Sabotaj kereta : Cerita Bodoh Anwar - Armand X-PERKASA

Arman Azha Abu Hanifah yang kononnya pernah menerima pelawaan berbagai parti-parti politik termasuk Pakatan Rakyat setelah melepaskan jawatannay sebagai Ketua Wira Perkasa hari ini sekali lagi mempamirkan kebodohannya..

Kata Armand “Kita dikejutkan dengan mainan Anwar yang mengatakan ada orang sabotaj kenderaan Mercedes Benz S350 beliau. Sedangkan kereta baru mesti ada sensor yang akan keluar lampu amaran bila berlaku kemalangan. Ini hanya penipuan bodoh yang dibuat oleh Anwar.


Setahu aku lah.. tak ada pulak sebarang kereta bauk mewah atau tidak mewah mempunyai features “keluar lampu amaran bila berlaku kemalangan”.. S Class punya features sila lihat di SINI

Setakat itu sajalah kemampuan berfikir.. aku rasa bukan Armand sorang saja.. tapi kebanyakkan Ketua Penerangan UMNO..

Kebodohannya dulu amat terserlah bilamana beliau telah membuat laporan Polis kerana mendapat maklumat yang entah dari mana.. mungkin dari mimpi bahawa DS Anwar Ibrahim akan bertindak melarikan diri dari Malaysia samada ke Australia ke UK atau ke USA jikalau didapati bersalah dalam perbicaraan yang sedang berlangsunu ini. – Video tersebut sila lihat di SINI


Isu sabotaj kereta rekaan Anwar, dakwa Armand

PETALING JAYA: Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang pernah dikaitkan atas perancangan mendapatkan suaka politik luar negara bagi melarikan diri dari pertuduhan kes liwat seperti didakwa Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), kini memberi gambaran seolah-olah kejadian itu benar-benar berlaku.

Armand Azha Abu Hanifah yang dahulunya Ketua Wira Perkasa berkata perancangan itu dapat dikesan apabila Anwar cuba menimbulkan isu sabotaj ke atas kenderaannya seperti yang dilaporkan pemandu peribadinya, Abdullah Sani Said pada 10 Mei lalu.

Melalui laporan Abdullah Sani, unsur sabotaj itu telah menyebabkan berlakunya kemalangan yang membabitkan isteri Anwar, Datuk

Seri Wan Azizah Wan Ismail dan Setiausaha Politik kepada Menteri Besar Selangor, Faekah Husin pada 19 April lalu.

Menurut Armand, ‘drama kemalangan’ itu didakwa merupakan sebahagian perancangan Anwar seperti yang dilaporkan beliau dalam laporan polis bertarikh 11 Februari lalu.

Merujuk kepada laporan polis di IPD Dang Wangi itu, Armand yang kini Ketua Penerangan Pemuda Umno Bahagian Petaling Jaya mendakwa terdapat percubaan membangkitkan kemarahan rakyat melalui kemalangan jalan raya yang melibatkan Anwar.

‘Drama kemalangan’ itu, dakwa Armand, dibincangkan secara tertutup di Ibu Pejabat PKR 2 Februari lalu.

“Kita dikejutkan dengan mainan Anwar yang mengatakan ada orang sabotaj kenderaan Mercedes Benz S350 beliau. Sedangkan kereta baru mesti ada sensor yang akan keluar lampu amaran bila berlaku kemalangan. Ini hanya penipuan bodoh yang dibuat oleh Anwar.

“Jika masih ingat saya pernah membuat laporan polis kerana mendapat maklumat Anwar merancang untuk meraih simpati rakyat dan salah satunya dengan mencipta berlakunya satu kemalangan jalan raya dan pihak yang akan dipersalahkan ialah kerajaan atas kejadian itu.

Alih pandangan rakyat

Sedangkan isu pokoknya ialah beliau (Anwar) mahu mengalihkan pandangan rakyat terhadap isu mahkamah yang masih goyang,” terang beliau.

“Saya rasa masih ramai yang ingat kejadian di mana salah seorang Exco saya hilang dokumen tentang rancangan itu dan membuatkan ramai yang tidak percaya tentang perkara ini.

“Alhamdulillah, Allah telah membuka dan membuktikan apa yang saya kata dan laporkan tentang lakonan Anwar,” katanya kepada FMT.

Katanya sama ada perancangan Anwar mahupun ugutan terhadap cucunya (anak Nurul Izzah), namun yang pasti ia satu lagi cubaan ketua pembangkang itu bagi meraih simpati rakyat dan membuat provokasi terhadap perbicaraan kes liwat yang dihadapinya.

Pada 13 Mei lalu, Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar menerima ugutan melalui khidmat pesanan ringkas (SMS) yang mengancam keselamatan dua anak beliau.

Izzah yang merupakan puteri sulung Anwar dan Azizah kemudian membuat laporan polis berhubung ugutan tersebut.

Armand turut mengulangi pendiriannya agar Pejabat Peguam Negara menarik kembali pasport antarabangsa milik Anwar.


Free Malaysia Today

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

8 comments

comments
May 19, 2011 at 8:01 PM delete

lohhh! iduplagi keturana pandiKUTTY, ini musti dah lama tak masyuuukkk, baki duit dulu dah nak abis jadi kena buat pres koferens supaya bapak pandiKUTTY uluq2 lah seket.asik hanjing besau & garpu kari je dapat masyuuukk.

Reply
avatar
May 19, 2011 at 8:49 PM delete

Muka jijik perangai pun jijik hati lagi la jijik, luar dalam semua busyuk!

Reply
avatar
win win malaysians
May 19, 2011 at 9:02 PM delete

eiiik olloop ular mari lagi lama bertapa dah lapar balik awas2 monyet2 sekelian ni nak belit tak lepas ni pasti pandi kutty yg jadi sasaran,hai bro`waa naik muak lagi tengok janggut luu,aiiik aiik dah tak pakai topi tinggi lagi nak belajar pakai serban bro`dasar muka petai,sudah2lah bro cuba cari rezeki halal cukup2lah siksa anak bini kat rumah tu,balik kepangkal paha bro`....kah,kah,kah....

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2011 at 12:35 AM delete

Tang ni aku tak fahma dia org nie.. kalau anwar tipu dan Nurul Izzah tipu maka ini lah peluang utk dakwa mereka kerana membuat lapuran palsu..

Apakah mereka sendiri tidak yakin dgn siasatan polis diraja msia...

Sekurang kurang nya dia buat lapuran polis mengatakan anwar berbohong dlm isu ini... sekali lg belum siasatn selesai mereka telah membuat kata putus..

Saya yakin sesiapa yg mempunyai kereta merce benz tentu faham bhw kereta ini akan di antar ke pakar merc utk mencari punca nya...

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2011 at 12:53 AM delete

The stupid asshole statement. Tengok muka oun dah tau budak bangang.

Reply
avatar
Anonymous
May 20, 2011 at 1:18 AM delete

betul la bangang.. bila aku tenung muka dia lama2.. mmg nampak kebangangan dia tu.. udah la tak ensem.. bangang pulak tu...

Reply
avatar
penternak_lipan
May 21, 2011 at 4:50 PM delete

untuk makluman semua....benda bergerak yg mempunyai sensor tahap tinggi ni.hanyalah ahli-ahli keluarga ULTRAMAN.sbb sblm depa kiok(berada dlm keadaan kecemasan).akan berbunyi.kahkahkah
nantikan filem trilogy terbaru akan datang dari keluarga ultraman:

ULTRAMAN ARMAN epi.1
the stupid begins

ULTRAMAN ARMAN epi.2
the legend of poen forever

ULTRAMAN ARMAN & 8 BROTHER epi.3
the ultrastupid has never been defeat.

Reply
avatar
Anonymous
June 19, 2011 at 1:56 AM delete

bodoh jugak c arman tambey panddy kutty ni....bila berlaku kemalangan bikin apa sensor mau kluar amaran...bodoh!!!!

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive