP utk tonton dan aku pulak diugut oleh AKP,kalau aku tak mau dedahkan video sex mak AKP.aku kena bayar rm 1 juta kat AKP utk aku tidak mendedahkan identiti pelaku dalam video sex mak AKP tu...apa ni.....?
sapa yg patut ugut sapa...?

utk jawapan ni....aku tinggalkan pd AKP untuk dijawap.


taik hang...!!!!

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive