PAS terlibat edar video lucah ‘Anwar’?

Timbalan Ketua Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Musa Sheikh Fadzir berkata “Sekarang orang heboh bercakap mengenai pemilihan Pas, mereka kata ada ada pertembungan antara kumpulan pro Anwar dengan pro ulama. dan tidak mustahil perkara ini (edar video) dilakukan oleh pihak tertantu yang menyokong salah satu kumpulan terbabit.

Kata Musa lagi..“UMNO tidak akan melakukan kerja seperti ini, banyak perkara yang lebih berfaedah perlu dilakukan UMNO, bukannya perkara yang tidak berfaedah itu,” katanya.

Antara kerja berfaedah yang dilakukan oleh mengutip kembali wang ehsan yang telah diberikan kepada warga emas....

PAS terlibat edar video ‘Anwar’?


Pengedaran video seks yang didakwa membabitkan pemimpin tertinggi pembangkang secara berleluasa seperti dilaporkan berkemungkinan dilakukan oleh mereka yang mempunyai kepentingan.

Timbalan Ketua Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Musa Sheikh Fadzir berkata tuduhan pihak tertentu yang mengatakan UMNO melakukan perkara itu sebagai suatu yang tidak berasas.

“Apa sahaja yang berlaku membabitkan Anwar Ibrahim, semua pihak akan menuding jari kepada UMNO, mereka kata semua itu adalah perancangan UMNO, konspirasi UMNO untuk jatuhkan Anwar.

“Sehingga kini, semua pihak masih tidak tahu siapa yang lakukannya termasuk pihak polis, mungkin juga mereka yang melakukan perkara ini mempunyai kepentingan tertentu untuk memburuk-burukkan Anwar.

“UMNO tidak akan melakukan kerja seperti ini, banyak perkara yang lebih berfaedah perlu dilakukan UMNO, bukannya perkara yang tidak berfaedah itu,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas laporan media berhubung pengedaran video seks itu secara berleluasa dan UMNO dituduh menjadi dalang kepada pengedaran video berkenaan oleh pembangkang.

Musa berkata, kemungkinan juga mereka yang mengedar video berkenaan mempunyai hubung kait dengan pemilihan pucuk pimpinan Pas bulan depan yang dikatakan pertembungan antara kumpulan pro Anwar (Endorgan) dengan pro ulama.

“Sekarang orang heboh bercakap mengenai pemilihan Pas, mereka kata ada ada pertembungan antara kumpulan pro Anwar dengan pro ulama. dan tidak mustahil perkara ini dilakukan oleh pihak tertantu yang menyokong salah satu kumpulan terbabit.

“Mereka ini lakukan untuk memalukan pihak tertentu, dalam hal ini mereka yang mempunyai kepentingan akan sanggup melakukan apa sahaja, lepas itu tuduh pihak lain yang lakukan,” katanya.

Menurutnya, beliau merasa sedih dengan apa yang berlaku itu kerana membabitkan aib seseorang, sepatutnya perkara itu biarlah pihak berkuasa menjalankan tugasnya untuk menyelesaikan kemelut dan bukannya kita sendiri yang membuat keputusan.

“Dalam kita ingin mencapai sesuatu, tidak perlu kita melakukan sesuatu sehingga boleh memberi keaiban kepada orang lain, dalam perkara ini UMNO tidak terbabit lansung,” katanya.

Musa berkata, sudah menjadi lumrah politik negara ini apa sahaja yang membabitkan Anwar dan pihak pembangkang, UMNO yang menjadi mangsa dengan tujuan supaya rakyat bendi kepada UMNO dan Barisan Nasional.


KL Today

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »

6 comments

comments
Anonymous
May 27, 2011 at 8:38 PM delete

lagi cakap banyak lagi bau busuk keluar dari mulut pemimpin umnokundyputty ini.

Reply
avatar
May 27, 2011 at 9:32 PM delete

Taiko Perkasa tunjuk keris, taiko PURKIAMAK tunjuk jari aje habis tersembur air liur dia berterabur kena kat muka PAS. Kalau ikut kata dia, UMNO yang fasiq dan munafik pun tak buat kerja tak berfaedah tu, jadi PAS ni lebih teruk dari UMNO lah ye? Hebat betul taiko PURKIAMAK ni, hanya dengan menghunus jari tanpa apa2 bukti pun dia dah boleh spin kata PAS yang buat. Purkiamak betul mamak teh tarik ni, PAS ada tuduh UMNO edar video Anwar ke? Sebenarnya kau nak tutup kemaluan kau atas kesilapan kau membuat kenyataan menggesa kerajaan tutup BKKU....cis busyuk punya mamak!

Reply
avatar
Anonymous
May 27, 2011 at 9:53 PM delete

kalau ada hubung kait dgn pemilihat apahal yg terima video ketua kg..

kalau diletak dlm beg dan di berikan percuma kpd perwakilan boleh lah kata mcm tu...

Reply
avatar
Anonymous
May 27, 2011 at 10:40 PM delete

Duit RM 100 yg kerajaan negri bagi tu dah pulangkan belum??? Duit judi tu!

Reply
avatar
BARISAN NAZIONISIONAL
May 27, 2011 at 10:46 PM delete

selagi mamak ada dlm umnogod selagi itu BN tak menang diPP mamak kita bagi lancau dia mintak cibai,kita bagi buah dia mintak buah dada,waa dah masak style mamak kari cirit birit ni,ada sesiapa yg minat kat mamak ni sebelum dia terajang kau,baik kita terajang dia dulu masuk longkang,mamak ni mcm semut disitu ada gula disitulah dia buat sarang,selagi ada mamak selagi itulah waa muntah,bau najis.

Reply
avatar
panglima mata satu
May 28, 2011 at 10:23 AM delete

tolonglaaaa mamak tongkang oiiii hang ghiuh pun sapa tak pecaya.lani hang pi lah jilat puak2 hang yang ada pawer tu kot2 boleh naik untuk PRU13 ni.tak payah dok merapu DGN kami puak2 PR.kami takdak masa nak layan mulut busuk hang nih.kerana manusia mamak macam hang niii lah utusan meloya,sampai nak bayaq bonus pun takdak duit.sapa pun yang cerdik tak kelapaq nak baca tu.

Reply
avatar
Related Posts with Thumbnails

Followers

Archive